Що ви хочете сказати, будь ласка?
Я знаю, що люди кажуть, що зображення варте тисячі слів, але я б сказав, що це інша ситуація.
Щось не так?
What do you like to say, please?
I know people say a picture is worth a thousand words, but I'd say this is a different situation.
Is there something wrong?
Оновлення мого досвіду
тож схоже, що розрахунки кешбек-бонусів не такі прозорі, як це робить Rocketplay . Таким чином я зараз маю 7% кешбеку. Я не приймаю бонуси на депозит ні в цьому казино, ні в будь-якому іншому. Основна причина полягає в тому, що мені не подобається бути в пастці умов ставок із перекиданням мінімуму x40. Однак я буду час від часу брати безкоштовні обертання, які вони пропонують, знаючи, що умови повернення x40 ніколи не будуть виконані. Однак, як і більшість із нас, я люблю грати в азартні ігри. Тож, беручи ці бонуси безкоштовних обертань, це більше для розваги, щоб побачити, наскільки я можу наблизитися до цих бонусних ставок.
Я схвалю пропонований бонус Cashback, оскільки це лише 5 разів, і це, безперечно, досяжно, і я мав багато великих виграшів, які можна було вивести, роблячи це в інших казино в минулому. Але здається, що те, як ці кешбек-бонуси обчислюються комп’ютерним алгоритмом, точно не те, що Rocketplay повідомляє вам у своїх положеннях та умовах бонусів, і спроба отримати вашу інформацію про депозити, суми ставок, прийняті суми бонусів і зняті кошти, які сприяють цьому, є майже неможливо. Один агент мені каже одне, а інший — інше. Раніше у мене ніколи не було проблем з доступом до такої інформації про мої рахунки в інших казино.
Тим паче, що інформація стосується лише особистого облікового запису. Я звернувся до служби підтримки Rocketplays щодо доступу до цієї інформації, але я все ще чекаю від них відповіді.
Припустімо, я повернувся в пошуки доступного для Австралії казино, яке було б прозорим для своїх клієнтів і відповідало б тому, що вони пропонують.
Залишайтеся на зв’язку, щоб отримати більше оновлень і, сподіваюся, кілька відповідей у цій темі.
Update on my experience
so it seams that the calculations on cashback bonuses are not quite as transparent as Rocketplay make out. So I am currently at a 7% cashback. I don't accept deposit bonuses from this casino or any other for that matter. The main reason being I don't like being trapped into the wagering conditions of minimum x40 rollover. I will however take the occasional free spins they have on offer knowing that the x40 roll over conditions will never be met. However like most of us I like to gamble. So when taking these free spin bonuses its more for the entertainment of seeing how close I can get to making these bonus wagers.
I do take the Cashback Bonus offered as it's only a x5 roll over and that is definitely achievable and I've had a lot of withdrawable big wins by doing this with other casinos in the past . But it seems that the way these cashback bonuses are calculated by computer algorithm are definitely not what Rocketplay tell you in there bonus terms and conditions and trying to get your information on deposits, amounts wagered, bonus amounts accepted and withdrawn funds that contribute to this is pretty much impossible. I get told one thing from one agent and another from another agent. I have never had an issue with being able to access this kind of information on my accounts held with other casino's in the past.
Especially being that the information is regarding only personal to my own account. I have contacted Rocketplays support team in regards to accessing this information, but I am still waiting for a reply from them.
Lets say I'm back on the hunt for a casino accessible to Australia that is transparent to their customer's and hold up to what they offer.
Stay turned for more updates and hopefully a few answers to this thread.
Оновлення мого досвіду
тож схоже, що розрахунки кешбек-бонусів не такі прозорі, як це робить Rocketplay. Таким чином я зараз маю 7% кешбеку. Я не приймаю бонуси на депозит ні в цьому казино, ні в будь-якому іншому. Основна причина полягає в тому, що мені не подобається бути в пастці умов ставок із перекиданням мінімуму x40. Однак я буду час від часу брати безкоштовні обертання, які вони пропонують, знаючи, що умови повернення x40 ніколи не будуть виконані. Однак, як і більшість із нас, я люблю грати в азартні ігри. Тож, беручи ці бонуси безкоштовних обертань, це більше для розваги, щоб побачити, наскільки я можу наблизитися до цих бонусних ставок.
Я схвалю пропонований бонус Cashback, оскільки це лише 5 разів, і це, безперечно, досяжно, і я мав багато великих виграшів, які можна було вивести, роблячи це в інших казино в минулому. Але здається, що те, як ці кешбек-бонуси обчислюються комп’ютерним алгоритмом, точно не те, що Rocketplay повідомляє вам у своїх положеннях та умовах бонусів, і спроба отримати вашу інформацію про депозити, суми ставок, прийняті суми бонусів і зняті кошти, які сприяють цьому, є майже неможливо. Один агент мені каже одне, а інший — інше. Раніше у мене ніколи не було проблем з доступом до такої інформації про мої рахунки в інших казино.
Тим паче, що інформація стосується лише особистого облікового запису. Я звернувся до служби підтримки Rocketplays щодо доступу до цієї інформації, але я все ще чекаю від них відповіді.
Припустімо, я повернувся в пошуки доступного для Австралії казино, яке було б прозорим для своїх клієнтів і відповідало б тому, що вони пропонують.
Залишайтеся на зв’язку, щоб отримати більше оновлень і, сподіваюся, кілька відповідей у цій темі.
Update on my experience
so it seams that the calculations on cashback bonuses are not quite as transparent as Rocketplay make out. So I am currently at a 7% cashback. I don't accept deposit bonuses from this casino or any other for that matter. The main reason being I don't like being trapped into the wagering conditions of minimum x40 rollover. I will however take the occasional free spins they have on offer knowing that the x40 roll over conditions will never be met. However like most of us I like to gamble. So when taking these free spin bonuses its more for the entertainment of seeing how close I can get to making these bonus wagers.
I do take the Cashback Bonus offered as it's only a x5 roll over and that is definitely achievable and I've had a lot of withdrawable big wins by doing this with other casinos in the past . But it seems that the way these cashback bonuses are calculated by computer algorithm are definitely not what Rocketplay tell you in there bonus terms and conditions and trying to get your information on deposits, amounts wagered, bonus amounts accepted and withdrawn funds that contribute to this is pretty much impossible. I get told one thing from one agent and another from another agent. I have never had an issue with being able to access this kind of information on my accounts held with other casino's in the past.
Especially being that the information is regarding only personal to my own account. I have contacted Rocketplays support team in regards to accessing this information, but I am still waiting for a reply from them.
Lets say I'm back on the hunt for a casino accessible to Australia that is transparent to their customer's and hold up to what they offer.
Stay turned for more updates and hopefully a few answers to this thread.
Оновлення мого досвіду
тож схоже, що розрахунки кешбек-бонусів не такі прозорі, як це робить Rocketplay . Таким чином я зараз маю 7% кешбеку. Я не приймаю бонуси на депозит ні в цьому казино, ні в будь-якому іншому. Основна причина полягає в тому, що мені не подобається бути в пастці умов ставок із перекиданням мінімуму x40. Однак я буду час від часу брати безкоштовні обертання, які вони пропонують, знаючи, що умови повернення x40 ніколи не будуть виконані. Однак, як і більшість із нас, я люблю грати в азартні ігри. Тож, беручи ці бонуси безкоштовних обертань, це більше для розваги, щоб побачити, наскільки я можу наблизитися до цих бонусних ставок.
Я схвалю пропонований бонус Cashback, оскільки це лише 5 разів, і це, безперечно, досяжно, і я мав багато великих виграшів, які можна було вивести, роблячи це в інших казино в минулому. Але здається, що те, як ці кешбек-бонуси обчислюються комп’ютерним алгоритмом, точно не те, що Rocketplay повідомляє вам у своїх положеннях та умовах бонусів, і спроба отримати вашу інформацію про депозити, суми ставок, прийняті суми бонусів і зняті кошти, які сприяють цьому, є майже неможливо. Один агент мені каже одне, а інший — інше. Раніше у мене ніколи не було проблем з доступом до такої інформації про мої рахунки в інших казино.
Тим паче, що інформація стосується лише особистого облікового запису. Я звернувся до служби підтримки Rocketplays щодо доступу до цієї інформації, але я все ще чекаю від них відповіді.
Припустімо, я повернувся в пошуки доступного для Австралії казино, яке було б прозорим для своїх клієнтів і відповідало б тому, що вони пропонують.
Залишайтеся на зв’язку, щоб отримати більше оновлень і, сподіваюся, кілька відповідей у цій темі.
Update on my experience
so it seams that the calculations on cashback bonuses are not quite as transparent as Rocketplay make out. So I am currently at a 7% cashback. I don't accept deposit bonuses from this casino or any other for that matter. The main reason being I don't like being trapped into the wagering conditions of minimum x40 rollover. I will however take the occasional free spins they have on offer knowing that the x40 roll over conditions will never be met. However like most of us I like to gamble. So when taking these free spin bonuses its more for the entertainment of seeing how close I can get to making these bonus wagers.
I do take the Cashback Bonus offered as it's only a x5 roll over and that is definitely achievable and I've had a lot of withdrawable big wins by doing this with other casinos in the past . But it seems that the way these cashback bonuses are calculated by computer algorithm are definitely not what Rocketplay tell you in there bonus terms and conditions and trying to get your information on deposits, amounts wagered, bonus amounts accepted and withdrawn funds that contribute to this is pretty much impossible. I get told one thing from one agent and another from another agent. I have never had an issue with being able to access this kind of information on my accounts held with other casino's in the past.
Especially being that the information is regarding only personal to my own account. I have contacted Rocketplays support team in regards to accessing this information, but I am still waiting for a reply from them.
Lets say I'm back on the hunt for a casino accessible to Australia that is transparent to their customer's and hold up to what they offer.
Stay turned for more updates and hopefully a few answers to this thread.
привіт
Не могли б ви вставити обидві відповіді, які ви отримали від операторів? Я б сказав, що це головне, чого не вистачає.
Окрім відповіді від команди підтримки, звичайно.
Hey there.
Could you paste in both answers you got from the operators? I'd say this is the main thing missing.
Aside from the reply from its support team, of course.
Перший агент
Середа, 21:45 Фотографія профілю агента
Бот RocketPlay.
Дорогий друже, зачекайте, будь ласка, поки ми шукаємо вільного агента.
Фото профілю агента
Джаяш
Привіт! Мене звуть Джаяш і я буду радий вам допомогти!
Дякую тобі за терпіння!
Ми можемо запропонувати вам персональний бонус у розмірі 5 AUD!
🔼Вейджер х40;
💲Максимальний виграш 500 AUD;
⏰Тривалість бонусу 3 дні;
Крім того, ви можете очікувати кешбек цього четверга о 8 ранку за UTC, це становитиме приблизно 260$
Дякую, що запитали, сьогодні сьогодні спокійно, мені здається, приємно😊
Я можу додати вам 5 доларів прямо зараз, якщо хочете😎
я
я думаю, 5 доларів - це щось
Середа, 21:50 Фотографія профілю агента
Джаяш
Бонус додано!
Будь ласка, користуйтеся ним і насолоджуйтеся нашими послугами!😊
Джаяш
я
чи можете ви сказати мені, скільки я вніс за останній місяць
а також суму моєї ставки з моменту відкриття рахунку
Середа, 21:52 Фотографія профілю агента
Джаяш
Мені шкода, Тобіас, але мені не дозволено ділитися такою інформацією через чат. Якщо ви хочете, ми можемо надіслати звіт і надіслати його вам електронною поштою, але це може зайняти до 30 днів
я
дійсно, що шви streange
Я хотів би подати цей звіт, будь ласка
Середа, 21:53 Фотографія профілю агента
Джаяш
Закон GDPR не дозволяє нам це робити, вибачте🙏
я
все добре погано чекати 30 днівa
Середа, 21:53 Фотографія профілю агента Середа, 21:54
Джаяш
Зверніть увагу, що інформація про наших гравців, а також їхні особисті дані є конфіденційними, і ми докладаємо зусиль для захисту вашої особистої інформації та поважаємо вашу конфіденційність відповідно до найкращої ділової практики та чинних норм.
Щоб надати вам таку інформацію, просимо написати запит у формі листа, надісланого з електронної пошти реєстрації. У листі ви повинні надати нам таку інформацію:
назва
дата народження
адресу
мобільний телефон
використовувані методи оплати
ігри, в які ти грав з нами найбільше
Додатково вкажіть інформацію, яку ви бажаєте отримати, та бажаний період часу.
Лист із зазначеною вище інформацією можна надіслати з електронної пошти реєстрації на support@rocketplay.com.
чи можете ви передати інформацію щодо звіту, будь ласка
ура]
Середа, 21:54 Фотографія профілю агента
Джаяш
Тобіас, вам потрібно надіслати нам електронний лист із таким запитом і вказати інформацію, яку ви хочете отримати🙏
я
я зараз набираю один
спасибі за вашу допомогу
Середа, 21:55 Фотографія профілю агента
Джаяш
Будь ласка!
Я можу ще чимось допомогти вам або якісь запитання, які у вас можуть виникнути? 😊
на цьому все дякую
Середа, 21:55 Фотографія профілю агента
Джаяш
Дякуємо за звернення! Пишіть нам у будь-який час☄️
Я завжди тут, щоб допомогти та знайти шлях до вирішення будь-якої проблеми!😎
Якщо ви не заперечуєте - я буду дуже вдячний, якщо ви оціните мою допомогу!🙌
RocketPlay — збільшуйте свої виграші🚀
First agent
Wed, 9:45 PMAgent profile picture
RocketPlay bot.
Dear friend, please hold on while we are looking for an agent available.
Agent profile picture
Jayash
Hi! My name is Jayash and I will be glad to assist you!
Thank you for your patience!
We can offer you a personal bonus of 5 AUD!
🔼Wager x40;
💲Max win 500 AUD;
⏰Duration of bonus 3 days;
Also, you can expect a cashback this Thursday at 8 AM by UTC, it will be approximately 260$
Thank you for asking, it's calm today today, it's nice I think😊
I can add you a 5$ right now if you wish😎
Me
i guess $5 is something
Wed, 9:50 PMAgent profile picture
Jayash
Bonus has been added!
Please use it and enjoy our services!😊
Jayash
Me
can you tell me how much i have deposited in the last month
and also my amount wagered since opening my account please
Wed, 9:52 PMAgent profile picture
Jayash
I am sorry Tobias but I am not allowed to share such information via chat, if you wish we can submit a report and send it to you via email, but it can take up to 30 days
Me
really that seams streange
id like to submit that report please
Wed, 9:53 PMAgent profile picture
Jayash
The GDPR law is not allow us to do so, I am sorry🙏
Me
all good ill wait the 30 daysa
Wed, 9:53 PMAgent profile pictureWed, 9:54 PM
Jayash
Please mind, that the information about our players as well as their personal data is confidential, and we endeavour to protect your personal information and respect your privacy in accordance with the best business practices and applicable regulations.
In order to provide you with such information, you are kindly asked to write your request in the form of a letter sent from your email of registration. In the letter, you have to provide us with the following information:
name
date of birth
address
mobile phone
payment methods used
games you played the most with us
Additionally, please specify the information you would like to receive and the desired time period.
A letter with above-mentioned information may be sent from your email of registration to support@rocketplay.com.
can you pass on the information regarding the report please
cheers]
Wed, 9:54 PMAgent profile picture
Jayash
Tobias, you need to send an email to us with such request and specify the information which you want to receive🙏
Me
im currently typing one now
thanks for your help
Wed, 9:55 PMAgent profile picture
Jayash
You are welcome!
Is there anything else I can assist you with or any other questions you may have? 😊
na thats all thanks
Wed, 9:55 PMAgent profile picture
Jayash
Thanks for reaching out! Drop us a line anytime☄️
I am always here to assist and find way to solve any issue!😎
If you don`t mind - I will highly appreciate if you will rate my assistance!🙌
RocketPlay — Skyrocket your wins🚀
Другий агент
Торі
Привіт, Тобіас! Як поживаєш? Мене звати Торі, і я зроблю все можливе, щоб допомогти тобі сьогодні🌞
Я
Привіт, Торі, чи можеш ти пояснити, як це працює? Мені казали одне, а потім горіли інше
Чт, 20:03
Торі
Чи могли б ви розповісти мені більше про ситуацію, з якою ви зіткнулися?
Я
За останній тиждень я зробив парі та програв кілька тисяч
Чт, 20:05
Торі
Тобіас, вибачте за незручності, я думаю, що це була технічна помилка, тому мій колега повідомив вам про неправильну суму😌
Нагадуємо, що кешбек розраховується таким чином – ми приймаємо ваші реальні ставки (ставки з бонусним балансом не враховуються) і вираховуємо з них ваші зняття. Отримане число ми множимо на %, який залежить від вашого рівня кешбеку.😉
Я
Я не приймаю бонусні баланси.
І не намалював нічого
Чи можете ви сказати мені суму моїх ставок за останній тиждень? Мінус випадковий безкоштовний бонус
Чт, 20:08
Торі
Шановний Тобіас, будь ласка, зверніть увагу, що кешбек автоматично розраховується нашою системою. Зверніть увагу, що наша служба підтримки не несе відповідальності за цей процес. Дякую за розуміння.
Я
Я розумію, що
Але я хотів би зрозуміти процес
І як він створив цю цифру
Чт, 20:10
Торі
Кешбек розраховується шляхом урахування ваших фактичних ставок (за винятком ставок, зроблених із бонусним балансом) і віднімання ваших зняттів. Потім отримана цифра множиться на відсоток, який визначається вашим рівнем кешбеку. 😊
Я хотів би додати вам інформацію про суму ставки, але я не маю права це зробити
Я
Чи можу я запитати, чому я не маю права на мій баланс ставок 😔
Чт, 20:12
Торі
У нашій системі такої інформації немає🙍
Цей звіт є внутрішньою інформацією системи
Ви все ще в чаті й потребуєте додаткової допомоги?🥺
Я
Отже, 100÷7=14,2857. 14,2857×88=1257,3.
Дозвольте мені перевірити свої депозити
Тоді я розрахую це на цифру. Це не включає бонуси
Дайте мені хвилинку, будь ласка
Чт, 20:19
Торі
Будь ласка, дайте мені знати, якщо я можу вам допомогти.
Я
Це мої депозити за тиждень.
Без урахування сум ставок.
Усі вони вносяться без отримання бонусу
Але мої 7% кажуть, що я виграв і поставив 1257 доларів
Щось не складається
І так, я розумію, що це згенеровано комп’ютерною системою, яку ви не контролюєте
Чт, 20:26
Торі
Сума кешбеку визначається з урахуванням ваших реальних ставок (за винятком тих, які зроблені з бонусним балансом) і вирахуванням ваших зняттів. Потім отриману цифру множать на відсоток, який відповідає вашому рівню кешбеку.🤔
Я
Жодне з них не було зроблено з бонусним балансом
І я не знявся
Чт, 20:28
Торі
Шановний Тобіас, з жалем повідомляю вам, що кешбек не можна розрахувати таким чином, оскільки він базується на сумі ставки, а не на депозиті.
Я
Отже, сума ставки буде значно більшою, ніж внесена
Я надішлю електронною поштою та запитаю інформацію через відповідний відділ.
Більшість моїх ставок шалені в $5 / $25 діючих операторів
Чт, 20:33
Торі
Зверніть увагу, що інформація про наших гравців, а також їхні особисті дані є конфіденційними, і ми докладаємо всіх зусиль для захисту вашої особистої інформації та поваги до вашої конфіденційності відповідно до найкращої ділової практики та чинних норм.
Щоб надати вам таку інформацію, просимо написати запит у формі листа, надісланого з електронної пошти реєстрації. У листі ви повинні надати нам таку інформацію:
- ім'я
-дата народження
- адреса
-мобільний телефон
- використовувані способи оплати
-ігри, в які ти грав з нами найбільше
Додатково вкажіть інформацію, яку ви бажаєте отримати, та бажаний період часу.
Тому я маю електронний лист до потрібного відділу, щоб отримати цю інформацію.
Чт, 20:34
Торі
Лист із зазначеною вище інформацією можна надіслати з електронної пошти реєстрації на support@rocketplay.com .📧
Я
Дякую, що повідомили
Це все, що мені потрібно на даний момент
Чт, 20:35
Торі
Ви абсолютно праві, цю інформацію потрібно запитувати у відповідального відділу👆
Дякую за розуміння, любий Тобіасе, можливо, я можу допомогти тобі ще чимось? Буду рада💕
Я
Зараз усе гаразд. Я впевнений, що ми ще поговоримо в майбутньому. Якщо я вирішу залишитися з цим казино.
Це може змінитися в майбутньому
Насолоджуйся своїм днем
Чт, 20:37
Торі
Я радий можливості допомогти вам сьогодні 💕
Тож вам чудового дня🌤😊
Дякуємо за звернення! Пишіть нам у будь-який час. Ми завжди готові допомогти.
Гарного вам!
RocketPlay — збільшуйте свої виграші 🚀
Second Agent
Tori
Hey Tobias! How’s it going? My name is Tori and I’ll do my best to help you out today🌞
ME
Hi Tori are you able to explain how this works. I was told one thing and then gor another
Thu, 8:03 PM
Tori
Could you please tell me more about the situation you have faced?
ME
I have wagered and lost multiple thousands over the last week
Thu, 8:05 PM
Tori
Tobias, I`m sorry for the inconvenience, I think it was a technical mistake that is why my colleague informed you about wrong amount😌
Just a kind reminder the cashback is counted like this – we take your real bets (bets with bonus balance are not included) and deduct from them your withdrawals. The number we get, we multiply by a %, which depends on your cashback level.😉
ME
I don't accept bonus balances.
And have not with drawn anything
Can you tell me my wagered amount over the last week. Minus the occasional free spin bonus
Thu, 8:08 PM
Tori
Dear Tobias, please be informed that the cashback is automatically calculated by our system. Kindly note that our support team is not accountable for this process. Thank you for your understanding.
ME
I understand that
But I'd like to understand the process
And how he generated that figure
Thu, 8:10 PM
Tori
The cashback is calculated by considering your actual bets (excluding bets made with bonus balance) and subtracting your withdrawals. The resulting figure is then multiplied by a percentage, which is determined by your cashback level. 😊
I wish I could add you the wagered amount information, but I`m not eligible to do it
ME
May I ask why I'm not eligible for my wagered balance 😔
Thu, 8:12 PM
Tori
We don`t have such information in our system🙍
This report is a system internal information
Are you still in chat and need any further assistance?🥺
ME
So 100÷7=14.2857. 14.2857×88=1257.3.
Let me just check my deposits
Then I'll work that out towards the figure. That won't include bonus's
Give me a moment please
Thu, 8:19 PM
Tori
Please, let me know if I may assist you.
ME
That's my deposits for the week.
Not including amounts wagered.
They are all deposited without accepting bonus
But my 7% says i won and wagered $1257
Something doesn't add up
And yes I understand it's generated from a computer system that's not in your control
Thu, 8:26 PM
Tori
The cashback amount is determined by taking into account your real bets (excluding those made with bonus balance) and deducting your withdrawals. The resulting figure is then multiplied by a percentage that corresponds to your cashback level.🤔
ME
None of them were made with bonus balance
And I haven't withdrawn
Thu, 8:28 PM
Tori
Dear Tobias, I regret to inform you that the cashback cannot be calculated in this manner as it is based on the bet amount rather than the deposit.
ME
So the bet amount would be quite substantially more than what is deposited
I'll email and request the information through the correct department.
My bets are majority mad in $5 / $25 incumbents
Thu, 8:33 PM
Tori
Please mind, that the information about our players as well as their personal data is confidential, and we endeavour to protect your personal information and respect your privacy in accordance with the best business practices and applicable regulations.
In order to provide you with such information, you are kindly asked to write your request in the form of a letter sent from your email of registration. In the letter, you have to provide us with the following information:
-name
-date of birth
-address
-mobile phone
-payment methods used
-games you played the most with us
Additionally, please specify the information you would like to receive and the desired time period.
So I have the email to the correct department to chase this information.
Thu, 8:34 PM
Tori
A letter with above-mentioned information may be sent from your email of registration to support@rocketplay.com.📧
ME
Thanks for informing me
That all I need for the moment
Thu, 8:35 PM
Tori
You are absolutely right, this information should be requested from the responsible department👆
Thank you for understanding, dear Tobias , maybe I can help you with anything else? I`ll be happy to💕
ME
That's all right now. I'm sure we will speak again in the future. If I decide to stick around with this casin.
That may change in the future
Enjoy your day
Thu, 8:37 PM
Tori
I'm glad for the opportunity to help you today 💕
Have a wonderful day too🌤😊
Thanks for reaching out! Drop us a line anytime. We’re always here for your assistance.
Have a good one!
RocketPlay — Skyrocket your wins 🚀
Вітаю, схоже, ви отримали інформацію про кешбек, яку хотіли. Мабуть, як ви написали, ви хотіли б, щоб було інакше. Ви залишитеся в цьому казино і дасте йому шанс?
Hi, it looks like you got the cashback information you wanted so far. I suppose, as you wrote, you would have wanted it to be different. Will you stay with this casino and give it a chance ?
Від підтримки? Хм, мені цікаво, куди це йде.
From the support? Hmm, I wonder where this is going.
Шановний Nestlife,
Дякуємо за ваш запит. Ми цінуємо ваш інтерес до нашого казино. Давайте уточнимо розрахунок нашого кешбеку.
Згідно з нашими правилами, тижневий кешбек розраховується на основі ігрової активності в слотах за останній тиждень. Для розрахунку кешбеку враховуються лише реальні ставки. Формула розрахунку кешбеку — це сума ваших ставок мінус виграш * % кешбеку відповідно до вашого рівня на RocketPlay. Зверніть увагу, що в розрахунок враховуються лише ставки, зроблені на реальні гроші без бонусу.
Якщо в інформації, наданій нашою командою підтримки, виникли розбіжності, просимо вибачення за будь-яку плутанину. Ми глибоко шкодуємо про помилку нашого агента служби підтримки щодо орієнтовної суми кешбеку, оскільки вона справді суттєво відрізнялася. Ми старанно працюватимемо з нашими агентами підтримки, щоб забезпечити кращу послідовність у майбутньому. Ваші відгуки допомагають нам покращуватися, і ми вдячні вам за це!
Щодо документів, які ви запитували, ми вже надіслали вам електронний лист із такими даними: історія транзакцій у проекті, історія отриманих бонусів та історія отриманих безкоштовних обертань.
Що стосується інших запитів, ми також пояснили, чому технічно не можемо надати всю інформацію, яку ви запитували. Ми цінуємо ваш ігровий процес і готові відповісти на будь-які додаткові запитання. Ми сподіваємося, що ця інформація прояснить ваші запити та дозволить вам користуватися нашими послугами з більшою прозорістю.
Dear nestlife,
Thank you for your inquiry. We appreciate your interest in our casino. Let us clarify the calculation of our cashback.
According to our rules, weekly cashback is calculated based on gaming activity in slots over the past week. Only real bets are taken into account for cashback calculation. The formula for calculating cashback is your bets minus winnings * % cashback according to your level on RocketPlay. Please note that only bets made with real money without a bonus are included in the calculation.
If there were discrepancies in the information provided by our support team, we apologize for any confusion. We deeply regret the error made by our support agent regarding the estimated cashback amount, as it indeed differed significantly. We will work diligently with our support agents to ensure better consistency in the future. Your feedback helps us improve, and we thank you for that!
Regarding the documents you requested, we have already sent you an email with the following data: transaction history on the project, history of received bonuses, and history of received free spins.
As for other requests, we’ve also explained why we can’t technically provide all the information you asked for. We value your gameplay and are here to answer any further questions you may have. We hope this information clarifies your queries and allows you to enjoy our services with more transparency.
Це казино мене буквально обкрадає! Я програв більше 3000 тисяч і жодного нормального виграшу! і постійно чую одне і те ж: вони тут ні при чому! Таким чином ви втратите всіх своїх клієнтів! Ви не можете виграти! Ваша програма лояльності не працює! Вам навіть не хочеться дарувати подарунки, незважаючи на те, що ви втрачаєте купу грошей! Я надзвичайно розчарований! Не раджу нікому до вас звертатися
This casino is literally robbing me! I lost more than 3000 thousand and not one normal winner! and I constantly hear the same thing: they have nothing to do with it! You will lose all your clients this way! You can't really win! Your loyalty program is not working! You don’t even want to give gifts despite the fact that you are losing a lot of money! I am extremely disappointed ! I don’t advise anyone to contact you
Шановний pipiag680,
Дякуємо за звернення. Просимо вибачення за будь-які незручності, які виникли. У нас є незалежний сертифікат eCOGRA, який підтверджує RTP. Ви можете перевірити це на нашому веб-сайті, прокрутивши вниз і перейшовши за посиланням. Маючи дійсні ліцензії та сертифікати, ми не можемо вплинути на ваш виграш.
Ми хотіли б пояснити, що виграш у казино завжди випадковий і ніколи не гарантований. Ваше задоволення є нашим пріоритетом, і ваш відгук важливий для нас, грайте відповідально!
Dear pipiag680,
Thank you for getting in touch. We regret any inconvenience you’ve faced. We have an independent certificate eCOGRA, which confirms RTP. You can verify it on our website by scrolling down and following the link. Having valid licenses and certificates, we cannot influence your win.
We would like to clarify that winning in a casino is always random and never guaranteed. Your satisfaction is our priority, and your feedback is important to us, play responsibly!
добре, якщо ти не маєш жодного відношення до гри чи казино, чи чогось іншого, навіть якщо ти не демонструєш лояльності, то чому ти відповідаєш мені тут? і яка твоя функція? що ви робите ? просто брати гроші з гравців і все? а решта тебе не стосується? Я просто вражений, коли мені кажуть, що ми не причетні :) нормальне казино хоче, щоб гравці були щасливі та почувалися комфортно, деякі навіть балують своїх гравців подарунками. а у вас все дуже сумно, який RTP ви мені говорите? Насправді я втратив від вас понад 3000 тисяч доларів, і в мене не було жодного нормального зняття чи виграшу. Я думаю, що в звичайному казино вони будуть звертати увагу не на задоволення клієнта, а ви просто відповідаєте кожному двома словами, які ви скопіювали у всіх :)
well, if you have nothing to do with the game or the casino, or anything, even if you don’t show loyalty, then why are you answering me here? and what is your function? what are you doing ? just take money from players and that’s it? and the rest doesn't concern you? I’m simply amazed when they tell me we are not involved :) a normal casino wants players to be happy and feel comfortable, some even spoil their players with gifts. but everything is very sad with you, what RTP are you telling me? In fact, I lost more than 3000 thousand dollars from you and I didn’t have one normal withdrawal or win. I think in a normal casino they would pay attention not to the satisfaction of their client, but you simply answer everyone with two words that you have copied from everyone :)
Я програв 100 євро за рік і нічого не виграв. Я кажу, що в іграх щось є. Я скопіював і вставив готову відповідь. Я не міг пояснити свою проблему.
I have lost 100 Euros for a year and I have not won anything. I say there is something in the games. I copied and pasted the ready answer. I could not explain my problem.
Привіт, дивовижне блискуче та дуже приємне казино ... Я думаю, що кожен повинен. Приєднуйтесь..Я з ними вже 5 років без проблем з виведенням і депозитом.. все працює чудово
Hi there awesome brilliant and very nice casino ...I think everyone should. Join ..I am with them from 5 years with no problem of withdrawal and deposit.. everything works great
добре, якщо ти не маєш жодного відношення до гри чи казино, чи чогось іншого, навіть якщо ти не демонструєш лояльності, то чому ти відповідаєш мені тут? і яка твоя функція? що ви робите ? просто брати гроші з гравців і все? а решта тебе не стосується? Я просто вражений, коли мені кажуть, що ми не причетні :) нормальне казино хоче, щоб гравці були щасливі та почувалися комфортно, деякі навіть балують своїх гравців подарунками. а у вас все дуже сумно, який RTP ви мені говорите? Насправді я втратив від вас понад 3000 тисяч доларів, і в мене не було жодного нормального зняття чи виграшу. Я думаю, що в звичайному казино вони будуть звертати увагу не на задоволення клієнта, а ви просто відповідаєте кожному двома словами, які ви скопіювали у всіх :)
well, if you have nothing to do with the game or the casino, or anything, even if you don’t show loyalty, then why are you answering me here? and what is your function? what are you doing ? just take money from players and that’s it? and the rest doesn't concern you? I’m simply amazed when they tell me we are not involved :) a normal casino wants players to be happy and feel comfortable, some even spoil their players with gifts. but everything is very sad with you, what RTP are you telling me? In fact, I lost more than 3000 thousand dollars from you and I didn’t have one normal withdrawal or win. I think in a normal casino they would pay attention not to the satisfaction of their client, but you simply answer everyone with two words that you have copied from everyone :)
Привіт, я приєднуюся до цієї розмови, тому що я думаю, що казино говорить про те, що воно якимось чином не контролює ігри та, отже, чи ви виграєте чи програєте. Ми написали досить корисний посібник про те, як працюють слоти та RTP , тож ви можете прочитати про них.
Той факт, що ви програєте гроші в казино, на жаль, казино завжди має перевагу над гравцем, і це факт. Якщо ви говорите про подарунки, то казино просто не зобов'язане робити щось подібне. Якщо ви можете знайти казино, яке це робить, чому б не дотримуватися його?
Звичайно, мені шкода, що ти програв, але якщо це все, що відбувається, чи не краще було б зробити перерву?
Hi, I'm joining this conversation because I think the casino is talking about how it doesn't somehow control the games and therefore whether you win or lose. We have written quite a useful guide about how slots are working and RTP, so you can read about them.
The fact that you lose money in the casino, unfortunately the casino always has an advantage over the player and that's a fact. If you're talking about gifts, then the casino is simply not obliged to do something like that. If you can find a casino that does it, why not stick to it?
Of course I'm sorry you lost, but if that's all that's going on, wouldn't it be better to take a break ?
Я програв 100 євро за рік і нічого не виграв. Я кажу, що в іграх щось є. Я скопіював і вставив готову відповідь. Я не міг пояснити свою проблему.
I have lost 100 Euros for a year and I have not won anything. I say there is something in the games. I copied and pasted the ready answer. I could not explain my problem.
Привіт, якщо у вас виникнуть проблеми в казино, ви можете спробувати скористатися перекладачем. Його потрібно перекласти на нашому веб-сайті, і якщо у вас з цим виникнуть проблеми, ви можете скористатися перекладачем, доступним в Інтернеті. Я хотів би знати, що сталося.
Hello, if you have any problem in the casino you can try using the translator. It should be translated on our website and if you have a problem with that you can use the translator available on the internet. I would like to know what happened.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.