ФорумКазиноRouge Casino - загальне обговорення

Rouge Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Testlol99
|
8406 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Karkusk
2 р. тому

Я теж отримую ті самі виправдання

Автоматичний переклад.
thereserombach
2 р. тому

Привіт. Вибачте, що ви невдало вибрали 🙁.

Я був би здивований, якби вам заплатили повністю.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не думаю, що отримаю гроші



Автоматичний переклад.
thereserombach
2 р. тому

Напевно, ні.

Прошу вас ознайомитися зі списком рекомендованих казино , граючи в одному з них, вам буде набагато безпечніше. Будь ласка, завжди перевіряйте казино, перш ніж вносити в нього депозит.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ініціював виведення коштів із казино Rogue 4 грудня 2022 року, я кілька разів спілкувався з ними з однаковим результатом: «наберіться терпіння», у вас є якісь поради?

Автоматичний переклад.
tjkeeper1
1 рік тому

Привіт,

Було б добре знати більше деталей, наприклад, чи завершено перевірку облікового запису, перевірено історію ігор тощо. Якщо обліковий запис не підтверджено, найкраща порада — співпрацювати, щоб отримати гроші.

Я бачу, що Нік поставив вам те саме запитання 🙂, не соромтеся відповісти за цим посиланням .

Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та виплати виграшів, тому повідомте нам, як це виглядає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Мій обліковий запис підтверджено, і 4 грудня 2022 року я виконав усі вимоги щодо ставок, тому я зняв 2000 фунтів стерлінгів. У мене є копії розмов із їхньою службою підтримки та три електронні листи, які я надіслав, але не отримав відповіді. Якщо ви хочете, я можу переслати їх на адресу електронної пошти, якщо ви хочете.

З повагою

Антоніо

Автоматичний переклад.
tjkeeper1
1 рік тому

Привіт,

Нік, напевно, знайшов би всю цю інформацію набагато зручнішою, ніж я, він подбає про вашу скаргу.

Клацніть/торкніться цього посилання та надайте всі речі, які ви вже згадували тут, на форумі, безпосередньо у скарзі.

Дякую 🙂


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ну, хлопці, минув рік з тих пір, як я намагався вийти з ROUGE CASINO, і все ще отримую те саме лайно, «це має бути скоро», що я можу зробити……. ?

Автоматичний переклад.
tjkeeper1
11 міс. тому

Я бачу, що ви подали до нас скаргу на це казино на початку цього року, і вона не була вирішена, що дуже прикро. Я бачу, що індекс безпеки казино досить низький, і на нашому сайті є багато попереджень.

Що стосується того, що ви можете зробити, ви, ймовірно, не так багато можете зробити, оскільки казино працює без ліцензії, і тому немає жодного органу ліцензування, до якого можна звернутися.

Однак я можу однозначно порекомендувати бути обережними, в якому казино ви граєте, і завжди проводити певні дослідження, перш ніж робити депозит. Це принаймні зменшить ймовірність виникнення такої ситуації.

Мені шкода, що ви досі нічого не отримали, і я дуже хвилююся, чи справді ви отримаєте свої гроші.

Однак я бачу, що ви спілкувалися з казино, як довго вони говорили вам, що ви маєте незабаром отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого