1 рік тому
Тут ви можете обговорити Powbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зняв 215 євро на Powbet, після того, як мене кілька разів заспокоїли в чаті, зрештою через тиждень вони скасували зняття без пояснення причини, чи можете ви мені допомогти? Додаю скріншоти
I made a withdrawal of 215 euros on Powbet, after being reassured several times by the live chat, in the end after a week they canceled the withdrawal without giving me a reason, can you help me? I attach the screenshots
Ho effettuato un prelievo di 215euro su Powbet , dopo essere stato piu volte rassicurato dalla live chat , alla fine dopo una settimana mi hanno annullato il prelievo senza darmi una motivazione, potete aiutarmi? allego gli screenshot
Привіт,
Мені шкода, що я не можу читати принтскрін – я віддаю перевагу англійській мові, розумієте.
У будь-якому випадку, в чому, здається, проблема з виведенням? Ви вже пройшли перевірку KYC? Ваша ігрова історія в порядку? Будь ласка, ви виконали всі умови?
Буду чекати додаткової інформації.
Hello,
I'm sorry can't read the printscreen - I prefer the English language, you see.
Anyway, what seems to be the problem with the withdrawal? Have you passed the KYC verification already? Is your gaming history ok? Have you complied with all terms and conditions, please?
I'll wait for further information.
Хтось зняв кошти з цього казино в Бразилії, тому що я зробив там депозит і отримав бонус, виконав їх перенесення та подав запит на зняття 8 квітня, але він досі не вийшов, і мене попросили надати документи, які я вже надіслав минулої суботи та продовжую в аналізі, чи може хтось мені допомогти?
Someone withdrew from this casino in Brazil, because I made a deposit there and got a bonus and fulfilled their rollover and requested a withdrawal on April 8th and it still hasn't dropped and I was asked for documents that I already sent last Saturday and continue in analysis, could someone help me please ?
Alguém sacou desse cassino no Brasil , pois fiz deposito nele e ganhei bonus e cumpri com rollover deles e solicutei saque dia 08 abril e não caiu ainda e me foi solicitado documentos que ja enviei sábado passado e continue em analize , alguem poderia me ajudar por favor?
Привіт.
Я б сказав, що ви ще не підтверджені – я не правий? Коли ви надіслали потрібні документи і, що ще важливіше, чи підтримуєте ви зв’язок із казино?
Його оцінка досить хороша, але інші гравці, здається, теж незадоволені в якийсь момент. Перегляньте відгуки .
Hello there.
I'd say you have not been verified yet - am I correct? When did you send the requested documents and more importantly, are you in contact with the casino?
Its score is quite good, but other players seem to be unhappy too, at some point. Browse the reviews.
Добрий ранок! Так, я все ще перебуваю в процесі перевірки, і я вже надіслав кілька документів, і вони завжди запитують щось нове, цьому вже два тижні, і вони не можуть оприлюднити зняття
Good morning! Yes, I'm still in the verification process and I've already sent several documents and they always end up asking for something new, this is already two weeks old and they're not able to release the withdrawal
Bom dia! Sim ainda estou em processo de verificação e ja enviei varios documentos e sempre acabam pedindo algo novo , isso ja está completando duas semanas já e não estão dando jeito de liberar o saque
Привіт!
На ваше щастя, я б сказав, що скарга має допомогти. Добре, що ви його подали.
Hello!
Luckily for you, the complaint should help, I'd say. It's good you submitted it.
Підтвердження прийнято вчора та очікує на оплату, і мені дали 3 робочі дні для завершення. Чекає, щоб зайти.
Verification accepted yesterday and awaiting payment and I was given 3 business days to complete. Waiting to drop in.
Verificação aceita ontem e aguardando pagamento e me deram prazo de 3 dias uteis para concluir. Aguardando cair na conta.
Привіт.
Я відповів у другій темі :
«Не дивлячись на той факт, що ви почали перевірку кілька тижнів тому, тепер це звучить для мене цілком нормально. Запланований час зазвичай відповідає варіанту оплати, який ви вибрали.
Отже, давайте, що станеться сьогодні! 🤞🤞"
Hello there.
I replied in the second thread:
"Keeping aside the fact you started the verification a few weeks back, now it sounds quite alright to me. The scheduled time usually corresponds with the payment option you opted for.
So, let's what happens today! 🤞🤞"
Я зняв на powbet 500 євро. Спочатку мені сказали, що гроші надіслано на мій рахунок нормально, і знадобиться кілька днів, щоб з’явитися, а через деякий час без причини вони заблокували мене, сказавши, що я вчинив шахрайство і вони не повертають мені мої гроші, брехуни, які я зазвичай вигравав без бонусів
I have made a withdrawal on powbet 500€ at first they told me that the money has been sent normally to my account and it will take a few days to show up and after a while for no reason they blocked me saying that I have committed fraud and they are not giving me my money back liars which I won normally without any bonus
Έχω κάνει μια ανάληψη στο powbet 500€ στην αρχή μου είπαν ότι έχουν σταλεί κανονικά τα λεφτά στον λογαριασμό μου και θα κάνουν λίγες μέρες να φανούν και έπειτα από λίγο χωρίς λόγο με μπλοκαραν λέγοντας ότι έχω κάνει απάτη και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου πίσω οι ψεύτες τα οποία τα κέρδισα κανονικά χωρίς κάποιο μπόνους
Привіт!
На цьому етапі я вважаю, що було б добре згадати про скаргу . Це був хороший крок, і ми цінуємо можливість допомогти вам. Було б чудово, якби ви могли поділитися всіма відповідними повідомленнями чи оновленнями. Бажано через скаргу, на даний момент Ніку все це потрібно в першу чергу.
Чи можете ви надати додаткову інформацію, будь ласка?
Я хотів би побачити пояснення казино - наприклад.
Hello there!
At this point, I feel it would be good to mention the complaint. It was a good step to take, and we appreciate the opportunity to help you. It would also be great if you could share all relevant communications or updates. Preferably via complaint, at this moment Nick needs all of those first.
Can you provide additional info, please?
I would like to see the casino's explanation - for example.
Ось кілька квитанцій, у яких сказано, що вони надішлють мої гроші нормально, а потім вони закривають мій рахунок без моїх дій, будь ласка, зв’яжіться з казино та отримайте мої гроші
Here are some receipts they say they will send my money normally and then they close my account without me doing anything please contact the casino and get my money
Αυτά είναι μερικές αποδείξεις οι οποίες λένε ότι θα μου στείλουν τα λεφτά μου κανονικά και μετά μου κλείνουν τον λογαριασμό χωρίς να έχω κάνει τίποτα σας παρακαλώ επικοινωνήστε με το καζίνο και κερδίστε τα λεφτά μου
Дякую за ці скріншоти.
Тепер я краще розумію справу, з іншого боку, я цілком розумію, що казино замовкло. Після того, як вони будуть впевнені, що гравець вчинив будь-який вид шахрайства - це не моя заява, а просто застосування правила ні. 9.4 до уваги - подальші пояснення публічно не надаються 🙁.
На цьому етапі дуже важливо належним чином оновити тему скарги , тому переконайтеся, що всі ці знімки екрана доступні там, Ніку знадобиться вся відповідна інформація, щоб продовжити роботу.
Ви могли б це зробити, будь ласка?
Thank you for those screenshots.
Now I better understand the matter, on the other hand, I quite understand the casino went silent. Once they are assured the player has committed any kind of fraud - which is not my statement just taking the rule no. 9.4 into consideration - no further explanations are given publically 🙁.
At this point it is crucial to update the complaint thread properly, so make sure all those screenshots are available there, Nick is going to need all relevant information to proceed further.
Could you do that, please?
вони закрили мій обліковий запис через положення 9.4, як вони кажуть, але без жодного шахрайства чи чогось іншого, і вони не дають мені моїх грошей. Я також завантажу кілька фотографій, поки вони зазвичай сказали мені, що вони їх надіслали, а потім вони повідомляють мені про ваше зняття було скасовано через шахрайство, але я нічого не зробив
they have closed my account due to regulations 9.4 as they say but without having committed any fraud or anything and they are not giving me my money I will also upload some photos while they told me normally that they have sent them then they tell me your withdrawal has been canceled due to fraud but I have not done anything
μου έχουν κλείσει τον λογαριασμό λόγο των κανονισμών 9.4 όπως αναφέρουν χωρίς όμως να έχω κάνει κάποια απάτη η κάτι και δεν μου δίνουν τα λεφτά μου θα ανεβάσω και μερικές φωτογραφίες ενώ μου είπαν κανονικά ότι τα έχουν στείλει μετά μου λένε ακυρώθηκε η ανάληψη σας λόγο απάτης αλλά δεν έχω κάνει τίποτα
Я не знаю, як надіслати їх, щоб він міг їх побачити, і я сподіваюся, що Нік також зможе побачити їх тут
I don't know how to send them so he can see them and I hope Nick can see them here too
Δεν ξέρω πως μπορώ να τα στείλω ώστε να τα δει και ο Νικ ελπίζω να μπορεί να τα δει και εδω
Треба відправляти все це Ніку напряму - спробуйте привести по черзі до скарги. Або просто вставте туди ці пости, щоб він міг зрозуміти проблему. Крім того, використовуйте цю електронну адресу: nikolas.b@casino.guru
Нік не знайде цього тут, на форумі – я надішлю йому повідомлення, але оновіть скаргу .
It's necessary to send it all to Nick directly - try to lead one at a time to the complaint. Or simply insert those posts there so he can understand the issue. Alternatively, use this email: nikolas.b@casino.guru
Nick is not going to find it here on the forum - I'll send him a note, but please update the complaint.
Чи є шанс, що я можу повернути свої гроші з казино, чи я просто намагаюся
Is there any chance I can get my money back from the casino or I'm just trying
Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω από το καζίνο η τζάμπα προσπαθώ
Не впевнений, що слідкую. Поки скаргу не закрили, шанс є. Казино оцінено як «вище середнього», тому я очікую, що вони запропонують співпрацю, якщо це необхідно.
Я знаю, що чекати неприємно, але це частина процесу. Я сповістив Ніка про поточну подію, дайте йому час, щоб відповісти належним чином.🙏
Not sure I follow. Untill the complaint hasn't closed, the chance is there. The casino is rated as "above the average" so, I expect them to provide cooperation if necessary.
I know the waiting sucks, but it's part of the process. I notified Nick about the current event, please give him time to respond properly.🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.