ГоловнаФорумКазиноPowbet Casino - загальне обговорення

Powbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від vfranky
|
17 109 переглядів 126 відповідей |
|
1 2 3...7
TOMJIJIM
1 рік тому

Звичайно, ви будете. Я щойно пояснив це вам. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Нік досі не сказав мені, що буде в кінці

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Вибачте, я ненавмисно був без роботи на пару днів.

Я перевірив вашу скаргу, і я вважаю, що наразі ви досить поінформовані:

Я хотів би попросити Powbet Casino приєднатися до цієї розмови та поділитися додатковою інформацією щодо справи.

Чи можете ви вказати причини, чому обліковий запис гравця було заблоковано, а виграш конфісковано?

Це процес, і ніхто не знає, що буде далі, доки не будуть надані докази чи пояснення з обох сторін.

Це працює саме так, давайте подивимося, що скаже казино. 🤔



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино ніколи не відповість, тому що минуло багато днів, а я не бачу відповіді

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Я сподіваюся, що казино відреагує на скаргу, бо якщо ні, ми нічого не зможемо зробити...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Надішліть їм особистий електронний лист, вони не відповідатимуть тут

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Так, це те, що ми робимо. Ми робимо все, щоб казино подали скаргу. Я ніколи не казав, що відповім тут, на форумі 🙁.

мені шкода



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У нас є відповідь, що відбувається, у вас є контакт?

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Ми отримали відповідь?

Ні, я не маю контакту - вибачте.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Значить, ми щось не можемо зробити, гроші пропали? Непотрібно

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Ні, у казино ще є час для розгляду скарги. Хоча це виглядає не дуже оптимістично...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Повторно надішліть електронний лист, чи можу я подати на них заяву в поліцію?

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Для цього вам потрібно запитати у відділі поліції, я боюся. Я вважаю, що спочатку варто проконсультуватися з юристом. Поліція не збирається судитися з казино...

Вибачте, але це може бути досить дорогим і трудомістким. Спочатку зверніться за порадою до фахівця.

Згадайте цю тему про суди проти казино:

https://casinoguru-gr.com/forum/kazino/ectelese-pokerstars--prophanos--e-pleromh-den-einai-ethelontich/23

23 сторінки по темі. 🤔



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Нарешті ми отримали відповідь на моє запитання, що буде?

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Вибачте, яку відповідь ви маєте на увазі? Я не бачу жодної відповіді від казино. І це залишається головним!

На жаль, є лише одна відповідь від Томаса: це погано, тому що казино не відповідає.

Він також пояснює, що відбувається зараз:

«Зараз я роблю додаткові спроби зв’язатися з представником казино всередині країни. Тому я знову продовжу таймер. Ми щиро сподіваємося незабаром отримати від них відповідь. В іншому випадку скаргу буде позначено як нерозглянуту та закриту».


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ми не отримали відповіді, тому я втратив свої гроші?

Автоматичний переклад.
TOMJIJIM
1 рік тому

Привіт, дайте мені знати, чи вирішено вашу проблему.


Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, сьогодні шість днів чекаю виведення від них, завжди однією і тією ж грою обробляємо ваш запит! Мені набридли ці сайти!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
andreamancini79
1 рік тому

привіт Я не думаю, що 6 днів - це повна катастрофа. У цьому випадку я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для розгляду такого запиту.

Однак чи запитали ви в казино, скільки часу теоретично може зайняти виведення коштів? Крім того, чи ваш обліковий запис було повністю підтверджено?

Я рекомендую вам набратися терпіння та повідомити нам, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Ваша допомога. Я створив обліковий запис powbet. Сьогодні я подав запит на зняття коштів, але з огляду на те, що я прочитав, я не надто оптимістично налаштований щодо того, що зняття буде здійснено легко. Я звернувся до служби, мені сказали, що мені ще не потрібно ідентифікувати обліковий запис.

Крім того, що також зазначено в моєму профілі.

Чи можу я щось зробити, щоб уникнути затримки процесу ідентифікації?

Крім того, мені сказали, що я можу зняти до 3 разів по 500 євро, це дійсно? і якщо ви виграєте більше грошей, ви їх програєте?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого