2 р. тому
Тут ви можете обговорити Rollbit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
ВИВЕДЕННЯ ПРОТЯГОМ 48+ днів
Я зняв 385 тисяч, це було з 13 червня. Підтримка продовжує говорити
«провайдер в очікуванні»
щодня я запитую, коли завершиться мій вихід? Вони кажуть, що не оновлюють щоразу, коли я їх запитую. Вони також постійно кажуть, що він очікує на перевірку постачальника.. минуло 48+ днів, відколи я вніс це зняття коштів. Усі мої друзі rollbit запропонували мені надіслати вам повідомлення про те, що ви допомогли іншому гравцеві, який також чекав на свої 600 тис.. Я сподіваюся ви, хлопці, можете мені допомогти, і, сподіваюся, rollbit заплатить мені мої 385 тис.
Я граю в живу казино баккара, я просто не розумію, чому для виведення грошей потрібно більше 48 днів. Раніше у мене ніколи не було проблем, лише це останнє зняття займає так багато часу, і немає точного терміну завершення мого зняття. Я починаю думати про найгірше, що вони не заплатять мені? Будь ласка, допоможіть мені та дайте знати,
на даний момент я терпляче чекаю rollbit, кажучи «очікує на розгляд» протягом 48+ днів.
щодня я запитую їх, чи є якісь оновлення, або коли моє зняття буде завершено, вони кажуть: «Вибачте, без оновлень»
WITHDRAWAL STILL PENDING FOR 48+ days
I Put in a withdrawal for 385k it’s been since June 13th.. support keep saying
"pending provider"
everyday I ask when is my withdraw going to complete ? They say no update on everytime I ask them. They also keep saying it’s pending provider review.. it’s been 48+ days since I put that withdrawal in. All my rollbit friends suggested that I message you guys here that you guys helped another player that was also waiting for their 600k.. I hope you guys can help me and hopefully rollbit pays me my 385k..
I play live casino baccarat I just don’t understand why does it take longer than 48 days for my withdrawal. I never had a issue before only this last withdraw they taking so long and no exact time frame of when my withdraw will complete. I’m starting to think the worst which is they won’t pay me? Please help me out and let me know,
as of right now I’m patiently waiting rollbit saying "pending review" for 48+ days.
everyrday I ask them is there any update or when my withdrawal is going to complete they say " no update sorry"
Привіт,
Я прошу вас негайно подати скаргу ( просто натисніть/торкніться цього посилання ), я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб вирішити цю проблему або запропонувати альтернативи.
Переконайтеся, що ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?
Будь ласка, поділіться відповідним повідомленням і знімками екрана у своїй скарзі. Сподіваюся, незабаром ми зможемо вирішити вашу проблему.
Hello,
I ask you to submit the complaint immediately (just click/tap this link), I'd say that the casino had enough time to solve this issue or suggest some alternatives.
Just to make sure, has your account been fully verified, yet?
Kindly share related communication, and screenshots through your complaint. I hope we will be able to solve your problem soon.
Я подав заявку на виведення Ethereum з Rollbit ($10 000)
Проте його не знімають вже три дні. Мені потрібні гроші, щоб їх витратити зараз.
Навіть якщо ви запитуєте в чаті, вони лише повторюють, що чекають оновлення, але вони не можуть надати жодної інформації про те, чи виконуються дії та чи вони переглядають його.
Підтримувачі добрі, але я переживаю, що ця проблема ще довго не вирішиться, тому що мені потрібно терміново витрачати гроші.
Поки я шукав проблему в Guru, я побачив, що люди, подібні до мене, які довго не могли отримати зняття з Rollbit, тому я звернувся за консультацією, оскільки вважав, що мені потрібно її вирішити, поки не стало гірше.
Будь ласка, допоможіть мені. Це так важко.
I applied for Ethereum withdrawal from Rollbit ($10,000)
However, it has not been withdrawn for three days.I need money to spend now.
Even if you ask live chat, they only repeat to wait for the update, but they cannot give any information about whether action is being taken or whether they are reviewing it.
Supporters are kind, but i am worried that this problem will not be solved for a long time because I have to spend money urgently.
While I was looking for a issue in Guru, I saw people like me who couldn't get a withdrawal from Rollbit waiting for a long time, so I applied for a consultation because I thought I should solve it before it got worse.
Please help me.It's so hard.
ВИВЕДЕННЯ ПРОТЯГОМ 48+ днів
Я зняв 385 тисяч, це було з 13 червня. Підтримка продовжує говорити
«провайдер в очікуванні»
щодня я запитую, коли завершиться мій вихід? Вони кажуть, що не оновлюють щоразу, коли я їх запитую. Вони також постійно кажуть, що він очікує на перевірку постачальника.. минуло 48+ днів, відколи я вніс це зняття коштів. Усі мої друзі rollbit запропонували мені надіслати вам повідомлення про те, що ви допомогли іншому гравцеві, який також чекав на свої 600 тис.. Я сподіваюся ви, хлопці, можете мені допомогти, і, сподіваюся, rollbit заплатить мені мої 385 тис.
Я граю в живу казино баккара, я просто не розумію, чому для виведення грошей потрібно більше 48 днів. Раніше у мене ніколи не було проблем, лише це останнє зняття займає так багато часу, і немає точного терміну завершення мого зняття. Я починаю думати про найгірше, що вони не заплатять мені? Будь ласка, допоможіть мені та дайте знати,
на даний момент я терпляче чекаю rollbit, кажучи «очікує на розгляд» протягом 48+ днів.
щодня я запитую їх, чи є якісь оновлення, або коли моє зняття буде завершено, вони кажуть: «Вибачте, без оновлень»
WITHDRAWAL STILL PENDING FOR 48+ days
I Put in a withdrawal for 385k it’s been since June 13th.. support keep saying
"pending provider"
everyday I ask when is my withdraw going to complete ? They say no update on everytime I ask them. They also keep saying it’s pending provider review.. it’s been 48+ days since I put that withdrawal in. All my rollbit friends suggested that I message you guys here that you guys helped another player that was also waiting for their 600k.. I hope you guys can help me and hopefully rollbit pays me my 385k..
I play live casino baccarat I just don’t understand why does it take longer than 48 days for my withdrawal. I never had a issue before only this last withdraw they taking so long and no exact time frame of when my withdraw will complete. I’m starting to think the worst which is they won’t pay me? Please help me out and let me know,
as of right now I’m patiently waiting rollbit saying "pending review" for 48+ days.
everyrday I ask them is there any update or when my withdrawal is going to complete they say " no update sorry"
Я подав заявку на виведення Ethereum з Rollbit ($10 000)
Проте його не знімають вже три дні. Мені потрібні гроші, щоб їх витратити зараз.
Навіть якщо ви запитуєте в чаті, вони лише повторюють, що чекають оновлення, але вони не можуть надати жодної інформації про те, чи виконуються дії та чи вони переглядають його.
Підтримувачі добрі, але я переживаю, що ця проблема ще довго не вирішиться, тому що мені потрібно терміново витрачати гроші.
Поки я шукав проблему в Guru, я побачив, що люди, подібні до мене, які довго не могли отримати зняття з Rollbit, тому я звернувся за консультацією, оскільки вважав, що мені потрібно її вирішити, поки не стало гірше.
Будь ласка, допоможіть мені. Це так важко.
I applied for Ethereum withdrawal from Rollbit ($10,000)
However, it has not been withdrawn for three days.I need money to spend now.
Even if you ask live chat, they only repeat to wait for the update, but they cannot give any information about whether action is being taken or whether they are reviewing it.
Supporters are kind, but i am worried that this problem will not be solved for a long time because I have to spend money urgently.
While I was looking for a issue in Guru, I saw people like me who couldn't get a withdrawal from Rollbit waiting for a long time, so I applied for a consultation because I thought I should solve it before it got worse.
Please help me.It's so hard.
Привіт,
Я перевірив скаргу, надіслану Floodedap , і, на жаль, здається, що ми все ще чекаємо на відповідь казино. 🙁 Чесно кажучи, ця скарга скоро буде закрита як нерозглянута.
Не соромтеся також подати свою власну скаргу, будемо сподіватися, що у казино немає проблем, тому що зараз воно має гарну репутацію, але вона може змінитися, якщо вони почнуть ігнорувати скарги гравців.
Hello,
I checked the complaint submitted by Floodedap, and sadly it seems that we're still waiting for the casino to respond. 🙁 To be honest, this complaint is about to be closed as unresolved.
Feel free to submit your own complaint as well, let's hope that the casino is not in some trouble, because it now has a good reputation but it can change if they start to ignore players' complaints.
Я подав заявку на виведення Ethereum ($6310) у Rollbit Casino.
Але вже сім днів не можу зняти гроші. Мені терміново потрібні гроші, щоб їх витратити
Розмова в режимі реального часу в центрі клієнтів казино повторюється лише протягом семи днів, щоб очікувати оновлень, але не припиняється. Він не дає інформації про те, чи була проведена операція чи на розгляді.
Прихильники доброзичливі, але вони хвилюються, що їх затримають на довший період часу, тому що їм доведеться витрачати гроші.
Шукаючи проблему в Guru, я побачив таких, як я, які довго не могли зняти гроші з Rollbit, довго чекали і звернулися за консультацією. Допоможіть мені, будь ласка, я в розпачі.
I applied for Ethereum withdrawal ($6310) from Rollbit Casino.
But I haven't been able to withdraw money for seven days. I need money to spend urgently now
The real-time conversation at the casino customer center only repeats for seven days to wait for updates, but does not withdraw. It does not provide information about whether the operation was performed or under review.
Supporters are friendly, but they are worried that they will be put on hold for a longer period of time because they have to spend money.
While looking for a problem in Guru, I saw people like me who couldn't withdraw money from Rollbit waiting for a long time and applied for counseling. Help me, please I'm desperate.
Привіт,
Я знаю, що це може звучати досить погано щодо вашого відчаю, але зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів для обробки платежів. Є кілька факторів, які можуть вплинути на процес.
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?
Будь ласка, в якому статусі зараз ваше відкликання?
Не соромтеся подати скаргу тут, але я думаю, що це займе деякий час, тому будьте готові до цього.
Hello,
I know it may sound pretty bad concerning your desperation, but kindly note that we allow casinos 14 full days to process payments. There are several factors that can affect the process, you see.
May I know whether your account has been fully verified yet?
In what status is your withdrawal now, please?
Feel free to submit a complaint here, but I think that it will take some time, so please be prepared for this.
О це чудово.
Чи можу я дізнатися, скільки часу знадобилося для вирішення проблеми?
Oh, that's great.
May I know how long did it take to solve the issue, please?
Мій обліковий запис підтверджено. Казино дає одну й ту ж відповідь, щоб чекати оновлення щодня. Відкликання все ще очікується, і ніхто не знає, коли це буде вирішено. Будь ласка, допоможи мені
My account has been confirmed. Casino only gives the same answer to wait for the update every day. The withdrawal is still pending and no one knows when it will be resolved. Please help me
Привіт,
якщо ви вважаєте, що казино не може вирішити проблему, я рекомендую подати скаргу .
Будь ласка, зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для обробки платежу.
Чи можу я дізнатися, скільки часу ви чекаєте та коли було завершено перевірку?
Hello,
if you feel that the problem can't be solved by the casino, I recommend submitting a complaint.
Kindly note, that we allow casinos 14 full days to process the payment.
May I know how long are you waiting and when was the verification completed, please?
Яке ваше ім'я користувача? Я messi1
What is your username I am messi1
Cuál es tu usuario yo soi messi1
Привіт,
Я згоден з вами, що 14 днів це занадто багато. Але, виходячи з вашого досвіду, це лінія, яку ми використовуємо для підтримки працездатності скарг:
«Однак майте на увазі, що для повної обробки зняття коштів зазвичай потрібно кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеними Перевірка KYC або велика кількість запитів на зняття коштів .
Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».
Ви також маєте рацію, імовірно, цього ніколи не станеться у звичайному казино просто тому, що перевірка проводиться віч-на-віч безпосередньо в режимі реального часу. Не потрібно зволікати з банківськими виписками, комунальними платежами тощо.
Hello,
I agree with you that 14 days are quite too much. But, based on your experiences it's the line we use to keep the complaints operational:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with the casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
You are also right this would most likely never happen in a brick-and-mortar casino, simply because the verification is made face-to-face directly in real-time. No need to delay yourself with bank statements, utility bills, and so on.
Ви повинні пройти KYC. Немає іншого виходу.
Мені шкода, я повинен це сказати: це надзвичайно дурна ідея навмисно грати з обмеженої країни. Чи правильно я припускаю, що ви зареєструвалися в іншій країні, щоб пройти реєстрацію?
Це означає, що ви зараз не можете пройти перевірку?
You have to pass the KYC. There's no other option.
I'm sorry - I have to say it: it is an amazingly stupid idea to deliberately play from a restricted country. Am I assuming correctly that you registered with a different country to pass the registration?
Meaning you can't pass the verification now?
Тож я був гравцем у rollbit, доки мене не помітили фішингом і пароль мого облікового запису не змінили, тому хакер змінив електронну адресу на свою, я відновив свій обліковий запис за допомогою служби підтримки, а потім я здогадався, хто його зламав, оскільки тому користувачеві надсилалися підказки, коли мій обліковий запис зламали, тоді я написав, що для підтримки, і вони вимкнули мій обліковий запис, сказавши, що мені потрібно надіслати свій ідентифікатор тощо… останню відповідь я отримав від них, коли я надіслав всю цю інформацію, яку вони від мене вимагали, сказавши: «Я передам це до вищого відділу», відтоді я не відповів, я написав їм багато разів, пробував через підтримку rollbits на їхньому сайті казино, і щоразу, коли я згадую свою електронну пошту, мій чат закривається.
на рахунку є $ і величезні бонуси.
що я можу зробити?
So i was a rollbit player, untill i got phished and my account password got changed, therefore the hacker changed the email to his, i recovered my sccount yhrough support, and then i guessed who hacked it as it had tips sent to that user when my account was hacked, i wrote then that to support and they disabled my sccount saying i need to send my id etc… last response from them i got was when i sent all of this info that they required from me saying "i will pass this to the higher department" since then no respond i wrote them many times tried thru rollbits support on their casino site and everytime i mention my email my chat gets closed.
the account has $ and huge bonuses on it.
what can i do?
Я боюся, що ви нічого не можете зробити на даний момент. Боюсь, ви несете відповідальність за безпеку свого логіна та пароля. Незважаючи на те, що я хотів би сказати вам, що робити, лише казино може оновити вас.
Чи можу я знати, коли саме ваш обліковий запис було зламано?
Чи був ваш обліковий запис повністю перевірений раніше? Тому що якщо ні, я смію сказати, що зловмисник має нульовий шанс успішно зняти ваш рахунок.
I fear there is nothing you can do at the moment. You are responsible for your login and password safety, I'm afraid. Despite I would love to tell you what to do, only the casino can update you further.
May I know when exactly your account was hacked?
Was your account fully verified ever before? Because if not, I dare to say, the attacker possesses zero chance to withdraw from your account successfully.
Мій обліковий запис було повністю перевірено, і проблема полягає в тому, що я повернув свій обліковий запис, але rollbit вирішив закрити його та взагалі не відповідає.
My acc was fully verified, and the problem is that i got my account back, but rollbit decided to close it and doesnt reply at all.
Чи можете ви пояснити мені, як ви повернули обліковий запис? Мабуть не до кінця розумію. Акаунт не втрачено, його використали не за призначенням. 🙁
Будь ласка, яку останню інформацію ви отримали від казино?
Can you explain to me how did you get the account back? I probably do not fully understand. The account wasn't lost it was misused. 🙁
What was the last information you got from the casino, please?
Я отримав це назад електронною поштою зі служби підтримки, підтверджуючи свій KYC (надіслав їм селфі в анфас)
Моя остання інформація, яку я отримав, була «Надіслати це до вищого відділу», оскільки тоді мене проігнорували в чаті на сайті, закритому службою підтримки тощо.
I got it back through support email, proving my KYC (sending them full face selfie)
my latest information i got was "Sending this to higher departmant" dince then i was ignored on site chat closed by support etc.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.