У мене не було подібного досвіду, але я подивився на скарги і минулого разу гравцеві вдалося вирішити свою проблему. Мені цікаво, що могло тривати так довго, якщо ви сказали, що відкликання схвалено. Особисто я отримаю пораду, що потрібно повторити процес, я зроблю це, але не багато разів. Не бачу сенсу. Який спосіб оплати ви використовуєте?
Я не знаю, чи вони справді тобі заплатять.
У будь-якому випадку, з того, що ви написали у своєму дописі, я бачу, що справи просунулися вперед, і якщо ви не отримаєте гроші, ми спробуємо вам допомогти.
Але я сподіваюся, що це не знадобиться.🙂
I haven't had similar experiences but I have looked at the complaints and last time a player managed to solve his problem. I'm wondering what could have taken so long if you say the withdrawal was approved. Personally, if I get advice that I have to redo the process, I will do it, but not many times. I don't see the point. What payment method do you use?
I don't know if they'll actually pay you.
Anyway, I have seen, from what you wrote in your post, that things have moved forward and if you don't get the money we will try to help you.
But I hope it won't be necessary.🙂