ФорумКазиноRollbit Casino - загальне обговорення

Rollbit Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Floodedap
|
7316 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Rollbit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

ВИВЕДЕННЯ ПРОТЯГОМ 48+ днів


Я зняв 385 тисяч, це було з 13 червня. Підтримка продовжує говорити

«провайдер в очікуванні»

щодня я запитую, коли завершиться мій вихід? Вони кажуть, що не оновлюють щоразу, коли я їх запитую. Вони також постійно кажуть, що він очікує на перевірку постачальника.. минуло 48+ днів, відколи я вніс це зняття коштів. Усі мої друзі rollbit запропонували мені надіслати вам повідомлення про те, що ви допомогли іншому гравцеві, який також чекав на свої 600 тис.. Я сподіваюся ви, хлопці, можете мені допомогти, і, сподіваюся, rollbit заплатить мені мої 385 тис.


Я граю в живу казино баккара, я просто не розумію, чому для виведення грошей потрібно більше 48 днів. Раніше у мене ніколи не було проблем, лише це останнє зняття займає так багато часу, і немає точного терміну завершення мого зняття. Я починаю думати про найгірше, що вони не заплатять мені? Будь ласка, допоможіть мені та дайте знати,


на даний момент я терпляче чекаю rollbit, кажучи «очікує на розгляд» протягом 48+ днів.


щодня я запитую їх, чи є якісь оновлення, або коли моє зняття буде завершено, вони кажуть: «Вибачте, без оновлень» file

Автоматичний переклад.
Floodedap
2 р. тому

Привіт,

Я прошу вас негайно подати скаргу ( просто натисніть/торкніться цього посилання ), я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб вирішити цю проблему або запропонувати альтернативи.

Переконайтеся, що ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

Будь ласка, поділіться відповідним повідомленням і знімками екрана у своїй скарзі. Сподіваюся, незабаром ми зможемо вирішити вашу проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав заявку на виведення Ethereum з Rollbit ($10 000)

Проте його не знімають вже три дні. Мені потрібні гроші, щоб їх витратити зараз.

Навіть якщо ви запитуєте в чаті, вони лише повторюють, що чекають оновлення, але вони не можуть надати жодної інформації про те, чи виконуються дії та чи вони переглядають його.

Підтримувачі добрі, але я переживаю, що ця проблема ще довго не вирішиться, тому що мені потрібно терміново витрачати гроші.

Поки я шукав проблему в Guru, я побачив, що люди, подібні до мене, які довго не могли отримати зняття з Rollbit, тому я звернувся за консультацією, оскільки вважав, що мені потрібно її вирішити, поки не стало гірше.

Будь ласка, допоможіть мені. Це так важко.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

ВИВЕДЕННЯ ПРОТЯГОМ 48+ днів


Я зняв 385 тисяч, це було з 13 червня. Підтримка продовжує говорити

«провайдер в очікуванні»

щодня я запитую, коли завершиться мій вихід? Вони кажуть, що не оновлюють щоразу, коли я їх запитую. Вони також постійно кажуть, що він очікує на перевірку постачальника.. минуло 48+ днів, відколи я вніс це зняття коштів. Усі мої друзі rollbit запропонували мені надіслати вам повідомлення про те, що ви допомогли іншому гравцеві, який також чекав на свої 600 тис.. Я сподіваюся ви, хлопці, можете мені допомогти, і, сподіваюся, rollbit заплатить мені мої 385 тис.


Я граю в живу казино баккара, я просто не розумію, чому для виведення грошей потрібно більше 48 днів. Раніше у мене ніколи не було проблем, лише це останнє зняття займає так багато часу, і немає точного терміну завершення мого зняття. Я починаю думати про найгірше, що вони не заплатять мені? Будь ласка, допоможіть мені та дайте знати,


на даний момент я терпляче чекаю rollbit, кажучи «очікує на розгляд» протягом 48+ днів.


щодня я запитую їх, чи є якісь оновлення, або коли моє зняття буде завершено, вони кажуть: «Вибачте, без оновлень» file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це все ще очікує?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав заявку на виведення Ethereum з Rollbit ($10 000)

Проте його не знімають вже три дні. Мені потрібні гроші, щоб їх витратити зараз.

Навіть якщо ви запитуєте в чаті, вони лише повторюють, що чекають оновлення, але вони не можуть надати жодної інформації про те, чи виконуються дії та чи вони переглядають його.

Підтримувачі добрі, але я переживаю, що ця проблема ще довго не вирішиться, тому що мені потрібно терміново витрачати гроші.

Поки я шукав проблему в Guru, я побачив, що люди, подібні до мене, які довго не могли отримати зняття з Rollbit, тому я звернувся за консультацією, оскільки вважав, що мені потрібно її вирішити, поки не стало гірше.

Будь ласка, допоможіть мені. Це так важко.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я перевірив скаргу, надіслану Floodedap , і, на жаль, здається, що ми все ще чекаємо на відповідь казино. 🙁 Чесно кажучи, ця скарга скоро буде закрита як нерозглянута.

Не соромтеся також подати свою власну скаргу, будемо сподіватися, що у казино немає проблем, тому що зараз воно має гарну репутацію, але вона може змінитися, якщо вони почнуть ігнорувати скарги гравців.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав заявку на виведення Ethereum ($6310) у Rollbit Casino.


Але вже сім днів не можу зняти гроші. Мені терміново потрібні гроші, щоб їх витратити

Розмова в режимі реального часу в центрі клієнтів казино повторюється лише протягом семи днів, щоб очікувати оновлень, але не припиняється. Він не дає інформації про те, чи була проведена операція чи на розгляді.


Прихильники доброзичливі, але вони хвилюються, що їх затримають на довший період часу, тому що їм доведеться витрачати гроші.


Шукаючи проблему в Guru, я побачив таких, як я, які довго не могли зняти гроші з Rollbit, довго чекали і звернулися за консультацією. Допоможіть мені, будь ласка, я в розпачі.

Автоматичний переклад.
asde0505
2 р. тому

Привіт,

Я знаю, що це може звучати досить погано щодо вашого відчаю, але зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів для обробки платежів. Є кілька факторів, які можуть вплинути на процес.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

Будь ласка, в якому статусі зараз ваше відкликання?

Не соромтеся подати скаргу тут, але я думаю, що це займе деякий час, тому будьте готові до цього.


Автоматичний переклад.
electricstar777
2 р. тому

Вирішено... Дякую.

Автоматичний переклад.
electricstar777
2 р. тому

О це чудово.

Чи можу я дізнатися, скільки часу знадобилося для вирішення проблеми?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мій обліковий запис підтверджено. Казино дає одну й ту ж відповідь, щоб чекати оновлення щодня. Відкликання все ще очікується, і ніхто не знає, коли це буде вирішено. Будь ласка, допоможи мені

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
asde0505
2 р. тому

Привіт,

якщо ви вважаєте, що казино не може вирішити проблему, я рекомендую подати скаргу .

Будь ласка, зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для обробки платежу.

Чи можу я дізнатися, скільки часу ви чекаєте та коли було завершено перевірку?


Автоматичний переклад.
Floodedap
1 рік тому

Яке ваше ім'я користувача? Я messi1

Автоматичний переклад.
zoelzeng
1 рік тому

Привіт,

Я згоден з вами, що 14 днів це занадто багато. Але, виходячи з вашого досвіду, це лінія, яку ми використовуємо для підтримки працездатності скарг:

«Однак майте на увазі, що для повної обробки зняття коштів зазвичай потрібно кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеними Перевірка KYC або велика кількість запитів на зняття коштів .

Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».

Ви також маєте рацію, імовірно, цього ніколи не станеться у звичайному казино просто тому, що перевірка проводиться віч-на-віч безпосередньо в режимі реального часу. Не потрібно зволікати з банківськими виписками, комунальними платежами тощо.





Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано Omegaguy видалено
1 рік тому

Ви повинні пройти KYC. Немає іншого виходу.

Мені шкода, я повинен це сказати: це надзвичайно дурна ідея навмисно грати з обмеженої країни. Чи правильно я припускаю, що ви зареєструвалися в іншій країні, щоб пройти реєстрацію?

Це означає, що ви зараз не можете пройти перевірку?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я був гравцем у rollbit, доки мене не помітили фішингом і пароль мого облікового запису не змінили, тому хакер змінив електронну адресу на свою, я відновив свій обліковий запис за допомогою служби підтримки, а потім я здогадався, хто його зламав, оскільки тому користувачеві надсилалися підказки, коли мій обліковий запис зламали, тоді я написав, що для підтримки, і вони вимкнули мій обліковий запис, сказавши, що мені потрібно надіслати свій ідентифікатор тощо… останню відповідь я отримав від них, коли я надіслав всю цю інформацію, яку вони від мене вимагали, сказавши: «Я передам це до вищого відділу», відтоді я не відповів, я написав їм багато разів, пробував через підтримку rollbits на їхньому сайті казино, і щоразу, коли я згадую свою електронну пошту, мій чат закривається.

на рахунку є $ і величезні бонуси.

що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
tceyyy
1 рік тому

Я боюся, що ви нічого не можете зробити на даний момент. Боюсь, ви несете відповідальність за безпеку свого логіна та пароля. Незважаючи на те, що я хотів би сказати вам, що робити, лише казино може оновити вас.

Чи можу я знати, коли саме ваш обліковий запис було зламано?

Чи був ваш обліковий запис повністю перевірений раніше? Тому що якщо ні, я смію сказати, що зловмисник має нульовий шанс успішно зняти ваш рахунок.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій обліковий запис було повністю перевірено, і проблема полягає в тому, що я повернув свій обліковий запис, але rollbit вирішив закрити його та взагалі не відповідає.

Автоматичний переклад.
tceyyy
1 рік тому

Чи можете ви пояснити мені, як ви повернули обліковий запис? Мабуть не до кінця розумію. Акаунт не втрачено, його використали не за призначенням. 🙁

Будь ласка, яку останню інформацію ви отримали від казино?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я отримав це назад електронною поштою зі служби підтримки, підтверджуючи свій KYC (надіслав їм селфі в анфас)

Моя остання інформація, яку я отримав, була «Надіслати це до вищого відділу», оскільки тоді мене проігнорували в чаті на сайті, закритому службою підтримки тощо.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого