ГоловнаФорумКазиноOshi Casino - загальне обговорення

Oshi Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від kaischildhauer
|
28 289 переглядів 135 відповідей |
|
1...6 7
hayy22wong

Як я зараз дивився вашу скаргу, вони вас списали. Проблема з ними полягає в тому, що платіжний постачальник має деякі проблеми, але ви, напевно, чули це достатньо.

Очевидно, вони збираються надіслати вам електронний лист із рекомендацією іншого методу виведення коштів, оскільки цей кілька разів не вдавався. Ти вже щось отримав чи ні? Сподіваюся, все вийде і ви зможете все зняти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую Яро!

Так, вони зробили мені електронний лист. Я не надто впевнений, чи це тому, що вони вирішили надіслати мені електронний лист у результаті скарги на Casino Guru, чи тому, що я надіслав електронний лист на suppport@oshi.io сьогодні.

У будь-якому випадку я радий, що є певний прогрес.

Вони попросили мене надіслати його за допомогою банківського переказу, тож я зробив.

Вони мали 2 партнерів по банківському переказу "WIRE" і "MIFINITY_AU". Тож я переказав $1288 через "WIRE" і $1008 через "MIFINITY_AU".

На їхній сторінці відкликання зазначено, що очищення займе 3-10 днів.

Шкода, що вони не сказали мені зробити це раніше.

Я вважаю, що їх підтримка в чаті безнадійна. Я пропоную всім, хто має СПРАВЖНІ проблеми з Oshi Casino, надіслати електронний лист support@oshi.io а не спілкуватися в чаті .

Буду тримати вас у курсі, щоб побачити, чи я врешті-решт отримаю свої гроші!

Автоматичний переклад.
hayy22wong

Будь ласка, і ми обов'язково чекаємо на оновлення.

Сподіваємося, що цього разу виведення коштів пройде, і ви отримаєте свої гроші. Я бачу, що ви розділили обидва зняття, тому я твердо вірю, що жоден банківський переказ не вдасться.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Чому сказано, що це казино прагматичне, але коли я туди потрапив, у ньому немає прагматичних ігор

Автоматичний переклад.
Mwratten

Привіт Мвраттен,

У них є прагматичні ігри, і вони працюють. Я перевірив це на своєму обліковому записі, і я також перебуваю в Австралії.

Я знаю, що деякі провайдери можуть обмежити свої ігри для гравців із деяких країн. Такі ігри, як NETENT, Evolution Gaming тощо, не обслуговуватимуться австралійськими гравцями.

Посилання на казино Oshi, у мене був надзвичайно поганий досвід із затримкою виведення коштів. Я пропоную вам бути обережними з цим казино.

Я використовував Tsars Casino, і наразі маю хороший досвід роботи з ними. Легка перевірка та відсутність проблем зі зняттям.

Удачі!


Змінено
Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро,

Так, я цілком впевнений, що обидва зрештою вийде.

Як оновлення, надійшло лише 1008 доларів США через "MIFINITY_AU" (протягом 24 годин після запиту).

Однак інші 1288 доларів США через "WIRE" ще отримані (минуло 3 дні після запиту)

Обидва банківські перекази зняли на той самий банківський рахунок.

Вони вказали 3-10 днів для зняття банківським переказом, тож почекаємо та побачимо.

Змінено
Автоматичний переклад.

Чому сказано, що це казино прагматичне, але коли я туди потрапив, у ньому немає прагматичних ігор

Автоматичний переклад.

Привіт, hayy22wong пояснив це досить добре, і це правда, що деякі провайдери можуть мати обмеження для гравців з певних країн. Чи пробували ви запитати в казино, в чому може бути проблема? Можливо, ви дізнаєтесь, у чому справа. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт Яро,

Так, я цілком впевнений, що обидва зрештою вийде.

Як оновлення, надійшло лише 1008 доларів США через "MIFINITY_AU" (протягом 24 годин після запиту).

Однак інші 1288 доларів США через "WIRE" ще отримані (минуло 3 дні після запиту)

Обидва банківські перекази зняли на той самий банківський рахунок.

Вони вказали 3-10 днів для зняття банківським переказом, тож почекаємо та побачимо.

Автоматичний переклад.

Що ж, це гарна новина, і я радий, що вона просувається вперед. Я твердо вірю, що друга частина прийде до вас і чекати її не доведеться довго. Принаймні ви випробували обидва варіанти, тож знаєте, що перший, ймовірно, буде швидшим.

Я чекаю вашого наступного оновлення і сподіваюся, що ви отримаєте кошти якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро,

Оновлення, я нарешті отримав свою останню суму 1288 доларів. - Ура! 🙂

Ви та команда Casino Guru неймовірні.

Дякую, що вислухали мене, поки я вирішував цю проблему зняття коштів. Якби не форум цього веб-сайту, я б не мав іншого місця, щоб висловити своє розчарування. Крім того, з вашим каналом скарг це було дуже корисно, навіть незважаючи на те, що казино Oshi не поспішало брати участь в обговоренні скарги.

Трохи пізніше я напишу відгук про Oshi Casino. Я можу вам сказати, що це не буде позитивним відгуком.

Я досі не розумію, як Oshi Casino отримало №1 онлайн-казино, рекомендоване Casino Guru.

Автоматичний переклад.
hayy22wong

Я не можу передати вам, як я щасливий, що ви нарешті отримали все, на що мали право. Ця новина мене завжди тішить, хоча я знаю, яка була ціна.

Що стосується відгуку користувачів, то у вас достатньо досвіду, щоб об'єктивно сказати, що вам сподобалося, а що ні, тому я вважаю, що він буде корисний і для інших гравців.

У будь-якому випадку, що б не трапилося, чи то в цьому казино, чи в іншому, ви завжди можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти чи порадити вам.

Але я сподіваюся, що це не знадобиться, принаймні з негативного боку.

Бажаю тобі добра і щоб надалі все було краще.☘️🎉😊

Автоматичний переклад.

мені подобається

Автоматичний переклад.
leonornunes63

Вітаємо, не могли б ви сказати нам, що вам подобається в казино, або, з іншого боку, що б ви хотіли покращити?

Я впевнений, що це буде корисно для інших гравців, які проходять через цю тему.

Тож не соромтеся говорити більше. 😀

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, мене звуть Салі. Я намагаюся підключитися до казино Oshi, щоб увійти до свого облікового запису, але, здається, виникла проблема, коли я намагаюся завантажити сайт. Oshi просто продовжує буферизацію та нічого не робить. Я з Австралії, і хотілося б знати, чи таке трапляється з кимось іншим

Автоматичний переклад.
Salee1981

Привіт, я теж спробував, і мені знадобилося трохи більше часу для завантаження, але нарешті це спрацювало. Можливо, це було якесь відсівання. Чи пробували ви зв’язатися з казино електронною поштою або щось подібне, щоб дізнатися, у чому проблема? Крім того, чи можете ви перевірити, чи це все ще проблема? 🙂

Автоматичний переклад.
rubenolivc

Я також чекав 10 днів, щоб отримати його. Це ускладнює гру. 😔

Автоматичний переклад.
DouglasDonisete

Привіт, ти ще не отримав гроші, чи не так? Чи є якась перешкода у вигляді перевірки чи ще чогось? Ви грали в казино з бонусом? Не соромтеся розповідати мені більше, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого