ФорумКазиноRioBet Casino - загальне обговорення

RioBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Sharki13286
|
14423 переглядів 104 відповідей |
|
12 3 4...6
netoflausino
6 міс. тому

Мені шкода за це, і я бачив вашу скаргу , де наша команда чекає на вашу відповідь, тому будь ласка, оновіть її, коли це можливо.

Ви знаєте, неможливо змінити індекс безпеки казино до розгляду скарги. Тільки результат розгляду скарги може негативно вплинути на індекс безпеки.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, я хочу поскаржитися на казино Riobet. У мене там 4997 заблоковано більше 3 місяців, але вони ніколи його не випускають, я не використовував бонус і не використовував жодних помилок, і вони все ще не випустили моє відкликання file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, з 20.04.2024 букмекерська контора не виплачує мої гроші, я пройшов весь процес перевірки KYC і зробив депозит без абсолютно жодного бонусу. З цієї дати вони стверджують, що постачальник ігор аналізує це, але ви знаю, що все. Клієнту потрібен кінцевий термін для будь-якого аналізу, оскільки певна сума була інвестована в платформу, тому через усі ці події, коли я не повертаю, ми припускаємо, що букмекерська контора RIOBET відмовляється оплачувати моє зняття, а це не було ніяких правил. Я прошу зв’язатися з казино, щоб отримати відповідь щодо цієї затримки та без будь-яких передбачень мого платежу. file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, я хочу поскаржитися на казино Riobet. У мене там 4997 заблоковано більше 3 місяців, але вони ніколи його не випускають, я не використовував бонус і не використовував жодних помилок, і вони все ще не випустили моє відкликання file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тоді, якщо минуло так багато часу, сміливо надсилайте нам скаргу.

Просто натисніть тут . ⬅️

Однак чи дало вам казино причину, чому це так? 3 місяці - це дуже довго. У вас тут підтверджений обліковий запис?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, з 20.04.2024 букмекерська контора не виплачує мої гроші, я пройшов весь процес перевірки KYC і зробив депозит без абсолютно жодного бонусу. З цієї дати вони стверджують, що постачальник ігор аналізує це, але ви знаю, що все. Клієнту потрібен кінцевий термін для будь-якого аналізу, оскільки певна сума була інвестована в платформу, тому через усі ці події, коли я не повертаю, ми припускаємо, що букмекерська контора RIOBET відмовляється оплачувати моє зняття, а це не було ніяких правил. Я прошу зв’язатися з казино, щоб отримати відповідь щодо цієї затримки та без будь-яких передбачень мого платежу. file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я б не очікував такої тривалої перевірки облікового запису, особливо якщо я не дізнався нічого нового до сьогодні. Я бачу, що ви підтверджені, але моє запитання: ви отримали свої виграші через спортивні ставки чи грали в автомати?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я знову прийшов, щоб поскаржитися на Casino riobet, тому що вони знову не дозволяють мені вивести мої гроші, я не можу увійти в жодну гру, не кажучи вже про те, щоб вивести, це вже сталося зі мною один раз, і це зайняло три місяці з моїми грошима застряг, я довіряв сайту та знову зробив депозит, і вони зробили це знову, я просто грав на свої гроші та виграв, я також програв кілька разів і не використав жодного бонусу filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Vtsantos
2 міс. тому

Привіт, тож чи знаєте ви причину, чому це повторилося, чи вам щось сказали в казино, оскільки це не вперше? Скільки часу ви не можете зняти гроші?

Якщо ви боїтеся, що це знову займе стільки ж часу, ви можетеподати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

Не соромтеся розповісти мені більше про те, як ви вирішили ситуацію раніше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я подав запит на 2 зняття коштів у казино RIOBET, максимальний час зняття коштів становить 24 години, і минуло більше 1 дня, і поки що нічого. Я входжу в чат, і відповідь від обслуговуючого персоналу завжди однакова, зачекайте, тому що у нас велика кількість вилучень, завжди стандартно

Автоматичний переклад.
Rica1971
1 місяць тому

Можливо, їм більше нічого сказати. Ви знаєте, дійсно можливо, що вони перевантажені вилученням коштів. 🤷‍♀️

Повідомляйте нас про те, як це відбувається, і ми будемо готові втрутитися, якщо нічого не станеться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль, поки що жодного депозиту для зняття коштів, я починаю думати, що вони жартують, абсолютно ухильні відповіді в чаті та електронною поштою також. Я хотів би, щоб ви спробували розв’язати цю ситуацію, оскільки це важко, і виникає відчуття, ніби вас обдурили казино. Прошу вашої допомоги. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Відбитки розмов file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Минув ще один день, а моє відкликання не надійшло, лише стандартні протокольні відповіді, які я додам тут. Забавно, що провайдер для депозиту працює, а для зняття – ні. Будь ласка, допоможіть мені, я хвилююся і думаю, що вони діють недобросовісно. Я не знаю, що ще робити і куди скаржитися. filefilefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось статус і нікуди не дінеться file

Автоматичний переклад.
Rica1971
1 місяць тому

Мені шкода, що це ще не вирішено, але, як ви, мабуть, уже знаєте, ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату. Тож не соромтеся надсилати скаргу в будь-який час, і наша команда обов’язково спробує допомогти.

Будь ласка, напишіть будь-які новини.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я не можу опублікувати скаргу на вашому веб-сайті, я не знаю чому, я виконую кроки, але він не відображається, щоб подати скаргу.

Автоматичний переклад.
Rica1971
1 місяць тому

Спробуйте перейти за цим посиланням і повідомте нам, чи зможете ви подати скаргу.

Якщо тут з’являється будь-яке повідомлення про помилку, опублікуйте його тут, щоб ми могли з’ясувати причину.

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Доброго ранку, я виконую кроки, коли я дійшов до останнього, згідно зі знімками екрана, я бачу це filefile

Автоматичний переклад.
Rica1971
1 місяць тому

Отже, почнемо з основ. Очистіть файли cookie та кеш. Спробуйте вийти та увійти знову. Переконайтеся, що ви відповіли на всі наступні запитання, а потім напишіть тут, якщо ви змогли завершити надсилання.

Сподіваюся, все буде добре і ви зможете подати скаргу.🤞

Чи знаєте ви, що зараз робите щось інше, ніж раніше, коли успішно подали скарги?🤔

Ми знайдемо проблему разом; взагалі не хвилюйся.🙂

Автоматичний переклад.
Rica1971
1 місяць тому

привіт

Оскільки я все ще не можу знайти вашу скаргу, я вирішив запитати вас, чи вам важко з цим процесом.

Можливо, було б простіше використовувати анонімну вкладку Chrome або повністю використовувати інший тип браузера, наприклад FireFox. Суть полягає в тому, щоб уникнути будь-яких попередньо встановлених налаштувань, які ваш браузер застосовував на сайті в минулому.

У будь-якому випадку, дайте нам знати, як це відбувається; ми не залишимо вас без допомоги.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не знаю, що сталося в інший час, коли у мене не було проблем. Щодо скарги, мені вдалося вирішити її з казино, і зараз усе гаразд. дякую

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого