ФорумКазиноSlotbox Casino - загальне обговорення

Slotbox Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Ned2908
|
10648 переглядів 81 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
Biggelow
1 рік тому

Гаразд, це надто довго...

У мене було лише 2 виплати, найвища – 1600 євро, і у мене з ними не було проблем, за винятком того, що це зайняло деякий час.

Але не 4 місяці... справді занадто довго 🙁

Сподіваюся, ви все ще отримаєте свої гроші!!!!

Але я помітив, що у мене був поганий досвід у цьому казино, що, звичайно, змушує мене бути ще обережнішим.

Тримаю кулаки, щоб ви отримали свою претензію!

Автоматичний переклад.
Brondybor
1 рік тому

Я особисто вважаю Wild.io чудовим!

Приймайте багато криптовалют і виплачуйте дуже швидко!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре, я написав на цю адресу 22.12.22, але досі немає відповіді. Тим часом я написав власнику ліцензії.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я зв’язався з нашою командою розгляду скарг, оскільки хотів знати, що сталося, і, очевидно, вони відповіли на твій електронний лист у суботу, 29 жовтня 2022 р., о 6:05. Я навіть прочитав всю відповідь. Будь ласка, спробуйте перевірити файл спаму або файл рекламних акцій. Електронна пошта має бути там.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, в електронному листі сказано, що я повинен уточнити це у афілійованої особи, посилання на яку я використав. Але проблема в тому, що йому так само мало допомагають, як і мені! Ми спробували все разом.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

У такому випадку зв’язок із власником ліцензії був, ймовірно, правильним кроком. Але будьте готові, тому може знадобитися багато часу, поки ви не отримаєте від них відповідь.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

У чому вас звинувачує казино?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино звинувачує мене в шахрайстві, але ніхто не може сказати мені, що я повинен був зробити. Добре, дякую за досвід, я зрозумів, що гуру казино мені не допомагають. Виникає питання, навіщо ви взагалі намагаєтеся.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Розглянувши все, що ви написали, ми знову відкрили стару скаргу - скоро ви її побачите.

Я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Matej
1 рік тому

Спасибі

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Зрозумійте.

Не переживайте надто і будьте впевнені, що вам допоможуть.

Команда Guru вже допомогла багатьом гравцям отримати свої гроші.

Якщо ти правий і є достатньо доказів, я думаю, у тебе все гаразд.

Тримаю за вас кулаки 🙂

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Ви вже змогли це зрозуміти?

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Уточнюється, зараз ми чекаємо відгуків від казино, у них завжди є 6 або 7 днів.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Зрозумій!

Якщо хтось може вам допомогти, тоді команда Гуру!

Я бажаю тобі удачі!!!!

8500 € - це справді не мало!

Чи можу я запитати, у що ви грали, щоб отримати перемогу?

З повагою

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Тож найбільшими виграшами по 5 тис. були монети та легенди про гладіаторів

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

звучить красиво!!!!

Всього найкращого в майбутньому!

Повідомляйте нас про те, як просувається ваша скарга ✌🏼

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Я зв’язався з представником казино через Skype, і вона пообіцяла, що казино розгляне це.

Тож побачимо, що вона відповість.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони пропустили перший термін у 6 днів і отримали другий. Коли це мине, справу закривають як нерозкриту.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Сподіваємось, казино нарешті зв’яжеться з нами та роз’яснить це.

Було б дуже прикро, якби вони не захотіли співпрацювати

Я тримаю за тебе кулаки, брате!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони пропустили перший термін у 6 днів і отримали другий. Коли це мине, справу закривають як нерозкриту.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але не кожну скаргу можна вирішити.

Будемо сподіватися на краще, це ще не кінець.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нібито є докази, які підтверджують правоту казино. Але мені не показують цих доказів. це поширене?

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого