ФорумКазиноRokuBet Casino - загальне обговорення

RokuBet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Pabli40
|
21359 переглядів 87 відповідей |
|
1 2...5
2 р. тому
Тут ви можете обговорити RokuBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Не грайте в цьому казино. Не виплачує зняття. Ви не граєте в цьому казино. Вони не платять

Автоматичний переклад.
Pabli40
2 р. тому

Привіт, Pabli40!

Я б сказав, що вам слід почекати ще трохи. Відповідно до вашої скарги, зняття було здійснено 11/5, але, що ще важливіше, виграна сума досить велика, тому я припускаю, що це може спричинити затримку. Майте на увазі, що виграш можна розділити, і ви можете отримати всю суму кількома виплатами.

Чи можу я знати, чому ви так впевнені, що це казино не збирається платити вам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку.

Це справді дуже тіньове казино. Я намагався зв’язатися з живим чатом із понеділка, але безуспішно, і я вже залишив кілька повідомлень електронною поштою для служби підтримки, на які ще немає відповіді!!!

file


Завжди з’являється повідомлення про те, що ніхто не доступний. Незалежно від часу, тому що я перевіряв кілька разів на день.


Якщо я не отримаю відповіді найближчим часом, мені доведеться залишити дуже негативне повідомлення.


Автоматичний переклад.
mynameismikaa
2 р. тому

Привіт,

Цікаво, ви намагалися зв’язатися з казино за допомогою вказаної електронної пошти?

Не кожне казино надає живий чат, можливо, казино працює над цією функцією або не вистачає персоналу, іноді це трапляється.

У вас там якісь проблеми?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка.

Я намагався зв’язатися з живим чатом із понеділка, але безуспішно, і я вже залишив кілька повідомлень електронною поштою для служби підтримки, на які ще немає відповіді!!!

Як ви можете прочитати, я намагався зв’язатися з ними електронною поштою, яку ВОНИ надали на СВОЄМУ веб-сайті.

Не кожне казино надає живий чат, можливо, казино працює над цією функцією або не вистачає персоналу, іноді це трапляється.

Не знаю, чому ви маєте на увазі. Казино пропонує підтримку в чаті, однак вона ніколи не доступна, незалежно від годин. Нестача персоналу понад 5/6 днів здається неприпустимою, коли йдеться про ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.

У вас там якісь проблеми?

Звичайно, у мене є проблема. Уже подав скаргу тут (Casino Guru), щоб переконатися, що проблему вирішено. Уже кілька днів я намагаюся відновити доступ до свого облікового запису через проблему з паролями, але я взагалі не можу отримати доступ. У мене там застрягли гроші, і я не можу отримати жодної відповіді з їхнього боку.


Будь ласка, хотів би отримати інформацію про ситуацію.

BR.

Автоматичний переклад.
mynameismikaa
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але оскільки жодна з ваших двох поданих скарг не була прийнята, я не можу прочитати, що ви там вказали.

Тому я попросив вас дізнатися більше деталей. Ну, дякую.

Будь ласка, запасіться терпінням і регулярно перевіряйте свої скарги. Також зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для продовження виведення коштів, тому не дивуйтеся, коли ви отримаєте цю інформацію пізніше від групи розгляду скарг.

Звичайно, я сподіваюся, що ми будемо готові допомогти.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я відкрив обліковий запис кілька днів тому, грав і виграв. Я попросив награбоване.

Я знаю людей, які робили ставки в цьому КАЗИНО і ніколи не мали проблем.

ми на це сподіваємося.

КАЗИНО успішне лише тоді, коли воно добре платить.

слово проходить через слово.


Автоматичний переклад.
Ari_barreira
2 р. тому

Вітаємо з виграшем. 👏👍

Повідомте нам, будь ласка, як у вас справи зі зняттям коштів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не відповідати , 2 дні !

на жаль, я думаю, що скаржитися потрібно буде в ігровий контрольний комітет!


Я почекаю ще 1 або 2 дні, вони не відповідають і не підтверджують обліковий запис.


хоча я надсилав лише CC, який перевірявся щодня, вони надіслали повідомлення, що я виграв більше 10 тисяч євро, вони ніколи не відповідають і не перевіряють

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

дуже погано, на жаль,

вони не відповідають, навіть не привітаються!

погане обслуговування, мені доведеться повідомити про це на контрольну панель ігор.

той, хто так працює, не може працювати.


У мене є акаунти в кількох казино, тому що я багато граю.

Іноді я виграю, іноді програю. Мені здається, я чесно програю частіше.


Я виграв дуже великий приз, але це було не в КАЗИНО. Лол.

Я відкрив рахунок тут, тому що вони справді зі мною дуже добре спілкувалися, щоб швидко реагувати лише на зняття коштів, і мені сказали, що це був маленький день, я вже не пам’ятаю.


але навіть не перевірити рахунок дуже погано! Я все ще чекав, що мені подзвонять.

але ніхто не дзвонив.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

file Якби вони підтвердили обліковий запис, можливо, я вже грав і вже поділився ним з багатьма друзями, які також грають.

тому я навіть не хочу грати за що?

Я почекаю до вівторка, якщо нічого не буде зроблено, я буду діяти відповідно.

Я відправив все правильно навіть більше, ніж було потрібно. Тому що мені все подобається.

але на жаль .

Поки що пляма!

це може змінитися в будь-який час.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Ari_barreira
2 р. тому

Привіт,

вважають, що реєстрація кількох облікових записів суперечить положенням та умовам. Я б чекав на реакцію казино. Ми надаємо казино 14 днів, щоб продовжити KYC, тому я припускаю, що казино повідомить вам, якщо виявить щось дивне.

У разі потреби я б подав скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Хто сказав, що я маю кілька облікових записів в одному КАЗИНО.

Мені навіть незрозуміло!

навіть не знав!

😅

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні я отримав повідомлення про те, що мій рахунок підтверджено, але я не міг не надіслати все на бланку банку з усією інформацією.

Я надіслав 2 запити на зняття коштів.

кожен день скасовували , сьогодні не скасовували , хто встигне скасувати встигне заплатити .

Я в усіх казино, коли я виграю, я граю знову лише тоді, коли знімаю гроші. І чим краще вони платять, тим більше грошей вони там витрачають.

і найбільше задоволення для гравця - це виграш і отримання.

Ми всі знаємо, що гроші повертаються туди знову, вдвічі більше.

якби у нього було КАЗИНО, він би заплатив негайно, у нього було б найбільше клієнтів, шкода, що мало хто це усвідомлює.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я дуже люблю онлайн-ігри. Оскільки закони щодо онлайн-казино в США настільки суворі та водночас складні, найкраще чітко зрозуміти, яким є світ азартних ігор у США сьогодні та як можна грати в безпечне онлайн-казино в США без порушення законів. Просто спробуйте онлайн-казино США


Змінено Radka 2 р. тому
Причина: заборонене посилання + додано посилання CG
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хто сказав, що я маю кілька облікових записів в одному КАЗИНО.

Мені навіть незрозуміло!

навіть не знав!

😅

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, судячи з автоматичного перекладу, у мене склалося відчуття, що ти поділився своєю грою. 🙂

Вибачте, я помилився.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні я отримав повідомлення про те, що мій рахунок підтверджено, але я не міг не надіслати все на бланку банку з усією інформацією.

Я надіслав 2 запити на зняття коштів.

кожен день скасовували , сьогодні не скасовували , хто встигне скасувати встигне заплатити .

Я в усіх казино, коли я виграю, я граю знову лише тоді, коли знімаю гроші. І чим краще вони платять, тим більше грошей вони там витрачають.

і найбільше задоволення для гравця - це виграш і отримання.

Ми всі знаємо, що гроші повертаються туди знову, вдвічі більше.

якби у нього було КАЗИНО, він би заплатив негайно, у нього було б найбільше клієнтів, шкода, що мало хто це усвідомлює.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На даний момент група розгляду скарг намагається зв’язатися з казино. Зазвичай це важлива частина кожної скарги, і я сподіваюся, що казино незабаром відповість.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Акаунт підтверджено, повністю.

зняття з 2 дня, нічого!

День 03, нічого!

день 04, замовляйте зараз! file


Я не знаю, що виграє КАЗИНО від неплатежів.

Запитайте всіх гравців у світі!

що змушує вас грати онлайн і знати, що ви отримуєте це добре та швидко!

Це буде важко зрозуміти!

на жаль, так!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони заплатили 900 євро, мали зняти 10 990 євро.

вони скасували інші зняття коштів, зараз я витратив 1000 євро, але мені більше не хочеться грати, у КАЗИНО, яке я знаю, що якщо я виграю, це вічність, щоб платити. І я багато втрачаю, як можу багато отримати.

тому я зніму суму, потім внесу, щоб грати, тому що депозити працюють добре, а зняття – ні.

Якщо у мене є 9000 для зняття, якщо мені пощастить, я виграю ще 9000 і залишаюся тут назавжди, щоб зняти!

не так!

подивимось, чи заплатять вони до кінця тижня, коли я зіграю по-справжньому!

оскільки КАЗИНО є найкращим, мені це подобається!


обійми

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого