1 рік тому
Звичайно, ви будете. Я щойно пояснив це вам. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
0
Звичайно, ви будете. Я щойно пояснив це вам. 🙂
Of course, you will. I just explained it to you. 🙂
Нік досі не сказав мені, що буде в кінці
Nick still hasn't told me what will happen in the end
Δεν μου έχει απάντησει ακόμα ο Νικ τι θα γίνει τελικά
Вибачте, я ненавмисно був без роботи на пару днів.
Я перевірив вашу скаргу, і я вважаю, що наразі ви досить поінформовані:
Я хотів би попросити Powbet Casino приєднатися до цієї розмови та поділитися додатковою інформацією щодо справи.
Чи можете ви вказати причини, чому обліковий запис гравця було заблоковано, а виграш конфісковано?
Це процес, і ніхто не знає, що буде далі, доки не будуть надані докази чи пояснення з обох сторін.
Це працює саме так, давайте подивимося, що скаже казино. 🤔
I'm sorry, I was unintentionally out of work for a couple of days.
I checked your complaint, and I believe you are quite informed at the moment:
I'd like to ask Powbet Casino to join this conversation and share more information regarding the case.
Can you please provide any reasons why the player's account has been blocked and winnings confiscated?
It's a process, and no one knows what comes next untill some prooves or explanations are given from both sides.
It works just like that, let us see what the casino is about to say. 🤔
Я сподіваюся, що казино відреагує на скаргу, бо якщо ні, ми нічого не зможемо зробити...
I hope the casino will respond to the complaint because if they don't, there's nothing much we can do...
Надішліть їм особистий електронний лист, вони не відповідатимуть тут
Send them a personal email they won't reply here
Στείλε τους προσωπικό email δεν πρόκειται να απαντήσουν εδω
Так, це те, що ми робимо. Ми робимо все, щоб казино подали скаргу. Я ніколи не казав, що відповім тут, на форумі 🙁.
мені шкода
Yes, this is what we do. We try anything to get the casino to the complaint. I have never said the will reply here on the forum 🙁 .
I'm sorry.
У нас є відповідь, що відбувається, у вас є контакт?
We have an answer, what's going on, do you have contact?
Έχουμε απάντηση τι γίνεται έχετε επικοινωνία?
Ми отримали відповідь?
Ні, я не маю контакту - вибачте.
Have we got an answer?
No, I don't have contact - I'm sorry.
Значить, ми щось не можемо зробити, гроші пропали? Непотрібно
So we can't do something, the money is lost? Unnecessarily
Δηλαδή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι χάθηκαν τα λεφτά? Χωρίς λόγο
Ні, у казино ще є час для розгляду скарги. Хоча це виглядає не дуже оптимістично...
No, the casino still has some time left to address the complaint. Though it does not seem very optimistic...
Повторно надішліть електронний лист, чи можу я подати на них заяву в поліцію?
Resend the email, can I file a police report against them?
Ξαναστειλε τε εμαιλ εγω μπορώ να τους κάνω μήνυση από την αστυνομία?
Для цього вам потрібно запитати у відділі поліції, я боюся. Я вважаю, що спочатку варто проконсультуватися з юристом. Поліція не збирається судитися з казино...
Вибачте, але це може бути досить дорогим і трудомістким. Спочатку зверніться за порадою до фахівця.
Згадайте цю тему про суди проти казино:
23 сторінки по темі. 🤔
For that you need to ask the police department, I'm afraid. I guess you should consult with the lawyer first. Police are not going to sue the casino...
I'm sorry to say that, but this can be quite expensive and time-costly. Seek professional advice first.
A recall this thread about suing the casinos:
23 pages on the subject. 🤔
Нарешті ми отримали відповідь на моє запитання, що буде?
Finally, we have an answer to my question, what will happen?
Τελικά για το ζήτημα μου έχουμε απάντηση τι θα γίνει?
Вибачте, яку відповідь ви маєте на увазі? Я не бачу жодної відповіді від казино. І це залишається головним!
На жаль, є лише одна відповідь від Томаса: це погано, тому що казино не відповідає.
Він також пояснює, що відбувається зараз:
«Зараз я роблю додаткові спроби зв’язатися з представником казино всередині країни. Тому я знову продовжу таймер. Ми щиро сподіваємося незабаром отримати від них відповідь. В іншому випадку скаргу буде позначено як нерозглянуту та закриту».
I'm sorry, what answer do you mean? I can't see any answer given by the casino. And that remains the main point!
Sadly, there is only one answer from Tomas, saying it is bad because the casino is not responding.
He also explains what happens now:
"I am currently making further attempts to contact the casino representative internally. Therefore, I will extend the timer once again. We sincerely hope to receive a response from them soon. Otherwise, the complaint will be marked as unresolved and closed."
Ми не отримали відповіді, тому я втратив свої гроші?
We didn't get any response, so I lost my money?
Δεν λάβαμε καμία απάντηση δηλαδή έχασα τα λεφτά μου?
Привіт, дайте мені знати, чи вирішено вашу проблему.
Дякую тобі.
Hello, please let me know if your issue was fixed.
Thank you.
Доброго ранку, сьогодні шість днів чекаю виведення від них, завжди однією і тією ж грою обробляємо ваш запит! Мені набридли ці сайти!
Good morning, today I have been waiting for the withdrawal from them for six days, always with the same game we are processing your request! I'm tired of these sites!
Buongiorno oggi sono sei giorni che attendo il prelievo da parte loro sempre con lo stesso giochetto stiamo elaborando la sua richiesta! Sono stanco di questi siti!
привіт Я не думаю, що 6 днів - це повна катастрофа. У цьому випадку я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для розгляду такого запиту.
Однак чи запитали ви в казино, скільки часу теоретично може зайняти виведення коштів? Крім того, чи ваш обліковий запис було повністю підтверджено?
Я рекомендую вам набратися терпіння та повідомити нам, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію.
Hey. I don't think 6 days is a complete disaster yet. I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to deal with such a request.
However, did you ask the casino how long the withdrawal could theoretically take ? Additionally, has your account been fully verified ?
I would recommend that you try to remain patient and let us know if you get any new information.
Привіт. Ваша допомога. Я створив обліковий запис powbet. Сьогодні я подав запит на зняття коштів, але з огляду на те, що я прочитав, я не надто оптимістично налаштований щодо того, що зняття буде здійснено легко. Я звернувся до служби, мені сказали, що мені ще не потрібно ідентифікувати обліковий запис.
Крім того, що також зазначено в моєму профілі.
Чи можу я щось зробити, щоб уникнути затримки процесу ідентифікації?
Крім того, мені сказали, що я можу зняти до 3 разів по 500 євро, це дійсно? і якщо ви виграєте більше грошей, ви їх програєте?
Hello. Your help. I made a powbet account. I have made a withdrawal request today but with what I have read I am not very optimistic that the withdrawal will be carried out easily. I asked the service and they told me that I do not need to identify the account yet.
In addition, which is also mentioned in my profile.
Is there anything I can do to avoid delaying the identification process?
In addition, they told me that I can make up to 3 withdrawals of 500 euros, is this valid? and if you win more money, do you lose it?
Γεια σας. Την βοηθεια σας.εκανα λογαριασμο τη powbet.εχω κανει αιτημα αναληψης σημερα αλλα με οσα διαβασα δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος οτι η αναληψη θα διεκπαιρεωθει ευκολα.ρωτησα στην εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται να ταυτοποιησω τον λογαριασμο ακομα.
Επιπλεον το οποιο αναφερεται και στο προφιλ μου.
Μπορω να κανω κατι ωστε να μην καθυστερησω την διαδικασια ταυτοποιησης;
Επιπλεον μου ειπαν οτι μπορω να κανω μεχρι 3 αναληψεις 500 ευρω ισχυει αυτο;και αν κερδισεις περισσοτερα χρηματα τα χανεις;
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.