Привіт,
насправді ця інформація зовсім не допомагає. По-перше, мій банк здійснює миттєві перекази, тому єдиною причиною затримки платежів є ваш платіжний постачальник, з яким ви вибрали співпрацю.
Якщо виникають тривалі проблеми з оплатою, повідомте про це гравців, які очікують на обробку їх зняття.
По-друге, я був би дуже радий прийняти альтернативний метод для мого виведення коштів.
Я бачу, що ви PR-представник казино і як такий лише месенджер. Однак тисячі вибачень не допоможуть, якщо клієнт втратив довіру до вашої компанії.
Щоб уникнути подальшої шкоди репутації казино, я рекомендую покращити протоколи зв’язку з гравцями та прискорити фінансові операції.
З повагою
Hi,
in fact this information does not help at all. Firstly my bank conducts instant transfers, so the only reason for delayed payments is your payment provider you chose to work with.
If there are lasting payment problems then please inform the players who are waiting for their withdrawals to be processed.
Secondly, I would be more than happy to accept an alternative method for my withdrawals.
I see that you are the PR representative of the casino and as such only the messanger. However, thousands of apologies will not help once the customer lost trust in your company.
To avoid further damage to the casinos reputation I recommend to enhance communication protocols with players and speed up the financial transactions.
Regards
Автоматичний переклад.