ГоловнаФорумКазиноRolling Slots Casino - загальне обговорення

Rolling Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від quett18
|
44 062 переглядів 226 відповідей |
|
1...3 4 5...12
Sp1n1991

Привіт, Sp1n1991!


Дякуємо, що знайшли час поділитися з нами своїм досвідом. Ми раді почути, що ваш процес перевірки пройшов швидко та що ви вважаєте нашу систему виплат ефективною.

Ми дуже цінуємо ваше терпіння та розуміння, і ми прагнемо забезпечити оперативну обробку ваших запитів на зняття коштів.

Якщо у вас виникли додаткові запитання чи сумніви, зверніться до нашої служби підтримки.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.

Привіт...запит на оплату вже оброблено. Тоді я також отримав електронний лист із підтвердженням, але гроші так і не надійшли.


Виправте мене, я щойно отримав нове підтвердження.

Автоматичний переклад.

Я бачу, що це має змінитися найближчим часом, і ви, ймовірно, повинні отримати гроші відповідно до того, що говорить казино.

Тому я сподіваюся, що це буде якомога швидше, і коли це станеться, повідомте мене. 🙂 ☘️👍

Автоматичний переклад.

file

Я чекаю на зняття вже 48 годин. На жаль, виплата не здійснюється кожні 48 годин 🙁

Автоматичний переклад.
Sp1n1991

Шановний Sp1n1991!


дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.


Просимо вибачення за спричинені незручності та розуміємо, що процес виведення може тривати довше, ніж очікувалося.


Після ретельної перевірки вашого облікового запису ми можемо підтвердити, що ваш останній успішний платіж був учора, а щодо нашої системи ми можемо підтвердити, що ваше наступне зняття коштів заплановано на сьогодні.


Наша команда просить вас дочекатися електронного листа з підтвердженням щодо вашого платежу, ви отримаєте його відразу після успішного виведення коштів. Якщо у вас є інші запитання, пов’язані з фінансовими процесами, ви завжди можете зв’язатися безпосередньо з нашим відділом KYC електронною поштою.


Дякуємо за розуміння та терпіння, а також вибачте за будь-які спричинені незручності.

Автоматичний переклад.
Jaro

Сподіваюся, я чекав з 8 лютого. Але приємно, що підтвердження прийшло електронною поштою. Тепер не вистачає лише грошей...


З повагою

Автоматичний переклад.
cjaitner87

Для мене він прийшов наступного робочого дня з RapidTransfer

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino

кожен робочий день по одному знімати чи? це добре і приємно ❤

Автоматичний переклад.
Sp1n1991

Шановний Sp1n1991!


дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.


Залежно від обставин умови оплати та зняття RollingSlots для кожної процедури можуть відрізнятися залежно від методу зняття, статусу рахунку та інших можливих факторів, що впливають на процес зняття.


Учора ви вже отримали від нашого Фінансового відділу своє зняття, а наступне заплановано на сьогодні, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою про результати відразу після успішної виплати.


Майте на увазі, що ви завжди можете перевірити статус свого виведення на вкладці «Історія». Щоб отримати докладнішу інформацію про статус вилучення, ви завжди можете зв’язатися з фінансовим відділом електронною поштою.


Ми дуже цінуємо ваше терпіння та розуміння, і ми прагнемо забезпечити оперативну обробку ваших запитів на зняття коштів.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots.

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, я чекав з 8 лютого. Але приємно, що підтвердження прийшло електронною поштою. Тепер не вистачає лише грошей...


З повагою

Автоматичний переклад.

Можливо, у вас є для нас якісь оновлення? Ви отримали гроші?

Автоматичний переклад.
Romi

Сіно ще ні, але день ще молодий.

З повагою

Автоматичний переклад.
Romi

Нажаль поки нічого нового.

Автоматичний переклад.
cjaitner87

Дякуємо за оновлення. Будь ласка, знайте, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, ми тут для вас.🤞

Автоматичний переклад.

Привіт. Можливо тут відповість казино. Я маю обліковий запис у Rollingslots Casino з середини 2023 року. На початку грудня я написав у службу підтримки, щоб надіслали мені мої персональні дані та всю історію транзакцій депозитів та зняття коштів (GDPR) (Rodo). Минуло чотири місяці, а я нічого не отримав. Я нічого з цього не отримав. Наскільки я знаю, казино має надіслати мені інформацію протягом 30 днів. На початку березня знову відправив запит і не зробив. Я нічого не отримав. Писав і в комісію, яка видавала ліцензії, але досі нічого. Прошу допомоги в моїй справі. вітаю

Автоматичний переклад.

Добрий ранок......

Минув тиждень, як я отримав ще одне підтвердження електронною поштою про те, що мою виплату оброблено. (Я вже подав заявку на це 8 лютого 2024 року, але так і не отримав грошей). На жаль, поки що нічого не надійшло. Шкода, я думав, що цього разу вийде.

Автоматичний переклад.
cjaitner87

Привіт cjaitner87,

Повідомляємо, що причиною затримки стала технічна проблема з боку постачальника платежів.

Будьте певні, наша команда вже зв’язалася з ними та активно працює над якнайшвидшим вирішенням справи.

Ми щиро перепрошуємо за будь-які незручності, які це могло спричинити вам, і цінуємо ваше терпіння та розуміння під час цього процесу.

Якщо у вас виникли запитання, зверніться до нашої служби підтримки.


З повагою,

Представник казино Rolling Slots

Автоматичний переклад.

Привіт. Можливо тут відповість казино. Я маю обліковий запис у Rollingslots Casino з середини 2023 року. На початку грудня я написав у службу підтримки, щоб надіслали мені мої персональні дані та всю історію транзакцій депозитів та зняття коштів (GDPR) (Rodo). Минуло чотири місяці, а я нічого не отримав. Я нічого з цього не отримав. Наскільки я знаю, казино має надіслати мені інформацію протягом 30 днів. На початку березня знову відправив запит і не зробив. Я нічого не отримав. Писав і в комісію, яка видавала ліцензії, але досі нічого. Прошу допомоги в моїй справі. вітаю

Автоматичний переклад.

Привіт, на жаль, ми не можемо розглядати скарги, пов’язані з питаннями GDPR. Якщо ви хочете продовжити свою справу, я рекомендую вам звернутися до відповідних органів, а не до Casino.Guru. Хоча наша команда завжди прагне допомогти гравцям, які постраждали від недобросовісних дій казино, закони GDPR виходять за межі нашої компетенції.

Автоматичний переклад.

Добрий ранок......

Минув тиждень, як я отримав ще одне підтвердження електронною поштою про те, що мою виплату оброблено. (Я вже подав заявку на це 8 лютого 2024 року, але так і не отримав грошей). На жаль, поки що нічого не надійшло. Шкода, я думав, що цього разу вийде.

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що казино відповіло, що проблема була на стороні постачальника платіжних послуг, тому, сподіваюся, ви скоро побачите свої гроші. Але якщо цього не станеться, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Думаєш, ти зможеш витримати?

Автоматичний переклад.

Не відставати? Не хвилюйся, я дуже розслаблений хлопець 😉. Не варто забувати, що ви чекаєте не тиждень, а з 8 лютого. 🙂. Але почекай і пий чай

Автоматичний переклад.
Rolling Slots Casino

Добре, дякую за інформацію. Було б добре, якби ви отримували щось подібне у відповідь на електронні листи, а не взагалі нічого 🙂. Дякую за інформацію

Автоматичний переклад.
cjaitner87

У вас є якісь новини, будь ласка? Не забудьте повідомити нас.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого