ФорумКазиноPin-Up Casino - загальне обговорення

Pin-Up Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від nejnost607
|
8701 переглядів 88 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
1 місяць тому

У моїй країні ви можете попросити будь-який банк надати додаткову виписку з рахунку – коли завгодно.

Чесно кажучи, я також загубився в цій частині:

« В останньому повідомленні, яке я отримав від казино і яке я вже опублікував вище, мені сказано, що вони чекають дати мого суду, щоб повністю візуалізувати березень, і що вони проаналізують банківську виписку 14 квітня ».

У будь-якому випадку, якщо ви думаєте, що вам варто почекати, то почекайте. Я просто намагався допомогти 🙂, але якщо буде залучено суд, я залишу це без додаткових пропозицій.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Радко, друже, як я вже пояснював вище, казино все ще не хоче активувати мій рахунок, а тим більше не вивільняти кошти, які я маю на ньому, навіть якщо я надсилаю виписки зі свого рахунку, які показують рухи, які я зробив у казино. (все під приводом того, що номер пластику не відображається, як я вже говорив, банк мені каже, що пластикова карта не входить до виписки по рахунку, оскільки її можна загубити, загубити або чіп перестане працювати, це просто пластик і тільки пластик включено віза включена в мій банківський рахунок, щоб мати можливість робити покупки з мого рахунку)

Але, повторюю, у виписках з рахунку ви можете бачити рухи в казино

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

file Я виставляю депозити в pin up казино в чорній рамці, один із 50, інший із 500 і інший із 450. file У цьому іншому депозит на 1760 песо, і я надсилаю знімки з казино pin up filefile

Автоматичний переклад.
maricandimaldonado
3 тиж. тому

Мені дуже шкода через цю тривалу ситуацію. На жаль, ми тут, на форумі, після всіх порад, наданих вам, не можемо зробити набагато більше. Я настійно пропоную вам подати скаргу до нашої групи розгляду скарг, щоб вони могли краще вивчити вашу справу та допомогти вам у ній. Я знову розміщу тут посилання , де ви можете легко подати скаргу. Будь ласка, повідомте нам, як ви вирішили, і чи потрібна вам наша допомога.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

file Сьогодні о 9 ранку за центральним мексиканським часом я побачив це повідомлення в треї, думаючи, що вони вже звільнили мій обліковий запис, але ні, вони його заблокували. У повідомленні написано дослівно (Ваш обліковий запис Pin-Up заблоковано).

Вони вже заблокували обліковий запис, я більше не можу отримати доступ до свого облікового запису, так працює казино Pin-up, справжня афера.


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мені дуже шкода через цю тривалу ситуацію. На жаль, ми тут, на форумі, після всіх порад, наданих вам, не можемо зробити набагато більше. Я настійно пропоную вам подати скаргу до нашої групи розгляду скарг, щоб вони могли краще вивчити вашу справу та допомогти вам у ній. Я знову розміщу тут посилання , де ви можете легко подати скаргу. Будь ласка, повідомте нам, як ви вирішили, і чи потрібна вам наша допомога.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дякую, Ромі, я сподіваюся, що це допоможе підняти цю скаргу, і, перш за все, те, що вони знизили рейтинг цього казино (саме через цей рейтинг я вирішив відкрити рахунок у цьому казино). Це справді шахрайство.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Тепер я пишу в чаті пін-ап сторінки, і вони назвали мені цю причину, чому вони заблокували мій обліковий запис.

Я:

Я запитав, чому вони заблокували, і вони відповіли наступне.

ВОНИ:

Дякую, що дочекалися моєї відповіді. 🤗

ВОНИ:

Ми залишаємо за собою право призупинити ваш доступ до Веб-сайту та заблокувати ваш обліковий запис у будь-який час без попереднього повідомлення, якщо виявимо будь-яку підозрілу активність, пов’язану з вашим обліковим записом. У такому випадку ми не матимемо жодних зобов’язань повертати або компенсувати будь-які кошти, що залишилися на балансі вашого рахунку. Ми залишаємо за собою право повідомляти про будь-яку таку діяльність відповідним органам, і ви погоджуєтеся повністю співпрацювати з нами у розслідуванні такої діяльності.

Я ВІДПОВІВ:

Яка підозріла діяльність, якщо я 60-річна домогосподарка.

І що вони тепер від мене вимагають, щоб мені повернули кошти?

ВОНИ:

Я розумію незручності, але цей процес виконує спеціалізований відділ, через який ви спілкуєтесь електронною поштою, ми також можемо перевірити, що період відповіді становить 3 дні, у них ще є час, щоб відповісти вам у цей період, тому Я прошу вас почекати та бути терплячими, щоб ви отримали відповідь, сподіваюся, позитивну для вас.🙏


-------------------------------------------------- ----------------


Це останній електронний лист, який я мав учора в контакті зі службою підтримки казино, і вперше вони надіслали мені щось інше, надаючи, що вони збираються мені заплатити, і сьогодні вони заблокували мій обліковий запис. Я пишу останній електронний лист запису для перекладу.

Привіт Марія!


Дякуємо за звернення до служби підтримки Pin-Up. Ми цінуємо ваш запит і цінуємо ваше терпіння! Ваш запит передано до спеціалізованого відділу. Зверніть увагу, що орієнтовний час відповіді становить 3 дні з моменту отримання. Також повідомляємо, що іноді терміни можуть бути продовжені.


З повагою

Підтримка PIN-UP

---------------------------

Ну, я збираюся почекати ці 3 дні, якщо не більше, я грав на bet365, Caliente, Codere, Onlinebigbola, betcris і повірте мені, це казино найгірше з усіх,

Вони навіть ставляться до вас як до злочинця або дають зрозуміти, що вас підозрюють у злочині, тому вони заблокували ваш акаунт, коли я 60 років і всі ті приводи, коли вони блокують ваш акаунт, але вони вас ображають ( хто вони такі, щоб розглядати особу як підозрювану у вчиненні злочину або натякати, що, якщо звинувачувати особу чи сумніватися в особі є серйозним злочином, вони не є владою для цього). І це злочин без доказів. Боже, яке жахливе казино і найгірше.

Вони злочинці. Як говорить девіз, лев думає, що всі в його стані.


І якщо я пишу це для того, щоб розповісти про свій досвід і не грати в цьому казино.

file


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Гаразд, сьогодні вони мали сміливість сказати правду, я вигадав, що рахунок належить комусь іншому, і що вони підробили документи, оскільки в моїй виписці з рахунку є QR-код від банку, щоб підтвердити, що він справжній, вони шахраї.


Казино відповіло мені зараз:


Привіт!

Ваш обліковий запис заблоковано за порушення одного або кількох пунктів Угоди користувача, зокрема пункту 7.11. "Під час верифікації облікового запису або інших перевірочних заходів, що проводяться Адміністрацією сайту, забороняється надавати фальсифіковані документи або документи, які фактично належать нікому, крім фактичного власника облікового запису. Без сумніву, адміністрація сайту розцінить такі дії як шахрайські". і ми будемо змушені негайно заборонити доступ до веб-сайту служби та заблокувати ваш обліковий запис».

Обліковий запис неможливо розблокувати.

З повагою

Підтримка PIN-UP

-------------------------------------------------- --------------------------------Я відповів..

Банківський рахунок справжній, звідти я відправив кошти в казино і отримав від вас гроші, моє ім’я справжнє, і моя особа надіслала мою ідентифікацію, я єдиний власник рахунку, що ще я можу сказати на свою користь і щоб вони повернули мені гроші.

----------------------------------------------


Якщо вони стверджують, що це законно, вони повинні попросити мене зробити селфі, щоб вони могли підтвердити, що це я, і повернути мої гроші, хоча вони вже кажуть, що обліковий запис більше не можна відновити.

Вони обманюють злодії, і я сподіваюся, що на цій сторінці вистачить сміливості знизити рейтинг цього казино, чесно кажучи, він дуже високий для типу казино, яке є таким катастрофічним і злодійським.


filefile

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я вже завантажив скаргу та відгук. Сподіваюся, ви підтримаєте мене у відновленні цих грошей. Дякую, дівчата, Ромі та Радко, що підтримали мене, і я вже програв гроші найжалюгіднішим і найжорстокішим способом, який існує в казино.

Підколоти злодія казино. Немає слів для опису катастрофічного та жалюгідного казино, яким воно є.

Автоматичний переклад.
maricandimaldonado
3 тиж. тому

Привіт знову. Ми дуже раді допомогти, і я сподіваюся, що наша команда розгляду скарг зможе якнайкраще вирішити вашу скаргу . Мені дуже шкода, що вам довелося пройти через цю ситуацію, і дякую за всі оновлення, які ви нам надали.

Що стосується відгуку, який ви написали про це казино, майте на увазі, що він буде розглянутий лише після того, як вашу скаргу буде закрито.

Наразі будьте терплячими та спробуйте оновити свою скаргу, коли це можливо. Також тримайте нас у курсі будь-яких новин щодо цієї справи.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого