Дякую Яро!
Так, вони зробили мені електронний лист. Я не надто впевнений, чи це тому, що вони вирішили надіслати мені електронний лист у результаті скарги на Casino Guru, чи тому, що я надіслав електронний лист на suppport@oshi.io сьогодні.
У будь-якому випадку я радий, що є певний прогрес.
Вони попросили мене надіслати його за допомогою банківського переказу, тож я зробив.
Вони мали 2 партнерів по банківському переказу "WIRE" і "MIFINITY_AU". Тож я переказав $1288 через "WIRE" і $1008 через "MIFINITY_AU".
На їхній сторінці відкликання зазначено, що очищення займе 3-10 днів.
Шкода, що вони не сказали мені зробити це раніше.
Я вважаю, що їх підтримка в чаті безнадійна. Я пропоную всім, хто має СПРАВЖНІ проблеми з Oshi Casino, надіслати електронний лист support@oshi.io а не спілкуватися в чаті .
Буду тримати вас у курсі, щоб побачити, чи я врешті-решт отримаю свої гроші!
Thanks Jaro!
Yes, they did email me. I'm not too sure is it because they decided to send me the email as a result of the complaint on Casino Guru or becasue I sent an email to suppport@oshi.io today.
Eitherway, I'm glad there is some progress.
They have requested me to send it via Bank Transfer, so I did.
They had 2 bank transfer partners "WIRE" & "MIFINITY_AU". So I transferred $1288 via "WIRE" and $1008 via "MIFINITY_AU".
Their withdraw page stated it will take 3-10 days to clear.
It's a shame that they didn't tell me to do this earlier.
I do feel their live chat support is hopeless. I suggest anyone has REAL problem with Oshi Casino to email support@oshi.io rather than talking to the live chat.
Will keep you guys posted to see if I do eventually get my money!
Автоматичний переклад.