ФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від quett18
|
25700 переглядів 186 відповідей |
|
1...3 4 5...10
Додати публікацію
Sp1n1991
7 міс. тому

Привіт, Sp1n1991!


Дякуємо, що знайшли час поділитися з нами своїм досвідом. Ми раді почути, що ваш процес перевірки пройшов швидко та що ви вважаєте нашу систему виплат ефективною.

Ми дуже цінуємо ваше терпіння та розуміння, і ми прагнемо забезпечити оперативну обробку ваших запитів на зняття коштів.

Якщо у вас виникли додаткові запитання чи сумніви, зверніться до нашої служби підтримки.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт...запит на оплату вже оброблено. Тоді я також отримав електронний лист із підтвердженням, але гроші так і не надійшли.


Виправте мене, я щойно отримав нове підтвердження.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я бачу, що це має змінитися найближчим часом, і ви, ймовірно, повинні отримати гроші відповідно до того, що говорить казино.

Тому я сподіваюся, що це буде якомога швидше, і коли це станеться, повідомте мене. 🙂 ☘️👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

Я чекаю на зняття вже 48 годин. На жаль, виплата не здійснюється кожні 48 годин 🙁

Автоматичний переклад.
Sp1n1991
7 міс. тому

Шановний Sp1n1991!


дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.


Просимо вибачення за спричинені незручності та розуміємо, що процес виведення може тривати довше, ніж очікувалося.


Після ретельної перевірки вашого облікового запису ми можемо підтвердити, що ваш останній успішний платіж був учора, а щодо нашої системи ми можемо підтвердити, що ваше наступне зняття коштів заплановано на сьогодні.


Наша команда просить вас дочекатися електронного листа з підтвердженням щодо вашого платежу, ви отримаєте його відразу після успішного виведення коштів. Якщо у вас є інші запитання, пов’язані з фінансовими процесами, ви завжди можете зв’язатися безпосередньо з нашим відділом KYC електронною поштою.


Дякуємо за розуміння та терпіння, а також вибачте за будь-які спричинені незручності.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Сподіваюся, я чекав з 8 лютого. Але приємно, що підтвердження прийшло електронною поштою. Тепер не вистачає лише грошей...


З повагою

Автоматичний переклад.
cjaitner87
7 міс. тому

Для мене він прийшов наступного робочого дня з RapidTransfer

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
7 міс. тому

кожен робочий день по одному знімати чи? це добре і приємно ❤

Автоматичний переклад.
Sp1n1991
7 міс. тому

Шановний Sp1n1991!


дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.


Залежно від обставин умови оплати та зняття RollingSlots для кожної процедури можуть відрізнятися залежно від методу зняття, статусу рахунку та інших можливих факторів, що впливають на процес зняття.


Учора ви вже отримали від нашого Фінансового відділу своє зняття, а наступне заплановано на сьогодні, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою про результати відразу після успішної виплати.


Майте на увазі, що ви завжди можете перевірити статус свого виведення на вкладці «Історія». Щоб отримати докладнішу інформацію про статус вилучення, ви завжди можете зв’язатися з фінансовим відділом електронною поштою.


Ми дуже цінуємо ваше терпіння та розуміння, і ми прагнемо забезпечити оперативну обробку ваших запитів на зняття коштів.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сподіваюся, я чекав з 8 лютого. Але приємно, що підтвердження прийшло електронною поштою. Тепер не вистачає лише грошей...


З повагою

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Можливо, у вас є для нас якісь оновлення? Ви отримали гроші?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Сіно ще ні, але день ще молодий.

З повагою

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Нажаль поки нічого нового.

Автоматичний переклад.
cjaitner87
7 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Будь ласка, знайте, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, ми тут для вас.🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Можливо тут відповість казино. Я маю обліковий запис у Rollingslots Casino з середини 2023 року. На початку грудня я написав у службу підтримки, щоб надіслали мені мої персональні дані та всю історію транзакцій депозитів та зняття коштів (GDPR) (Rodo). Минуло чотири місяці, а я нічого не отримав. Я нічого з цього не отримав. Наскільки я знаю, казино має надіслати мені інформацію протягом 30 днів. На початку березня знову відправив запит і не зробив. Я нічого не отримав. Писав і в комісію, яка видавала ліцензії, але досі нічого. Прошу допомоги в моїй справі. вітаю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий ранок......

Минув тиждень, як я отримав ще одне підтвердження електронною поштою про те, що мою виплату оброблено. (Я вже подав заявку на це 8 лютого 2024 року, але так і не отримав грошей). На жаль, поки що нічого не надійшло. Шкода, я думав, що цього разу вийде.

Автоматичний переклад.
cjaitner87
7 міс. тому

Привіт cjaitner87,

Повідомляємо, що причиною затримки стала технічна проблема з боку постачальника платежів.

Будьте певні, наша команда вже зв’язалася з ними та активно працює над якнайшвидшим вирішенням справи.

Ми щиро перепрошуємо за будь-які незручності, які це могло спричинити вам, і цінуємо ваше терпіння та розуміння під час цього процесу.

Якщо у вас виникли запитання, зверніться до нашої служби підтримки.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Можливо тут відповість казино. Я маю обліковий запис у Rollingslots Casino з середини 2023 року. На початку грудня я написав у службу підтримки, щоб надіслали мені мої персональні дані та всю історію транзакцій депозитів та зняття коштів (GDPR) (Rodo). Минуло чотири місяці, а я нічого не отримав. Я нічого з цього не отримав. Наскільки я знаю, казино має надіслати мені інформацію протягом 30 днів. На початку березня знову відправив запит і не зробив. Я нічого не отримав. Писав і в комісію, яка видавала ліцензії, але досі нічого. Прошу допомоги в моїй справі. вітаю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, на жаль, ми не можемо розглядати скарги, пов’язані з питаннями GDPR. Якщо ви хочете продовжити свою справу, я рекомендую вам звернутися до відповідних органів, а не до Casino.Guru. Хоча наша команда завжди прагне допомогти гравцям, які постраждали від недобросовісних дій казино, закони GDPR виходять за межі нашої компетенції.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий ранок......

Минув тиждень, як я отримав ще одне підтвердження електронною поштою про те, що мою виплату оброблено. (Я вже подав заявку на це 8 лютого 2024 року, але так і не отримав грошей). На жаль, поки що нічого не надійшло. Шкода, я думав, що цього разу вийде.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що казино відповіло, що проблема була на стороні постачальника платіжних послуг, тому, сподіваюся, ви скоро побачите свої гроші. Але якщо цього не станеться, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Думаєш, ти зможеш витримати?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не відставати? Не хвилюйся, я дуже розслаблений хлопець 😉. Не варто забувати, що ви чекаєте не тиждень, а з 8 лютого. 🙂. Але почекай і пий чай

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino
7 міс. тому

Добре, дякую за інформацію. Було б добре, якби ви отримували щось подібне у відповідь на електронні листи, а не взагалі нічого 🙂. Дякую за інформацію

Автоматичний переклад.
cjaitner87
7 міс. тому

У вас є якісь новини, будь ласка? Не забудьте повідомити нас.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого