2 р. тому
Я теж отримую ті самі виправдання
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
0
Я теж отримую ті самі виправдання
I get the same excuses too
Die gleichen ausreden bekomme ich auch
Привіт. Вибачте, що ви невдало вибрали 🙁.
Я був би здивований, якби вам заплатили повністю.
Hello. I'm sorry to say you chose poorly 🙁.
I'd be surprised if you got paid in full.
Я не думаю, що отримаю гроші
I don't think I'll get the money
ich denke nicht das ich das geld bekomme
Напевно, ні.
Прошу вас ознайомитися зі списком рекомендованих казино , граючи в одному з них, вам буде набагато безпечніше. Будь ласка, завжди перевіряйте казино, перш ніж вносити в нього депозит.
Probably don't.
I ask you kindly to check the list of recommended casinos, you should be much safer while playing in one of those. Always check the casino before depositing there, please.
Я ініціював виведення коштів із казино Rogue 4 грудня 2022 року, я кілька разів спілкувався з ними з однаковим результатом: «наберіться терпіння», у вас є якісь поради?
i initiated a withdrawal from Rogue casino on the 4th of December 2022, i have spoken to them several times with the same out come, "be patient", do you have any advice?
Привіт,
Було б добре знати більше деталей, наприклад, чи завершено перевірку облікового запису, перевірено історію ігор тощо. Якщо обліковий запис не підтверджено, найкраща порада — співпрацювати, щоб отримати гроші.
Я бачу, що Нік поставив вам те саме запитання 🙂, не соромтеся відповісти за цим посиланням .
Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та виплати виграшів, тому повідомте нам, як це виглядає.
Hello there,
Would be good to know more details, like if the account verification is completed - your gaming history checked, and so on. In case the account is not verified, the best advice is to cooperate to get paid.
I can see that Nick asked you the same question 🙂 feel free to answer using this link.
We allow casinos 14 full days to cover the verification and pay the winnings, so let us know what it looks like.
Привіт
Мій обліковий запис підтверджено, і 4 грудня 2022 року я виконав усі вимоги щодо ставок, тому я зняв 2000 фунтів стерлінгів. У мене є копії розмов із їхньою службою підтримки та три електронні листи, які я надіслав, але не отримав відповіді. Якщо ви хочете, я можу переслати їх на адресу електронної пошти, якщо ви хочете.
З повагою
Антоніо
Hello
My account has been verified, and i met all the Wagering requirements on the 4th of December 2022, so i withdrew £2000. I have copies of the conversations with their "Support", and the three E-Mails i sent, and received no response. If you would like, i could forward them to an E-Mail address if you would like.
Regards
Antonio
Привіт,
Нік, напевно, знайшов би всю цю інформацію набагато зручнішою, ніж я, він подбає про вашу скаргу.
Клацніть/торкніться цього посилання та надайте всі речі, які ви вже згадували тут, на форумі, безпосередньо у скарзі.
Дякую 🙂
Hello,
Nick would probably find all those pieces of information much handier than I do, he is taking care of your complaint.
Click/tap this link, and provide all things you already mentioned here on the forum directly to the complaint as well.
Thank you 🙂
Ну, хлопці, минув рік з тих пір, як я намагався вийти з ROUGE CASINO, і все ще отримую те саме лайно, «це має бути скоро», що я можу зробити……. ?
Well guys that’s been a year since I attempted to withdraw from ROUGE CASINO, still getting the same crap, " it should be soon", what can I do……. ?
Я бачу, що ви подали до нас скаргу на це казино на початку цього року, і вона не була вирішена, що дуже прикро. Я бачу, що індекс безпеки казино досить низький, і на нашому сайті є багато попереджень.
Що стосується того, що ви можете зробити, ви, ймовірно, не так багато можете зробити, оскільки казино працює без ліцензії, і тому немає жодного органу ліцензування, до якого можна звернутися.
Однак я можу однозначно порекомендувати бути обережними, в якому казино ви граєте, і завжди проводити певні дослідження, перш ніж робити депозит. Це принаймні зменшить ймовірність виникнення такої ситуації.
Мені шкода, що ви досі нічого не отримали, і я дуже хвилююся, чи справді ви отримаєте свої гроші.
Однак я бачу, що ви спілкувалися з казино, як довго вони говорили вам, що ви маєте незабаром отримати свої гроші?
I see that you had a complaint filed with us against this casino at the beginning of this year and it ended up being unresolved, which is quite unfortunate. I see that the casino's safety index is quite low and it has a lot of warnings on our site.
As far as what you can do, there is probably not much you can do since the casino operates without a license and thus there is no licensing authority to turn to.
However, what I can definitely recommend is to be careful what casino you play in and always do some research before you deposit somewhere. It will at least reduce the chances of such a situation occurring.
I'm sorry you still haven't received anything and I'm quite worried if you will actually get your money.
However, I see that you have been in contact with the casino, how long have they been telling you that you should get your money soon ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.