ФорумКазиноPolestar Casino - загальне обговорення

Polestar Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від kszysio
|
12475 переглядів 60 відповідей |
|
1 2 34
1 рік тому

Радка ivh думаю, що Крістіна, на жаль, більше не відповідатиме у справі, через звіт, який зробив ivh, ще відкрито 15 годин. Я не знаю, чи відповість Крістіна. Я сподіваюся, що ви можете допомогти мені зі справою або покличете когось, щоб допомогти мені, для мене це багато грошей, які мені знадобляться найближчими днями.


З найкращими побажаннями


Автоматичний переклад.
mihaelstnc
1 рік тому

Привіт,

як я бачу, скаргу оновлено ще одним запитом на інформацію. Найімовірніше, незабаром вона передасть вашу скаргу новому менеджеру, коли всі деталі будуть з’ясовані.

Я знаю, що вам потрібні гроші, але нам також потрібен час для співпраці. Залишайтеся терпінням, будь ласка.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

доброго вечора компанії,

Я зазнав незручностей у казино Polestar, яких ви не можете собі уявити... Я намагаюся зняти 700 євро своїх грошей, і протягом 14 днів я спілкуюся лише в чаті, вони завжди розповідають мені різні речі та просувають мене до фінансів відділ, який не має відповіді на жодне з моїх електронних листів уже 14 днів….Хтось допоможіть?????Я намагаюся отримати свої гроші!

Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що ви опинилися в такій ситуації, я розумію, як це засмучує. Добре, що ви подали скаргу сюди, наша команда спробує допомогти вам вирішити цю проблему. На жаль, вони були дуже зайняті такою кількістю скарг, але я можу запевнити вас, що вони зроблять усе можливе, щоб ваша скарга була вирішена.

Це ваша перша спроба вивести кошти чи у вас були успішні раніше? Просто питаю, тому що ви насправді сказали, що не впевнені щодо перевірки вашого облікового запису. У більшості казино основним ключем для отримання коштів є спочатку пройти процес перевірки. Ви вже надіслали документи в казино?

Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ні, я не відкликав знову, це вперше, і щодо перевірки, і я надіслав 5 електронних листів, щоб зробити це, вони мені ніколи не відповіли... Я знову розмовляв із живим чатом лише вчора, і тепер вони сказали мені після 14 днів, щоб надіслати деталі без офіційних документів... Так просто і схематично... Але я також надіслав офіційні документи, тому що бачу, що зняття моїх грошей невиправдано затримується... Якби я не просив надіслати хоча б у чаті в прямому ефірі, я не маю жодної інформації звідкись... Перегляньте, будь ласка, всю історію відкритих скарг Guru Casino...

Наперед дякую за допомогу!!!!

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Отже, судячи з того, що ви пишете, ваш обліковий запис досі не підтверджено. Ми даємо казино 14 днів на цей процес, а також на виведення грошей, тому, як сказала Ромі, добре, що ви подали скаргу.

Однак, ймовірно, найважливішим буде співпрацювати з казино, доки ви не завершите перевірку, і тоді, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші якомога швидше. Коли ви впораєтеся чи отримаєте нове оновлення, обов’язково повідомте нам про це у своїй скарзі, а також на форумі.

Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Дорогий друже Джаро, перш за все я дякую тобі та Casino Guru за всю допомогу... З 27/01, коли почалася моя проблема, до теперішнього часу 12/02 я маю у вашому розпорядженні всі розмови представників живого чату.. Це безпрецедентна ситуація, з якою я, як клієнт багатьох букмекерських компаній і компаній казино, стикаюся вперше.... Я попросив ідентифікацію з великим власним тиском через 10 днів, і мені сказали, що на даний момент не треба...Уявіть, що може знадобитися і я ще більше страждаю в майбутньому!!!! Потім, кілька разів поговоривши з ними та попросивши щось зробити, вони сказали мені надіслати до support@polestarcasino у їхньому фінансовому відділі мої дані без офіційних документів, тому лише в письмовій формі..я повторюю вам за допомогою моєї пробної підказки!!!!!У мене це на скріншоті..!!!!Я ніколи раніше не відчував такого.. .Тож після того, як я це зробив, але я також знову надіслав офіційні документи з моїм судовим розглядом за моєю ініціативою, і я надіслав загалом 6 електронних листів до цього часу, коли я пишу вам, я не отримав жодного оновлення!!!!! Я також маю сказати вам, що я більше 15 разів отримував сповіщення про те, що вони зв’яжуться з вами якнайшвидше і що я отримаю свої гроші….НІЧОГО…!!!!Дозвольте мені також сказати вам, що поки ми спілкуємося, вони раптово закрити живий чат і вигнати мене, тому що я завжди ввічливо штовхав їх!!!Найгірше???Кожного разу, коли мені доводиться розповідати всю історію з самого початку, і кожного разу, коли вони роблять висновок, що вони поставили це як термінове, і це буде вирішено.... 17 ДНІВ зараз НІХТО не зв'язувався зі мною! Кожен день я спілкуюся в livechat, домовленості немає, з одного боку мені кажуть, що не можуть зв’язатися з фінансовим відділом, а з іншого кажуть, що ми зв’язалися з відділом і це пріоритет....!!! Абсолютна незручність і мої гроші там залишаються!!!!

Тож ви розумієте, про яку співпрацю ви просите мене, коли з іншого боку немає чіткого та важливого спілкування!!!

Не кажучи знову про суми, які вони просили мене зіграти на початку, щоб нібито завершити мою ставку, і нарешті вони вибачилися переді мною, тому що все-таки це була помилка... Один зіграв 46 євро, інший зіграв, але 38 євро, потім 29 євро, і нічого не сталося, і я не міг знову отримати свої гроші.... Вся історія на скріншотах....

Сподіваюся, що справа закінчиться належним чином і більше не повториться з іншою людиною... Соромно вкладати наші гроші, депозити робляться відразу, а є така незручність і погане ставлення до виведення!!!!

Ще раз ДЯКУЮ за все...!!!!!

Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Дякую, що так це описав. Я згоден з вами, тому що це, безумовно, нелегко, коли ви в основному виконуєте все, що вам каже казино, але ви не отримуєте жодної відповіді чи оновленої інформації про те, на якому етапі справи знаходяться. Але зі свого боку ви робите все необхідне, тому, оскільки у вас є скарга , наша команда спробує допомогти вам якнайкраще.

Також дуже корисно, якщо у вас є скріншоти, тому що це буде дуже корисно для нашої команди.

Проте я сподіваюся, що ця ситуація якомога швидше вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Якщо є якась нова інформація про вашу справу, будь ласка, повідомте мене.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

З 27/01 я щодня розмовляю з чатом компанії, і я маю у вашому розпорядженні всі розмови до сьогоднішнього дня 13/2...!!!!Якщо ви дійсно їх прочитаєте, ви зрозумієте обурення, страждання та різні версії, які я пропоную робити кожного разу, особливо в перші дні….18 днів сьогодні… Немає оновлень — немає зв’язку, і мої гроші там…..

file

Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Мені прикро бачити те, через що ви пройшли досі. Я хотів би сказати, що я маю для вас рішення.

Оскільки я не хочу завдавати вам ще більше страждань, я пропущу свої звичайні запитання чи припущення та залишу вам ділитися прогресом.

Коли у вас буде настрій, я хотів би, наприклад, переглянути різні версії, які ви згадали.

Я щиро сподіваюся, що є вихід із цієї халепи. Будь ласка, дотримуйтесь скарги, хоча це також вимагає часу. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тож я напишу тут різноманітні та дивні версії з першого моменту, коли я подав запит на зняття коштів, і, звичайно, нижче я надішлю вам стільки скріншотів, скільки зможу, щоб довести, що мої слова та мої безпрецедентні страждання правдиві... Будьте обережні ... Мене не дуже хвилюють затримки, які, звичайно, не мають сенсу, але дуже погана інформація та зв'язок...

Отже, коли я подав запит на зняття 700 євро, виникла неймовірна ситуація, коли мені сказали, що я повинен зіграти певну суму, щоб завершити свою ставку… Мені сказали 46 євро… Нічого. Потім я повинен зіграти 38 євро… Нічого… Потім € 28. .Зрештою вони вибачилися та сказали мені, що вони зробили помилку, і що я зробив свою ставку… НЕЙМОВІРНО????

Так минули дні, і мені сказали, що я повинен очистити Chrome і змінити браузер... Я це зробив... Звичайно, знову нічого... Минали дні, я надсилав листи з обуренням, відповіді немає.. .Тож за власною підказкою я сказав їм надіслати свої дані для ідентифікації та для швидшого вилучення, а вони сказали мені надіслати їх просто вручну до фінансового відділу!!!!!!!Я запитую їх просто так без офіційного документи??? Вони кажуть, що так…. і з офіційними документами.... Звичайно, я так і не отримав відповіді.... Я надіслав їм 6 електронних листів...!!! 19 днів на сьогоднішній день я щодня спілкуюся в прямому чаті, і ми дійшли висновку, оскільки вони знову мають переглянути всю історію, що мою проблему буде вирішено якнайшвидше та наскільки це пріоритет!!!!!!19 днів…!!!!Від 27/01/2024…..Я можу сказати вам, скільки разів мене так раптово блокували, і мені доводилося писати їх знову….Також деякі представники сказали мені, що вони не мають зв’язку з відповідним відділом, а деякі інші, що вони спілкуються безпосередньо з фінансовим відділом і бачать мою проблему…..Після всього цього скажіть мені, чому довіряти, чого очікувати та як вирішити цю ситуацію…..?????Тож я надсилаю вам нижче стільки те, що я вам сказав, щоб ви повірили, що мої слова правдиві...

Мої гроші, гроші, які я виграв, хоча, звісно, зробив депозити на суму майже 300 євро, все ще там, і я все ще чекаю їх отримати... Чому? Я ніколи раніше не стикався з такою ситуацією, оскільки я є клієнтом кількох букмекерських компаній...!!!!!

Дякую, я надсилаю вам скріншоти, але, на ваш жаль, вони грецькою...

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Що ж, це вражаючий показ!

Я також коротко перевірив вашу скаргу, і кожен може зробити те саме тут 👈, маю сказати, що я ціную, скільки інформації ви там розмістили. На мій погляд, настав час, щоб хтось із казино зібрався з думками й відповідним чином назвав вас своїм клієнтом.

Спробуйте втриматися, будь ласка.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я нічого не роблю, тільки чекаю...

20 днів сьогодні, а прогресу, на жаль, немає...!!!

Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Я розумію, що це не те, що було б приємно, але, на жаль, наразі немає іншого виходу, оскільки скарга все ще розглядається. Я твердо вірю, що вся ситуація вирішиться. Час - це єдине, чим ми зараз маємо пожертвувати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Гаразд, я більше нічого не можу зробити..Я чекаю..Сподіваюся, що ця ситуація закінчиться належним чином, щоб ми всі могли правильно виконувати свої зобов’язання..Однак зі свого боку я пояснив вам це так: чесно, наскільки я міг, і все це мене дивує, тому що я не стикався з цим іншим разом...

Дуже дякую за все

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Подія, про яку я більше не знаю....Вони взяли 500 євро з мого рахунку...!!!!!!!!

Чекаю інформації

file

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого