ГоловнаФорумКазиноOshi Casino - загальне обговорення

Oshi Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від kaischildhauer
|
23 432 переглядів 129 відповідей |
|
1...5 6 7
hayy22wong
7 міс. тому

8 днів і зняття ще не завершено....

НЕ КЛАДАЙТЕ ГРОШІ В OSHI CASINO!!!

Якщо ви виграєте, у вас будуть труднощі з виведенням...

file

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Оші

Тепер у вас є «на додаток» до мого вже повністю підтвердженого облікового запису!

(Сотні депозитів і 2 зняття вже здійснено з рахунком, підтвердженим усіма звичайними документами!)


Мій зняття коштів у Skrill було скасовано вчора!?

Раптом причиною назвали те, що їм більше не потрібне моє селфі з паспортом з первинної реєстрації


Ні, тепер це має бути нове селфі "де теж має бути видно мій лікоть!?"

Я граю онлайн 20 років і навчився достатньо уроків! 🙂

Так що не добре для мене

і чисте переслідування, якщо ви відиграєте щось дрібне?

Крім того, така злість і вигляд дурня не корисні для мого здоров’я!

Два роки тому переніс інсульт

і я просто граю, щоб відволіктися і розважитися!


Але добре, я зробив фотографії вчора і надіслав їх.

(Один раз з водійським посвідченням і один раз з паспортом)


Зовсім непросто, що все там є. Ціла рука з ідентифікатором обличчя до ліктя та, звичайно, обов’язкова розбірливість ° 🙂

Але я думаю, що це суть домагань?


Я також завжди граю без бонусу!

і, як я вже сказав, я вже сто разів вносив депозит з Oshi!

Отже, чому була виплата Skrill


ще не оброблено?


Наскільки я розумію, ви маєте "лише" карибську ліцензію


Але ви навіть повинні

Сертифікат довіри AskGamblers

власний..?


Чи не варто по-іншому ставитися до постійних клієнтів?


Будь ласка, коли мій платіж буде «оброблено»?


Дякую
















Автоматичний переклад.
Barny1100
7 міс. тому

Привіт, я читав про вашу проблему зняття коштів. Я думаю, що хоча ви ще не стикалися з такою ситуацією щодо верифікації облікового запису і, отже, селфі з подібним запитом, я стикався. Я відчуваю, що це відбувається все частіше і частіше, і казино іноді вимагають від гравців досить дивних речей.

Однак я б сказав, що доки ваше селфі не пройде та не буде прийнято, його не можна буде відкликати, і, можливо, це стало причиною відмови. Але чи запитували ви в казино будь-які подробиці, і вони сказали вам щось більше? Селфі ще в статусі перевірки чи вже прийнято?

Це, мабуть, найважливіше, і я сподіваюся, що ви зможете відмовитися.

Дайте мені знати, як це відбувається, чи у вас все ще виникають проблеми.

Я буду чекати. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Вибачте, але після 3 листів 1 година з новими селфі

і 2 публікації на сайтах казино, як тут ..

Не вистачає сміливості та часу питати далі.......

Очевидно, це прискорило події! 🙂

здається, тепер нам вдалося "повторно" активувати рахунок, який був підтверджений роками багатьма документами, для виплати. 🙂


Тож це вже було вирішено після 1 дня проблем


Дякую

Автоматичний переклад.
Barny1100
7 міс. тому

Ну, я радий, що це нарешті вирішено і вам більше не потрібно втрачати нерви через це. Цей підхід слід застосовувати більше, щоб казино намагалися допомогти якомога швидше.

Дякую, що написали та дали мені знати.

у будь-якому випадку, ти збираєшся залишитися тут, щоб грати в цьому казино? 😉

Автоматичний переклад.
Barny1100
7 міс. тому

Привіт Барні,


Я радий, що ти нарешті отримав свої гроші. Від мене теж вимагали зробити селфі, показуючи лікоть. Мені просто потрібно було підкоритися, що ще ти міг зробити?

Я підозрюю, що в Oshi Casino виникла велика проблема з виплатами або через технічну (сподіваюся, це так, оскільки її можна вирішити), або, насмілюся сказати, фінансову проблему, тобто проблеми з виплатою коштів, тому що вони просто не у мене немає грошей.

У будь-якому випадку НЕ КЛАДАЙТЕ ГРОШІ В OSHI CASINO , доки вони не вирішать свою проблему.

Я все ще наполегливо закликаю Casino Guru видалити Oshi Casino з позиції №1 рекомендованих казино.

Моє крипто BNB зняття через 10 днів все ще очікує...

Я знову звернувся сьогодні, і все та сама відповідь: "будь ласка, зачекайте".

Нарешті я підсумував ситуацію та підтвердив, чи це було правильно (див. вкладене).

file


Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
hayy22wong
7 міс. тому

Що ж, це може виглядати багатообіцяюче, оскільки інший гравець отримав свої гроші.

Однак я хотів би звернути увагу на той факт, що якщо в казино виникли технічні проблеми або платіжний провайдер працює над вирішенням проблеми, це не є причиною видаляти казино або надавати йому нижчий індекс безпеки. Важливо пам’ятати, що подібні речі трапляються часто, і якщо кожне казино має бути покараним, то це, мабуть, не буде добре. Іноді ви не можете це контролювати, але поки вони наполегливо працюють і ви врешті-решт отримуєте свої гроші, це має значення. А отже, як казино збирається це впоратися. Вони також спілкуються з вами і не залишають вас без відповіді, що також є хорошим знаком, тож наберіться терпіння, і ми побачимо, чи вдасться вам забрати свої гроші.

Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати вам допомогти. Ми даємо казино 14 днів для вирішення будь-яких проблем, які можуть виникнути, тож ви майже готові.

Повідомте мене, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт Яро,


Минуло більше 14 днів , а жодної відповіді на мою відмову.


Я постійно зв’язувався з Oshi Casino на регулярній основі, але все одно отримав той самий результат... «будь ласка, зачекайте...»


Я щойно подав скаргу на Casino Guru.

З нетерпінням чекаємо почути від Casino Guru та вирішити цю проблему якомога швидше.

😢

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
hayy22wong
7 міс. тому

Ой, мені так шкода. Було б найкраще знати, що за цим стоїть, і я був би радий, якби ви отримали відкликання.

Ви правильно зробили, що подали скаргу, тож подивимося, що буде. Не соромтеся відповідати Ніку, який поставив кілька запитань.

Просто натисніть тут . ⬅️

Я буду тримати кулаки і повідомляти вам, якщо щось зміниться. 🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Оновлення:

Відкликати запит після 17 днів, які все ще очікують на обробку...

Вони все ще посилаються на проблему постачальника платежів через затримку та просто кажуть мені терпляче чекати, не вказуючи приблизний час вирішення... 🙁

Та сама рекомендація від мене: НЕ грайте в Oshi Casino , якщо хочете вивести свої виграші.

file

Автоматичний переклад.
hayy22wong
7 міс. тому

Схоже, що казино не хоче вводити в оману, якщо у постачальника платежів виникнуть проблеми. Якщо вони не знають, коли це може бути вирішено, вони краще не повідомлять вам конкретну дату.

З іншого боку, я б сказав, що це досить багато, і 17 днів чекати без оновлення мене теж не лякають.

У будь-якому випадку, мені було цікаво, чи ви запитували про якийсь інший варіант, де немає проблем.

Ви пробували це?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт Яро,

Коли ви говорите про якийсь інший варіант, ви маєте на увазі інші варіанти оплати/виведення Oshi? або Ви говорите про те, що я повинен піти в альтернативне онлайн-казино?

Автоматичний переклад.
hayy22wong
7 міс. тому

Так, у першому випадку ви все зрозуміли. Я мав на увазі інший варіант зняття. Можливо, це не найкраща ідея, оскільки вам доведеться чекати невідомо скільки часу, але якщо у них виникнуть проблеми з платіжним постачальником для певного методу, їх можливо вирішити. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я поставив це запитання після того, як у вашому дописі служба обслуговування клієнтів просто сказала, що мені просто потрібно чекати в черзі, поки фінансова команда обробить платіж. Він не порушував питань провайдера платежів.

Ніщо, що я можу сказати, не змінить і не вплине на обробку платежу. Вони все ще кажуть: "Будь ласка, зачекайте на фінансову команду. Ваш платіж у черзі".

Не можу наголосити : «НЕ КЛАДАЙТЕ ГРОШІ В OSHI CASINO!!!» якщо ви хочете зняти будь-які виграші.

Зараз минуло 19 днів, і мій BNB криптовалюта все ще очікує... (що справді має бути миттєвим)


ПРИМІТКА: якщо виплати справді знаходяться в черзі (перший у першому обслуговується), логічно ви чекатимете понад 19 днів, перш ніж побачите своє зняття.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
hayy22wong
7 міс. тому

Гаразд, тоді залиште зняття без змін, щоб не скасовувати його та вводити зняття іншим способом, щоб знову чекати, можливо навіть довше. 🤷‍♂️

Я бачив, що Домініка зв’язалася з казино, і я сподіваюся, що вони зможуть вирішити цю ситуацію якомога швидше.

Якщо щось зрушиться з місця, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Дякую Яро

Дуже чекаю вирішення цієї проблеми.

Якщо це не вирішиться, я настійно рекомендую Casino Guru знизити рейтинг свого списку з №1 у рекомендованому вами казино .

Саме через вашу рекомендацію №1 я вибрав їх як своє перше онлайн-казино, яке я спробував.

Я справді не хочу, щоб хтось інший пережив те, через що я пройшов. Вся частина казино, виграти чи програти, полягає в тому, щоб бути приємною розвагою (а не витрачати час на підтримку в чаті та на цей форум, щоб переслідувати та скаржитися).

Автоматичний переклад.
hayy22wong
7 міс. тому

Якщо я можу додати свою точку зору, це дійсно виглядає як затримка. У таких ситуаціях справді нічого не поробиш. Відомі великі казино, як здається, слабші в цьому.

Погодьтеся, це зовсім не весело.

Але не хвилюйтеся: якщо будь-яке казино не виплатить свої зобов’язання перед гравцями, це матиме наслідки. Це ще одна чудова особливість процесу розгляду скарг. Ви коли-небудь чули про чорні точки? 🙂

У будь-якому разі, я сподіваюся, що незабаром вони докладуть своїх зусиль якнайкраще, і ви швидко виберетеся з цієї халепи 🤞🤞.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Радка,

Дякую за оптимістичний погляд. 🙂

Я згоден з тим, що казино Oshi займає перше місце в рейтингу онлайн-казино від Casino Guru, безумовно, вони повинні бути професійним казино і вирішуватимуть таку ситуацію швидко та професійно. Вони, мабуть, зробили щось правильне, щоб заслужити такий статус.

Тому дуже прикро, що вони проігнорували мене та проігнорували запит Casino Guru відповісти. Минуло 7 днів, а казино Oshi ще не долучилося до вирішення моєї скарги. Casino Guru продовжив ще 7 днів для відповіді. Будемо сподіватися, що вони прийдуть на вечірку і вирішать мою проблему.


Автоматичний переклад.
hayy22wong
6 міс. тому

Так, ви праві. Я твердо вірю, як і ви, що вони відреагують на скаргу та всю ситуацію, і що вони не залишать усе на цьому, і ви зрештою отримаєте свої гроші. Я вважаю, що лояльних гравців і тих, хто любить казино, потрібно поважати, тому що їх потрібно утримувати. Я сподіваюся, що казино сприйме це таким чином і надасть оновлення з хорошими новинами. Наразі нам доведеться почекати, поки це станеться. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так само я все ще був упевнений, що казино Oshi вирішить мою проблему на основі вашого коментаря. Однак, здається, казино Oshi повністю проігнорувало прохання Casino Guru внести свій внесок у вирішення моєї скарги (протягом 14-денного часу відповіді).

Зараз у мене є 2200 австралійських доларів, які застрягли в Oshi Casino, і зараз ми можемо вирішити проблему.

З цього епізоду я щиро сподіваюся, що казино Oshi постраждає від наслідків дій або, точніше, бездіяльності, щоб допомогти своїм клієнтам. Я настійно рекомендую Casino Guru знизити їх рейтинг з рейтингу онлайн-казино №1.

Як ви можете собі уявити, це дуже засмучує.

PS. Я знову звернувся до казино Oshi, і вони все ще кажуть мені "будь ласка, зачекайте"

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого