2 р. тому
Тут ви можете обговорити Polestar Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
я перевірив казино
створив обліковий запис через 100% бонус> Тип бонусів вибирається під час реєстрації цього казино.
після створення облікового запису, вибору та депозиту я не отримав бонус. .
Я пішов у чат, тому що, чекаючи в черзі 10, я отримав інформацію. що я не отримаю бонус, тому що адміністрація не хоче.
Я сказав або бонус, або повернення депозиту. Чув інформацію, що без гри я не можу вивести. Я повинен зробити ставку 1 раз
Хто любить грати з бонусом, я не раджу в казино, тому що ви не можете його отримати.
Я виграю потрійний депозит. а зараз перевіряю як там зі зняттям. Я опишу це тут
i checked casino
created an account because of the 100% bonus> The type of bonuses is selected during registration this casino.
after creating an account and selecting and depositing i did not receive the bonus. .
I went on live chat because waiting in line as 10, I got the information. that I will not receive a bonus because the administration dont want.
I said either bonus or deposit refund.I heard information that without the game I can't withdraw. I must wager 1 time
Who likes to play with a bonus, I advise against the casino because you can not get it.
I winto triple deposit. and now I'm checking how it is with withdrawals. I will describe it here
Привіт,
Я б сказав, що це справді нечесна практика, оскільки, наскільки я розумію, ви зробили депозит, щоб отримати бонус за депозит. Чи можете ви вставити відповідь казино у вигляді друкованого екрана?
На жаль, так, депозити потрібно робити кілька разів, щоб здійснити зняття.
Hello,
I'd say that this is truly a dishonest practice because as far as I understand you deposited to get the deposit bonus. Can you paste the casino's response in a form of a print screen, please?
Sadly, yes deposits have to be wagered several times to submit the withdrawal.
Привіт і дякую. З моєї точки зору, це неправильно, і казино має діяти чесно.
Я також вважаю дуже дивним сказати, що вони пропонують різні виграші в турнірах, це дуже невдалий вибір слів, коли ви вносите депозит, щоб отримати бонус на депозит. 🤔
Hello and thank you. From my point of view, this is wrong and the casino should act fairly.
I also find it very strange to say that they're offerings various winnings in the tournaments, that's a very poor choice of words when you deposited to get the deposit bonus. 🤔
Привіт, що ви маєте на увазі, будь ласка? Вони повернули вам депозит чи ви нарешті змогли зняти? Я не думаю, що багато чого можна зробити без підтвердження облікового запису. 🤔
Hello, what do you mean, please? Did they sent you back the deposit or were you finally able to withdraw? I don't think that much can be done without account verification. 🤔
Я грав у Polestar Casino. Досягнув 4300 євро (грав без бонусу). Після цього я побачив, що щоденні виплати становили 500 євро. Я знімав 500 євро щодня, тож це було лише 3 дні. 1500 євро заборгованості, яка була сьогодні. Я не міг більше знімати, тому що це ліміт. Після цього мені сказали, що я маю перевірити себе. Я зробив, і це було прийнято. Потім сьогодні я раптом дивлюся на свою пошту gmail, і там написано, що мій обліковий запис закрито, хоча я все ще мав гроші на рахунку 2800 євро та 1500 євро непогашених платежів. Мені сказали, що я не відповідаю умовам найму, і я підписався з третьою стороною. Я грав в інших онлайн-казино від Rabidi та багатьох інших на моєму ноутбуці та мобільному телефоні або з робочого мобільного телефону, і мене ніколи не звинувачували в тому, що мій обліковий запис заблоковано. Після цього я кілька разів просив їх виплатити мені гроші через чат і gmail, але відповідь завжди одна. Тому я вже нічого не міг зробити. Казино закрило мене без причини і не виплатило гроші. Я спустошений, тому що мені потрібні гроші, а caisno не хоче мені платити.
Прошу допомогти мені буду дуже вдячна.❤️
(Казино не має права блокувати мій обліковий запис, якщо на ньому є гроші та зняття коштів, мені сказали самі постачальники казино dwm, і вони це зробили)
Я думаю, що Рабіді та Естоліо (вони працюють разом) є шахраями і не виплачують великих сум. Невеликі суми, але не більші.
З найкращими побажаннями
I played at Polestar Casino. Played my way up to €4,300 (played without a bonus). After that I saw that the daily payouts were €500. I was withdrawing 500euro every day so it was only 3 days. €1500 outstanding payment that was today. I couldn't withdraw anymore because that's the limit. After that I was told I need to verify myself. I did and it was accepted. Then today I suddenly look at my gmail and it says that my account has been closed although I still had money in the account €2,800 and €1,500 outstanding payments. I was told I didn't meet the terms of employment and signed up with a third party. i have played at other online casinos from rabidi and many others on my laptop and cell phone or from my work cell phone and i have never been accused of having my account blocked. After that I asked them several times to pay out my money via live chat and gmail but the answer is always the same. So I couldn't do anything anymore. The casino closed me for no reason and didn't pay me the money. I'm devastated because I need the money and the caisno doesn't want to pay me.
I ask you to help me I would be very grateful.❤️
(The casino is not allowed to block my account if I have money on it and withdrawals I was told by dwm casino provider themselves and then they did it)
I think that Rabidi and Estolio (they work together) is a scam and doesn't pay out large amounts. Small amounts, but not higher ones.
Best regards
Ich habe bei dem Polestar Casino gespielt. Habe mich hochgespielt auf 4.300€ (ohne bonus gespielt). Danach hab ich gesehen das tägliche auszahlungen 500€ betragen. Ich habe jeden Tag 500euro ausgezahlt also foch nur 3 Tage. 1500€ austehhende Auszahlung das war heute. Ich konnte nicht mehr auszahlen weil das das Limit ist. Danach wurde mir gesagt ich muss mich verifizieren. Habe ich getan und es wurde akzeptiert. Dann schaue ich heute aufeinmal auf meine gmail und da steht das mein konto geschlossen worden ist obwohl ich nocj immer geld auf dem konto hatte 2.800€ und 1.500€ ausstehende auszahlungen. Mir wurde gesagt das ich die beschäftsbedingungen nicht eingehalten hab und mich mit einem drittten angemeldet hab. ich habe bei anderen online casino von rabidi und vielen anderen auf meinem laptop und handy gespielt oder von meinem arbeitshandy auch und mir wurde nie was vorgeworfen das mein konto gesperrt wird. Danach habe ich sie mehrmals gebeten mein geld auszuzaheln per live chat und gmail aber es kommt immer die selbe antwort. Ich habe also nichts mehr machen können.Das Casino hat mich ohne grund geschlossen und hat mir das geld nicht ausgezahlt. Ich bin am Boden zerstört weil ich brauche das geld und das caisno will es mir nicht auszahlen.
Ich bitte Sie mir zu helfen ich wäre Ihnen sehr dankbar dafür.❤️
(Das Casino ist nicht erlaubt mein konto zu sperren wenn ich geld drauf habe und auszahlungen das wurde mir von dwm Casino Anbieter selber gesagt und dann haben sie es doch getan)
Ich denke das Rabidi und Estolio (die arbeiten zusammen) eine Betrugsmasche ist und hohe Beträge nicht auszahlt. Kleine Beträge schon aber höhere nicht.
Mit freundlichen Grüßen
Привіт.
Треба сказати, мені не зовсім зрозуміле пояснення «не відповідав умовам найму і підписався на сторонню». Єдине, що звучить як дзвінок, це грати під чужим профілем, хоча зараз я дуже здогадуюсь.
Я також перевірив скаргу, щоб отримати додаткову інформацію, але згадується лише третя сторона.
Надіслати скаргу було вдалим вибором, і я з нетерпінням чекаю додаткових оновлень.
Цікаво, вам пояснили цю ситуацію повністю? Або у вас є якісь пропозиції щодо того, що може піти не так?
Будь ласка, тримайте нас у курсі прогресу.
Мені цікаво, що це все означає.🤔
Hello.
I must say, I do not exactly understand the explanation "didn't meet the terms of employment and signed up with a third party". The only thing that rings the bell is playing under someone's else profile, though I'm wildly guessing now.
I also checked the complaint for further information, yet only the 3rd party is mentioned.
Submitting the complaint was a good choice and I'm eager to see additional updates.
Have you been explained this situation fully, I wonder? Or do you have any suggestions about what could go wrong?
Anyway, keep us posted about the progress, please.
I'm curious about what it all means.🤔
Тому я пояснюю вам закінчення терміну дії мого облікового запису,
Я заробив гроші, тож поклав 400 євро і зіграв до 4300 євро. Мені сказали, що я маю підтвердити себе, я це зробив і пройшов успішну перевірку. Відтоді на моєму рахунку було 3 несплачені платежі на загальну суму 1500 євро. Я більше не міг зняти, тому що це ліміт, і вони не хотіли обробляти зняття. Тоді мені сказали, що зняття коштів обробляється та надійде на ваш рахунок якомога швидше. Що відбувається після чату через 2 години. Напишіть мені електронний лист такого змісту:
Привіт Майкл,
Дякуємо за звернення до служби підтримки клієнтів Polestar.
Повідомляємо, що ваш обліковий запис закрито для співпраці з іншими клієнтами або третіми особами відповідно до умов 9.1. Це включає, без обмежень, гру від імені інших, обмін інформацією, співпрацю чи координацію з іншими.
Що абсолютно неправильно, так це те, що я сам дуже часто граю з 2 мобільними телефонами, тому що один частіше використовую для приватних справ, а інший для роботи. Тому я завжди робив платежі на одному мобільному телефоні, а просто грав на іншому. Тепер мене звинувачують у тому, що я надав комусь дані свого рахунку в казино, хоча це все мої власні мобільні телефони, і я не зробив нічого поганого.
Що я повинен згадати, так це те, що я багато разів грав з тим самим провайдером на інших веб-сайтах, я використовував свій інший телефон стільки разів, і мене ніколи не звинувачували в чомусь поганому. Але зараз на таку високу суму.
Що зробило казино після електронного листа. Вони закрили мій рахунок і надіслали мені електронний лист у понеділок 4 дні тому, що вони повернули мій початковий депозит, тож лише 400 євро. (На сьогоднішній день я досі не отримав грошей, навіть 400 євро, про які мені сказали в казино).
Підсумок всього:
Вони просто звинуватили мене в тому, що я завжди робив без причини, і вони не хочуть виплачувати мої гроші, тому що це більша сума 4300 євро. Я вважаю, що це просто шахрайство, і щоразу, коли гравець хоче зняти більшу суму, щось відбувається, і казино блокує вас або не відповідає.
Я пробував усе, писав усім із rabidi та з казино, але відповіді немає. Мені дуже прикро, що зі мною сталося щось подібне з такою великою сумою. Мені терміново потрібні гроші, тому що мені потрібні гроші, а в цій життєвій ситуації я не маю стільки грошей.
Сподіваюся, ви допоможете мені в цій справі
З найкращими побажаннями
Майкл
So I explain you the expiry of my account,
I earned money, so I deposited 400 euros and gambled myself up to 4300 euros. I was told I have to verify myself, I did and was successfully verified. Since then I have had 3 outstanding payments on my account, totaling €1500. I couldn't withdraw anymore because that's the limit and they didn't want to process the withdrawal. I was then told the withdrawal is being processed and will arrive in your account as soon as possible. What happens after the chat 2 hours later. Write me an email with this content:
Hello Michael,
Thank you for contacting our Polestar Customer Service.
We would like to inform you that your account is closed for cooperation with other customers or third parties in accordance with the conditions 9.1. This includes, without limitation, playing on behalf of others, sharing information, collaborating or coordinating with others.
What is completely wrong is that I very often play with 2 mobile phones myself because I use one more often for private things and the other for work. So I always made payments on one cell phone and just played on the other. Now I'm being accused of giving someone my own casino account details when it's all my own mobile phones and I've done nothing wrong.
What I have to mention is that I have played many times with the same provider on other websites and I have used my other phone so many times and I have never been accused of anything wrong. But now at such a high amount.
What the casino did after the email. They closed my account and sent me an email on Monday 4 days ago that they had returned my initial deposit, so only €400. (To date I still haven't received any money not even the €400 which the casino told me it will arrive).
Conclusion of the whole:
They just accused me of something I always did for no reason and they don't want to pay out my money because it's a higher sum 4300€. I believe they are just a scam and whenever a player wants to withdraw higher amounts something happens and the casino bans you or doesn't write you back.
I have tried everything and have written to everyone from rabidi and from the casino but no answer. I am very sad that something like this happened to me with such a large amount. I need the money urgently because I'm in need of money and in this situation in life I don't have that much money.
I hope you help me with this case
Best regards
Michael
So ich erkläre Ihnen den ablauf von meinem Konto,
ich habe Geld erspielt also 400euro eingezahlt und mich hochgespielt auf 4300€ mir wurde gesagt ich muss mich verifizieren habe ich gemacht und war erfolgreich verifiziert. Ich habe daweil 3 ausstehende auszahlungen auf meinem konto gehabt also insgesamt 1500€. Ich konnte nicht mehr auszahlen weil das das limit ist und sie wollten die auszahlung nicht durchführen. Dann wurde mir gesagt die Auszahlung wird bearbeitet und wird so schnell wie möglich auf ihrem konto ankommen. Was passiert nach dem Chat 2 Stunden Später. Schreiben Sie mir eine Email mit diesem Inhalt:
Guten Tag Mihael,
Vielen Dank, dass Sie sich an unseren Polestar Kundendienst gewendet haben.
Wir möchten Sie darüber informieren, dass Ihr Konto gemäß den Bedingungen 9.1 für die Zusammenarbeit mit anderen Kunden oder Dritten geschlossen ist. Dies beinhaltet ohne Einschränkung das Spielen im Interesse anderer, das Teilen von Informationen, die Zusammenarbeit oder die Koordination mit anderen.
Was dabei völlig nichts stimmt ist das ich selber sehr oft mit 2 Handys spiele weil ich das eine öfter für private Dinge nutze und das andere für Arbeiten benutze. So ich habe dann beim dem einem Handy immer auszahlungen getätigt und beim anderen nur gespielt. Jetzt wird mir vorgeworfen das ich jemandem meine eigenen Kontodaten vom Casino gegeben habe obwohl das alles meine eigenen Mobiltelefone sind und ich nichts falsch gemacht habe.
Was ich noch zu erwähnen hab ich habe oft bei dem gleichen anbieter gespielt auf anderen Website und ich habe so oft mein anderes Handy benutzt und mir wurde nie was vorgeworfen das ich falsch gemacht habe. Aber jetzt schon bei so einem hohen Betrag.
Was das Casino nach der Email getan hat. Sie haben mein Konto geschlossen und haben mir noch eine Email geschickt am Montag vor 4 Tagen das sie mein Einzahlungsgeld was ich am Anfang eingezahlt habe zurücküberwiesen haben also nur 400€. (Bis heute hab ich noch immer kein Geld bekommen nicht mal die 400€ was das Casino aber mir gesagt hat das es ankommen wird).
Fazit vom ganzen:
Sie haben mir einfach irgendwas ohne Grund vorgeworfen das ich immer gemacht hab und wollen mein Geld nicht auszahlen weil das eine höhere Summe ist 4300€. Ich glaube das sie einfach eine Betrugsmasche sind und wenn immer ein Spieler höhere Beträge auszahlen möchte passiert irgendwas und das Casino sperrt einem oder schreibt einem nicht mehr zurück.
Ich habe alles versucht habe alle angeschrieben von rabidi und vom casino aber keine Antwort. Ich bin sehr traurig das mir sowas passiert mit so einem hohen Betrag. Ich brauche das Geld dringend weil ich in einer Geldnot bin und in dieser Situation im Leben nicht so viel Geld habe.
ich hoffe sie helfen mir bei diesem Fall
Mit freundlichen Grüßen
Mihael
Привіт Майкл!
Тепер це має більше сенсу. Казино зрозуміло, що ви використовували кілька пристроїв, і припустило, що ви порушили правила. Зрозумів
Чи змогли ви пояснити ситуацію казино?
У будь-якому випадку ви повинні надати це пояснення, а також усі відповідні повідомлення до скарги.
Зауважте, що скарга не є функцією живого чату, крім того, незабаром Великдень, тому команда має понад чотири дні, щоб розглянути справу та відповісти.
Наполегливо рекомендую оновити скаргу .
Hello Michael!
It makes more sense now. The casino realized you used several devices and assumed you breached the rules. Got it now.
Were you able to explain the situation to the casino?
Anyway, you should provide this explanation, plus all relevant communications to the complaint.
Kindly note that complaint is not a live chat feature, furthermore Easter is upon us, so the team has over four days to go through the case and respond.
I strongly recommend updating the complaint.
Так, я пояснив ситуацію, але нічого не допомогло, вони повторювали, що я порушив умови, хоча я їм все детально пояснював. Тому я справді більше нічого не можу зробити, просто сподіваюся на вашу допомогу, щоб повернути гроші та мій рахунок.
так, дякую, зараз зроблю.
З найкращими побажаннями
Yes, I explained the situation and nothing helped, they kept repeating that I violated the terms and conditions even though I explained everything to them in detail. So I really can't do anything anymore, just hope for your help to get the money and my account back.
yes thank you i will do now.
Best regards
Ja ich habe die Situation erklärt und nichts hat geholfen sie haben sich immer wieder wiederholt das ich gegen die Geschäftsbedingungen verstoßen habe obwohl ich ihnen alles genau erklärt habe. Also ich kann wirklich nichts mehr tun nur auf ihre Hilfe zu hoffen um mir das Geld und meon Konto wieder bereot zu stellen.
Ja danke ihnen werde ich jetzt tun.
Mit freundlichen Grüßen
подивіться на ці живі чати, які я мав з ними. Ось і повторюється соч завжди я прошу докази вони завжди пишуть одне і те ж.
тепер мене знову вигнали з живого чату ха-ха-ха, це смішно.
look at these live chats i had with them. That's repeated soch always I ask for proof they always write the same thing.
now again was kicked out of the live chat hahahah that's ridiculous.
schaut euch diese live chats an die ich mit ihnen hatte. das wiederholts soch immer ich frage nach beweisen sie schreiben immer das gleiche.
jetzt nochmal wurde aus dem live chat rausgeschmissen hahahah ist das lächerlich.
Мені шкода, що я так часто пишу і що я втрачаю ваш час, але я все ще не почуваюся добре, тому що мені потрібні гроші, я сподіваюся на швидку відповідь.
Дуже дякую за увагу.
З найкращими побажаннями
Майкл
I'm sorry that I write so often and that I'm wasting your time but I still don't feel good because I need the money I hope for a quick answer.
Thank you very much for your attention.
Best regards
Michael
Es tut mir leid das ich so oft schreibe und das ich ihre Zeit vergeude aber ich fühle mich halt noch immer nicht gut weil ich das Geld brauche ich hoffe auf schnelle Antwort.
Vielen Dank für eure Aufmerksamkeit.
Mit freundlichen Grüßen
Mihael
подивіться на ці живі чати, які я мав з ними. Ось і повторюється соч завжди я прошу докази вони завжди пишуть одне і те ж.
тепер мене знову вигнали з живого чату ха-ха-ха, це смішно.
look at these live chats i had with them. That's repeated soch always I ask for proof they always write the same thing.
now again was kicked out of the live chat hahahah that's ridiculous.
schaut euch diese live chats an die ich mit ihnen hatte. das wiederholts soch immer ich frage nach beweisen sie schreiben immer das gleiche.
jetzt nochmal wurde aus dem live chat rausgeschmissen hahahah ist das lächerlich.
Як я вже пояснював, сьогодні державне свято, як і завтра. Наберіться терпіння, наразі є сотні відкритих скарг. Члени групи розгляду скарг не можуть працювати 24/7, вони щотижня розширюють свої межі.
Я знаю, що ви відчуваєте, що щось потрібно зробити негайно, просто постарайтеся не думати про це і чекайте оновлення. Крістіна оновить вашу скаргу, як тільки зможе.
As I explained, today is a national holiday, as it is tomorrow. Please be patient, there are currently hundreds of open complaints. The members of the complaint Team can't work 24/7, they're pushing their limits every week.
I know you feel like something must be done immediately, just try not to think about it, and wait for the update. Kristina will update your complaint as soon as she can.
Мені шкода, що я так часто пишу і що я втрачаю ваш час, але я все ще не почуваюся добре, тому що мені потрібні гроші, я сподіваюся на швидку відповідь.
Дуже дякую за увагу.
З найкращими побажаннями
Майкл
I'm sorry that I write so often and that I'm wasting your time but I still don't feel good because I need the money I hope for a quick answer.
Thank you very much for your attention.
Best regards
Michael
Es tut mir leid das ich so oft schreibe und das ich ihre Zeit vergeude aber ich fühle mich halt noch immer nicht gut weil ich das Geld brauche ich hoffe auf schnelle Antwort.
Vielen Dank für eure Aufmerksamkeit.
Mit freundlichen Grüßen
Mihael
Команда дійде до вас. Не хвилюйтеся – щойно скаргу буде подано та розглянуто, її буде розглянуто.
Будь ласка, дайте команді трохи часу. 🙏
The team will get to you. Don't worry - once the complaint is submitted and reviewed, it will be handled.
Kindly give the team some time. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.