ГоловнаФорумКазиноRouge Casino - загальне обговорення

Rouge Casino - загальне обговорення

 від Testlol99
|
10 447 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Rouge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я не отримував свій виграш протягом 1 місяця. 1300 євро все ще очікують на виплату

Автоматичний переклад.
Sero123

Мені шкода, що ти зробив такий поганий вибір...

Ви можете спробувати подати скаргу тут , однак не можете обіцяти жодного результату.

Ви зв'язуєтесь з казино, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Так, у мене тільки чат, але завжди кажуть, що я маю набратися терпіння. Фінансовий відділ не дає мені відповіді 3 тижні. Вони мене ігнорують

Автоматичний переклад.
Sero123

Це погано.

Вони працюють за фальшивою ліцензією, тому я припускаю, що це тому, що вони не дуже дбають про гравців чи справедливість 🙁 Подивимося, чи зможемо ми допомогти.

Автоматичний переклад.

Дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
Sero123

Я знаю, що це важко, але здається, що ви не єдиний з такою ж проблемою в цьому казино, боюся...

Спробуйте бути позитивним, будь ласка.

Автоматичний переклад.

У мене така ж проблема. Я чекаю на свою виплату 1520 євро з 15.01.22. Що також мене дивує, тому що я вже отримав успішну виплату в розмірі 900 євро протягом тижня.....відповідь у чаті завжди така: Ми все ще працюємо над цим. На жаль, ми не можемо дати точний термін, оскільки це залежить від багатьох факторів, наприклад, B. кількості запитів, які мають обробити наші колеги.

Сподіваємося, ви розумієте, що процес виведення має заздалегідь визначені кроки та процедури, включаючи перевірку облікового запису, історію гри та фінансову історію. Іноді може бути затримка, але вона не повинна бути довгою.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я не думаю, що ми отримаємо нашу перемогу..Я не знаю нікого, хто мав гроші..Ми можемо забути перемогу..Ніхто не може нам допомогти

Автоматичний переклад.

один і той самий текст мені в чаті щодня..ти ніколи не отримуєш нормальної відповіді.сьогодні я запитав через 45 днів, яка моя виплата все ще не обробляється в чаті в прямому ефірі, наскільки затримка — це максимальний час для обробки, і вона написала мені, що потрібно набратися терпіння.. З прямого ефіру чат ви не отримуєте прямої нормальної відповіді все те ж лайно терпіння, терпіння, терпіння.. Сьогодні я також запитав, чи буде мій виграш виплачено взагалі до 1 року, і живий чат знову написав, майте терпіння.. Справжні придурки вони є.. І ще одна річ.. Я написав безпосередньо до фінансового відділу, коли буде виплачено мій приз, і я не отримав відповіді 3 тижні

Автоматичний переклад.

Найсмішніше, що я вже отримав від них 900 євро. Ось чому я думав, що знову буде добре.....але цього разу це займає деякий час...востаннього разу це було дуже швидко.....

Автоматичний переклад.

Такі ж проблеми в казино Ares.

Чекаємо на оплату з 25 січня.

Я думаю, що rouge casino - це ті ж оператори, що і казино ares.

Всі шахраї.

Їх слід зняти з сітки.

Має бути щось, що вони закриті.


Отримайте ті самі відповіді.

Автоматичний переклад.

Так, найсмішніше, що вони вже заплатили мені 900 євро. Тому я знову заплатив. Подав заявку на виплату 900 євро 12 січня, а 13 січня гроші були на моєму рахунку...

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Karkusk

Також мав 3 виплати до минулого року

І це сталося дуже швидко. 4-5 робочих днів це вже було на моєму рахунку.

Суми по 5000 євро кожна.

Але зараз пройшло майже 2 місяці, а ти все ще кусаєшся

Завжди отримуйте ті самі стандартні відповіді від служби підтримки та чату

Автоматичний переклад.

Такі ж проблеми в казино Ares.

Чекаємо на оплату з 25 січня.

Я думаю, що rouge casino - це ті ж оператори, що і казино ares.

Всі шахраї.

Їх слід зняти з сітки.

Має бути щось, що вони закриті.


Отримайте ті самі відповіді.

Автоматичний переклад.

Арес вже в нашому чорному списку. Вони не платять, і схоже, що вони просто шахраї.

Автоматичний переклад.
Karkusk

Привіт, я чекаю вже 2 місяці і служба підтримки завжди пише одне і те ж.. ти вже отримав свій приз чи ні.. я не думаю, що він буде виплачений

Автоматичний переклад.
Sero123

Здравствуйте,


сміливо перевіряйте скаргу Каркуська , вона все ще триває - чекаємо реакції казино.



Автоматичний переклад.

НЕ використовуйте та не грайте на цьому фальшивому веб-сайті. Усі посилання не працюють. Має підроблену ліцензію. Вони прикидаються, що мають центр обслуговування клієнтів, але це та сама людина на ім’я Філ, Лана або Елізабет (англійські імена), але ця афера заснована на Шеньчжені в Китаї. Вони не застосовують вашу транзакцію до вашого ігрового облікового запису, і ви вважаєте, що це помилка, тому продовжуйте робити більше транзакцій, і ви ніколи не отримаєте їх назад. УНИКАЙТЕ ЗА ВСЮ ЦІНУ. Ви ніколи не отримаєте свої гроші назад, і британські банки не можуть повернути їх, коли ви заплатили. Це шахрайство з мальками!! Уникайте уникайте уникайте!!

Автоматичний переклад.
Dem457

Привіт,

ми також попереджаємо гравців:

file


Автоматичний переклад.
Sero123

Я відчуваю те саме з 2000 євро

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого