2 р. тому
Тут ви можете обговорити RokuBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не грайте в цьому казино. Не виплачує зняття. Ви не граєте в цьому казино. Вони не платять
Do not play in this casino. Does not pay withdrawals. You do not play in this casino. They don't pay
No juguéis en este casino. No paga los retiros. You dont play in this casino. They dont pay
Привіт, Pabli40!
Я б сказав, що вам слід почекати ще трохи. Відповідно до вашої скарги, зняття було здійснено 11/5, але, що ще важливіше, виграна сума досить велика, тому я припускаю, що це може спричинити затримку. Майте на увазі, що виграш можна розділити, і ви можете отримати всю суму кількома виплатами.
Чи можу я знати, чому ви так впевнені, що це казино не збирається платити вам, будь ласка?
Hello Pabli40,
I'd say that you should wait a bit longer. According to your complaint, the withdrawal was placed on 11/5, but more importantly, the amount won is quite big, so I'd assume it may cause the delay. Please keep in mind that the winnings can be split and you may receive the whole amount in several payouts.
May I know why are you so sure that this casino is not going to pay you, please?
Доброго ранку.
Це справді дуже тіньове казино. Я намагався зв’язатися з живим чатом із понеділка, але безуспішно, і я вже залишив кілька повідомлень електронною поштою для служби підтримки, на які ще немає відповіді!!!
Завжди з’являється повідомлення про те, що ніхто не доступний. Незалежно від часу, тому що я перевіряв кілька разів на день.
Якщо я не отримаю відповіді найближчим часом, мені доведеться залишити дуже негативне повідомлення.
Good Morning.
It really is a very shady Casino. I've been trying to contact the live chat since Monday, without success, and I've already left several messages by email for support that hasn't been answered yet!!!
The message that no one is available always appears. Regardless of the time because I have been checking several times a day.
If I don't get a reply soon I'll have to leave a very negative note.
Привіт,
Цікаво, ви намагалися зв’язатися з казино за допомогою вказаної електронної пошти?
Не кожне казино надає живий чат, можливо, казино працює над цією функцією або не вистачає персоналу, іноді це трапляється.
У вас там якісь проблеми?
Hello,
have you tried contacting the casino via the given email, I wonder?
Not every casino provides live chat, maybe the casino is working on this feature or is short on staff, it happens sometimes.
Do you have any problem there?
Привіт Радка.
Я намагався зв’язатися з живим чатом із понеділка, але безуспішно, і я вже залишив кілька повідомлень електронною поштою для служби підтримки, на які ще немає відповіді!!!
Як ви можете прочитати, я намагався зв’язатися з ними електронною поштою, яку ВОНИ надали на СВОЄМУ веб-сайті.
Не кожне казино надає живий чат, можливо, казино працює над цією функцією або не вистачає персоналу, іноді це трапляється.
Не знаю, чому ви маєте на увазі. Казино пропонує підтримку в чаті, однак вона ніколи не доступна, незалежно від годин. Нестача персоналу понад 5/6 днів здається неприпустимою, коли йдеться про ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.
У вас там якісь проблеми?
Звичайно, у мене є проблема. Уже подав скаргу тут (Casino Guru), щоб переконатися, що проблему вирішено. Уже кілька днів я намагаюся відновити доступ до свого облікового запису через проблему з паролями, але я взагалі не можу отримати доступ. У мене там застрягли гроші, і я не можу отримати жодної відповіді з їхнього боку.
Будь ласка, хотів би отримати інформацію про ситуацію.
BR.
Hello Radka.
I've been trying to contact the live chat since Monday, without success, and I've already left several messages by email for support that hasn't been answered yet!!!
As you can read, I have been trying to reach them over the email THEY provide on THEIR website.
Not every casino provides live chat, maybe the casino is working on this feature or is short on staff, it happens sometimes.
Not sure why you mean. The Casino does offer live chat support however it's never available, regardless of the hours. Short on staff for more than 5/6 days does not seem tolerable at all when it comes to CUSTOMER CARE.
Do you have any problem there?
Of course I have a problem. Already raised a complaint here (Casino Guru) to make sure the issue is tackled. It has been several days that I try to recover access to my account due to a problem with passwords and I can't have access at all. I have money stuck there and I can't get any reply from their side.
Would like to have some updates on the situation, please.
BR.
Привіт,
Вибачте, але оскільки жодна з ваших двох поданих скарг не була прийнята, я не можу прочитати, що ви там вказали.
Тому я попросив вас дізнатися більше деталей. Ну, дякую.
Будь ласка, запасіться терпінням і регулярно перевіряйте свої скарги. Також зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для продовження виведення коштів, тому не дивуйтеся, коли ви отримаєте цю інформацію пізніше від групи розгляду скарг.
Звичайно, я сподіваюся, що ми будемо готові допомогти.
Hello,
I'm sorry but since none of your two submitted complaints were accepted, I can't read what you stated there.
So I asked you to find out more details. Well, thank you.
Kindly be patient and check your complaint/s regularly. Also, note that we allow casinos 14 full days to proceed with withdrawals, so do not be surprised when you received this information later from the complaint team.
I hope we will be bale to help, of course.
Я відкрив обліковий запис кілька днів тому, грав і виграв. Я попросив награбоване.
Я знаю людей, які робили ставки в цьому КАЗИНО і ніколи не мали проблем.
ми на це сподіваємося.
КАЗИНО успішне лише тоді, коли воно добре платить.
слово проходить через слово.
I opened an account a few days ago, played and won. I asked for the loot.
I know some people who bet on this CASINO and never had a problem.
we hope so.
a CASINO is only successful if it pays well.
word passes word.
Eu Abri conta a poucos dias , joguei e ganhei . Pedi o saque .
conheço algumas pessoas que apostam neste CASINO e nunca tiveram problema .
esperamos que assim seja .
um CASINO só tem sucesso se pagar bem .
palavra passa a palavra .
Вітаємо з виграшем. 👏👍
Повідомте нам, будь ласка, як у вас справи зі зняттям коштів.
Congratulation on your winnings. 👏👍
Let us know how you fare with the withdrawal, please.
Не відповідати , 2 дні !
на жаль, я думаю, що скаржитися потрібно буде в ігровий контрольний комітет!
Я почекаю ще 1 або 2 дні, вони не відповідають і не підтверджують обліковий запис.
хоча я надсилав лише CC, який перевірявся щодня, вони надіслали повідомлення, що я виграв більше 10 тисяч євро, вони ніколи не відповідають і не перевіряють
Do not respond , 2 days !
unfortunately I think that a complaint will have to go to gaming control board!
I'll wait another 1 or 2 days they don't respond or verify the account.
while I only sent the CC that was validated every day they sent a message now that I won more than 10 thousand euros, they never respond or check
Não respondem , a 2 dias !
infelizmente penso que terá que ir uma reclamação para gaming control board !
vou esperar mais 1 ou 2 dias não respondem nem verificam a conta .
enquanto enviei só o CC que foi validado todos os dias mandavam mensagem agora que ganhei mais de 10 mil euros , nunca mais respondem nem verificam
дуже погано, на жаль,
вони не відповідають, навіть не привітаються!
погане обслуговування, мені доведеться повідомити про це на контрольну панель ігор.
той, хто так працює, не може працювати.
У мене є акаунти в кількох казино, тому що я багато граю.
Іноді я виграю, іноді програю. Мені здається, я чесно програю частіше.
Я виграв дуже великий приз, але це було не в КАЗИНО. Лол.
Я відкрив рахунок тут, тому що вони справді зі мною дуже добре спілкувалися, щоб швидко реагувати лише на зняття коштів, і мені сказали, що це був маленький день, я вже не пам’ятаю.
але навіть не перевірити рахунок дуже погано! Я все ще чекав, що мені подзвонять.
але ніхто не дзвонив.
very bad unfortunately,
they do not respond , not even to say hello !
bad service, these I will have to report to Gaming control board.
whoever works like this cannot operate.
I have accounts in several casinos because I play a lot.
Sometimes I win, sometimes I lose. I think I honestly lose more often.
I won a very big prize but it wasn't at CASINO. Lol.
I opened an account here because they really spoke to me very well, in education in speed to respond only to withdrawals and that I was told that it was little a day I don't remember anymore.
but not even the account check very badly! I was still waiting for them to call me.
but no one called.
Muito Mal infelizmente ,
não respondem , nem pra dizer olá !
péssimo serviço , estes vou ter que comunicar a Gaming control board .
quem trabalha assim não pode operar .
tenho conta em vários casinos porque até jogo bastante .
as vezes ganho outras perco . Acho que mais vezes perco sinceramente .
ganhei um premio muito grande mas não foi em CASINO . Lol .
abri conta aqui porque realmente me tinham falado muito bem , em educação em rapidez a responder só os saques e que me disseram que era pouco por dia já não me recordo .
mas nem a conta verificam muito mal ! Ainda estive à espera que me ligassem .
mas nao ninguém ligou .
Якби вони підтвердили обліковий запис, можливо, я вже грав і вже поділився ним з багатьма друзями, які також грають.
тому я навіть не хочу грати за що?
Я почекаю до вівторка, якщо нічого не буде зроблено, я буду діяти відповідно.
Я відправив все правильно навіть більше, ніж було потрібно. Тому що мені все подобається.
але на жаль .
Поки що пляма!
це може змінитися в будь-який час.
If they had verified the account, maybe I had already played and I had already shared it with many friends who play too.
so I don't even want to play for what?
I will wait until Tuesday if nothing is done, I will proceed accordingly.
I sent everything right even more than was necessary. Because I like everything right.
but unfortunately .
So far a stain!
it may change at any time.
Se tivessem verificado a conta se calhar já tinha jogado e já tinha partilhado com muitos amigos que jogam também .
assim nem tenho vontade jogar para quê ?
vou aguardar até terça feira se nada for feito , irei proceder em conformidade .
mandei tudo certinho até mais que era necessário . Porque gosto de tudo correcto .
mas infelizmente .
Ate agora uma nódoa !
pode ser que mude a qualquer momento .
Привіт,
вважають, що реєстрація кількох облікових записів суперечить положенням та умовам. Я б чекав на реакцію казино. Ми надаємо казино 14 днів, щоб продовжити KYC, тому я припускаю, що казино повідомить вам, якщо виявить щось дивне.
У разі потреби я б подав скаргу. 🤔
Hello,
believe that it would be against the terms and conditions to register multiple accounts. I would wait for the casino to react. We allow casinos 14 days to proceed with the KYC, so I guess that the casino will let you know if they found something weird.
I would submit a complaint in case of need. 🤔
Хто сказав, що я маю кілька облікових записів в одному КАЗИНО.
Мені навіть незрозуміло!
навіть не знав!
😅
Who said I have multiple accounts at the same CASINO.
I'm not even clear!
didn't even know!
😅
Quem disse que tenho várias contas no mesmo CASINO .
no mesmo não tenho claro !
nem conhecia !
😅
Сьогодні я отримав повідомлення про те, що мій рахунок підтверджено, але я не міг не надіслати все на бланку банку з усією інформацією.
Я надіслав 2 запити на зняття коштів.
кожен день скасовували , сьогодні не скасовували , хто встигне скасувати встигне заплатити .
Я в усіх казино, коли я виграю, я граю знову лише тоді, коли знімаю гроші. І чим краще вони платять, тим більше грошей вони там витрачають.
і найбільше задоволення для гравця - це виграш і отримання.
Ми всі знаємо, що гроші повертаються туди знову, вдвічі більше.
якби у нього було КАЗИНО, він би заплатив негайно, у нього було б найбільше клієнтів, шкода, що мало хто це усвідомлює.
I received a message today that my account was validated, but I couldn't help but send everything straight to the bank's letterhead with all the information.
I have requested 2 withdrawal requests.
they canceled every day , today they did not cancel , those who have time to cancel will have time to pay .
I at all casinos, when I win, I only play again when I withdraw. And the better they pay the more money they spend there.
and a player's greatest pleasure is winning and receiving.
We all know that money ends up going there again, twice as many times.
if he owned a CASINO he would pay immediately , he would have the largest number of customers , a pity that few realize this .
Recebi mensagem hoje que minha conta foi validada , Mas nao poderia deixar de ser enviei tudo direitinho até papel timbrado do banco com todas as informações .
tenho solicitado 2 pedidos de saque .
todos os dias cancelavam , hoje não não cancelaram , quem tem tempo pra cancelar terá tempo pra pagar .
eu em todos os casinos , quando ganho só volto a jogar quando faço os saques . E quanto mais bem pagam mais dinheiro gasto la .
e o prazer maior de um jogador e ganhar e receber .
Todos sabemos que o dinheiro acaba por ir para lá de novo as vezes em dobro .
se fosse dono de um CASINO pagaria de imediato , teria o maior número de clientes , pena que poucos percebem isso .
Привіт, я дуже люблю онлайн-ігри. Оскільки закони щодо онлайн-казино в США настільки суворі та водночас складні, найкраще чітко зрозуміти, яким є світ азартних ігор у США сьогодні та як можна грати в безпечне онлайн-казино в США без порушення законів. Просто спробуйте онлайн-казино США
Hello, I really love online gaming .Since the laws regarding online casinos in the US are so harsh and complicated at the same time, it is best to clearly understand how the world of gambling in the US is today, and how you can play at a safe online casino in the US without breaking any laws. Just give it a try usa online casinos
Хто сказав, що я маю кілька облікових записів в одному КАЗИНО.
Мені навіть незрозуміло!
навіть не знав!
😅
Who said I have multiple accounts at the same CASINO.
I'm not even clear!
didn't even know!
😅
Quem disse que tenho várias contas no mesmo CASINO .
no mesmo não tenho claro !
nem conhecia !
😅
Сьогодні я отримав повідомлення про те, що мій рахунок підтверджено, але я не міг не надіслати все на бланку банку з усією інформацією.
Я надіслав 2 запити на зняття коштів.
кожен день скасовували , сьогодні не скасовували , хто встигне скасувати встигне заплатити .
Я в усіх казино, коли я виграю, я граю знову лише тоді, коли знімаю гроші. І чим краще вони платять, тим більше грошей вони там витрачають.
і найбільше задоволення для гравця - це виграш і отримання.
Ми всі знаємо, що гроші повертаються туди знову, вдвічі більше.
якби у нього було КАЗИНО, він би заплатив негайно, у нього було б найбільше клієнтів, шкода, що мало хто це усвідомлює.
I received a message today that my account was validated, but I couldn't help but send everything straight to the bank's letterhead with all the information.
I have requested 2 withdrawal requests.
they canceled every day , today they did not cancel , those who have time to cancel will have time to pay .
I at all casinos, when I win, I only play again when I withdraw. And the better they pay the more money they spend there.
and a player's greatest pleasure is winning and receiving.
We all know that money ends up going there again, twice as many times.
if he owned a CASINO he would pay immediately , he would have the largest number of customers , a pity that few realize this .
Recebi mensagem hoje que minha conta foi validada , Mas nao poderia deixar de ser enviei tudo direitinho até papel timbrado do banco com todas as informações .
tenho solicitado 2 pedidos de saque .
todos os dias cancelavam , hoje não não cancelaram , quem tem tempo pra cancelar terá tempo pra pagar .
eu em todos os casinos , quando ganho só volto a jogar quando faço os saques . E quanto mais bem pagam mais dinheiro gasto la .
e o prazer maior de um jogador e ganhar e receber .
Todos sabemos que o dinheiro acaba por ir para lá de novo as vezes em dobro .
se fosse dono de um CASINO pagaria de imediato , teria o maior número de clientes , pena que poucos percebem isso .
На даний момент група розгляду скарг намагається зв’язатися з казино. Зазвичай це важлива частина кожної скарги, і я сподіваюся, що казино незабаром відповість.
At the moment the complaint team is trying to reach the casino. It's usually an important part of every complaint and I hope the casino will respond soon.
Акаунт підтверджено, повністю.
зняття з 2 дня, нічого!
День 03, нічого!
день 04, замовляйте зараз!
Я не знаю, що виграє КАЗИНО від неплатежів.
Запитайте всіх гравців у світі!
що змушує вас грати онлайн і знати, що ви отримуєте це добре та швидко!
Це буде важко зрозуміти!
на жаль, так!
Account verified , completely .
withdrawals since day 2 , nothing !
Day 03, nothing!
day 04, order now!
I don't know what a CASINO gains from nonpayment.
Ask all Players in the world!
what makes you want to play online and know that you receive it well and fast!
It will be difficult to understand!
unfortunately yes it does!
Conta verificada , completamente .
saques desde de dia 2 , nada !
Dia 03, nada !
dia 04 , pedi agora !
não sei o que um CASINO Ganha com a falta de pagamento.
Perguntem a todos os Jogadores do mundo !
o que da mais vontade jogar on-line e saber que recebe bem e rápido !
será difícil entender !
infelizmente sim , parece !
Вони заплатили 900 євро, мали зняти 10 990 євро.
вони скасували інші зняття коштів, зараз я витратив 1000 євро, але мені більше не хочеться грати, у КАЗИНО, яке я знаю, що якщо я виграю, це вічність, щоб платити. І я багато втрачаю, як можу багато отримати.
тому я зніму суму, потім внесу, щоб грати, тому що депозити працюють добре, а зняття – ні.
Якщо у мене є 9000 для зняття, якщо мені пощастить, я виграю ще 9000 і залишаюся тут назавжди, щоб зняти!
не так!
подивимось, чи заплатять вони до кінця тижня, коли я зіграю по-справжньому!
оскільки КАЗИНО є найкращим, мені це подобається!
обійми
They paid a withdrawal of 900 euros, had 10,990 euros to withdraw.
they canceled the other withdrawals, I spent 1000 euros now, but I don't feel like playing anymore, in a CASINO that I know that if I win, it's an eternity to pay. And I lose a lot, as I can gain a lot.
so I'll withdraw the amount, then deposit, to play because deposits work well, withdrawals don't.
If I have 9000 to withdraw if I'm lucky I win another 9000 and I'm here forever to withdraw!
not so!
let's see if they pay by the end of the week when I play for real!
because the CASINO is Top , I happen to like it !
hug
Pagaram um saque de 900 euros, tinha 10.990 euros para levantar .
cancelaram os outros saques, gastei agora 1000 euros, mas não dá vontade jogar mais, num CASINO que sei que se ganhar, é uma eternidade para pagar . E tanto perco muito , como posso ganhar muito .
então vou sacar o valor, depois deposito, para jogar porque os depósitos funcionam bem os saques é que não .
Se tenho 9000 para levantar se tiver sorte ganho mais 9000 e estou aqui uma eternidade pra sacar !
assim não dá !
vamos ver se pagam até final semana que é quando jogo a sério !
porque o CASINO é Top , por acaso gostei !
abraco
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.