ГоловнаФорумКазиноPowbet Casino - загальне обговорення

Powbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від vfranky
|
22 420 переглядів 138 відповідей |
|
1...6 7
oscar9999

Привіт, якщо ви тільки зараз ввели виведення коштів, постарайтеся набратися терпіння і почекати, що станеться. Казино не вимагало від вас документів? Ви грали тут з бонусом чи ні?

Автоматичний переклад.

Це казино, ймовірно, платить за рекламу, щоб отримати оцінку як найбезпечніше казино.


Одне з найгірших казино.


Проблеми зі зняттям коштів, грубі люди в службі підтримки, і, крім того, ви чекаєте до години, поки хтось дасть вам відповідь копіювати-вставити, а потім залишаєте чат.


1/10

Автоматичний переклад.
vladan4053

Вітаю, згідно з тим, що я бачив у нашому огляді, казино має бути закрито.

Ви тут нормально граєте? У нас був не дуже хороший індекс безпеки, і він був досить низьким, чесно кажучи.

У вас ще є гроші для зняття?

У мене є одне запитання, я бачив, що у вас є скарга на Powbet Casino, і я відчуваю, що ця публікація може стосуватися цього казино, а не того, про яке ви пишете. Випадково це так і ви просто переплутали теми? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, ви праві. Заперечення стосується казино Powbet. Казино Powbet є скандальним, воно заслуговує найсуворішого засудження, я б просив вас не піддавати таким казино найбільшого шантажу безпеки в майбутньому, ви псуєте свою репутацію та створюєте проблеми для нас, гравців.

Автоматичний переклад.
vladan4053

Я бачу, що з вашим вилученням тягнеться досить довго, і це, звичайно, неприємно. Якщо казино не зможе вирішити цю скаргу, індекс безпеки зміниться, але до того часу, ймовірно, не зміниться. Незважаючи на те, що це триває вже величезну кількість часу, досі вони не мали жодної скарги, яку б вони проігнорували і не вирішували, тому я очікую того ж і у вашому випадку. Сподіваюся, все врегулюється якомога швидше.

Автоматичний переклад.
  • Привіт, я користувач з Іспанії, і я намагаюся вивести свої виграші з Powbet, але вони лише надсилають м’яч і не обробляють мої зняття.
Змінено
Автоматичний переклад.

Уже минуло 3 і 5 робочих днів, саме стільки вони вважають, щоб прийняти виведення коштів, і, читаючи цей веб-сайт, я бачу, що у всіх є проблеми з цим казино, щоб вивести свої виграші.

Автоматичний переклад.
jairosantander9991

привіт

Мені шкода, що ви не натрапили на цю тему або навіть на відгуки користувачів раніше. Принаймні тепер ви знаєте, що це казино виплачує гравцям; за словами інших, з виплатами все ще йде повільно. Незважаючи на вищу оцінку, гравці продовжують повідомляти про затримку платежів.

Щоб вас трохи заспокоїти, наскільки ми знаємо, казино зрештою заплатить; чесно кажучи, це займає більше часу, ніж зазвичай.

Постарайтеся набратися терпіння.


Автоматичний переклад.
Radka

Вони все ще платять цьому казино? Я намагався зняти з 1 січня, і вони весь час скасовують моє зняття

Автоматичний переклад.
1bazat

привіт

Я хочу дати вам тверду відповідь, але це не так просто, як ви могли здогадатися. Відповідно до індексу безпеки, це казино виплачує гравцям, які дотримуються правил і виграють; однак гравці скаржаться на дуже негативний досвід, який може включати довший період вилучення та інші проблеми.

Чи є шанс, що причиною скасування стали технічні проблеми? Я вважаю, що мова йде про хороше спілкування з підтримкою. Отже, що вони вам сказали, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Вони скасовують мої зняття коштів і не вказують жодної причини, тоді я пішов зв’язатися з ними в чаті, і вони заявили про технічні проблеми та сказали мені знову подати запит на зняття коштів, 4 зняття і 4 скасовані

Автоматичний переклад.
1bazat

Коли вони востаннє скасували ваш запит?

Можливо, настав час подати скаргу, якщо вони не можуть самостійно вирішити проблему. як ти думаєш

Я вважаю, що наша команда може спробувати втрутитися і, сподіваюся, допомогти це зробити.

Просто перейдіть за цим посиланням , де ви можете це зробити. Чекаємо на будь-які оновлення від вас.

Автоматичний переклад.
Romi

У п’ятницю вони скасували моє останнє зняття коштів, і сьогодні я знову подав запит на зняття коштів, посилання говорить мені, що я грав з бонусом, я думаю, що всі казино пропонують вітальний бонус, і я грав у нього минулого року, і з тих пір я продовжую грати з справжні гроші.

Автоматичний переклад.
1bazat

Гаразд Подивимося, як розгортатиметься ваша скарга та чи знадобиться втручання нашої команди.

Автоматичний переклад.

анулировали ставки и отменили вывод!!!

livetimelv

Чи надали казино якісь пояснення щодо цього?

Автоматичний переклад.
Romi

они в чате сказали, что они сожалеют о том что я потерял деньги.. они даже непоняли меня с вопросом. почему мои деньги забрали себе и не вывели.. прикинулись дураками и все....

livetimelv

Можливо, ви отримували електронний лист від служби підтримки?

Наша команда обов’язково розслідує всю проблему вашої скарги зараз і, сподіваюся, ми зможемо з’ясувати причину.

Слідкуйте за оновленнями та чекайте на наступні кроки.🙏

Автоматичний переклад.
Romi

я войти немогу в акаунт вообше и ответа нет ничего нет и денег нет от них.. просто отменили ставки мои и вывод средств. и заблокировали аккаунт!

livetimelv

Тому тобі справді важко. Спробуйте почекати, і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

На жаль, через велику кількість скарг, які нам доводиться розглядати, ми не можемо відповісти вам одразу, тому просто стежте за таймером вашої скарги.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого