ФорумКазиноRocketPlay Casino - загальне обговорення

RocketPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від kawun26
|
26656 переглядів 161 відповідей |
|
1...3 4 5...9
koVVal92
1 рік тому

Дякуємо за ваш огляд.

Оскільки ми не виявили нічого незвичайного в наданих іграх, мені важко сказати що-небудь інше, крім того, що ми не «в союзі» з жодним казино.

Ці ігри здаються законними – вибачте. Це також одна з причин, чому ваш відгук було відхилено. Я вважаю, що це те, що ви маєте на увазі під «запеклим захистом». 🙂

Ми лише прагнемо відокремити справжній досвід від почуттів і здогадок.

Якщо ви натрапили на те, що ми можемо перевірити чи переглянути, будь ласка, скористайтеся функцією «оновити нас». Або подати відповідний. Це було сказано багато разів багатьом гравцям, тому, будь ласка, не сприймайте це як певний виняток. 🙂



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Rocetplay 11 rocetplay 12 ліцензія на ці два сайти Будьте обережні

Автоматичний переклад.
Osmank
1 рік тому

Я не дуже розумію, що ви написали, можете бути більш конкретними та надати більше інформації, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я назавжди вдячний CASINO GURU. Мені подобається прозорість, яка для мене є наріжним каменем чесності.

Ось чому я більше довіряю вашим відгукам, ніж запитую гравців.


Так, казино є вашими платниками, але є сильна ринкова ніша для чесності. Просто подивіться на ПОЛІТИЧНУ СФЕРУ США... Тепер немає жодних сумнівів, що ЦРУ, ФБР, корпорації, судді, ЗМІ тощо змовляються проти людей...


На жаль, я бачу те ж саме з азартними онлайн-казино: корупція повсюдна, за винятком кількох, таких як Casino GURU та WINZ Casino тощо.

Від казино до «рецензентів» як партнерів, так і гравців, компаній, що займаються програмним забезпеченням, до аудиторів програмного забезпечення, таких як ECOGRA, і органів ліцензування, таких як CURACO.

Гра в Rocket Play і спостереження за фальсифікаціями програмного забезпечення на моїх очах дійсно показали, наскільки поширеною може бути корупція... будь то онлайн чи реальне казино.


Я хотів опублікувати все тут негайно, коли мав усі прокляті докази, але мав інші пріоритети, тому я відмовився.


Я здійснив 2 візити, 2 депозити на однакову суму, і змусив друга зареєструватися та внести депозит в іншій нагоді. У мене було 30 скріншотів із 3 випадків.


Неживу рулетку, у яку ми грали, пропонували багато інших казино, наприклад skycrown.


Коли казино вловлює формулу виграшу, коли я ставив (400 доларів США) більше, ніж мій депозит (365 доларів США) у раунді, і це ПЕРЕМОГА, сума ставки повертається, але прибуток не виплачується. Другий третій раз, коли це сталося, я швидко зробив знімок історії ставок і повторів гри, знаючи, що казино це видалить.

Першого разу вони дали мені компенсацію в розмірі 42 долари.

2-й 3-й раз, коли я згадав, чому не було БОНУСУ ПОВЕРНЕННЯ для мого депозиту минулого тижня, вони сказали, що я ніколи не вносив депозит, і показали свою історію. Депозит і всі мої ігрові мережі були стерті!


Потім я показав їм кілька знімків. Вони замовкли.

Відтоді я вносив там депозит і зняв 1000 доларів на pokie після кількох днів затримки підтвердження, але проблем не було.

Це означає, що розробник програмного забезпечення надає казино доступ до цього редагування!


Це означає, що аудитори тощо, такі як ECOGRA, не виконують свою роботу, некомпетентні або закривають на це очі!

У RICH CASINO було стільки проблем! Я отримав тисячі з депозиту в 50 доларів. Ставлячи 2 долари на обертання, баланс зменшився на 100 доларів на обертання?! Я продемонстрував підтримку своїми знімками екрана... Вони повернули мені кілька сотень, але сказали, що, мабуть, був збій, щоб дати їм вихід.


Коли прийшов час відкликати мене, вони мене знущали, поки я не сказав, що збираюся опублікувати все це на askgamblers і гуру казино... І вибачився, і я нахабно сказав, що це круто...



Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Вибачте, я щойно згадав... Це були ЖИВІ ІГРИ!!!


Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

WINZ: Так, коли мова йде про чесність і справедливість, WINZ для мене на першому місці.


Однак якщо вони отримали живу рулетку та систему обліку гри як rocketplay, у яку я грав, то, безперечно, вони знають, що це можна підробити, тобто видалити тощо.

Автоматичний переклад.
Jakoben
1 рік тому

Шановний Якобен,

Ми цінуємо ваш відгук і прагнемо вирішити цю ситуацію до вашого задоволення. Щоб ефективно допомогти вам, чи не могли б ви надати нам свою електронну адресу чи ідентифікатор користувача? Це дозволить нам отримати доступ до даних вашого облікового запису та ретельно дослідити справу. Будьте впевнені, наша команда прагне забезпечити позитивні враження для наших користувачів, і ми докладемо всіх зусиль, щоб швидко вирішити будь-які проблеми, з якими ви можете зіткнутися.

Дякую за співпрацю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, що це казино більше не доступне для Польщі.

До цього дня вони не надіслали мені історію сеансів казино, яку я запитував чотири рази в чаті та надсилав запит електронною поштою принаймні тричі. Дайте їм широке місце. (:

Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Ваш коментар прийнято до уваги, і ми прагнемо розвиватися. Щоб краще допомогти вам і вирішити будь-які ваші проблеми, чи могли б ви надати нам свою електронну адресу чи ідентифікатор користувача? Ваша співпраця важлива для нас, оскільки ми прагнемо зрозуміти та вирішити ситуацію, з якою ви зіткнулися.

Автоматичний переклад.
RocketPlay Casino
1 рік тому

Ні, я більше не хочу мати з тобою нічого спільного.

Автоматичний переклад.
Jakoben
1 рік тому

Шановний Якобен,

Ми розуміємо, що ви можете бути незадоволені, і ми хочемо розглянути ваші проблеми якомога ретельніше.

Щодо ваших занепокоєнь щодо чесності наших ігор і технічних аспектів, важливо пояснити, що казино не впливає на результати гри чи технічні аспекти, оскільки вони надаються нашими надійними постачальниками.

Якщо у вас виникли технічні проблеми або ви сумніваєтеся щодо чесності ігор, радимо вам зв’язатися з нашою командою підтримки: support@rocketplay.com . Вони тут, щоб допомогти вам, але, будь ласка, пам’ятайте, що без будь-яких доказів чи конкретних деталей від вас нам важко розслідувати та ефективно вирішувати ваші проблеми.

Дякуємо, що обираєте наші послуги, і ми продовжуємо надавати вам найкращий досвід.

Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Шановний koVVal92,

Ми щиро перепрошуємо, що ваш досвід роботи з нашим проектом не виправдав ваших очікувань. Важливо зазначити, що наш веб-сайт доступний для користувачів з країн, де ми маємо діючу ліцензію, відповідно до законодавчих і нормативних вимог.

Ми готові допомогти вам із будь-якими запитами чи проблемами, але для того, щоб зробити це ефективно, нам потрібна певна інформація про клієнта. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас у будь-який час, і ми будемо готові допомогти.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
leemaree86
1 рік тому

Привіт, чи є у вас проблеми з виведенням коштів або що ви хотіли сказати, опублікувавши тут знімок екрана? Чи могли б ви сказати щось більше?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Rocketplay. Чудове казино для гри. Перевірка була простою та ефективною. Немає необхідності в участі банку, якщо ви використовуєте криптовалюту. Швидке зняття коштів. Я маю на увазі перше зняття коштів за допомогою rocketplay, і це зайняло трохи більше 2 годин. Всі наші ігри хороші. Обслуговування клієнтів було чудовим і прямим до справи. Я не грав в онлайн-казино, яке мені дуже сподобалося, відколи всі великі гравці виїхали з Австралії.

Дуже рекомендую з мого досвіду.


Автоматичний переклад.
nestlife
1 рік тому

Ми раді бачити вас у родині RocketPlay! Бажаємо безмежної удачі та нескінченного задоволення від ваших ігрових пригод!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Rocketplay. Чудове казино для гри. Перевірка була простою та ефективною. Немає необхідності в участі банку, якщо ви використовуєте криптовалюту. Швидке зняття коштів. Я маю на увазі перше зняття коштів за допомогою rocketplay, і це зайняло трохи більше 2 годин. Всі наші ігри хороші. Обслуговування клієнтів було чудовим і прямим до справи. Я не грав в онлайн-казино, яке мені дуже сподобалося, відколи всі великі гравці виїхали з Австралії.

Дуже рекомендую з мого досвіду.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, схоже, ви добре провели час у казино. Приємно бачити когось, хто має хороший досвід.

Якщо можна запитати, скільки часу вам знадобилося, щоб підтвердити свій обліковий запис? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Наразі скарг немає.


Тож я надіслав документи для перевірки, коли відкрився мій обліковий запис. І за кілька годин мене перевірили. Я навіть надіслав електронного листа команді підтримки, щоб ще раз перевірити, що я точно перевірений, і вони сказали, що так, усі мої документи були отримані та схвалені.


Автоматичний переклад.
nestlife
1 рік тому

Я повинен надрукувати ваш пост і виставити його на своєму робочому столі. Я не звик до таких чудових відгуків. 😀

Дуже дякую за це!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ха-ха-ха, радий, що зміг скрасити твій день.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого