ФорумКазиноPowerUp Casino - загальне обговорення

PowerUp Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від zanidona
|
4248 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Romi
2 міс. тому

Тож після повторного звернення до служби підтримки він, ймовірно, незабаром буде оброблено, але вони не змогли надати мені жодної конкретної інформації, і на сьогоднішній день мене не запитували про підтвердження.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, сьогодні минув цілий тиждень, і я потроху відчуваю, що я взагалі не отримаю свій виграш.

Автоматичний переклад.
Kyami
2 міс. тому

Служба підтримки підтвердила вам відкликання?

Якщо ви побачите, що це дійсно нікуди не приведе, і 14-денний термін мине, наша команда розгляду скарг із задоволенням розгляне цю проблему та спробує її вирішити. Тож, будь ласка, потерпіть ще трохи, а потім повідомте нам, якщо ви бажаєте подати скаргу. На жаль, наразі наша команда не зможе втрутитися.

Будемо чекати оновлень тут.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Тож сьогодні я знову звернувся до служби підтримки, і вони сказали мені: «Виплата обробляється, і ви отримаєте електронний лист, коли її буде оброблено». Я постійно отримую це повідомлення підтримки протягом кількох днів, і абсолютно нічого не відбувається. Я розумію, що в казино іноді трапляються затримки платежів, але я не розумію, що я слухаю ту саму нісенітницю протягом тижня і навіть не наближаюся до початку процесу перевірки чи чогось іншого.


На мій погляд, з такою абсолютно безпорадною підтримкою та такими довгими термінами виплат це абсолютно не весело. Тепер я сумніваюся, що коли-небудь отримаю хоча б частину своєї виплати. Сервісу на сайті ніби немає, що мені абсолютно не зрозуміло. Це не спосіб утримання гравців, і я можу сказати, що зараз це найгірший досвід казино, який я коли-небудь мав.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зараз мені сказали, що є затримка, тому мені цікаво, як би це виглядало, якби її не було, напевно, схоже. Це казино робить усе можливе, щоб максимально відстрочити виплату. Чим більше я спілкуюся зі службою підтримки, тим сумнівнішим стає це казино. Я не збираюся більше чекати виплати і відразу скажу, що ніхто ніколи не повинен грати на цьому сумнівному сайті, це казино більше, ніж просто нечесне та шахрайське, не витрачайте свої гроші і грайте на пристойній основі натомість сайти.

Автоматичний переклад.
Kyami
2 міс. тому

Вам пояснили, що це за затримка? Що це може спричинити?🤔

Іноді живий чат не повністю інформований про процес вилучення, і тому вони просто вставляють ті самі відповіді, я вважаю.

Але дозвольте запитати, що ви плануєте робити зараз? Ти сказав, що не збираєшся чекати.🤔


Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Нарешті я отримав гроші

Автоматичний переклад.
Kyami
2 міс. тому

Гей, це чудово. Так зрештою і вийшло. І без перевірки, так?

Ви збираєтеся продовжувати роботу в цьому казино? Що ти думаєш? 🤔

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ні в якому разі, якщо мені доведеться чекати тиждень на виплату, для мене це безглуздо, я буду шукати альтернативи,

Автоматичний переклад.
Kyami
2 міс. тому

З моєї точки зору, не дивно, що ти йдеш. Що ж, бажаємо удачі в інших місцях, звичайно, ми можемо розраховувати на вас у подальшому розумінні, чи не так? Бажаємо, щоб скоріше було знайдено чесне та швидке казино.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я вже спробував багато хороших казино, я просто продовжую тестувати

Автоматичний переклад.
Kyami
2 міс. тому

Схоже, ви були дуже активні 🙂. Будемо сподіватися, що ви також не підберете поганих!

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Побачимо, що принесе майбутнє, я завжди пишу свої відгуки нейтрально. Мене цікавить не RTP, а виплати.

Автоматичний переклад.
Kyami
2 міс. тому

Тож ми з нетерпінням чекатимемо на ці відгуки.😉

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я сподіваюся, що зможу швидко набути певного досвіду, і що користувачі тут прочитають його та використають у своїх інтересах

Автоматичний переклад.
Kyami
2 міс. тому

Я сподіваюся, що це буде гарний досвід і що ви повернетеся, щоб поділитися з нами позитивними новинами.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Неетичне казино.

Гуру казино – Я не знаю, як ви можете просувати цей сайт.

Я подав Вам скаргу.

Автоматичний переклад.
LuckySimon
1 місяць тому

Привіт, ми не рекламуємо казино, але ми надаємо інформацію про них, що, я б сказав, є досить великою різницею.

У будь-якому разі, можете пояснити, що з вами там сталося?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Перепрошую, @Jaro, я згоден, що це велика різниця.

Просто засмучує те, що казино можуть уникнути неетичної поведінки без наслідків.

Автоматичний переклад.
LuckySimon
1 місяць тому

Ось невелика порада: ви можете відповісти мені, натиснувши кнопку «відповісти», тому що якщо більше гравців приєднаються, я побачу, що ви відповідаєте безпосередньо мені або використовуєте це для когось іншого.

Крім того, я хотів би запитати, що трапилося з вами в казино? Вся скарга ще не закінчилася, тож може й не залишитися без наслідків.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого