3 р. тому
Тут ви можете обговорити Rouge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені шкода, що ти зробив такий поганий вибір...
Ви можете спробувати подати скаргу тут , однак не можете обіцяти жодного результату.
Ви зв'язуєтесь з казино, будь ласка?
I'm sorry you made such a poor choice...
You can try submitting the complaint here, can't promise any result, however.
Are you in touch with the casino, please?
Так, у мене тільки чат, але завжди кажуть, що я маю набратися терпіння. Фінансовий відділ не дає мені відповіді 3 тижні. Вони мене ігнорують
Yes, I only have live chat, but they always say that I have to be patient. The finance department has not given me an answer for 3 weeks. They ignore me
Ja habe nur mit live chat aber die schreiben immer gleich das ich muss geduld hsben.Finanzeabteilung hat mir seir 3 woche keine antwort gegeben..Die ignorieren mich
Це погано.
Вони працюють за фальшивою ліцензією, тому я припускаю, що це тому, що вони не дуже дбають про гравців чи справедливість 🙁 Подивимося, чи зможемо ми допомогти.
That is bad.
They operate under a fake license so I'd assume it's because they do not much care about players or fairness 🙁 Let's see if we would be able to help.
Я знаю, що це важко, але здається, що ви не єдиний з такою ж проблемою в цьому казино, боюся...
Спробуйте бути позитивним, будь ласка.
I know it's hard but it seems that you are not the only one with the same problem in this casino, I'm afraid...
Try to be positive, please.
У мене така ж проблема. Я чекаю на свою виплату 1520 євро з 15.01.22. Що також мене дивує, тому що я вже отримав успішну виплату в розмірі 900 євро протягом тижня.....відповідь у чаті завжди така: Ми все ще працюємо над цим. На жаль, ми не можемо дати точний термін, оскільки це залежить від багатьох факторів, наприклад, B. кількості запитів, які мають обробити наші колеги.
Сподіваємося, ви розумієте, що процес виведення має заздалегідь визначені кроки та процедури, включаючи перевірку облікового запису, історію гри та фінансову історію. Іноді може бути затримка, але вона не повинна бути довгою.
I have the same problem. I've been waiting for my payout of 1520 euros since 01/15/22. Which also surprises me because I've already had a successful payout of 900 euros there within a week.....the answer from the live chat is always: We're still working on it. Unfortunately, we cannot give an exact time frame, as this depends on many factors, e.g. B. the number of requests that our colleagues have to process.
We hope you understand that the withdrawal process has predefined steps and procedures including verification of account, game history and financial history. There can be a delay sometimes, but it shouldn't be long.
Ich habe das gleiche Problem ä. Warte seit dem 15.01.22 auf meine Auszahlung i.H.v. 1520 Euro. Was mich auch wundert da ich schonmal innerhalb von einer Woche eine Auszahlung von 900 Euro dort erfolgreich hatte.....antwort vom live chat lautet immer: Daran wird noch gearbeitet. Einen genauen Zeitrahmen können wir leider nicht nennen, da dieser von vielen Faktoren abhängt, wie z. B. der Anzahl der Anfragen, die unsere Kollegen bearbeiten müssen.
Wir hoffen, dass Sie verstehen, dass der Auszahlungsprozess vordefinierte Schritte und Verfahren hat, einschließlich der Überprüfung des Kontos, des Spielverlaufs und der Finanzhistorie. Es kann manchmal zu Verzögerungen kommen, aber es sollte nicht lange dauern.
Я не думаю, що ми отримаємо нашу перемогу..Я не знаю нікого, хто мав гроші..Ми можемо забути перемогу..Ніхто не може нам допомогти
I don't think we'll get our win..I don't know anyone who got money..We can forget win..No one can help us
Ich glaube nicht das wir unsere gewin bekommen..Kenne niemand welche hat geld bekommen..Wir kann gewin denke vergesen..Niemand kann uns helfen
один і той самий текст мені в чаті щодня..ти ніколи не отримуєш нормальної відповіді.сьогодні я запитав через 45 днів, яка моя виплата все ще не обробляється в чаті в прямому ефірі, наскільки затримка — це максимальний час для обробки, і вона написала мені, що потрібно набратися терпіння.. З прямого ефіру чат ви не отримуєте прямої нормальної відповіді все те ж лайно терпіння, терпіння, терпіння.. Сьогодні я також запитав, чи буде мій виграш виплачено взагалі до 1 року, і живий чат знову написав, майте терпіння.. Справжні придурки вони є.. І ще одна річ.. Я написав безпосередньо до фінансового відділу, коли буде виплачено мій приз, і я не отримав відповіді 3 тижні
the same text me live chat every day..you never get normal reply.today i asked after 45 days what my payout is still not in process live chat how lag is maximum time for processing and she wrote me must have patience.. From live chat you don't get direct normal answer just the same shit patience, patience, have patience.. Today I also asked if my win will be paid out at all up to 1 year and live chat has written again have patience.. Real assholes they are.. And one more thing..I wrote directly to the finance department when will my prize be paid and I haven't received an answer for 3 weeks
das gleiche schreibt mir live chat jede tag..bekommst du nie normale antwort.Heute habe ich nach 45 tage was meine auszahlung immer nocht in bearbeiten ist gefragt live chat wie lag ist maximale zeit für bearbeitung und die hat mir geschrieben muss geduld haben..Von live chat bekommst du nicht direkte normale antwort nur die gleiche scheise geduld,geduld,geduld haben..Heute habe auch gefragt ob uberhaupt bis 1 jahr meine gewin ausbezahlt wird und live chat hat swieder geschrieben geduld haben..Richtige arschlocher sind das..Und noch etwas..ich habe direkt finanzeabteilung geschrieben wann wird meine gewin bezahlt und seit 3 woche habe keine antwort bekommen
Найсмішніше, що я вже отримав від них 900 євро. Ось чому я думав, що знову буде добре.....але цього разу це займає деякий час...востаннього разу це було дуже швидко.....
The funny thing is that I've already received 900 euros from them. That's why I thought that it's going to be good again.....but this time it takes a while...it went really fast the last time.....
Das komische ist dass ich von denen schonmal 900 Euro ausgezahlt bekommen habe. Deswegen dachte ich dass es jetzt auch wieder was wird.....aber diesmal dauert es...beim letzten mal ging es echt schnell.....
Такі ж проблеми в казино Ares.
Чекаємо на оплату з 25 січня.
Я думаю, що rouge casino - це ті ж оператори, що і казино ares.
Всі шахраї.
Їх слід зняти з сітки.
Має бути щось, що вони закриті.
Отримайте ті самі відповіді.
Have the same problems at ares casino.
Waiting for payment since January 25th.
I think rouge casino are the same operators as ares casino.
All scammers.
They should be taken off the grid.
There must be something that they are closed.
Get the same answers.
Hab die gleiche Probleme bei ares casino.
Warte seit 25 Januar auf die Auszahlung.
Ich denke rouge casino sind die gleiche Betreiber wie bei ares casino.
Alle Betrüger.
Die sollten mal von Netz raus genommen werden.
Es muss ja was geben das sie dicht gemacht werden .
Bekomme die gleichen Antworten.
Так, найсмішніше, що вони вже заплатили мені 900 євро. Тому я знову заплатив. Подав заявку на виплату 900 євро 12 січня, а 13 січня гроші були на моєму рахунку...
Yes, the funny thing is that they had already paid me 900 euros. That's why I paid again. Had applied for a payout of 900 euros on January 12th and on January 13th the money was in my account....
Ja das komische ist nur dass die mir schonmal 900 euro ausgezahlt hatten. Deswegen habe ich ja auch nochmal eingezahlt. Hatte am 12.1 900 Euro Auszahlung beantragt und am 13.1 war die Kohle auf meinem Konto....
Також мав 3 виплати до минулого року
І це сталося дуже швидко. 4-5 робочих днів це вже було на моєму рахунку.
Суми по 5000 євро кожна.
Але зараз пройшло майже 2 місяці, а ти все ще кусаєшся
Завжди отримуйте ті самі стандартні відповіді від служби підтримки та чату
Also had 3 payouts up to last year
And that happened very quickly. 4-5 working days it was already on my account.
Amounts of 5000 euros each.
But now it's been almost 2 months and you're still biting
Always get the same standard answers from support and live chat
Hatte auch bis letzte Jahr 3 Auszahlung
Und das ging sehr schnell. 4-5 Werktagen war schon auf mein konto drauf.
Beträge jeweils von 5000 Euro.
Aber jetzt sind fast 2 Monate vergangen und immer noch bichst
Bekomme von Support und live chat immer die gleichen Standard Antworten
Такі ж проблеми в казино Ares.
Чекаємо на оплату з 25 січня.
Я думаю, що rouge casino - це ті ж оператори, що і казино ares.
Всі шахраї.
Їх слід зняти з сітки.
Має бути щось, що вони закриті.
Отримайте ті самі відповіді.
Have the same problems at ares casino.
Waiting for payment since January 25th.
I think rouge casino are the same operators as ares casino.
All scammers.
They should be taken off the grid.
There must be something that they are closed.
Get the same answers.
Hab die gleiche Probleme bei ares casino.
Warte seit 25 Januar auf die Auszahlung.
Ich denke rouge casino sind die gleiche Betreiber wie bei ares casino.
Alle Betrüger.
Die sollten mal von Netz raus genommen werden.
Es muss ja was geben das sie dicht gemacht werden .
Bekomme die gleichen Antworten.
Привіт, я чекаю вже 2 місяці і служба підтримки завжди пише одне і те ж.. ти вже отримав свій приз чи ні.. я не думаю, що він буде виплачений
Hello, I've been waiting for 2 months and support always writes the same thing.. have you already received your prize or not.. I don't think it will be paid
Halo ich warte auch seit 2 monat und support schreibt immer das gleich..hast du schon deine gewinn bekommen oder noch nicht..Ich denke wird nicht bezahlt
Hello,
feel free to check Karkusk's complaint, it is still in progress - waiting for the casino's reaction.
НЕ використовуйте та не грайте на цьому фальшивому веб-сайті. Усі посилання не працюють. Має підроблену ліцензію. Вони прикидаються, що мають центр обслуговування клієнтів, але це та сама людина на ім’я Філ, Лана або Елізабет (англійські імена), але ця афера заснована на Шеньчжені в Китаї. Вони не застосовують вашу транзакцію до вашого ігрового облікового запису, і ви вважаєте, що це помилка, тому продовжуйте робити більше транзакцій, і ви ніколи не отримаєте їх назад. УНИКАЙТЕ ЗА ВСЮ ЦІНУ. Ви ніколи не отримаєте свої гроші назад, і британські банки не можуть повернути їх, коли ви заплатили. Це шахрайство з мальками!! Уникайте уникайте уникайте!!
DO NOT use or play at this fake website. All the links are not working. It has a fake license. They pretend to have a customer service centre but it’s the same person called phil, Lana or Elizabeth (English sounding names) but this SCAM is based on Shenzhen China. They don’t appply your transaction to your game account and you think it’s an error so keep doing more transactions and you never get them back. AVOID AT ALL COSTS. You never get your money back and British banks can’t get it back once you paid. This is small fry fraud!! Avoid avoid avoid!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.