ФорумКазиноPowerUp Casino - загальне обговорення

PowerUp Casino - загальне обговорення

1 рік тому від zanidona
|
5153 переглядів 42 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити PowerUp Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
zanidona
1 рік тому

Привіт,

Я справді вважаю, що така заява потребує більш детальної інформації. Чи можете ви пояснити, що пішло не так? Можливо, ми навіть зможемо вам допомогти, тому це справді варто пояснити.

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Як новачок на цьому форумі (між іншим, я брав активну участь у GambleJoe протягом багатьох років..), я можу зробити свій внесок одразу – велике спасибі за дуже хорошу оцінку PowerUpCasino. Я добре розумію всі пункти, зараз я чекаю на загальну суму 1700 євро, і мені це дуже, дуже важко.

Через привабливий дизайн (так, я знаю...) я вирішив спробувати PowerUp Casino. Принаймні не було попереджень, чорних списків тощо - однак, здається, це казино, яке не дбає про зростання та лояльність клієнтів - інакше я не можу пояснити штучно створені перешкоди для виплат.

Я виграв 1700 євро, а потім дізнався про погані умови виплати. Так багато можна розкрити: це агонія, і я тільки на початку... Я також сумніваюся, що я коли-небудь отримаю свої гроші. Наразі помічено наступне:

  • погані, несправедливі положення та умови (як правильно зазначено тут)
  • Кожні 24 години можна запросити максимум 500 євро для оплати (мій запит майже 48 годин тому, і він все ще встановлений як "очікує на розгляд")
  • Лише після повного завершення платежу (згідно з живим чатом 3-5 робочих днів) можна вимагати подальші платежі (наприклад, наступні 500 євро)
  • Легко вносити депозит за допомогою ApplePay, зняття коштів спочатку заблоковано, оскільки ApplePay не пропонує зняття. Якщо ви хочете здійснити виплату безпосередньо через Maestro, як і з усіма іншими методами, з’явиться повідомлення «спершу здійсніть оплату тим же методом».
  • живий чат підтверджує це, коли його запитують, здається, там це відносно нормально.
  • на сторінці перевірки, де я хотів зробити перевірку заздалегідь (ви дізнаєтеся..), написано "Не соромтеся завантажити документи, згадані нижче заздалегідь". Там нічого не зазначено, у чаті сказано: «зазвичай нічого не потрібно», а коли запитують, не знає, які документи потрібні/можуть знадобитися, скільки часу це займає
  • Якість обслуговування дуже різна, перші два чати були майже щокою. Принаймні я отримав заяву від колеги по службі №. 3: 3-5 днів тому мені навіть не потрібно очікувати, що заявка буде оброблена на перші 500 євро. Після цього (хоча я проактивно запитував підтвердження в кожному чаті) ще може бути перевірка документів (я просто припускаю що скоро прийде).


Сьогодні близько опівночі минуло 48 годин, я чекаю, поки його оброблять. Я дуже схвильований – я терпляче пройду весь процес і перевірю, чи отримають мої гроші, перш ніж дати остаточну оцінку казино. Останній досвід служби вселив у мене якусь надію, бо хоча б чесні слова прийшли. Якщо ця надія зруйнується, я, звісно, чітко попереджу тут і скрізь, де зможу.


Шкода PowerUp Casino. Ви просто не зрозуміли принцип заробітку...


Автоматичний переклад.
charlierozco
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що було б безглуздо додавати щось до вашого добре написаного резюме.

Лише невелика деталь: за стандартом казино віддають перевагу тому самому варіанту оплати як для депозиту, так і для зняття коштів, тому що будь-які інші варіанти, які ви бажаєте використати для зняття, повинні бути перевірені, а депозит служить перевіркою. Це зазвичай, особливо для перших кількох вилучень.

Але з нетерпінням чекаю наступної публікації🤞



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім,


через день після публікації я отримав принаймні першу виплату в розмірі 500 євро. Тепер я почекаю і подивлюся, що станеться і чи можна довіряти Powerup Casino. Принаймні, я хотів би попередньо сформулювати свою заяву - на даний момент це не виглядає як "шахрайське" казино.


Багато привітань

Автоматичний переклад.
charlierozco
1 рік тому

Тоді я сприйму це як гарну новину, сподіваючись, що решта прийме це добре.👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: обидва неоплачені платежі на загальну суму 1000 євро надійшли до мене одночасно кілька днів тому.


Тому це НЕ шахрайське казино (з мого досвіду).

Автоматичний переклад.
charlierozco
1 рік тому

Дякуємо за це позитивне оновлення! 🌟🎉👍

Просто потрібен час, чи не так? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт, на жаль, мені знову доведеться гребти назад - це буде та сама гра для наступного більшого виграшу, цього разу я взагалі не отримав жодного відгуку.


Я чекав на 3 зняття по 500 євро кожен (що є максимумом) протягом 5 днів. Вони не обробляються, і я отримую повідомлення в обліковому записі про те, що я «перевищую ліміт» і повинен видалити один із запитів на зняття коштів.


Досить засмучує те, що трохи менше 3000 євро взагалі неможливо виплатити, оскільки ліміти та крайні терміни настільки нахабно довгі (максимум один запит на 500 євро на день, максимум 7000 євро на місяць на моєму рівні).


Очевидно, це казино досі не розуміє, як утримувати хороших клієнтів. Макс. 5 днів очікування – це дуже довго, я міг би жити з цим десь, на жаль, цього разу я не отримав жодної оплати взагалі, а також жодних знаків, тому що чат, на жаль, розповідає щось нове щодня (звичайно, нічого, що могло б додати значення ).


Це засмучує, тому що я щодня вкладаю туди 100-300, іноді 400 євро. Як тільки ти щось виграєш, це стає важко. Шкода

Автоматичний переклад.
charlierozco
1 рік тому

Привіт.

Ну, мене теж не задовольнили б такі межі та обмеження. Я вважаю, що перевірка інших казино з вищими лімітами та, можливо, більш плавним зняттям коштів звучить неминуче.

Дякуємо, що знайшли час і поділилися своєю точкою зору!

Якщо ви довше страждаєте від останнього зняття коштів, подумайте про процес подання скарги . Це безкоштовно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ви думаєте про казино, чиє обслуговування клієнтів таке ж компетентне, як шматок тосту?!


Я не бачу жодного постачальника на веб-сайті нижче, жодної ліцензії також, тут, у Casino Guru, указано постачальника, про якого я ніколи не чув. В казино на саппорті я кілька разів питав хто провайдер цього казино, мабуть вони самі не знають на кого працюють, жінка з саппорту мені каже, провайдер є на сайті, хоча я кілька разів писав що немає ні провайдера, ні ліцензії, тоді вона направляє мене на адресу електронної пошти казино, яку я повинен запитати електронною поштою.


Це казино ідентичне казино Rabidi NV з точки зору презентації, досвіду підтримки, постійних помилок сервера та обертання барабанів Book of Dead, і я дуже впевнений, що цим казино керує Rabidi NV.


Само по собі це не було б проблемою, але я заблокований провайдером, тому що постійні проблеми в одному з казино від провайдера діяли мені на нерви, а тодішня підтримка не розуміла, що я просто хочу нормально блокування облікового запису, і я не відчував бажання обговорювати це далі, і мене забанили через залежність від азартних ігор, оскільки казино завжди прямо реагують на щось подібне, що й було. Тому мені заборонено грати в жодному казино Rabidi NV.


Якщо я продовжу вкладати гроші в це казино і якщо мені пощастить і я виграю, якщо мої припущення правильні, у мене будуть лише проблеми з виплатою, і я все одно ніколи не отримаю своїх виграшів. Чи занадто багато просити, щоб постачальник і ліцензія були видимі внизу веб-сайту казино?


Я припускаю, що постачальник, указаний тут у Casino Guru, не є постачальником казино. Принаймні для гравців у Німеччині.

Автоматичний переклад.
Anonymized359
1 рік тому

Привіт.

На мій погляд, термін «провайдер» стосується компанії, яка керує цим казино, чи правильно я розумію? Чесно кажучи, я сам не можу точно сказати.

Отже, власник, якого ми знайшли, вказано в огляді казино :

ТОВ "Креатив Віжнз"

Постачальником ліцензії є Кюрасао - Антильфон:

filefile

Але щоб бути впевненим, я ще раз перевірю власника для вас. 🙂

Повернеться, коли це буде зроблено.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,


Дякую за інформацію. Точно, ну, на жаль, я не можу побачити, хто оператор, я бачу це лише на сайті внизу, де зазвичай пишуть оператора та ліцензію (див. фото).

file

Дякую за перевірку, яка для мене дуже важлива, тому що, на жаль, у Німеччині залишилося не так багато казино для гравців з моїми улюбленими слотами. Що ж, вони вже є, але мої улюблені слоти заблоковані для німецьких гравців у більшості казино, тому мені просто потрібно отримати доступ до кількох казино, і одне з них саме це.


Насправді все в цьому казино нагадує мені Zet Casino, Casinoly, Exctewin тощо, і всі казино від Rabidi NV

Автоматичний переклад.
Anonymized359
1 рік тому

Привіт.

Я підкреслюю, що така інформація важлива, і тепер я отримав оновлення:

«Rabidi є постачальником, але Creative Visions Ltd буде власником».

Оскільки ми вказуємо власника, має сенс Рабіді згадується через ліцензійну печатку.

Чи вважаєте ви оновлення корисним?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

це казино ніколи не слід було оцінювати вище середнього, дуже розчарований тим, як/як гуру може дати цьому казино оцінку вище середнього

Автоматичний переклад.
Anonymized467
11 міс. тому

Що, здається, не так з цим казино, окрім індексу безпеки, який, до речі, не слід сприймати як рейтинг?

Я маю на увазі, чому ви думаєте, що казино працює набагато гірше? Спробуйте нас, ми прагнемо допомогти.

Звичайно, допомога вимагає певних пояснень. Ну ми тут.

Щоб відповісти, будь ласка, зверніть увагу на вкладку під назвою « Пояснення щодо індексу безпеки PowerUp Casino ».


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шахрайське казино, гроші не знімаються більше тижня, техпідтримка щоразу відповідає так: Шановний Клієнте,


Повідомляємо, що наразі кількість запитів зросла, що призвело до затримки часу відповіді.


Запевняємо вас, що ми активно працюємо над усіма запитами, починаючи з тих, які надійшли до вашого запиту. Якщо можливо, чи можете ви повернутися за допомогою приблизно через 60 хвилин?


Ми цінуємо ваше терпіння протягом цього часу.



Автоматичний переклад.
smartbotrules
7 міс. тому

Насправді немає нічого незвичайного в тому, що казино може мати певні затримки, які можуть трапитися, якщо було надто багато запитів, тому вони перевантажені якимось чином, або навіть якщо в казино не вистачає персоналу.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, можливо, у вас було успішне зняття раніше?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я подав запит на виплату 17 числа, і до сьогодні (21 числа) нічого не відбулося. Я сподіваюся, що наступного тижня щось станеться, і я зможу залишити відгук. Мені не вдалося перевірити себе заздалегідь, але я сподіваюся, що вони не знайдуть жодних причин для затримки виплати, оскільки я вважаю, що час очікування надто довгий.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Kyami
3 міс. тому

Вони вже запитували у вас перевірку? Я вважаю, що це також може бути пов’язано з тим, що вихідні посередині. Вам так не здається?🤔

Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається, і, сподіваюся, це займе недовго.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого