ФорумКазиноPribet Casino - загальне обговорення

Pribet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від ZensaKureh
|
10382 переглядів 65 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Godaonex
2 міс. тому

Я не рекомендую там робити ставки, вони буквально не виплачуються. На даний момент у мене є рахунок, і я чекав 3 дні, поки вони схвалять платіж. Моє відкликання розглядається вже 3 дні

Автоматичний переклад.
mentesantuaria
2 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Я бачив у вашій скарзі , яку ви успішно подали, що казино попросило надати додаткові документи. Це так?

Іноді процес виведення може зайняти кілька днів, особливо якщо ще потрібна перевірка. Тому, будь ласка, намагайтеся повністю співпрацювати з казино, і, сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свої гроші.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо цього.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Добрий ранок. У мене вже є підтверджений рахунок, і вони попросили мене надати виписку з банківського рахунку, яку я також надіслав, але я досі не отримав відповіді.


Це ганьба! Минуло 4 дні, а зняття все ще "ОЧІКУЄТЬСЯ"

Автоматичний переклад.
mentesantuaria
2 міс. тому

Ну, я хочу вірити, що ця затримка може бути викликана зараз через сезон відпусток. Тому я сподіваюся, що ви скоро отримаєте свої гроші.

В іншому випадку, коли мине 14-денний період, наша команда розгляду скарг втрутиться у вашу справу та спробує все вирішити.

Наберіться трохи терпіння та повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зараз липень, кінець року в грудні.


Яке відношення я, пантер, маю до безгосподарності ПРИБЕТу? Минуло 6 днів. 6 днів, а зняття все ще ОЧІКУЄТЬСЯ. Соромно вам і вирішіть мою проблему. Неприпустимо чекати 14 днів, а потім втручатися

Автоматичний переклад.
mentesantuaria
2 міс. тому

Вибачте, я мав на увазі, звісно, сезон літніх відпусток. Ви просто неправильно зрозуміли.

Ми завжди даємо казино 14 повних днів для вирішення проблеми, особливо якщо мова йде про перше зняття коштів і потрібно виконати процес перевірки. Лише після цього втрутиться наша команда зі скарг, і ми почнемо розслідувати причину затримки. У багатьох випадках казино справді в змозі зробити все протягом цього терміну, і гравець отримує гроші. Тому я сподіваюся, що це буде і ваш випадок.

Можливо, у вас є для нас якась нова інформація?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого