ФорумКазиноPariPesa Casino - загальне обговорення

PariPesa Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від locohen100
|
6919 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Нічого страшного, ця сторінка — справжнє шахрайство, вони забирають спосіб повернення та кажуть, що він має бути тим самим, за допомогою якого було внесено, а потім вони скасовують усі види варіантів повернення, а той, що стосується картки зняття коштів, не підходить ось, це було з тим, що я вношу. тотальне шахрайство paripesa

Автоматичний переклад.
negredo69
1 рік тому

З моєї точки зору, якщо проблема полягає лише у варіантах оплати, казино має запропонувати лише один – робочий, а потім продовжити виплату якомога швидше. Як крайній засіб, криптовалюти зазвичай використовуються, щоб врятувати ситуацію. Я радий, що ви написали скаргу, звучить так, ніби казино зараз безпорадне.

Зовсім не добре 🙁.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось знає, який розумний термін для процесу перевірки документів (kyc)?

Просто тиждень тому все відправила і поки нічого. Це нормально??

Автоматичний переклад.
Pro3477
1 рік тому

Привіт,

Загалом я знаю казино, здатні перевіряти нових гравців протягом 48 годин... Що ж, я б почав нагадувати про себе в казино, тому я вважаю, що тижня достатньо.

Можливо, ви отримали підтвердження або часткове доповнення з цього приводу?

Я не хочу здатися дурним, але чи можете ви перевірити всі свої папки корзини, розділ реклами (спеціальний Gmail), папки зі спамом тощо? Просто переконайтеся, що затримка не на вашому боці.

Я точно знаю, як це звучить, але ви здивуєтеся, як часто такі електронні листи потрапляють у папку зі спамом...

У будь-якому випадку ми надаємо казино 14 повних днів, доки ми не втрутимося для розслідування скарги.

Знайдіть свою додаткову інформацію тут .

Тож тим часом принаймні я буду тут для вас.




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт!

Дякуємо за швидку та повну відповідь.

Так, я перевірив папку зі спамом, але це не так.

Спочатку, коли я почав процес KYC, вони вимагали чіткі копії ідентифікаційної картки, потім це була фотографія обличчя з карткою в руці поруч із обличчям і їхній електронний лист із запитом про це в іншій руці (смішно), але я погодився з усім і відправив його. Зрештою, тиждень тому відповіли, що треба чекати відповіді спеціалістів.

Я підсилював це день у день, і відповідь завжди одна і та сама копія, що запити аналізуються в порядку, і мені доводиться чекати.

Тоді я зачекаю 14 днів, а потім подам офіційну скаргу.


Дуже дякую за підтримку

Автоматичний переклад.
Pro3477
1 рік тому

Привіт!

Гаразд, судячи з вашої відповіді, я б сказав, що ви були більш ніж щедрими, коли йдеться про співпрацю.

Тому прикро, що все так закінчилося. Це, мабуть, утомливо, але я вважаю, що нам варто трохи почекати.

Просто дайте мені знати, коли щось зміниться, добре?

Чесно кажучи, скаргу можна подати і зараз, але її відкладуть до 14 числа. 🙁


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. У мене така ж проблема, як і в інших користувачів букмекерської контори paripesa. Я поставив суму на картку, і після ставки я хотів би зняти гроші тим же методом, але він мені не дозволяє. Я пробував більше 30 разів, але немає можливості. Я спілкувався з ними як електронною поштою, так і через додаток, і вони не дають мені рішення, вони завжди відповідають мені те саме, щоб спробувати це пізніше або зробити новий депозит іншим способом, а потім я знімаю його, але не не треба цього робити, я просто хочу забрати свої гроші. Я розмовляв зі своїм банком, і вони сказали мені, що це їхня провина, що вони повинні надіслати операцію, щоб дозволити мені підтвердити операцію. Вони надсилають його без перевірки, і система його не приймає.

Сподіваюся, ви допоможете мені отримати мої гроші, тому що я в розпачі. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
dbragra
3 міс. тому

Привіт, це, звичайно, неприємно, якщо вам повертали гроші 30 разів.

Однак одна важлива річ для мене, перш ніж ми продовжимо, це з’ясувати, чи стосується ця справа ставок на спорт чи ні. Якщо це так, я порекомендую вам посилання, де, я сподіваюся, вони можуть вам допомогти, але якщо мова йде не про ставки на спорт, ми також спробуємо вам допомогти.

Я вважаю, що казино не зовсім правильно говорити вам внести більше грошей іншим способом і вивести їх таким чином. Якщо у них є проблема, вони повинні спробувати її вирішити, і я не вважаю спосіб оплати великою проблемою.

Тож чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Якщо мова йде про ставки на спорт. Я намагаюся отримати гроші тим же способом, що й вніс, але це неможливо. Тепер вони кажуть мені, що моя картка знаходиться в чорному списку, коли я користуюся нею щодня, і у мене немає проблем. Мені незручно, що вони просять мене внести більше грошей іншим способом, щоб мати можливість їх зняти. Сподіваюся, ви допоможете мені та знайдете рішення.

Автоматичний переклад.
dbragra
3 міс. тому

Якщо мова йде про ставки на спорт, ми не можемо допомогти, оскільки у нас немає експертів і достатньої інформації.

Але я спробую допомогти вам принаймні, надавши вам посилання, за якими ви можете подати скаргу, і я твердо вірю, що вони зможуть вам допомогти там.

Ви можете знайти їх тут:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Я тримаю за вас кулаки, і сподіваюся, що все вирішиться. Я міг би ще раз запитати, якби вам сказали зробити депозит іншим способом, про який великий депозит ми говоримо? Якщо необхідно перевірити метод, звичайним є депозит перевірки. Ви також намагалися з'ясувати, чому ваша картка повинна бути в чорному списку?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Яке посилання, яке ви опублікували, ви рекомендуєте отримати? Або вони всі однакові?

Ну, це залежить від способу депозиту, але я не довіряю певним методам електронного гаманця та іншим методам. Я думаю, що мінімум на картку становить 5 євро, але я маю лише одну картку, і я не хочу робити депозит іншим способом, а потім не мати змоги його зняти.

Автоматичний переклад.
dbragra
3 міс. тому

Так, я розумію, що ви, очевидно, не хочете ризикувати.

Щодо посилань, то я точно не знаю, яка з них буде кращою, просто треба пробувати. Можливо, на деяких з них ви не знайдете відповідне казино, так що якось розберетесь. Звичайно, обов'язково намагайтеся, тому що краще, коли хтось намагається допомогти, ніж ніхто.

Дайте мені знати, чи вирішите вибрати його, і що вам вдалося знайти.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

І тут ти не можеш мені допомогти? Невже немає нікого з Paripesa, щоб допомогти мені, як іншим людям, з якими трапилося те саме?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
dbragra
3 міс. тому

Ну а щодо ставок на спорт, то ми ще нікому не допомогли розкрити справу, тому що такі скарги відхиляються. У нас немає фахівців, тому це неможливо. 😥

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

доброго вечора. Я давно зареєстрований у казино papesa з 31.03.2023. У мене ніколи не було проблем із казино чи зняттям коштів, але тепер я виграв приз у розмірі 5000, і я не можу зняти гроші, які вони кажуть мій обліковий запис обмежено зняттям 100 євро на день, а в інших випадках я без проблем знімав 500 євро. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
martinspirescb34
1 місяць тому

Привіт, казино також повідомило вам, чому у вас раптово з’явився такий ліміт на зняття грошей, коли раніше він був нормальним? Я вважаю це досить дивним, і ви, ймовірно, зніматимете 5000 довше.

Я також помітив, що ви подали скаргу, і це було б гарною відповіддю на запитання Домініки.

Чи можливо це?

Просто натисніть тут . ⬅️

Я теж буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Доброго ранку всім, у мене виникла проблема з грою на paripesa. Я зняв 300,65 євро за допомогою доступного методу, який був через sepa, оскільки з тими, які я вніс (тобто за допомогою картки), мені було відхилено.

Тут трагедія: запит на зняття коштів написано схвалено, але зазвичай гроші надходять протягом кількох хвилин і більше всього у формулюванні IBAN, яке я скопіював і вставив із веб-сайту банку, а також вставив слово (iban), вибачте за каламбур.

Тепер у мене є ще 400 євро для зняття, але вони сказали мені зачекати принаймні 24 години та використати метод, яким я заплатив. Але я цього раніше не робив, чи можливо, що ті 300 євро ніколи не прийдуть? Дуже дякую

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Допоможіть будь ласка

Автоматичний переклад.
andreacibrario17
4 дн. тому

Привіт, я не думаю, що гроші від попереднього зняття не повинні прийти до вас. Якщо у вас виникла проблема, і ви не можете зняти кошти, спробуйте спершу зв’язатися з казино та подивіться, що станеться, і чи допоможуть вони вам або порадить. Якщо цього не станеться, вас проігнорують і гроші не надходитимуть, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

На даний момент я б не ставився до цього скептично і наберіться терпіння, оскільки ми також даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві.

Якщо щось станеться, обов’язково повідомте нас, і ми подивимося, що можемо зробити.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого