ФорумКазиноRioBet Casino - загальне обговорення

RioBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Sharki13286
|
14374 переглядів 104 відповідей |
|
1 2 3...6
WhiteFox12
1 рік тому

Привіт,

Я впевнений, що ви знаєте, що всі ці деталі є набагато важливішими у скарзі, ніж на форумі – я не є членом групи скарг, розумієте? Я не буду звертатися до казино від вашого імені, тому що це не моя відповідальність. мені шкода

Томас відтепер розглядатиме скаргу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sharki13286
1 рік тому

тест

Автоматичний переклад.
mebratu
1 рік тому

Привіт, що ви маєте на увазі під цією відповіддю? Я б попросив вас спробувати відповісти трохи більш описово, оскільки це не має пояснювальної цінності, і подібні дописи будуть видалені.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Одно из первых казино, где играю неплохой бонус на день рождения, постоянные акции бывают, вывод на пиастрикс мне выводят минут за 5.

sarokin116
11 міс. тому

Я бачу, ви зробили комплімент ще одному казино. Він також має досить високий індекс безпеки на нашому сайті.

Щодо бонусу на день народження, які вимоги він мав, якщо ви пам’ятаєте? Чи легко це було виконати? 🙂

Автоматичний переклад.
Sharki13286
8 міс. тому

+

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я хотів би, щоб команда riobet повідомила мені дату виплати мого зняття на суму 2 тисячі доларів США, вони стверджують, що постачальник ігор перевіряє мої ставки, незважаючи на те, що ніколи не проходив через таке збентеження, я сподіваюся отримати свій виграш. filefile

Автоматичний переклад.
netoflausino
7 міс. тому

Якщо можна запитати, коли саме ви подали запит на зняття коштів? У такій ситуації може знадобитися деякий час, щоб виконати всі перевірки. Просто говорю зі свого досвіду. Насправді такі перевірки не є чимось незвичайним, і щоразу, коли є якісь підозри з боку казино чи постачальника ігор, вони повинні пройти через це. Просто наберіться терпіння, і, сподіваюся, незабаром ви отримаєте деякі відповіді. Будь ласка, повідомляйте нам про цю ситуацію.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я чекав понад 7 днів на мій платіж, утримуваний riobet, спочатку вони стверджували, що мої ставки перевіряє постачальник ігор, і це нормально, але минуло багато часу, а я не отримав жодної відповіді вони завжди кажуть, що постачальник не має крайнього терміну для вирішення, це величезна помилка та відсутність професіоналізму з боку компанії, мені потрібні мої гроші, я сподіваюся, casiguru може мені допомогти filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
netoflausino
7 міс. тому

Привіт!

Дякую за скріншоти.

Як сказав Ромі в попередній відповіді, немає нічого поганого в тому, що ставки перевіряються постачальником ігор, іноді це необхідний процес, який займає деякий час. Через усі перевірки, які має виконати казино, ми даємо їм 14 днів. Я перевірив огляд казино, і воно здається справді хорошим казино. Тому я пропоную вам почекати і співпрацювати, а ми побачимо, до чого це приведе.

Дайте нам знати про будь-які оновлення!

Автоматичний переклад.
Violeta
7 міс. тому

Чекати без остаточної дати? Навіть коли моєму другу мені потрібне побачення, вони не можуть цього зробити, я повернуся сюди через 14 днів і подивлюся, яке ваше виправдання буде на захист цього казино. Якщо гравцеві не вказано дату, цей процес може тривати 3 місяці або 2 роки, скільки це потрібно і чи доведеться чекати? Це не має жодного сенсу

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
netoflausino
7 міс. тому

На жаль, що стосується постачальника ігор і перевірок, які є на його сайті, ні ми, ні казино нічого не можемо з цим зробити, просто дочекайтеся рішення.

14-денний термін, який ми надаємо казино для продовження перевірки, це кількість днів, після якої наша група розгляду скарг може втрутитися та розпочати вирішення скарги, якщо така буде подана. Тому, якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша допомога, будь ласка, не соромтеся подати скаргу. Будемо раді допомогти, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ще одна спроба вирішити мою проблему з riobet, я сподіваюся, що casiguru може мені допомогти, минуло 15 днів, і я досі не отримав відповіді щодо своєї проблеми, вони все ще стверджують, що не мають інформації чи відповіді від постачальника та що мої ставки досі не досліджено, немає можливості повірити цьому аргументу так довго мені потрібні мої гроші, мені здається, що вони гальмують, щоб не виплатити мій виграш, я чекаю з 13.04.2024 щоб моя проблема була вирішена filefilefilefile

Автоматичний переклад.
netoflausino
6 міс. тому

По правді кажучи, іноді, коли йдеться про певні перевірки на сайті постачальника ігор, для отримання відповіді можуть знадобитися навіть місяці.🤷‍♀️ Я сподіваюся, що це не ваш випадок і що ваш випадок буде вирішено дуже скоро .

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої команди, будь ласка, не зволікайте, надішліть скаргу тут .

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже прикро, що це казино вказано як «Дуже надійне». Я зробив депозит у 1000 реалів і досяг суми 2500, коли я подав запит на зняття коштів, вони звинуватили мене у використанні роботів, і вони заплатили мені лише мій депозит у розмірі 1000 реалів і заблокував мій обліковий запис, і це, мабуть, звичайна практика вдома, і в Instagram є інші скарги, іншими словами, немає нічого дуже надійного.

Автоматичний переклад.
SShygo
6 міс. тому

В яку гру ти грав друже?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже прикро, що це казино вказано як «Дуже надійне». Я зробив депозит у 1000 реалів і досяг суми 2500, коли я подав запит на зняття коштів, вони звинуватили мене у використанні роботів, і вони заплатили мені лише мій депозит у розмірі 1000 реалів і заблокував мій обліковий запис, і це, мабуть, звичайна практика вдома, і в Instagram є інші скарги, іншими словами, немає нічого дуже надійного.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте за незручності в казино. Я прочитав у вашій скарзі , що ви мали на увазі інше казино, чи не так? Чи не могли б ви опублікувати URL-адресу цього казино або навіть знімок екрана з його назвою, якщо можливо? Щоб бути впевненим, у якому казино у вас виникла ця проблема? Випадково це вже було вирішено?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Звичайно, мова йде про інше казино, так, я згадав наступне казино: https://www.riobet.io/

Перепрошую за помилку.

Автоматичний переклад.
SShygo
6 міс. тому

Нічого страшного, час від часу таке трапляється. Отже, справа не просунулася вперед? У використанні яких ботів вас звинуватило казино, розкажіть, будь ласка, більше? Я не вважаю, що це найпростіша ситуація, у якій ви опинилися, але оскільки у вас є скарга, наша команда розгляне все та побачить, що сталося.

Тим часом нам, очевидно, доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Оскільки це казино все ще залишається першим, рекомендованим riobet, оскільки 13 числа минулого місяця я не отримав свої 2 тисячі доларів, команда casiguru може принаймні негативно поставити рейтинг і репутацію цього казино

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого