ГоловнаФорумКазиноPin-Up Casino - загальне обговорення

Pin-Up Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від nejnost607
|
19 194 переглядів 119 відповідей |
|
1...3 4 56
maricandimaldonado
9 міс. тому

Якщо можна, я настійно рекомендую подати скаргу, особливо якщо ви вважаєте, що це може бути крадіжка, як ви неодноразово казали. Наша команда, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Я вважаю за краще не робити тут жодних припущень, поки ми не зможемо побачити результат цієї проблеми. Тому щоразу, коли ви вирішите надіслати його, ось 👈 посилання, за яким ви можете легко це зробити. Будь ласка, повідомте нам про своє рішення, і якщо вам потрібна інша допомога, не соромтеся зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Якщо можна, я настійно рекомендую подати скаргу, особливо якщо ви вважаєте, що це може бути крадіжка, як ви неодноразово казали. Наша команда, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Я вважаю за краще не робити тут жодних припущень, поки ми не зможемо побачити результат цієї проблеми. Тому щоразу, коли ви вирішите надіслати його, ось 👈 посилання, за яким ви можете легко це зробити. Будь ласка, повідомте нам про своє рішення, і якщо вам потрібна інша допомога, не соромтеся зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, Ромі, дякую, сьогодні казино надіслало мені повідомлення, що їм потрібна виписка з мого рахунку, але в ній відображаються депозити, зроблені в їхньому казино.

Я розумію це, оскільки насправді їхні повідомлення однакові та заплутані, так, заплутані, проблема полягає в тому, що виписка з мого рахунку в березні, щоб ви могли переглянути депозити, які я зробив у казино, буде відображена в іншій виписці з рахунку, яку я зробив Це 14-те число кожного місяця, тобто я маю чекати до 14 квітня, щоб надіслати їх вам.

Яке жахливе казино, і, напевно, того дня, коли відбудеться мій суд, можливо, вони вигадають для мене щось інше. Мій найбільший страх.

Правда в тому, що якщо я хочу подати скаргу, у них уже є 3 останні виписки або виписки з банківського рахунку з мого рахунку, вони написані на моє ім’я, як і мій підтверджений рахунок у казино, тому що мені потрібно чекати, це надто несправедливо і неетично. казино.

Я вже натиснув посилання, яким ти зі мною поділився, Ромі, але я натиснув на подання скарги через проблему з відшкодуванням, і здається, що це просто маленька коробочка, але більше немає варіантів.

Не довіряйте цьому казино, і виведення становить лише майже 200 доларів, уявіть собі з більшими сумами.

Підкажіть, будь ласка, як я можу подати скаргу. Це казино справді надто виснажує, і воно дійсно краде з гравцями, які знімають гроші, і казино бачить, що в довгостроковій перспективі це буде для них програшем, і, можливо, не тому, що я програвав в інших казино, але їм це не подобається. взяти на себе ризик

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я не знаю, сміятися чи злитися, але в новому повідомленні сказано, що вони вже 10 разів надсилають мені те саме, здається, скопіювати та вставити, я пояснюю повідомлення:

Привіт Марія!

Дякуємо за надану інформацію. Запитуваний документ із інформованими вимогами є необхідним для завершення цього процесу, у будь-якому випадку ми залишаємось уважними до повідомленої дати, коли ви надсилаєте нам запитуваний документ.

Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.

Основні вимоги до документа, який необхідно додати:

формат pdf;

У виписці необхідно вказати номер картки;

Виписка повинна бути за весь березень.

Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.

Спасибі за ваше розуміння.


З повагою

Підтримка PIN-UP

Автоматичний переклад.
maricandimaldonado
9 міс. тому

Привіт. Я вважаю, що казино має перевірити всі депозити, зроблені вами, незалежно від того, з якої причини їм потрібно це зробити. це справді звичайна процедура, я б сказав. Будь ласка, не робіть тут неправильних висновків.

Спробуйте ще раз подати скаргу і уважно прочитайте всі запитання, які там є. Ви повинні вміти цим керувати. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, не соромтеся написати листа нашій команді за адресою /" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Також тут прочитайте нашу статтю Інформація та інструкції щодо вирішення скарг , щоб краще зрозуміти процес, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я:

Я думаю, виписки з рахунку посилаються на виписки з банківського рахунку, але в них немає номера пластикової картки, як ви хочете це називати, ви читаєте лише міжбанківський код і номер рахунку, але не пластиковий номер, моя виписка з рахунку, щоб я міг надіслати весь березень буде до 14 квітня, оскільки дати завжди є 14 числа кожного місяця.

Прийміть виписку з мого банківського рахунку, яка показує переказ у ваше казино, і мені доведеться зачекати до 14 квітня, поки виписка надійде, щоб я міг завантажити її з програми банку, щоб ви могли мені заплатити. Повторюю, мені доведеться почекати до 14 квітня щоб вони могли заплатити мені, коли побачать виписку з рахунку.

Я можу попросити свій банк надіслати мені інформацію про рух депозитів, які я зробив у їхньому казино, щоб я міг отримати виплату і не чекав кінцевої дати, щоб отримати виписку з банківського рахунку за кожен місяць


Вони підколюють злодія:

Привіт Марія!

Дякуємо за надане фото.

Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за допомогою якої Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня, у випадку, якщо Ваша виписка ще не має дати закриття, Будь ласка, повідомте нам свою дату закриття, щоб ми могли її врахувати.

Основні вимоги до документа, який необхідно додати:

формат pdf;

У виписці необхідно вказати номер картки;

Виписка повинна бути за весь березень.

Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.

Спасибі за ваше розуміння.


З повагою

Підтримка PIN-UP


Я:

Привіт! Сьогодні я пішов у відділення банку Bancoppel, і мені сказали, що виписки з мого рахунку є тією самою випискою з банківського рахунку, номер картки не вказано, оскільки термін її дії закінчився, а мій банківський рахунок – ні.

(Номер рахунку та міжбанківський пароль є єдиними речами, які можуть і додаються до банківських виписок, оскільки я прошу зняття коштів за допомогою spei через пароль міжбанківського рахунку на моє ім’я Maria C.... M. . ... G... і пластикова картка, яка включена в мій банківський рахунок, я вже надіслала вам фото пластикової картки, на якій при покупці я ставлю своє ім'я Марія Канделарія Мальдонадо Гарсія). З цієї причини я вже надіслав вам фотографію своєї картки та виписки з рахунку, які збігаються з моїм банківським рахунком, тож скажіть мені, яку інформацію я вам надсилаю, оскільки банківська виписка з номером картки неможлива. Але якщо інформація про мій обліковий запис, яку я вже надіслав, і це обліковий запис, пластик додається до того самого облікового запису.


Вони:

Привіт Марія!

Дякуємо за надане фото.

Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.

Основні вимоги до документа, який необхідно додати:

формат pdf;

У виписці необхідно вказати номер картки;

Виписка повинна бути за весь березень.

Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.

Спасибі за ваше розуміння.


З повагою

Підтримка PIN-UP


Я:

Я вже надіслав вам виписку з банківського рахунку за березень, але це буде лише 13 березня 2024 року через дати, на які ми зараз, 22 березня, це єдина виписка, яку банк може мені надати, оскільки банк досі не завантажує інформацію з днів потому. Оскільки я вже надіслав їх вам, це цілком законно для мене зняти кошти.

Окрім того факту, що єдине, про що ви повинні дбати, це підтвердити, що я є власником облікового запису, який ведеться на моє ім’я Maria C....... M...... G..... особа who Вони вже підтвердили мою особу, надіславши їм мій INE, який є підтвердженням особи з Мексики, і вони підтвердили мій рахунок, той самий рахунок на моє ім’я, який я вніс у їхні казино, і той самий рахунок, на якому я запитую свої зняття, я не Не розумію, чому вони виправдовуються, щоб не платити або продовжувати терміни. Я вже надіслав вам останні 3 виписки зі свого банківського рахунку у форматі PDF, тому, будь ласка, не вигадуйте більше виправдань і сплатіть мої гроші.


Вони:

Привіт Марія!

Дякуємо за надане фото.

Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.

Основні вимоги до документа, який необхідно додати:

формат pdf;

У виписці необхідно вказати номер картки;

Виписка повинна бути за весь березень.

Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я:


Я вже надіслав PDF-формати моїх останніх 3-х виписок з рахунку, повторюю у PDF (Я ЇХ ЩЕ НАДІШЛЮ) (І вони видаються банком у PDF із додатку мого банку, я надсилаю їх вам, це абсолютно законно )

Номер картки, за допомогою якої я здійснив депозит у вашому казино, 4169 ggsd 8019 1458 на моє ім’я, це María CM G. Від банку з офіційною назвою в Мексиці, BanCoppel, SA Institución de Banca Múltiple

Я додаю фотографії картки, щоб у вас було зображення картки, яке явно закриває мої 3 номери безпеки, оскільки це конфіденційно та цілком законно для мене.


Я:

Я НЕ ВІДПРАВЛЯЮ ФОТОГРАФІЙ, Я ВІДСИЛЮ ВАМ ВИПИТИ З РАХУНКУ, З КОГО Я ЗАПИТУЮ МОЇ ЗНЯТТЯ, І ОСОБЛИВО, КУДИ Я ЇХ ДЕПОЗИРУЮ



Вони: (злодій казино pin up)

Привіт Марія!

Дякуємо за надану інформацію. Запитуваний документ із обґрунтованими вимогами є необхідним для завершення цього процесу, у будь-якому випадку ми залишаємось уважними до повідомленої дати, коли ви надсилаєте нам запитуваний документ.

Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.

Основні вимоги до документа, який необхідно додати:

формат pdf;

У виписці необхідно вказати номер картки;

Виписка повинна бути за весь березень.

Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.

Спасибі за ваше розуміння.


З повагою

Підтримка PIN-UP


Я: (моє останнє повідомлення, просячи те, про що я просив із самого початку)

У виписці не значиться номер картки, що робити?

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Як ви бачите, вони роблять усе, щоб не платити, я вже надіслав виписку з рахунку, але вони хочуть виписку або виписку з рахунку з номером картки, що мій банк не надає їх, я можу надіслати їм переказ, коли внесу на їхньому рахунку thief casino та з послугою Worse, але вони не зацікавлені та повторюють те саме, вони не відповідають на запитання та не зацікавлені в тому, щоб я вже надсилав виписки з банківського рахунку, які вони запитували.


Вони дають лише розпливчасті відповіді, і я вже сказав їм, що виписки з банківського рахунку після того, як я зробив покупки, не з’являються, і вони продовжують надавати розпливчасті відповіді, вимагаючи того самого, і це не має значення, які пояснення я їм даю.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

І не вносьте депозит 1 раз, вносьте депозит більше 3 разів у своєму казино pin up thief

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Я вважаю, що казино має перевірити всі депозити, зроблені вами, незалежно від того, з якої причини їм потрібно це зробити. це справді звичайна процедура, я б сказав. Будь ласка, не робіть тут неправильних висновків.

Спробуйте ще раз подати скаргу і уважно прочитайте всі запитання, які там є. Ви повинні вміти цим керувати. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, не соромтеся написати листа нашій команді за адресою /" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Також тут прочитайте нашу статтю Інформація та інструкції щодо вирішення скарг , щоб краще зрозуміти процес, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ромі не потрібно нічого перевіряти, докази є, і кожен, хто хоче дізнатися більше про крадіжку цього казино, перш ніж зробити депозит або довіряти цьому казино, може надіслати мені приватне повідомлення або залишити повідомлення тут, і я дам їм свою електронну адресу або мій номер. мобільний, я розмовляю англійською та іспанською, тому можу підтримувати їх, щоб вони не вносили депозити в цьому злодійському казино.

Ромі, посилання, які ви опублікували, не працюють, дякую

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
maricandimaldonado
9 міс. тому

Привіт. Дякую за дописи. Прочитавши всі повідомлення, я зрозумів вашу точку зору та те, що ви відчуваєте себе ошуканим казино. На жаль, тут, на форумі, ми не можемо багато чого зробити, наша команда з розгляду скарг зможе краще розглянути вашу справу, але вам потрібно подати скаргу, щоб дати їм можливість. Чи пробували ви надіслати їм електронний лист на complaint@casino.guru адреса електронної пошти, можливо, щоб допомогти вам як подати скаргу?

Вибачте за непрацюючі посилання, опублікуйте його знову тут: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг . Будь ласка, дайте мені знати, як ви будете з цим.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Дякую за дописи. Прочитавши всі повідомлення, я зрозумів вашу точку зору та те, що ви відчуваєте себе ошуканим казино. На жаль, тут, на форумі, ми не можемо багато чого зробити, наша команда з розгляду скарг зможе краще розглянути вашу справу, але вам потрібно подати скаргу, щоб дати їм можливість. Чи пробували ви надіслати їм електронний лист на complaint@casino.guru адреса електронної пошти, можливо, щоб допомогти вам як подати скаргу?

Вибачте за непрацюючі посилання, опублікуйте його знову тут: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг . Будь ласка, дайте мені знати, як ви будете з цим.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, Ромі, якщо це так, і я розумію, вони не можуть зробити багато, я розумію, друже, сьогодні вони надіслали мені цей останній електронний лист:

Привіт Марія!

Дякуємо за надану інформацію. Запитуваний документ із обґрунтованими вимогами є необхідним для завершення цього процесу, у будь-якому випадку ми залишаємось уважними до повідомленої дати, коли ви надсилаєте нам запитуваний документ. Ви можете надіслати нам документ, наданий банком, який буде аналізуватися.

Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.

Основні вимоги до документа, який необхідно додати:

формат pdf;

У виписці необхідно вказати номер картки;

Виписка повинна бути за весь березень.

Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.

Спасибі за ваше розуміння.


З повагою

Підтримка PIN-UP



Як ви можете бачити, вони сказали мені, що вони збираються переглянути виписку з мого банківського рахунку, але поки не з’являться рухи, як депозити, які я зробив у казино, так і зняття коштів, які вони мені виплатили.


Дата мого суду 14 числа, я чекаю цієї дати, щоб надіслати вам банківські виписки.


Якщо в цей момент вони мені не заплатять і активують мій обліковий запис, оскільки він заблокований, я подаю свою скаргу, де ви скажете мені romi, будь то позитивний чи негативний, я повідомлю тут.


Мене дратує (я наведу приклад) те, що на сторінках або в додатках трейдерів або інвестицій, які, повірте мені, обробляють однакові або більші суми, вони кращі в обслуговуванні, ніж переважна більшість казино, ми як гравці повинні вимагати такого ставлення , це схоже на те, що якщо я купую товар, і вони не доставлять його мені, доки цього не захоче продавець, це несправедливо.


Я збираюся дати шанс казино Pin UP. У мене немає іншого виходу, і тут я прокоментую, якщо після того, як я надішлю цю виписку з усіма транзакціями в казино, а це 14 квітня, я отримаю гроші або я дійсно вкраду.

Але їх сервіс залишає бажати кращого.

Тут я прокоментую те, що сталося, Ромі, і подякую тобі, друже.

Автоматичний переклад.
maricandimaldonado
8 міс. тому

Відверто кажучи, через автоматичний переклад тексту я зараз трохи збентежений.

Але я все одно спробую згадати кілька речей, можливо, вони вам знадобляться:

Якщо ви можете надати історію платежів карткою або виписку з банківського рахунку, я зроблю це без зволікання. Незважаючи на те, що я не зовсім знайомий із вашою досить складною ситуацією, я б спробував уникнути чергової затримки та зосередився на проходженні всіх перевірок. На мій погляд, врешті-решт вам доведеться пройти їх усіх.

У будь-якому випадку, не соромтеся оновлювати нас, ми більш ніж раді залишатися на зв’язку. Бажаю вам справедливого рішення! 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Відверто кажучи, через автоматичний переклад тексту я зараз трохи збентежений.

Але я все одно спробую згадати кілька речей, можливо, вони вам знадобляться:

Якщо ви можете надати історію платежів карткою або виписку з банківського рахунку, я зроблю це без зволікання. Незважаючи на те, що я не зовсім знайомий із вашою досить складною ситуацією, я б спробував уникнути чергової затримки та зосередився на проходженні всіх перевірок. На мій погляд, врешті-решт вам доведеться пройти їх усіх.

У будь-якому випадку, не соромтеся оновлювати нас, ми більш ніж раді залишатися на зв’язку. Бажаю вам справедливого рішення! 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Радька, проблема в тому, що це рахунок з датою відрізу. Дозвольте мені пояснити, моя кінцева дата – 14 число кожного місяця, дата, коли я можу переглядати свої рухи з 14 по 14 число, наприклад, з березня по квітень, казино погано ставиться до того, що хоча я надіслав знімок екрана з мого мобільного телефону з переказами, які я зробив у казино, його це не цікавить, він хоче, щоб виписка з рахунку та номер моєї картки відображалися, я вже коментував вище, це банківський рахунок, а номер картки чи пластик не відображається у виписці з рахунку банк повідомляє мені, чому у картки закінчився термін дії, вона може бути пошкоджена або втрачена, тому банк не вважає це необхідним, і в будь-якому з цих варіантів мені доведеться її змінити, але якщо депозити Що я зробив із казино, так це те, що воно відображається у виписці з рахунку, яку хоче казино.


Тож у мене немає іншого вибору, окрім як дочекатися кінцевої дати 14 квітня та переглянути рухи казино, щоб надіслати їх у файлі PDF, як цього хоче казино.

Вибачте, але казино могло попросити у мене довідку з мого банку або знімок екрана переказів і прискорити це, але вони не хотіли. Мені нічого не залишається, як чекати. Я купив його, і здається, вони хочуть доставити його мені майже через місяць, дуже погане обслуговування від казино.

Радко, ти сказав мені, що я прискорив, повір мені, що я надіслав більше 8 повідомлень, і єдине, що робить казино, це повторює і повторює, його не цікавлять запропоновані мною варіанти (які для них є 100% легальними варіантами але вони ніколи не були зацікавлені, ПРОСТО ПОВТОРІТЬ, ЦЕ ВИГЛЯДАЄ ЗАВАНТАЖЕННЯ) В останньому повідомленні, яке я отримав від казино і яке я вже опублікував вище, мені сказано, що вони чекають дати мого суду, щоб повністю візуалізувати березень і що вони будуть аналіз банківської виписки 14 квітня.

Повторюю, мені нічого не залишається робити, окрім як чекати, як пропонує казино, звичайно, це не позбавляє поганої послуги простого повторення та повторення, здається, ви пишете за допомогою роботів. І чат казино нічого не знає, тільки по електронній пошті повторюю, що вони лише чоботи

Так, повідомляю, що це сталося, але в середині квітня.


вітаю

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
maricandimaldonado
8 міс. тому

У моїй країні ви можете попросити будь-який банк надати додаткову виписку з рахунку – коли завгодно.

Чесно кажучи, я також загубився в цій частині:

« В останньому повідомленні, яке я отримав від казино і яке я вже опублікував вище, мені сказано, що вони чекають дати мого суду, щоб повністю візуалізувати березень, і що вони проаналізують банківську виписку 14 квітня ».

У будь-якому випадку, якщо ви думаєте, що вам варто почекати, то почекайте. Я просто намагався допомогти 🙂, але якщо буде залучено суд, я залишу це без додаткових пропозицій.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У моїй країні ви можете попросити будь-який банк надати додаткову виписку з рахунку – коли завгодно.

Чесно кажучи, я також загубився в цій частині:

« В останньому повідомленні, яке я отримав від казино і яке я вже опублікував вище, мені сказано, що вони чекають дати мого суду, щоб повністю візуалізувати березень, і що вони проаналізують банківську виписку 14 квітня ».

У будь-якому випадку, якщо ви думаєте, що вам варто почекати, то почекайте. Я просто намагався допомогти 🙂, але якщо буде залучено суд, я залишу це без додаткових пропозицій.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Радка в будь-якій країні світу ви можете запросити виписку з банківського рахунку, і вам нададуть роздруковану форму з рухами за 3 дні тому. Вони дадуть вам його роздрукованим, або у вашій заявці ви відразу побачите всі рухи, які ви зробили.

Я згадав про це в казино, але їх це не цікавить, вони просто повторюють речі, і їм не потрібна фотографія чи зображення банківської виписки, вони хочуть це у форматі PDF, і я повторю це ще раз, друже, вони лише повторюють речі, вони не дають вам варіантів під час усієї розмови, яку я мав із казино, і чат не дуже допоможе, якщо ви надішлете електронний лист на їхню електронну адресу довідки.

З цієї причини у мене немає іншого друга, окрім як чекати та мати можливість завантажити виписку з рахунку у файлі PDF.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тепер надішліть цей електронний лист:

На моєму мобільному телефоні є скріншот мого банківського рахунку з переказами, які я зробив із свого банківського рахунку у ваше казино, або депозитами, які я отримав від вас, щоб мені не довелося чекати, пришвидшувати і не чекайте моєї дати суду. виписки з мого рахунку, яка, як я вже згадував, є 14-м числом наступного місяця.

Дякую


Я чекаю від вас, щоб пришвидшити платіж і звільнити мій рахунок у казино, оскільки він заблокований

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У моїй країні ви можете попросити будь-який банк надати додаткову виписку з рахунку – коли завгодно.

Чесно кажучи, я також загубився в цій частині:

« В останньому повідомленні, яке я отримав від казино і яке я вже опублікував вище, мені сказано, що вони чекають дати мого суду, щоб повністю візуалізувати березень, і що вони проаналізують банківську виписку 14 квітня ».

У будь-якому випадку, якщо ви думаєте, що вам варто почекати, то почекайте. Я просто намагався допомогти 🙂, але якщо буде залучено суд, я залишу це без додаткових пропозицій.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Казино відповіло мені:

Привіт Марія!

Дякуємо за надану інформацію. Запитуваний документ із обґрунтованими вимогами є необхідним для завершення цього процесу, у будь-якому випадку ми залишаємось уважними до повідомленої дати, коли ви надсилаєте нам запитуваний документ. Ви можете надіслати нам документ, наданий банком, який буде аналізуватися.

Для продовження Вашого запиту просимо Вас надати нам виписку з Вашої картки **1458, за якою Ви здійснювали оплату PIN-UP протягом усього березня.

Основні вимоги до документа, який необхідно додати:

формат pdf;

У виписці необхідно вказати номер картки;

Виписка повинна бути за весь березень.

Звертаємо Вашу увагу, що документи під час розгляду Вашої заяви можуть бути розглянуті протягом 5 днів з моменту їх надходження. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.

Спасибі за ваше розуміння.


З повагою

Підтримка PIN-UP


Казино відповідає мені так само, як і раніше, я повинен дочекатися дати мого суду, щоб отримати виписку з рахунку та рухи в казино.

Сподіваюся, у мене більше не буде проблем.

вітаю.

Автоматичний переклад.
maricandimaldonado
8 міс. тому

З нашого досвіду, більшість казино приймають документи лише у форматі .pdf, чесно кажучи, тому в цьому немає нічого незвичайного. Будь ласка, надайте документ, який вони просили, щоб отримати доступ до ваших грошей, і повідомляйте нам, коли у вас будуть якісь новини.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Оновлення. Я щойно надіслав виписку зі свого рахунку з 14 березня по 13 квітня, яка показує рухи, які я зробив у цьому казино, і вони все ще просять мене прочитати номер картки у виписці з рахунку, багато банків не вказують це, оскільки картку можна втратив або припинив роботу.

Казино відповідає мені, що вони повинні надіслати їм виписку з рахунку, де вони можуть прочитати номер картки, це неможливо, тому що я їх не маю, я повторюю у виписці з рахунку з 13 березня по 14 квітня читає чітко відображені рухи в казино, і навіть тоді тільки казино повторює те саме.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

З нашого досвіду, більшість казино приймають документи лише у форматі .pdf, чесно кажучи, тому в цьому немає нічого незвичайного. Будь ласка, надайте документ, який вони просили, щоб отримати доступ до ваших грошей, і повідомляйте нам, коли у вас будуть якісь новини.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ромі, я надіслав виписку з рахунку, і рух депозитів у пін-ап казино чітко відображається, і здається, що вони навіть не захочуть платити мені це, якщо це проблема, і я правий, що я можу зробити, (зачекайте поки мій суд не був. Щоб я міг надіслати їм виписку з рахунку, я вже її надіслав, і здається, що вони не хочуть мені платити, хоча бачать, що я повторюю у виписці з рахунку рухи, зроблені в казино)

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого