ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 29)

1 рік тому від Fabi84
|
238568 переглядів 1852 відповідей |
|
1...28 29 30...93
1 рік тому

Щойно спробував зареєструватися, але так і не отримав електронного листа для підтвердження свого облікового запису. Служба підтримки сказала мені спасибі, що завітали, але вони не можуть мені допомогти. Чудове обслуговування клієнтів

електронного листа зі спеціальними бонусними пропозиціями я отримав негайно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Мені найбільше проблем завдано IceCasino та Vulkan Vegas. Використовуйте ці імена в браузері CG, щоб відфільтрувати всі відповідні теми або почати із загальних обговорень:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/13

Також зверніть увагу на список пов’язаних тем:

file

https://casino.guru/forum/casinos/vulkan-vegas-casino---general-discussion/17

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я нарахував 5 скарг щодо затримки платежів для обох казино. І обидва казино досить великі з тисячами гравців. Scattehall і Spinpirate показують більш ніж удвічі більше. Я справді не бачу тут зв’язку.

Недаремно ця тема вибухнула за останні кілька днів.

Незважаючи на це, казино жодного разу не зв’язувалося зі мною та не розглядало конкретну постійну проблему зі своїм постачальником платіжних послуг.

Я був би радий прийняти криптовалюту, а також зняття коштів з електронного гаманця, які вони не пропонували мені як альтернативний спосіб оплати.

Загалом ця група казино лише демонструє брак професіоналізму щодо фінансових операцій.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт принце Насіме,

Я розумію, що у вас виникла проблема з часом відповіді та обробкою платежу. Мені прикро, що у вас виникли затримки та незручності. Я хочу переконатися, що ваші проблеми будуть розглянуті належним чином.

Будь ласка, зверніть увагу, що час обробки банківських переказів може відрізнятися залежно від кількох факторів, зокрема від місця розташування та банківської політики. Тому передача може тривати довше, ніж очікувалося.

Сподіваюся, ця інформація допоможе, і я ще раз перепрошую за будь-які незручності, які ви могли зазнати. Будь ласка, зв’яжіться зі мною, якщо у вас виникнуть запитання чи занепокоєння.

З найкращими побажаннями,

Скаттерхолл

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

насправді ця інформація зовсім не допомагає. По-перше, мій банк здійснює миттєві перекази, тому єдиною причиною затримки платежів є ваш платіжний постачальник, з яким ви вибрали співпрацю.

Якщо виникають тривалі проблеми з оплатою, повідомте про це гравців, які очікують на обробку їх зняття.

По-друге, я був би дуже радий прийняти альтернативний метод для мого виведення коштів.

Я бачу, що ви PR-представник казино і як такий лише месенджер. Однак тисячі вибачень не допоможуть, якщо клієнт втратив довіру до вашої компанії.

Щоб уникнути подальшої шкоди репутації казино, я рекомендую покращити протоколи зв’язку з гравцями та прискорити фінансові операції.


З повагою

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Усім: пропущені кошти надійшли на ваш рахунок сьогодні чи вчора?

lg

Автоматичний переклад.
topgk
1 рік тому

Більшість так. На жаль, я ще не :C

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@Scatterhall

Гроші прийшли, а гроші від Spinpirate, де я їх чекаю вже 2 тижні, ще не прийшли. Ви можете перевірити це ще раз?


Ім'я користувача: The King

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Я вже дав вам підказку щодо імені користувача, можливо, я можу написати його тут: nousutcom . У чому проблема з обробкою, значно перевищує вже зазначені терміни.

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Ви маєте рацію 😀 тим часом nodapay став мені неприємний 😂

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

ти отримав це? 😊

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Ну, на жаль 😀 Я відмовився від цього тижня - я впевнений, що на вихідних також нічого не станеться

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

привіт, так, платіж уже був на рахунку вчора ввечері, тому я подумав, що інші два платежі повинні були бути на ньому негайно! Тому запитала, чи інші платіжки теж перераховані, бо ще не надійшли! Можливо, вам доведеться перевірити це ще раз, тому що вони вже повинні надійти в обліковий запис! Не вистачає 2 платежів!

З добрими побажаннями

Наталія / Ім'я користувача: TinoElina

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ще нічого не отримав, тому думаю, що в понеділок прийдуть

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

так, можна було уявити, що інші два платежі незабаром надійдуть на ваш рахунок 😶🤔

Тримайте нас в курсі

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

скільки часу пройшло для вас від першого платежу до 14-го? 😅 все цього року?

Наша тема тепер номер 1 серед актуальних гарячих тем 😂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Можливо, воно буде ще сьогодні - тримайте кулаки 👍

інакше обов'язково в понеділок 👌

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Останні кілька тижнів були чудовими, у мене було до 3 виплат на тиждень - раніше це було втомливо, а тепер це знову займає більше часу...


так, все цього року ☺️

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Звучить чудово 🙂 2 виплати на тиждень теж було б непогано. ти плануєш продовжувати там грати?

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Так, мені подобається сам сайт - бонус теж - справа з виплатою трохи дратує...


Раніше я багато грав на N1, але, на жаль, їх більше немає в Австрії...


у вас є рекомендація?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перше виведення займало 18 днів, інші більше 10 днів.

Тепер виведення знову очікує на розгляд протягом 5 робочих днів, це надто довго, з такою швидкістю, звичайно, потрібно багато років, якщо у вас є більша сума, яка виплачується частинами по 500

Scatterhall, будь ласка, прискоріть процес і порадуйте своїх клієнтів

Автоматичний переклад.
gambler81
1 рік тому

Так, я теж не розумію - так ви дратуєте клієнтів і шкода цього казино...

з одного боку, ти маєш радіти, що отримуєш гроші...

Автоматичний переклад.
1...28 29 30...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого