2 р. тому
Тут ви можете обговорити PariPesa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ця букмекерська контора недоступна для американського континенту, незалежно від того, наскільки ви просите їх допомогти вам з виведенням коштів, вони не дають вам рішення, «як може бути можливим, що депозити дозволені з ПЕРУ, якщо всі варіанти виведення є лише для ЄВРОПИ АБО АЗІЇ, , це можна вважати шахрайством
This bookmaker is not available for the American continent, no matter how much you ask them to help you with your withdrawal they do not give you a solution, `how can it be possible that deposits are allowed from PERU if all the withdrawal options are only for EUROPE OR ASIA, , this can be considered a scam
esta casa de apuestas no esta dsiponible para el continente americano, por mas que pides que te ayuden con tu retiro no le dan solucion, `como puede ser posible que se permita realizar depositos desde PERU si todas las opciones de retiro solo son para EUROPA O ASIA, , esto puedes ser considerado como estafa
Здравствуйте,
тому це казино не може запропонувати вам будь-який робочий варіант оплати, щоб продовжити виведення? Цікаво, чи вказали ви країну проживання чи повну адресу в Перу під час реєстрації облікового запису?
Будь ласка, чи є у вас роздруковані екрани з чатом або електронними листами щодо цієї проблеми?
Це свіже казино, тому буде добре дослідити.
Hello,
so this casino is not able to offer you any working payment option to proceed with your withdrawal? Did you fill in the country of residence or your full address in Peru when registering your account, I wonder?
Do you have any print screens with chat or emails concerning this issue, please?
It's a fresh casino, so it will be good to investigate.
Хлопці, чи траплялося з вами так, що кожного разу, коли ви виграєте та знімаєте кошти, вони залишають ваші зняття на кілька днів, не даючи вам пояснень?
Guys too, does it happen to you that every time you win and withdraw they leave your withdrawals pending for days and days without giving you explanations?
Ragazzi anche a voi capita che ogni volta che vincete e prelevate vi lasciano i prelievi in sospeso per giorni e giorni senza darvi spiegazioni?
Друзі, я хотів би поговорити з представником цього сайту, останній раз, щоб зняти свої виграші, знадобилося 20 днів, за ці 20 днів я багато разів запитував пояснення як через чат, так і електронною поштою, але допомога не була -існує, жодних пояснень .. тепер я чекаю нових вилучень майже 5 днів і те саме ... виведення коштів завжди заблоковано та жодних пояснень ... Я не розумію, чому це казино так ставиться до своїх клієнтів
Guys I would love to talk to some representative of this site, the last time to be able to withdraw my winnings it took 20 days, in these 20 days I have asked many times for explanations both via chat and via email but the assistance is non-existent, never any explanation .. now I have been waiting for more withdrawals for almost 5 days and the same ... withdrawals always blocked and no explanation ... I don't understand why this casino treats its customers this way
Ragazzi vorrei tanto parlare con qualche rappresentante di questo sito, l ultima volta per poter prelevare le mie vincite ci sono voluti 20 giorni, in questi 20 giorni ho chiesto tante volte spiegazioni sia via chat che via mail ma l assistenza é inesistente, mai nessuna spiegazione .. ora aspetto altri prelievi da quasi 5 giorni e lo stesso...prelievi sempre bloccati e nessuna spiegazione ...non capisco perché questo casino tratta così i suoi clienti
Швидше за все, казино чекає, поки ви пограєте, поки вони затримують виведення коштів, і сподіваються на ваш програш. Я часто стикаюся з таким ставленням. Одного разу чекав виведення три місяці з умовою робити ставки раз на тиждень, інакше закриють рахунок за бездіяльність.
Most likely the casino is waiting for you to play while they are delaying the withdrawal, and hope for your loss. I often encounter this attitude. Once I waited for the withdrawal for three months, with the condition that I should make bets once a week, otherwise they will close the account for inactivity.
Скорей всего казино ждёт что вы будите играть, пока они тянут время с выводом, и надеются на ваш проигрыш. Я часто сталкиваюсь с таким отношением. Один раз ждал вывод три месяца, с условием что раз в неделю должен делать ставки, иначе закроют счёт за бездействие.
Ні, це не так, тому що зняття коштів приймаються, я не можу їх скасувати, але вони ніколи не оплачуються, я продовжую розмовляти як у чаті допомоги, так і електронною поштою, але мені ніколи не дають жодних пояснень, мені завжди кажуть почекати . . Я ділюся своїм досвідом на всіх форумах і в соціальних мережах, сподіваючись, що люди не гратимуть на цьому сайті
No, this is not the case because the withdrawals are accepted, I cannot cancel them, but they are never paid, I continue to talk both with the assistance chat and via email but I am never given any explanation, I am always told to wait. . I'm sharing my experience on all the forums and social networks, hoping that people don't play on this site
No non é questo io caso perché i prelievi risultano accettati, non posso annullarli, però nn vengono mai pagati, continuo a parlare sia con la chat di assistenza sia via mail ma non mi viene mai fornita nessuna spiegazione, mi viene detto sempre di aspettare.. sto raccontando la mia esperienza su tutti i forum e i social, sperando che la gente non giochi su questo sito
Привіт,
є кілька причин, які можуть спричинити затримку, на жаль, казино має вирішувати ситуацію більш відкрито по відношенню до гравців, це точно.
Наскільки я розумію, це не перша затримка платежу, з якою ви стикалися?
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, надішліть скаргу ( просто натисніть тут )
Це свіже казино, тож будемо сподіватися, що це результат певних початкових проблем.
Hello,
there are several reasons that may cause delay, sadly the casino should handle the situation more openly toward players, that's for sure.
As far as I understand this is not the first delayed payment you've experienced right?
If you feel you need help, submit a complaint (just click here)
It's a fresh casino so let's hope that this is a result of some sort of starting issues.
Це добре. Будемо сподіватися, що казино виплатить вам швидше 🤞. Буде перевіряти подальший прогрес.
That's good. Let's hope that the casino will pay you sooner rather than later 🤞. Will check on further progress.
Привіт,
Я виявив, що скаргу закрито, оскільки казино заявило, що ви втратили баланс. На жаль, ви перестали нам відповідати.
Hello,
I found that the complaint was closed because the casino stated that you lost the balance. Sadly, you stopped responding to us.
Я чекаю два зняття по 200 і 213 євро, мені завжди відповідають так само, як чекають підтвердження від оператора, на даний момент гроші все ще не приходять і я все ще думаю, що ця сторінка шахрайська.
209/5000
I am waiting for two withdrawals of 200 and 213 euros, they always answer me the same as they are waiting for confirmation from the operator, at the moment the money still does not arrive and I still think that this page is a scam.
209/5000
Espero dos retiradas de 200 y 213 euros, siempre me responden lo mismo que están esperando la confirmación del operador, de momento el dinero me sigue sin llegar y singo pensando que esta página es una estafa.
209/5000
Мені шкода, що у вас проблеми зі зняттям коштів, і я також помітив, що ви не один такий. Пристойне казино, на мій погляд, мало б справу з альтернативними варіантами оплати. Вони запропонували щось? Якщо проблема не зникає, вони повинні це зробити.
Однак я боюся, що в цьому випадку казино також чекає вирішення, оскільки цією проблемою займається платіжний провайдер
У будь-якому випадку, скарга все ще відкрита, і, сподіваюся, незабаром вам допоможуть. Тримайте нас в курсі.
I'm sorry you're having trouble with withdrawals, and I also noticed that you're not the only one. A decent casino, in my opinion, would deal with alternative payment options. Did they suggest any? If the problem persists, they should do it.
However, I'm afraid that in this case the casino is also waiting for a solution, as this issue is being dealt with by the payment provider
Anyway, the complaint is still open and hopefully you'll get helped soon. Keep us posted.
Привіт, Джаро, схоже, це казино — шахрайство. Я також знімаю гроші, знаючи та через три дні після того, як повідомляю їм, що збираюся повідомити про них, і цей спосіб виведення більше не відображається, і я намагаюся зняти гроші іншим способом і вони всі відмовляються від мене.
Я не можу зняти гроші, і вони відповідають, що відповідний відділ намагається вирішити проблему, афера
Hello jaro, it looks like this casino is a scam, I also withdraw money by knowing and three days after telling them that I am going to report them and that withdrawal method no longer appears and I try to withdraw the withdrawal in some other way and they all reject me.
I can't be able to withdraw the money and their response is that the corresponding department is trying to solve the problem, scam
Hola jaro tiene pinta que este casino es una estafa, además retire dinero por sepa y a los tres días de decirles que los voy a denunciar y tal ya no aparece ese método de retirada y intento sacar de alguna otra manera la retirada y me rechazan todas.
No consigo poder retirar el dinero y su respuesta es que el departamento correspondiente está intentando solucionar el problema, estafa
Хм, як на мене, це дивно. Я не думаю, що справжнє казино повинно створювати такі проблеми. Отже, виходячи з того, що ви написали, вони не надали вам жодного іншого способу оплати, вірно?
Скарга все ще відкрита, і я хотів би побачити відповідь казино, якщо вони її нададуть.
Ви все ще спілкуєтеся з казино? Крім того, що ви згадали, вони сказали вам ще щось, чи це та сама стара пісня?
Я знаю, що це дратує продовжувати чекати, але, як я вже сказав, може бути помилка на стороні провайдера, і тому казино також може чекати відповіді та вирішення ситуації.
Повідомте нас, якщо щось зміниться. 🙂
Hm, that's strange in my opinion. I don't think a proper casino should have to cause problems like that. So based on what you wrote, they didn't provide you with any other payment method right ?
The complaint is still open and I would like to see the casino's response, if they provide one.
Are you still in communication with the casino ? Apart from what you mentioned, have they told you anything else, or is it the same old song ?
I know it's annoying to keep waiting, but as I said, there might be a fault on the provider's side, and therefore the casino can also wait for a response and a solution to the situation.
Let us know if anything changes. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.