ГоловнаФорумКазиноPribet Casino - загальне обговорення

Pribet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від ZensaKureh
|
16 940 переглядів 79 відповідей |
|
1 2 34

Після перевірки я отримав негайний платіж через skrill..поки гроші не були на рахунку 3 дні

Автоматичний переклад.

Привіт, добре, у мене є незавершене зняття на прибеті від 01.03.2023 близько 1000 євро, я вже надіслав необхідні документи з усіма своїми даними! Відповідь казино просить надіслати три мої депозити! Тож я надіслав повну заяву, де перераховані всі мої депозити, і я навіть надіслав дані, що підтверджують три платежі! Це гра з грошима людей 😡 може хтось мені допоможе

Автоматичний переклад.

Чи можете ви сказати мені, скільки часу займає казино Pribet для здійснення платежів?

Хтось із обліковим записом у цьому казино нещодавно отримав гроші?

Автоматичний переклад.

У мене є рахунок у цьому казино! У мене там теж опитування і вимагають лише документи, а оплату не дають

Автоматичний переклад.
Gabriel90

Як ви запитували платіж? У мене є запит на зняття з 20.02.2023, 22 і 23 числа вони попросили надати звичайні документи, а потім зробити селфі з посвідченням особи, з того часу вони нічого не сказали та не відповіли на електронні листи, які я надсилаю. Я сподіваюся отримати свій виграш... Але я трохи боюся того, що я бачу.

Змінено
Автоматичний переклад.

Я здійснив виведення через свій обліковий запис Neteller! Але я сумніваюся, що це казино серйозно ставиться до здійснення платежів 😡

Автоматичний переклад.
Gabriel90

Вони втратили ліцензію з CURACAO EGAMING, але вчора її продовжили, можливо, все піде на краще, я почекаю ще 3-4 дні. Сподіваюся, нам пощастить.

Автоматичний переклад.
Gabriel90

Якщо у вас є нові відомості про ситуацію, дайте мені знати. Я зроблю так само.

Автоматичний переклад.

добре, будь впевнений

Автоматичний переклад.

Якщо у вас є нові відомості про ситуацію, дайте мені знати. Я зроблю так само.

Автоматичний переклад.

Привіт, у вас є якісь новини?

Автоматичний переклад.
Gabriel90

Жодного 🙁

Автоматичний переклад.

Жодного 🙁

Автоматичний переклад.

Ви вже спілкувалися з ними? Але ваше замовлення все ще очікує на розгляд? У який бік ви запитали?

Автоматичний переклад.

У чаті кажуть, що все добре і терпіння, в електронній пошті не відповідають. Так, замовлення все ще очікує на розгляд, і це було банківським переказом.

Автоматичний переклад.

Але ви довго чекали... Так навіть грати з людьми

Автоматичний переклад.
Gabriel90

Тепер давайте подивимося, чи справжнє це казино чи ні, вирішуючи наші ситуації... у вас є можливість показати, що ви надійне казино.

Автоматичний переклад.

Привіт, я тут новачок, Моніка, я хочу знати, чому я не отримала свій реєстраційний бонус за пт. Щоб перевірити, чи воно того варте. Може хтось мені пояснить

Автоматичний переклад.
Gabriel90

Сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням про те, що запит на зняття коштів схвалено, і я вже отримав гроші на рахунок.

Автоматичний переклад.
Godaonex

Мені завжди приємно чути такі чудові новини! Щиро вітаю!

Автоматичний переклад.

Як я вже сказав.. у мене справді не було жодних проблем із Pribet... я б більше не вносив там депозит, тому що я їм не довіряю.. не тому, що вони зрештою перестануть здійснювати платежі, як Wild Pharaoh

Змінено
Автоматичний переклад.
Dizzaya

Так, їм потрібно швидше обробляти запити на зняття коштів. Все інше нормально

Автоматичний переклад.
Dizzaya

Зрозуміло, що гравці хочуть отримати свої виграші якомога швидше. Якщо ви не задоволені швидкістю процесу виведення коштів, на щастя, у вас є багато казино на вибір 🙂 Яке з них вам найбільше подобається?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого