Я:
Я думаю, виписки з рахунку посилаються на виписки з банківського рахунку, але в них немає номера пластикової картки, як ви хочете це називати, ви читаєте лише міжбанківський код і номер рахунку, але не пластиковий номер, моя виписка з рахунку, щоб я міг надіслати весь березень буде до 14 квітня, оскільки дати завжди є 14 числа кожного місяця.
Прийміть виписку з мого банківського рахунку, яка показує переказ у ваше казино, і мені доведеться зачекати до 14 квітня, поки виписка надійде, щоб я міг завантажити її з програми банку, щоб ви могли мені заплатити. Повторюю, мені доведеться почекати до 14 квітня щоб вони могли заплатити мені, коли побачать виписку з рахунку.
Я можу попросити свій банк надіслати мені інформацію про рух депозитів, які я зробив у їхньому казино, щоб я міг отримати виплату і не чекав кінцевої дати, щоб отримати виписку з банківського рахунку за кожен місяць
Вони підколюють злодія:
Привіт Марія!
Дякуємо за надане фото.
Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за допомогою якої Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня, у випадку, якщо Ваша виписка ще не має дати закриття, Будь ласка, повідомте нам свою дату закриття, щоб ми могли її врахувати.
Основні вимоги до документа, який необхідно додати:
формат pdf;
У виписці необхідно вказати номер картки;
Виписка повинна бути за весь березень.
Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.
Спасибі за ваше розуміння.
З повагою
Підтримка PIN-UP
Я:
Привіт! Сьогодні я пішов у відділення банку Bancoppel, і мені сказали, що виписки з мого рахунку є тією самою випискою з банківського рахунку, номер картки не вказано, оскільки термін її дії закінчився, а мій банківський рахунок – ні.
(Номер рахунку та міжбанківський пароль є єдиними речами, які можуть і додаються до банківських виписок, оскільки я прошу зняття коштів за допомогою spei через пароль міжбанківського рахунку на моє ім’я Maria C.... M. . ... G... і пластикова картка, яка включена в мій банківський рахунок, я вже надіслала вам фото пластикової картки, на якій при покупці я ставлю своє ім'я Марія Канделарія Мальдонадо Гарсія). З цієї причини я вже надіслав вам фотографію своєї картки та виписки з рахунку, які збігаються з моїм банківським рахунком, тож скажіть мені, яку інформацію я вам надсилаю, оскільки банківська виписка з номером картки неможлива. Але якщо інформація про мій обліковий запис, яку я вже надіслав, і це обліковий запис, пластик додається до того самого облікового запису.
Вони:
Привіт Марія!
Дякуємо за надане фото.
Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.
Основні вимоги до документа, який необхідно додати:
формат pdf;
У виписці необхідно вказати номер картки;
Виписка повинна бути за весь березень.
Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.
Спасибі за ваше розуміння.
З повагою
Підтримка PIN-UP
Я:
Я вже надіслав вам виписку з банківського рахунку за березень, але це буде лише 13 березня 2024 року через дати, на які ми зараз, 22 березня, це єдина виписка, яку банк може мені надати, оскільки банк досі не завантажує інформацію з днів потому. Оскільки я вже надіслав їх вам, це цілком законно для мене зняти кошти.
Окрім того факту, що єдине, про що ви повинні дбати, це підтвердити, що я є власником облікового запису, який ведеться на моє ім’я Maria C....... M...... G..... особа who Вони вже підтвердили мою особу, надіславши їм мій INE, який є підтвердженням особи з Мексики, і вони підтвердили мій рахунок, той самий рахунок на моє ім’я, який я вніс у їхні казино, і той самий рахунок, на якому я запитую свої зняття, я не Не розумію, чому вони виправдовуються, щоб не платити або продовжувати терміни. Я вже надіслав вам останні 3 виписки зі свого банківського рахунку у форматі PDF, тому, будь ласка, не вигадуйте більше виправдань і сплатіть мої гроші.
Вони:
Привіт Марія!
Дякуємо за надане фото.
Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.
Основні вимоги до документа, який необхідно додати:
формат pdf;
У виписці необхідно вказати номер картки;
Виписка повинна бути за весь березень.
Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни
I:
I imagine the account statements refer to the bank statements but they do not have the plastic card number, whatever you want to call it, you only read the interbank code and the account number but not the plastic number, my account statement so that I can send the entire month of March would be until April 14 since the dates are always the 14th of each month.
Accept my bank statement showing the transfer to your casino and I will have to wait until April 14 for the statement to arrive so I can download it from the bank's application so that you can pay me, I repeat I will have to wait until April 14 so they can pay me when they see the account statement.
I can ask my bank to send me the movement of the deposits I made to their casino so that I can be paid and not have to wait until my cut-off date to receive the bank statement for each month
They pin up the thief:
Hello Maria!
Thanks for the photo provided.
To continue with your request, we ask that you provide us with the statement of your card **1458, with which you made the PIN-UP payment during the entire month of March, in case your statement does not yet have a closing date, Please let us know your closing date so we can take it into account.
Basic requirements of the document that must be attached:
Pdf format;
You must indicate the card number on the statement;
The account statement must be for the entire month of March.
Please note that documents during the processing of your application can be considered within 5 days from the date of their receipt. We also inform you that sometimes deadlines may be extended.
Thanks for your understanding.
Sincerely,
PIN-UP Support
I:
Hello, today I went to the Bancoppel bank branch and they told me that my account statements called by you are the same bank statement, the card number is not included since it has expired and my bank account has not.
(Both the account number and the interbank password are the only things that can and are added to the bank statements, since I am requesting the withdrawals by spei via the interbank account password that is in my name Maria C.... M. .... G... and the plastic card that is included in my bank account, I already sent you a photo of the plastic card that when making purchases I put my name Maria Candelaria Maldonado Garcia). For that reason, I already sent you a photo of my card and the account statements that are the same as my bank account, so tell me what information I am sending you since a bank statement with the card number is impossible. But if the information on my account that I already sent and that is account that the plastic is added to the same account.
They:
Hello Maria!
Thanks for the photo provided.
To continue with your request, we ask that you provide us with the statement of your card **1458, with which you made the PIN-UP payment during the entire month of March.
Basic requirements of the document that must be attached:
Pdf format;
You must indicate the card number on the statement;
The account statement must be for the entire month of March.
Please note that documents during the processing of your application can be considered within 5 days from the date of their receipt. We also inform you that sometimes deadlines may be extended.
Thanks for your understanding.
Sincerely,
PIN-UP Support
I:
I already sent the March bank statement to you but it is not until March 13, 2024 due to the dates that we are on, March 22, it is the only one that the bank can give me since the bank still does not upload information from days later. Since I already sent them to you, it is completely legal for me to make my withdrawal.
Apart from the fact that the only thing you should care about is verifying that I am the owner of the account that is in my name Maria C....... M...... G..... person who They already verified my identity by sending them my INE, which is proof of identity from Mexico, and they validated my account, the same account in my name that I deposited in their casinos and the same account where I request my withdrawals, I don't see why they make excuses not to pay or extend deadlines. I have already sent you the last 3 statements of my bank account in PDF so please do not invent any more excuses and pay my money.
They:
Hello Maria!
Thanks for the photo provided.
To continue with your request, we ask that you provide us with the statement of your card **1458, with which you made the PIN-UP payment during the entire month of March.
Basic requirements of the document that must be attached:
Pdf format;
You must indicate the card number on the statement;
The account statement must be for the entire month of March.
Please note that documents during the processing of your application can be considered within 5 days from the date of their receipt. We also inform you that sometimes the deadlines
Yo:
Los estados de cuenta me imagino se refiere a los extractos bancarios pero no tienen el número del plástico tarjeta como quiera llamarla, solo se lee la clabe interbancaria y el número de cuenta pero el número del plástico no, mi estado de cuenta para que se me envie el mes completo de marzo sería hasta el 14 de abril ya que la fechas siempre son los días 14 de cada mes.
Acepta mi estado de cuenta bancario con que se vea la transferencia a su casino y tendré que esperarme hasta el dia 14 de abril a que me llegue el estado de cuenta pueda descargarlo de la aplicación del banco para que ustedes me paguen, repito tendré que esperarme hasta el dia 14 de abril para que me puedan pagar al ver el estado de cuenta.
Le puedo pedir a mi banco me mande el movimiento de los depósitos que hice a su casino para que se me pague y no tener que esperar hasta mi fecha de corte para recibir el extracto bancario de cada mes
Ellos pin up el ladron:
¡Hola Maria!
Gracias por la foto proporcionada.
Para continuar con su solicitud, le solicitamos que nos facilite el extracto de su tarjeta **1458, con la que realizó el pago en PIN-UP durante el mes de marzo completo, en caso de que su extracto aún no tiene fecha de cierre, infórmenos su fecha de cierre para poder tenerlo en cuenta.
Requisitos básicos del documento que debe de adjuntar:
Formato PDF;
Debe indicar el número de la tarjeta en el extracto;
El estado de cuenta debe ser de todo el mes de marzo.
Tenga en cuenta que los documentos durante la tramitación de su solicitud pueden ser considerados en un plazo de 5 días a partir de la fecha de su recepción. También le informamos que a veces los plazos pueden ser extendidos.
Gracias por su comprensión.
Atentamente,
Soporte de PIN-UP
Yo:
Hola hoy acudi a sucursal bancaria de bancoppel y me comentaron que mis estados de cuenta llamado por ustedes que es lo mismo extracto bancario, no viene incluido el numero de tarjeta ya que esta tiene vencimiento y mi cuenta bancaria no.
(Tanto el número de cuenta como la clave interbancaria es lo único que se puede y se agrega en los extractos bancarios siendo que los retiros los estoy pidiendo por spei via clabe interbancaria cuenta que se encuentra a mi nombre Maria C.... M..... G... y el plástico de la tarjeta que está incluida en mi cuenta bancaria ya les mande foto del plástico tarjeta que al hacer compras pongo mi nombre Maria Candelaria Maldonado Garcia ) . Por esa razón ya les mande foto de mi plástico y los estados de cuenta que son la misma que mi cuenta bancaria, asi que comentenme que información les mando ya que un extracto bancario con el número de la tarjeta es imposible. Pero si la información de mi cuenta que ya envié y que es cuenta que el plástico está agregado en la misma cuenta.
Ellos:
¡Hola Maria!
Gracias por la foto proporcionada.
Para continuar con su solicitud, le solicitamos que nos facilite el extracto de su tarjeta **1458, con la que realizó el pago en PIN-UP durante el mes de marzo completo.
Requisitos básicos del documento que debe de adjuntar:
Formato PDF;
Debe indicar el número de la tarjeta en el extracto;
El estado de cuenta debe ser de todo el mes de marzo.
Tenga en cuenta que los documentos durante la tramitación de su solicitud pueden ser considerados en un plazo de 5 días a partir de la fecha de su recepción. También le informamos que a veces los plazos pueden ser extendidos.
Gracias por su comprensión.
Atentamente,
Soporte de PIN-UP
Yo:
El extracto bancario de Marzo ya se los envie pero es hasta el dia 13 de marzo de 2024 por las fechas que estamos 22 de Marzo es el único que el banco me puede dar ya que aun el banco no sube informacion de dias mas adelante.y como ya se los envie es completamente legal para que pueda hacer mi retiro.
Aparte de que ustedes lo único que les debe importar es comprobar que yo soy la titular de la cuenta que esta a mi nombre Maria C....... M....... G..... persona que ya comprobaron mi identidad mandandoles mi INE que es comprobante de identidad de méxico y validaron mi cuenta, misma cuenta a mi nombre que deposite en sus casinos y misma cuenta donde pido mis retiros, no veo porque ponen pretextos para no pagar o alargar plazos. Ya les envié los 3 últimos extractos de mi cuenta bancaria en PDF asi que por favor no inventen mas pretextos y paguen mi dinero.
Ellos:
¡Hola Maria!
Gracias por la foto proporcionada.
Para continuar con su solicitud, le solicitamos que nos facilite el extracto de su tarjeta **1458, con la que realizó el pago en PIN-UP durante el mes de marzo completo.
Requisitos básicos del documento que debe de adjuntar:
Formato PDF;
Debe indicar el número de la tarjeta en el extracto;
El estado de cuenta debe ser de todo el mes de marzo.
Tenga en cuenta que los documentos durante la tramitación de su solicitud pueden ser considerados en un plazo de 5 días a partir de la fecha de su recepción. También le informamos que a veces los plazos
Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.