1 рік тому
Тут ви можете обговорити PowerUp Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я справді вважаю, що така заява потребує більш детальної інформації. Чи можете ви пояснити, що пішло не так? Можливо, ми навіть зможемо вам допомогти, тому це справді варто пояснити.
Дайте нам знати.
Hi there,
I truly think that such a statement requires more details. Can you explain what went wrong, please? We may be even able to help you, so it is truly worth an explanation.
Let us know.
Привіт,
Як новачок на цьому форумі (між іншим, я брав активну участь у GambleJoe протягом багатьох років..), я можу зробити свій внесок одразу – велике спасибі за дуже хорошу оцінку PowerUpCasino. Я добре розумію всі пункти, зараз я чекаю на загальну суму 1700 євро, і мені це дуже, дуже важко.
Через привабливий дизайн (так, я знаю...) я вирішив спробувати PowerUp Casino. Принаймні не було попереджень, чорних списків тощо - однак, здається, це казино, яке не дбає про зростання та лояльність клієнтів - інакше я не можу пояснити штучно створені перешкоди для виплат.
Я виграв 1700 євро, а потім дізнався про погані умови виплати. Так багато можна розкрити: це агонія, і я тільки на початку... Я також сумніваюся, що я коли-небудь отримаю свої гроші. Наразі помічено наступне:
Сьогодні близько опівночі минуло 48 годин, я чекаю, поки його оброблять. Я дуже схвильований – я терпляче пройду весь процес і перевірю, чи отримають мої гроші, перш ніж дати остаточну оцінку казино. Останній досвід служби вселив у мене якусь надію, бо хоча б чесні слова прийшли. Якщо ця надія зруйнується, я, звісно, чітко попереджу тут і скрізь, де зможу.
Шкода PowerUp Casino. Ви просто не зрозуміли принцип заробітку...
Hi,
As a newcomer to this forum (I've been actively involved with GambleJoe for many years, among other things..) I can make a contribution right away - thank you very much for the very good assessment of the PowerUpCasino. I can understand all the points well, I am currently waiting for a total of EUR 1700 and it is being made very, very difficult for me.
Because of the attractive design (yes, I know...) I decided to give PowerUp Casino a try. At least there were no warnings, blacklists, etc. - however, it seems to be a casino that doesn't care about growth and customer loyalty - I can't explain the artificially created barriers to payouts otherwise.
I won EUR 1700 and subsequently found out about the lousy payout conditions. So much can be revealed: it's agony and I'm just at the beginning... I also have doubts that I'll ever get my money. The following has been noticed so far:
Around midnight today it's been 48 hours I'm waiting for it to be processed. I am very excited - I will patiently go through the whole process and see if my money gets to me before I give the casino a final rating. The last service experience gave me some hope, because at least honest words came. Should this hope be dashed, I will of course provide a clear warning here and everywhere I can.
Too bad PowerUp Casino. You just didn't understand the principle of how to make money...
Hi,
als Frischling in diesem Forum (bin u.a. bei GambleJoe viele Jahre aktiv dabei..) kann ich gleich mal etwas beitragen - vielen Dank für die sehr gute Einschätzung des PowerUpCasinos . Ich kann alle Punkte gut nachvollziehen, aktuell warte ich auf insgesamt 1700 EUR und es wird mir sehr, sehr schwer gemacht.
Aufgrund des attraktiven Designs (ja, ich weiß...) habe ich mich entschieden, dem PowerUp Casino eine Chance zu geben. Immerhin gab es keine Warnungen, Blacklist, o.Ä. - allerdings scheint es ein Casino zu sein, dem Wachstum und Kundenbindung egal sind - anders kann ich mir die hier künstlich erschaffenen Schranken bei der Auszahlung nicht erklären.
Ich habe 1700 EUR gewonnen und im Nachgang von den miesen Auszahlungsbedingungen erfahren. So viel sei verraten: es ist eine Qual und ich stehe erst ganz am Anfang... ich habe zudem Zweifel, ob ich je mein Geld erhalten werde. Folgendes ist bisher aufgefallen:
Heute um Mitternacht herum sind es 48 Stunden, die ich auf die Bearbeitung warte. Ich bin sehr gespannt - ich werde den gesamten Prozess geduldig mitmachen und schauen, ob mein Geld bei mir ankommt, bevor ich das Casino final bewerte. Die letzte Serviceerfahrung hat mir etwas Hoffnung gemacht, da wenigstens ehrliche Worte kamen. Sollte sich diese Hoffnung zerschlagen, werde ich selbstverständlich hier und überall wo ich kann für eine deutliche Warnung sorgen.
Schade, PowerUpCasino. Ihr habt das Prinzip einfach nicht verstanden, wie man Geld verdient...
Привіт,
Я вважаю, що було б безглуздо додавати щось до вашого добре написаного резюме.
Лише невелика деталь: за стандартом казино віддають перевагу тому самому варіанту оплати як для депозиту, так і для зняття коштів, тому що будь-які інші варіанти, які ви бажаєте використати для зняття, повинні бути перевірені, а депозит служить перевіркою. Це зазвичай, особливо для перших кількох вилучень.
Але з нетерпінням чекаю наступної публікації🤞
Hello,
I feel that would be meaningless to add anything to your well-written summary.
Just a slight detail: it is a standard, that casinos prefer the same payment option for deposit and as well for withdrawal because any other options you'd like to use for the withdrawal need to be verified first and the deposit serves as the verification. This is usual especially for the first few withdrawals.
Looking forward to the next post, though🤞
Привіт усім,
через день після публікації я отримав принаймні першу виплату в розмірі 500 євро. Тепер я почекаю і подивлюся, що станеться і чи можна довіряти Powerup Casino. Принаймні, я хотів би попередньо сформулювати свою заяву - на даний момент це не виглядає як "шахрайське" казино.
Багато привітань
Hello, everyone,
one day after my post I received at least the first payout of 500 EUR. I will now wait and see what happens and whether you can possibly trust the Powerup Casino. At the very least, I would like to tentatively state my statement - as of now it doesn't appear to be a "scam" casino.
Many greetings
Hallo zusammen,
einen Tag nach meinem Post ist zumindest die erste Auszahlung ihv 500 EUR bei mir eingetroffen. Ich werde nun abwarten und schauen, was passiert und ob man dem Powerup Casino evtl. doch vertrauen kann. Zumindest möchte ich meine Aussage vorsichtig auf "unter Vorbehalt" setzen - Stand jetzt sieht es nicht so aus, als würde es ein "scam" Casino sein.
Viele Grüße
Тоді я сприйму це як гарну новину, сподіваючись, що решта прийме це добре.👍
I'll take that as good news then, hoping the rest will smoothly follow.👍
Оновлення: обидва неоплачені платежі на загальну суму 1000 євро надійшли до мене одночасно кілька днів тому.
Тому це НЕ шахрайське казино (з мого досвіду).
Update: the two outstanding payments totaling 1000 euros both came to me at the same time a few days ago.
It is therefore NOT a scam casino (in my experience).
Update: die ausstehenden zwei Auszahlungen von insgesamt 1000 Euro sind vor einigen Tagen beide gleichzeitig bei mir eingegangen.
Es handelt sich somit um KEIN Scam Casino (meiner Erfahrung nach).
Дякуємо за це позитивне оновлення! 🌟🎉👍
Просто потрібен час, чи не так? 🙂
Thank you for this positive update! 🌟🎉👍
It just needs some time, right? 🙂
привіт, на жаль, мені знову доведеться гребти назад - це буде та сама гра для наступного більшого виграшу, цього разу я взагалі не отримав жодного відгуку.
Я чекав на 3 зняття по 500 євро кожен (що є максимумом) протягом 5 днів. Вони не обробляються, і я отримую повідомлення в обліковому записі про те, що я «перевищую ліміт» і повинен видалити один із запитів на зняття коштів.
Досить засмучує те, що трохи менше 3000 євро взагалі неможливо виплатити, оскільки ліміти та крайні терміни настільки нахабно довгі (максимум один запит на 500 євро на день, максимум 7000 євро на місяць на моєму рівні).
Очевидно, це казино досі не розуміє, як утримувати хороших клієнтів. Макс. 5 днів очікування – це дуже довго, я міг би жити з цим десь, на жаль, цього разу я не отримав жодної оплати взагалі, а також жодних знаків, тому що чат, на жаль, розповідає щось нове щодня (звичайно, нічого, що могло б додати значення ).
Це засмучує, тому що я щодня вкладаю туди 100-300, іноді 400 євро. Як тільки ти щось виграєш, це стає важко. Шкода
hello, unfortunately I have to row back again - it will be the same game for the next bigger win, this time I have not received any feedback at all.
I've been waiting for my 3 withdrawals of 500EUR each (which is the maximum) for 5 days. They are not being processed and I am getting messages in the account that I am "exceeding the limit" and should please delete one of the withdrawal requests.
It is frustrating enough that just under EUR 3000 cannot be paid out at all, since the limits and deadlines are so cheekily long (max. one request for EUR 500 per day, max. EUR 7000 in total per month at my level).
Apparently this casino still doesn't understand how to keep good customers. The max. 5 days waiting time is very long, I could live with that somewhere, unfortunately this time I didn't receive any payment at all and also no signs, because the chat unfortunately tells something new every day (of course nothing that would have any added value ).
It's frustrating because I deposit 100-300, sometimes 400 EUR there every day. As soon as you win something, it becomes tough. A pity
hallo, leider muss ich erneut zurückrudern - es ist beim nächsten größeren Gewinn das gleiche Spiel, dieses Mal habe ich noch überhaupt kein Feedback erhalten.
Ich warte seit 5 Tagen auf meine 3 Auszahlungen zu je 500EUR (was das Maximum ist). Sie werden nicht bearbeitet und ich erhalte Meldungen im Konto, ich würde das "Limit überschreiten" und sollte bitte eine der Auszahlungsanfragen löschen.
Es ist schon frustrierend genug, dass knapp 3000 EUR überhaupt nicht ausgezahlt werden können, da die Limits und Fristen so frech lang sind (jeden Tag max. eine Anfrage über 500 EUR, im Monat auf meinem Level 7000 EUR gesamt max.).
Offenbar versteht dieses Casino nach wie vor nicht, wie man gute Kunden an sich bindet. Die max. 5 Tage Wartezeit sind schon sehr lang, damit könnte ich irgendwo noch leben, leider habe ich dieses Mal überhaupt keine Auszahlung erhalten und auch keine Anzeichen, da der Chat leider mit jedem Tag etwas neues erzählt (natürlich nichts, was einen Mehrwert hätte).
Es ist schon frustrierend, da ich täglich 100-300, manchmal auch 400 EUR dort einzahle. Kaum gewinnt man etwas, wird es zäh. Schade
Привіт.
Ну, мене теж не задовольнили б такі межі та обмеження. Я вважаю, що перевірка інших казино з вищими лімітами та, можливо, більш плавним зняттям коштів звучить неминуче.
Дякуємо, що знайшли час і поділилися своєю точкою зору!
Якщо ви довше страждаєте від останнього зняття коштів, подумайте про процес подання скарги . Це безкоштовно.
Hello there.
Well, I would not be satisfied with such limits and limitations either. I guess checking other casinos with higher limits, and possibly smoother withdrawals sounds inevitable.
Thank you for taking your time and sharing your point of view!
If you struggle longer with the latest withdrawal, consider the complaint process. It's free of charge.
Що ви думаєте про казино, чиє обслуговування клієнтів таке ж компетентне, як шматок тосту?!
Я не бачу жодного постачальника на веб-сайті нижче, жодної ліцензії також, тут, у Casino Guru, указано постачальника, про якого я ніколи не чув. В казино на саппорті я кілька разів питав хто провайдер цього казино, мабуть вони самі не знають на кого працюють, жінка з саппорту мені каже, провайдер є на сайті, хоча я кілька разів писав що немає ні провайдера, ні ліцензії, тоді вона направляє мене на адресу електронної пошти казино, яку я повинен запитати електронною поштою.
Це казино ідентичне казино Rabidi NV з точки зору презентації, досвіду підтримки, постійних помилок сервера та обертання барабанів Book of Dead, і я дуже впевнений, що цим казино керує Rabidi NV.
Само по собі це не було б проблемою, але я заблокований провайдером, тому що постійні проблеми в одному з казино від провайдера діяли мені на нерви, а тодішня підтримка не розуміла, що я просто хочу нормально блокування облікового запису, і я не відчував бажання обговорювати це далі, і мене забанили через залежність від азартних ігор, оскільки казино завжди прямо реагують на щось подібне, що й було. Тому мені заборонено грати в жодному казино Rabidi NV.
Якщо я продовжу вкладати гроші в це казино і якщо мені пощастить і я виграю, якщо мої припущення правильні, у мене будуть лише проблеми з виплатою, і я все одно ніколи не отримаю своїх виграшів. Чи занадто багато просити, щоб постачальник і ліцензія були видимі внизу веб-сайту казино?
Я припускаю, що постачальник, указаний тут у Casino Guru, не є постачальником казино. Принаймні для гравців у Німеччині.
What do you think of a casino whose customer service is as competent as a piece of toast?!
I don't see any provider on the website below, no license either, here at Casino Guru a provider is listed that I have never heard of. In the casino at the support I asked several times who the provider of this casino is, apparently they don't know themselves who they work for, the lady from the support says to me, the provider is on the website although I wrote several times that there is no provider and also no license, then she refers me to the e-mail address of the casino I should ask by e-mail.
This casino is identical to Rabidi NV casinos in terms of presentation, support expertise, constant server errors and Book of Dead reel spins and I am very sure that this casino is operated by Rabidi NV.
That would not be a problem in and of itself, but I am blocked by the provider because the constant problems in one of the casinos from the provider were getting on my nerves and the support at the time did not understand that I just wanted a normal account block and I didn't feel like discussing it any further and got banned because of gambling addiction because casinos always react directly to something like that, which was the case. So I am not allowed to play in any Rabidi NV casino.
If I continue to deposit money in this casino and if I should be lucky and win, if my assumptions are correct, I will only have problems with the payout and will never get my winnings paid out anyway. Is it too much to ask to have a provider and license visible at the bottom of the casino's website?
I am guessing that the provider listed here at Casino Guru is not that of the casino. At least for the players in Germany.
Was soll man von einem Casino halten, dessen Kundenservice so kompetent wie ein Stück Toastbrot ist?!
Ich sehe auf der Website unten keinen Anbieter, auch keine Lizenz, hier bei Casino Guru ist ein Anbieter angegeben, von dem ich nie gehört habe. Im Casino beim Support mehrmals nachgefragt, wer der Anbieter dieses Casinos ist, anscheinend wissen die selber nicht, für wen sie arbeiten, sagt die Dame vom Support zu mir, der Anbieter steht auf der Website obwohl ich mehrmals schrieb, dass da kein Anbieter steht und auch keine Lizenz, daraufhin verweist sie mich auf die E-Mailadresse des Casinos ich solle doch per Mail nachfragen.
Dieses Casino ist von der Aufmachung, der Kompetenz des Supports, der ständigen Serverfehler und der Drehungen der Walzen bei Book of Dead identisch mit den Casinos von Rabidi N.V und ich bin mir sehr sicher, dass dieses Casino vom Betreiber Rabidi N.V ist.
Das wäre an und für sich kein Problem, jedoch bin ich bei dem Anbieter gesperrt da mich die ständigen Probleme in einem der Casinos vom Anbieter auf die Nerven gingen und der Support es damals nicht verstand, dass ich einfach nur eine normale Sperre des Kontos will und ich dann keine Lust hatte weiter zu diskutieren und mich sperren lies wegen Spielsucht da Casinos ja bei sowas immer direkt reagieren, was auch der Fall war. Somit darf ich in keinem Casino von Rabidi N.V spielen.
Sollte ich in diesem Casino weiterhin Geld einzahlen und wenn ich mal Glück haben sollte und gewinnen sollte, werde ich, im Fall dass meine Vermutungen stimmen, ja nur Probleme mit der Auszahlung bekommen und meinen Gewinn sowieso nie ausgezahlt bekommen. Ist es denn zu viel verlangt, einen Anbieter und die Lizenz unten auf der Website des Casinos sichtbar zu machen?
Ich schätze mal, dass der Anbieter der hier bei Casino Guru angegeben ist, nicht der des Casinos ist. Zumindest für die Spieler in Deutschland.
Привіт.
На мій погляд, термін «провайдер» стосується компанії, яка керує цим казино, чи правильно я розумію? Чесно кажучи, я сам не можу точно сказати.
Отже, власник, якого ми знайшли, вказано в огляді казино :
ТОВ "Креатив Віжнз"
Постачальником ліцензії є Кюрасао - Антильфон:
Але щоб бути впевненим, я ще раз перевірю власника для вас. 🙂
Повернеться, коли це буде зроблено.
Hello there.
The way I see it, the term "provider" refers to the company which runs this casino, am I correct? Honestly, I can't tell for sure myself.
So, the owner we found is stated in the casino review:
"Creative Visions Ltd"
The license provider is Curacao - Antillephone:
But to be sure, I'll check the owner again for you. 🙂
Will be back once it has been done.
Привіт Радка,
Дякую за інформацію. Точно, ну, на жаль, я не можу побачити, хто оператор, я бачу це лише на сайті внизу, де зазвичай пишуть оператора та ліцензію (див. фото).
Дякую за перевірку, яка для мене дуже важлива, тому що, на жаль, у Німеччині залишилося не так багато казино для гравців з моїми улюбленими слотами. Що ж, вони вже є, але мої улюблені слоти заблоковані для німецьких гравців у більшості казино, тому мені просто потрібно отримати доступ до кількох казино, і одне з них саме це.
Насправді все в цьому казино нагадує мені Zet Casino, Casinoly, Exctewin тощо, і всі казино від Rabidi NV
Hello Radka,
Thanks for the info. Exactly, well, unfortunately I can't see who the operator is, I only see that on the website below where the operator and the license are usually written (see photo).
Thank you for checking that is really important to me because unfortunately there aren't that many casinos left for players in Germany with my favorite slots. Well, there are already, but my favorite slots are blocked for German players in most casinos, so I just have to access the few casinos and one of them is this one.
Really everything in this casino reminds me of Zet Casino, Casinoly, Exctewin etc and the casinos are all from Rabidi NV
Hallo Radka,
danke für die Info. Genau, also ich kann leider gar nicht sehen, wer der Betreiber ist ich sehe nur das auf der Website unten wo mormalerweise der Betreiber und die Lizenz steht (siehe Foto).
Danke, dass du das überprüfst das ist mir echt wichtig denn leider gibt es nicht mehr so viele Casinos für Spieler in Deutschland, mit meinen Lieblingsslots. Aso die gibt es schon, aber meine Lieblingsslots sind bei den meisten Casinos gesperrt für deutsche Spieler daher muss ich eben auf die wenigem Casinos zugreifen und eines davon ist dieses hier.
Wirklich alles in diesem Casino erinnert mich an Zet Casino, Casinoly, Exctewin usw. und die Casinos sind alle von Rabidi N.V.
Привіт.
Я підкреслюю, що така інформація важлива, і тепер я отримав оновлення:
«Rabidi є постачальником, але Creative Visions Ltd буде власником».
Оскільки ми вказуємо власника, має сенс Рабіді згадується через ліцензійну печатку.
Чи вважаєте ви оновлення корисним?
Hello.
I emphasize such information is important, and now I got the update:
"Rabidi is the provider but Creative Visions Ltd would be the owner."
Since we list the owner, it makes sense Rabidi is mentioned through the license seal.
Do you find the update useful?
це казино ніколи не слід було оцінювати вище середнього, дуже розчарований тим, як/як гуру може дати цьому казино оцінку вище середнього
this casino should have bnever been given above average, very disappointed in way/how guru can give this casino above average rating
Що, здається, не так з цим казино, окрім індексу безпеки, який, до речі, не слід сприймати як рейтинг?
Я маю на увазі, чому ви думаєте, що казино працює набагато гірше? Спробуйте нас, ми прагнемо допомогти.
Звичайно, допомога вимагає певних пояснень. Ну ми тут.
Щоб відповісти, будь ласка, зверніть увагу на вкладку під назвою « Пояснення щодо індексу безпеки PowerUp Casino ».
What seems to be wrong with this casino, aside from the safety index, which should not be mistaken for a rating, by the way?
I mean, what makes you think the casino is doing far worse? Try us, we aim to help.
Of course, help requires a certain explanation. Well, we're here.
To answer how, kindly mind the tab called "Safety Index of PowerUp Casino explained"
Шахрайське казино, гроші не знімаються більше тижня, техпідтримка щоразу відповідає так: Шановний Клієнте,
Повідомляємо, що наразі кількість запитів зросла, що призвело до затримки часу відповіді.
Запевняємо вас, що ми активно працюємо над усіма запитами, починаючи з тих, які надійшли до вашого запиту. Якщо можливо, чи можете ви повернутися за допомогою приблизно через 60 хвилин?
Ми цінуємо ваше терпіння протягом цього часу.
Scam casino, The money has not been withdrawn for more than a week, tech support answers every time like this : Dear Customer,
We would like to inform you that we are currently experiencing an increased volume of requests, which has resulted in a delay in response time.
Please be assured that we are actively working on all requests, starting with those received prior to your request. If at all possible, could you please return for assistance in about 60 minutes?
We appreciate your patience during this time.
Насправді немає нічого незвичайного в тому, що казино може мати певні затримки, які можуть трапитися, якщо було надто багато запитів, тому вони перевантажені якимось чином, або навіть якщо в казино не вистачає персоналу.
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, можливо, у вас було успішне зняття раніше?
It is actually nothing unusual that a casino can have some delays which could happen if there have been too many requests, so they become overloaded somehow, or even if the casino is understaffed, as well.
May I ask if your account has been fully verified there, have you had any successful withdrawal before, perhaps?
Привіт, я подав запит на виплату 17 числа, і до сьогодні (21 числа) нічого не відбулося. Я сподіваюся, що наступного тижня щось станеться, і я зможу залишити відгук. Мені не вдалося перевірити себе заздалегідь, але я сподіваюся, що вони не знайдуть жодних причин для затримки виплати, оскільки я вважаю, що час очікування надто довгий.
Hello, I requested my payout on the 17th and nothing has happened until today (21st). I hope that something happens next week and I can leave a review. I was not able to verify myself in advance, but I hope that they don't find any reasons to delay the payout because I think the waiting time is far too long.
Hallo ich habe meine Auszahlung am 17 beantragt und bis heute (21) ist nichts passiert, ich hoffe mal dass sich nächste Woche etwas tut und ich eine Bewertung abgeben kann. Verifizieren konnte ich mich im Vorfeld nicht ich hoffe doch, dass sie keine Gründe finden um die Auszahlung zu verzögern denn die Wartezeit halte ich für viel zu lang.
Вони вже запитували у вас перевірку? Я вважаю, що це також може бути пов’язано з тим, що вихідні посередині. Вам так не здається?🤔
Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається, і, сподіваюся, це займе недовго.
Have they asked you for verification yet? I believe that it could also be due to the weekend being in the middle. Don't you think so?🤔
Let us know how it goes, please, and hopefully it won't take very long.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.