ГоловнаФорумКазиноRokuBet Casino - загальне обговорення

RokuBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Pabli40
|
26 065 переглядів 87 відповідей |
|
12 3 45

Ще один, ще один доказ?

якщо вам це потрібно, у мене є.

у мого тата все в електронній пошті.

file

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
Ari_barreira

Привіт,

Я перевірив скаргу ще раз і зрозумів, що, здається, казино підозрює порушення правила кількох облікових записів, чи не так? У цьому випадку казино має надати певні докази, я впевнений, що команда, яка розглядає скарги, вимагатиме від казино доказів.

А твій тато теж грав у цьому казино? Я думав, що проблема, здається, лише у власника банківського рахунку.

Змінено
Автоматичний переклад.

але

не тут

немає проблем з банківським рахунком

тут у мого батька був закритий рахунок 9 місяців тому.

не міг побачити електронні листи.

щоб було дублювання, і мені потрібні 2 активні облікові записи, чи не так!?

Якщо інший обліковий запис було остаточно закрито на прохання гравця,

є ще рахунок.

Автоматичний переклад.

filefilefilefilefilefile

Автоматичний переклад.

Все підтверджено і все правильно

тому проблеми немає

перестав вигравати.

і пішов шукати спосіб ускладнити

тут ніхто не дурний.

вони добре знають, що не існує такого поняття, як дублікат облікового запису.


і я також кілька разів просив, щоб мені зателефонували.



Автоматичний переклад.
Ari_barreira

Привіт,

Я бачу, що останнє оновлення скарги було подано 18 годин тому, тому я хотів би попросити вас розмістити туди всю відповідну інформацію - просто натисніть це посилання , тому що це правильне місце.

Я також хотів би сказати, що я не займаюся вашою скаргою, тому мені не потрібні всі ці принт-скріни тощо 🙂.

Сподіваюся, що питання все ж скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.

Новин немає,

і скільки вони все ще не приносять мені найменшого задоволення!

Змінено
Автоматичний переклад.

Radka останні новини Я все ще нічого не розумію про шейки CASINO Roku. Я починаю думати, що вони божевільні!

спочатку вони звинувачують мене в шахрайстві і що всі виграші конфісковані!

Я надіслав їм докази, вони не відповіли.

Я просив 2500 євро

і ще 6000 євро на рахунку.

Я не можу увійти в обліковий запис, це говорить, що забагато спроб входу, я прошу нову картку, і нічого подібного.

сьогодні вони платять суму, яку я збирався обробити! filefile

Автоматичний переклад.
Ari_barreira

Привіт, я бачу, що вони схвалили перше зняття на суму 2500 євро, тож, можливо, вони також схвалять зняття на суму 6000 євро трохи пізніше. Будь ласка, тримайте нас в курсі і, що найголовніше, також повідомляйте будь-які новини у своїй скарзі.


Мені цікаво, як довго ви чекали, поки вони схвалять перше зняття, і коли ви подали 2-е зняття на 6000?

Змінено
Автоматичний переклад.

Я не можу зайти на рахунок, щоб попросити 6000 тисяч євро.

6000 євро не просять, вони тільки на баланс!


Автоматичний переклад.

Коли блокували рахунок, вимагали 2500 євро!

і було на балансі 6000

євро.

Я надіслав їм електронний лист із повідомленням, що неможливо мати дублікати облікових записів, оскільки я маю докази закриття іншого.

Обліковий запис .


але я не маю доступу до облікового запису. file

Автоматичний переклад.
Daniel

Вони схвалили перше відкликання? Ні!


Багато вже схвалено!


Вони вже заплатили 10 400 євро.


проблема полягала в тому, що я продовжував вигравати.


Після закриття постійного рахунку, згідно з казино RoKu, у мене було знято 2500 євро без обробки, 6000 євро на балансі, або вони помилилися, що свідчить про дезорієнтацію цього казино, або вони заплатять усе.


Іншого пояснення немає! Зважаючи на це, я справді вважаю, що внесення цього КАЗИНО в чорний список було б найкращим варіантом, оскільки це зрештою небезпечно для багатьох гравців! Якщо ви підтвердите першу підозру в обробці неправильного направлення, нічого більше не можна сказати, щоб довести зловмисність і зловмисність цього казино.

і що єдиною метою було заблокувати мої кошти, а не через помилку в обліковому записі. перевірка та обробка сьогодні.

filefilefile

Автоматичний переклад.
Ari_barreira

Гаразд, у такому випадку зачекайте, поки наша команда розгляду скарг розгляне це. Я впевнений, що вони незабаром з вами зв'яжуться.

Автоматичний переклад.

Це КАЗИНО погане,

будьте обережні, цей бренд, як і інші в тій же групі, має той самий спосіб дії.

Поки ви витрачаєте гроші, все добре, або поки у вас негативний баланс у КАЗИНО!

проблема, якщо ви починаєте заробляти багато грошей!

результат обліковий запис заблоковано!

якщо ви гравець, 10 євро - це добре!

якщо ти сильний гравець, тікай!

У мене є суперечка з Гуру, і я вже звернувся до регуляторного органу.

хто відповів спробувати через посередника вирішити , якщо неможливо надіслати їм усі елементи .

Автоматичний переклад.

добре


Ви знаєте, скільки часу потрібно для верифікації облікового запису?


і через який час платіж приходить на банківський рахунок?

Автоматичний переклад.

Привіт, мій обліковий запис підтверджено, і все гаразд.

Зробив депозит більше ніж у 10 разів і досі завжди відмовлявся. Почніть дратувати і сподівайтеся, що ви якнайшвидше погодитеся.

Автоматичний переклад.
JoaoMiguel

Привіт,

Я вважаю, що казино має пояснити, у чому проблема. Ви запитували? Це ваше перше зняття? 🤔

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці! З 28/11/2022 у мене є незавершене зняття коштів у цьому казино. Це нормально, щоб це тривало так довго? Метод виведення був за допомогою VISA, вартість 100 євро




Автоматичний переклад.
ruipintoamt

привіт

На жаль, існують інші фактори, які впливають на швидкість виведення коштів, як-от KYC. Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

У якому статусі зараз ваше відкликання?

Звернутися до служби підтримки – це найлегше, але я розумію, що ви хотіли б «почути інший голос».

Як ви бачите у своїй скарзі, ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та надсилання виграшів.

Я також дізнався, що казино попросило вас скасувати зняття коштів. Будь ласка, яка була причина?

Змінено
Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого