Привіт,
Я перевірив скаргу ще раз і зрозумів, що, здається, казино підозрює порушення правила кількох облікових записів, чи не так? У цьому випадку казино має надати певні докази, я впевнений, що команда, яка розглядає скарги, вимагатиме від казино доказів.
А твій тато теж грав у цьому казино? Я думав, що проблема, здається, лише у власника банківського рахунку.
Hello there,
I check the complaint again and realized that it seems that the casino suspects a violation of the multi-account rule, right? In this case, the casino should provide some proof, I'm sure that the complaint team will ask for some shreds of evidence from the casinos side.
Anyway has your dad played in this casino too? I tought that only the bank account holder seems to be the problem.
але
не тут
немає проблем з банківським рахунком
тут у мого батька був закритий рахунок 9 місяців тому.
не міг побачити електронні листи.
щоб було дублювання, і мені потрібні 2 активні облікові записи, чи не так!?
Якщо інший обліковий запис було остаточно закрито на прохання гравця,
є ще рахунок.
But
not here
there is no problem with bank account
here my father had account closed 9 months ago.
could not see the emails.
for there to be duplication and I need 2 active accounts right!?
If the other account was permanently closed at the player's request,
there is more account.
Mas
aqui nao
ha problema nenhum com conta bancária
aqui o meu pai teve conta encerrou a 9 meses .
nao conseguiu ver os e-mails .
para haver duplicação e preciso 2 contas activas certo !?
Se a outra conta foi encerrada permanentemente a pedido do jogador nao
ha mais conta .
Все підтверджено і все правильно
тому проблеми немає
перестав вигравати.
і пішов шукати спосіб ускладнити
тут ніхто не дурний.
вони добре знають, що не існує такого поняття, як дублікат облікового запису.
і я також кілька разів просив, щоб мені зателефонували.
All validated and all right
so there is a problem no
stopped winning.
and went to find a way to complicate
nobody is stupid here.
they know very well that there is no such thing as a duplicate account.
and I've also asked several times to call me.
Tudo validado e tudo certinho
so há um problema nao
parava de ganhar .
e foram arranjar maneira de complicar
ninguém e burro aqui .
eles sabem muito bem que não existe conta nenhuma duplicada .
e também já pedi várias vezes pra me ligar .
Привіт,
Я бачу, що останнє оновлення скарги було подано 18 годин тому, тому я хотів би попросити вас розмістити туди всю відповідну інформацію - просто натисніть це посилання , тому що це правильне місце.
Я також хотів би сказати, що я не займаюся вашою скаргою, тому мені не потрібні всі ці принт-скріни тощо 🙂.
Сподіваюся, що питання все ж скоро вирішиться.
Hello,
I can see that the last complaint update was made 18 hours ago, so I'd like to ask you to put all relevant information there - just click this link, because this is the proper place.
I'd also like to say that I'm not taking care of your complaint, hence I do not need all those print screens and so on 🙂.
I hope that the issue will be solved soon though.
Radka останні новини Я все ще нічого не розумію про шейки CASINO Roku. Я починаю думати, що вони божевільні!
спочатку вони звинувачують мене в шахрайстві і що всі виграші конфісковані!
Я надіслав їм докази, вони не відповіли.
Я просив 2500 євро
і ще 6000 євро на рахунку.
Я не можу увійти в обліковий запис, це говорить, що забагато спроб входу, я прошу нову картку, і нічого подібного.
сьогодні вони платять суму, яку я збирався обробити!
Radka latest news I still don't understand anything about the CASINO Roku shakes I'm starting to think they're crazy!
first they accuse me of fraud and that the winnings have all been confiscated!
I sent proofs to them they never replied.
I had asked for 2500 euros
and another 6000 euros in the account.
I can't log into the account it says too many login attempts I ask for a new pass and nothing like it.
today they pay the amount I was about to process!
Radka última novidade continuo a não entender nada do CASINO Roku agita começo a pensar que são doidos !
primeiro acusam me de fraude e que os ganhos foram todos confiscados!
mandei provas para eles nunca me responderam .
tinha pedido 2500 euros
e mais 6000 euros na conta .
não consigo entrar na conta diz demasiadas tentativas de login peço nova pass e nada igual .
hoje pagam o valor que estava pra processar !
Привіт, я бачу, що вони схвалили перше зняття на суму 2500 євро, тож, можливо, вони також схвалять зняття на суму 6000 євро трохи пізніше. Будь ласка, тримайте нас в курсі і, що найголовніше, також повідомляйте будь-які новини у своїй скарзі.
Мені цікаво, як довго ви чекали, поки вони схвалять перше зняття, і коли ви подали 2-е зняття на 6000?
Hi, I can see they approved the first withdrawal for 2500 eur so it might be possible they'll approve the one for 6000 eur a bit later as well. Please, keep us updated and most importantly, share any news in your complaint as well.
I'm wondering, how long time have you been waiting until they approved the first withdrawal and when did you submit the 2nd withdrawal for 6000?
Я не можу зайти на рахунок, щоб попросити 6000 тисяч євро.
6000 євро не просять, вони тільки на баланс!
I can not enter the account to ask for the 6000 thousand euros.
the 6000 euros are not requested, they are only on balance!
Eu não consigo entrar na conta para pedir os 6000 mil euros .
os 6000 euros não estão solicitados só estão em saldo !
Коли блокували рахунок, вимагали 2500 євро!
і було на балансі 6000
євро.
Я надіслав їм електронний лист із повідомленням, що неможливо мати дублікати облікових записів, оскільки я маю докази закриття іншого.
Обліковий запис .
але я не маю доступу до облікового запису.
When they blocked the account, they were asking for 2500 euros!
and it was on balance 6000
euros.
I sent an email to them saying that it was impossible to have duplicate accounts because I have proof of closing the other one.
Account .
but I don't have access to the account.
Quando bloquearam a conta , estavam pedidos 2500 euros !
e estava no saldo 6000
euros.
eu mandei e-mail para eles a dizer que era impossível haver duplicação de contas até porque eu tenho provas de encerrar a outra .
Conta .
mas nao tenho acesso a conta .
Вони схвалили перше відкликання? Ні!
Багато вже схвалено!
Вони вже заплатили 10 400 євро.
проблема полягала в тому, що я продовжував вигравати.
Після закриття постійного рахунку, згідно з казино RoKu, у мене було знято 2500 євро без обробки, 6000 євро на балансі, або вони помилилися, що свідчить про дезорієнтацію цього казино, або вони заплатять усе.
Іншого пояснення немає! Зважаючи на це, я справді вважаю, що внесення цього КАЗИНО в чорний список було б найкращим варіантом, оскільки це зрештою небезпечно для багатьох гравців! Якщо ви підтвердите першу підозру в обробці неправильного направлення, нічого більше не можна сказати, щоб довести зловмисність і зловмисність цього казино.
і що єдиною метою було заблокувати мої кошти, а не через помилку в обліковому записі. перевірка та обробка сьогодні.
Did they approve the first withdrawal? No!
Many have already been approved!
They had already paid 10,400 euros.
the problem was that I continued to win.
After closing the permanent account, according to RoKu casino, I had a withdrawal of 2500 euros unprocessed, 6000 euros in balance, or they were wrong, which shows the disorientation of this casino, or they will pay everything.
There is no other explanation! Being that I really think that blacklisting this CASINO would be the best option, as it ends up being dangerous for many players! If you confirm the first suspicion of misdirection processing, there is not much more to say to prove the malice and malice of this casino.
and that the only purpose was to block my funds and not because there is an error with the account. proofing and processing today.
Eles aprovaram a primeira retirada? Não!
Muitos já foram aprovados!
Já tinham pago 10.400 euros.
o problema era que eu continuei a ganhar.
Depois de fechar a conta permanente, de acordo com o cassino RoKu, tive uma retirada de 2500 euros não processados, 6000 euros em saldo, ou eles estavam errados, o que mostra a desorientação deste cassino, ou eles pagarão tudo.
Não existe outra explicação! Sendo que realmente acho que colocar este CASINO na lista negra seria a melhor opção, pois acaba sendo perigoso para muitos jogadores! Se você confirmar a primeira suspeita de processamento de desvio de direção, não há muito mais a dizer para provar a malícia e malícia deste cassino.
e que o único objetivo era bloquear meus fundos e não porque há um erro com a conta. a prova e processamento hoje.
Гаразд, у такому випадку зачекайте, поки наша команда розгляду скарг розгляне це. Я впевнений, що вони незабаром з вами зв'яжуться.
Alright, in that case, please wait for our complaints team to take look into it. I'm sure they'll contact you soon.
Це КАЗИНО погане,
будьте обережні, цей бренд, як і інші в тій же групі, має той самий спосіб дії.
Поки ви витрачаєте гроші, все добре, або поки у вас негативний баланс у КАЗИНО!
проблема, якщо ви починаєте заробляти багато грошей!
результат обліковий запис заблоковано!
якщо ви гравець, 10 євро - це добре!
якщо ти сильний гравець, тікай!
У мене є суперечка з Гуру, і я вже звернувся до регуляторного органу.
хто відповів спробувати через посередника вирішити , якщо неможливо надіслати їм усі елементи .
This CASINO is not good,
be careful, this brand like the others in the same group has the same modus operandis.
As long as you spend money everything is ok, or as long as you have a negative balance at the CASINO!
problem if you start earning a lot of money!
result account blocked!
if you are a player 10 euros is good!
if you are a strong player run away!
I have a dispute with the Guru, and I have already contacted the regulatory authority.
who replied to try through intermediary to resolve , if unable to send all elements to them .
Este CASINO , não é bom ,
tenha cuidado , está marca ao exemplo de outras do mesmo grupo tem o modus operandis , igualzinho .
Enquanto você gasta dinheiro está tudo ok , ou enquanto você está com saldo negativo no CASINO !
problema se você começa a ganhar muito dinheiro !
resultado conta bloqueada !
se você e jogador de 10 euros e bom !
se você e um jogador forte fuja !
Eu tenho , uma disputa no Guru , e já contactei a entidade reguladora .
que respondeu para tentar através de intermediário resolver , se não conseguir enviar todos os elementos para eles .
добре
Ви знаєте, скільки часу потрібно для верифікації облікового запису?
і через який час платіж приходить на банківський рахунок?
Good
Do you know how long it takes to verify the account?
and how long does the payment come to the bank account?
Boas
sabem quanto tempo demora a verificação da conta ?
e quanto tempo os pagamento vem ter a conta bancária?
Привіт, мій обліковий запис підтверджено, і все гаразд.
Зробив депозит більше ніж у 10 разів і досі завжди відмовлявся. Почніть дратувати і сподівайтеся, що ви якнайшвидше погодитеся.
Hi, my account is verified and everything is ok.
Made more than 10 times the deposit and until now always rejected. Start to be annoying and hope you can accept asap.
Привіт,
Я вважаю, що казино має пояснити, у чому проблема. Ви запитували? Це ваше перше зняття? 🤔
Hello,
I guess that the casino should explain what seems to be the problem. Did you ask? Is this your first withdrawal? 🤔
Привіт, хлопці! З 28/11/2022 у мене є незавершене зняття коштів у цьому казино. Це нормально, щоб це тривало так довго? Метод виведення був за допомогою VISA, вартість 100 євро
Hi Guys, I have a pending withdrawal at this casino since 28/11/2022, is it normal to take so long? The withdrawal method was by VISA, value of 100€
Boas Malta, tenho um levantamento pendente neste casino desde 28/11/2022, é normal demorar tanto? O método de levantamento foi por VISA, valor de 100€
привіт
На жаль, існують інші фактори, які впливають на швидкість виведення коштів, як-от KYC. Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?
У якому статусі зараз ваше відкликання?
Звернутися до служби підтримки – це найлегше, але я розумію, що ви хотіли б «почути інший голос».
Як ви бачите у своїй скарзі, ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та надсилання виграшів.
Я також дізнався, що казино попросило вас скасувати зняття коштів. Будь ласка, яка була причина?
Hi there.
Sadly, there are other factors that affect the withdrawal speed, like the KYC. May I know whether your account has been fully verified yet?
In what status is your withdrawal now?
Asking the support is the easiest way, but I understand that you would like to "hear another voice".
As you can see in your complaint, we allow casinos 14 full days to verify the account and send the winnings.
I also find out that the casino asked you to cancel the withdrawal. What was the reason, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.