ФорумКазиноRollbit Casino - загальне обговорення

Rollbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Floodedap
|
7320 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
tceyyy
1 рік тому

Хм, боюся, наразі в моїй кишені немає туза. Якщо вам потрібна допомога, надішліть скаргу. Це наш спосіб розслідування складних ситуацій, ми прагнемо підтримати гравців, які цього потребують.

У цьому посібнику ви знайдете кілька підказок:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

За допомогою цього посилання створюється скарга:

https://casino.guru/complaints

Вам це здається гарною ідеєю?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарне криптоказино, миттєві платежі без обмежень, я поставив понад 140 мільйонів доларів і зняв понад 20-30 тисяч доларів, без проблем. Дякуємо Razer за те, що він продовжує працювати добре.

<3 <3 <3

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
xculst
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що ви там потрапили.

Цікаво, як довго ви грали в цьому казино? Будь-які поради, якими ви можете поділитися з нами? Також!

Не могли б ви поділитися знімком екрана свого виграшу? Мені чесно цікаво подивитися.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Hiros
1 рік тому

filefilefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю на ролбіті. Я з Австралії та обмеженої країни. Проте вони дозволили мені завершити kyc і зробити це. Чи це незаконно, якщо так, чи можу я вимагати відшкодування своїх депозитів?

Автоматичний переклад.
Fruitloop21
1 рік тому

Я пропоную вам звернутися до юриста для цього. Однак, якщо я вдаюся до логіки, я повинен запитати:

Чому ви розглядаєте запит на відшкодування? Чи мали ви такі ж шанси програти чи виграти, як і будь-який інший гравець?

Якщо відповідь ствердна, я б сказав, що вимагати відшкодування несправедливо. Бо нічого несправедливого з вами не сталося.

Що ти думаєш про це?


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт всім,


Мій акаунт заблокували із заявою про географічні проблеми. Я з Австрії, і мій обліковий запис було повністю перевірено. Тепер мій обліковий запис заблоковано, незважаючи на баланс... Живий чат мені не відповідає. Так само, як моя електронна пошта. Можу все показати на скріншотах.

Може хтось мені допоможе?


дякую

Автоматичний переклад.
Nightmare1986
2 тиж. тому

Привіт Кошмар!

Я хотів би знати, що за географічна проблема виникла. Як ви думаєте, чи можете ви вставити текст, який ви отримали від казино щодо закриття рахунку, сюди в допис?

Я вважаю, що скарга буде доречною; Будь ласка, перегляньте цей посібник 👈👈 і дайте мені знати, якщо ви спробуєте його. Я б, щоб ти знав.



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого