ФорумКазиноOshi Casino - загальне обговорення

Oshi Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від kaischildhauer
|
20936 переглядів 129 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
hayy22wong
5 міс. тому

Як я зараз дивився вашу скаргу, вони вас списали. Проблема з ними полягає в тому, що платіжний постачальник має деякі проблеми, але ви, напевно, чули це достатньо.

Очевидно, вони збираються надіслати вам електронний лист із рекомендацією іншого методу виведення коштів, оскільки цей кілька разів не вдавався. Ти вже щось отримав чи ні? Сподіваюся, все вийде і ви зможете все зняти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую Яро!

Так, вони зробили мені електронний лист. Я не надто впевнений, чи це тому, що вони вирішили надіслати мені електронний лист у результаті скарги на Casino Guru, чи тому, що я надіслав електронний лист на suppport@oshi.io сьогодні.

У будь-якому випадку я радий, що є певний прогрес.

Вони попросили мене надіслати його за допомогою банківського переказу, тож я зробив.

Вони мали 2 партнерів по банківському переказу "WIRE" і "MIFINITY_AU". Тож я переказав $1288 через "WIRE" і $1008 через "MIFINITY_AU".

На їхній сторінці відкликання зазначено, що очищення займе 3-10 днів.

Шкода, що вони не сказали мені зробити це раніше.

Я вважаю, що їх підтримка в чаті безнадійна. Я пропоную всім, хто має СПРАВЖНІ проблеми з Oshi Casino, надіслати електронний лист support@oshi.io а не спілкуватися в чаті .

Буду тримати вас у курсі, щоб побачити, чи я врешті-решт отримаю свої гроші!

Автоматичний переклад.
hayy22wong
5 міс. тому

Будь ласка, і ми обов'язково чекаємо на оновлення.

Сподіваємося, що цього разу виведення коштів пройде, і ви отримаєте свої гроші. Я бачу, що ви розділили обидва зняття, тому я твердо вірю, що жоден банківський переказ не вдасться.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чому сказано, що це казино прагматичне, але коли я туди потрапив, у ньому немає прагматичних ігор

Автоматичний переклад.
Mwratten
4 міс. тому

Привіт Мвраттен,

У них є прагматичні ігри, і вони працюють. Я перевірив це на своєму обліковому записі, і я також перебуваю в Австралії.

Я знаю, що деякі провайдери можуть обмежити свої ігри для гравців із деяких країн. Такі ігри, як NETENT, Evolution Gaming тощо, не обслуговуватимуться австралійськими гравцями.

Посилання на казино Oshi, у мене був надзвичайно поганий досвід із затримкою виведення коштів. Я пропоную вам бути обережними з цим казино.

Я використовував Tsars Casino, і наразі маю хороший досвід роботи з ними. Легка перевірка та відсутність проблем зі зняттям.

Удачі!


Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,

Так, я цілком впевнений, що обидва зрештою вийде.

Як оновлення, надійшло лише 1008 доларів США через "MIFINITY_AU" (протягом 24 годин після запиту).

Однак інші 1288 доларів США через "WIRE" ще отримані (минуло 3 дні після запиту)

Обидва банківські перекази зняли на той самий банківський рахунок.

Вони вказали 3-10 днів для зняття банківським переказом, тож почекаємо та побачимо.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чому сказано, що це казино прагматичне, але коли я туди потрапив, у ньому немає прагматичних ігор

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, hayy22wong пояснив це досить добре, і це правда, що деякі провайдери можуть мати обмеження для гравців з певних країн. Чи пробували ви запитати в казино, в чому може бути проблема? Можливо, ви дізнаєтесь, у чому справа. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Яро,

Так, я цілком впевнений, що обидва зрештою вийде.

Як оновлення, надійшло лише 1008 доларів США через "MIFINITY_AU" (протягом 24 годин після запиту).

Однак інші 1288 доларів США через "WIRE" ще отримані (минуло 3 дні після запиту)

Обидва банківські перекази зняли на той самий банківський рахунок.

Вони вказали 3-10 днів для зняття банківським переказом, тож почекаємо та побачимо.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Що ж, це гарна новина, і я радий, що вона просувається вперед. Я твердо вірю, що друга частина прийде до вас і чекати її не доведеться довго. Принаймні ви випробували обидва варіанти, тож знаєте, що перший, ймовірно, буде швидшим.

Я чекаю вашого наступного оновлення і сподіваюся, що ви отримаєте кошти якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,

Оновлення, я нарешті отримав свою останню суму 1288 доларів. - Ура! 🙂

Ви та команда Casino Guru неймовірні.

Дякую, що вислухали мене, поки я вирішував цю проблему зняття коштів. Якби не форум цього веб-сайту, я б не мав іншого місця, щоб висловити своє розчарування. Крім того, з вашим каналом скарг це було дуже корисно, навіть незважаючи на те, що казино Oshi не поспішало брати участь в обговоренні скарги.

Трохи пізніше я напишу відгук про Oshi Casino. Я можу вам сказати, що це не буде позитивним відгуком.

Я досі не розумію, як Oshi Casino отримало №1 онлайн-казино, рекомендоване Casino Guru.

Автоматичний переклад.
hayy22wong
4 міс. тому

Я не можу передати вам, як я щасливий, що ви нарешті отримали все, на що мали право. Ця новина мене завжди тішить, хоча я знаю, яка була ціна.

Що стосується відгуку користувачів, то у вас достатньо досвіду, щоб об'єктивно сказати, що вам сподобалося, а що ні, тому я вважаю, що він буде корисний і для інших гравців.

У будь-якому випадку, що б не трапилося, чи то в цьому казино, чи в іншому, ви завжди можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти чи порадити вам.

Але я сподіваюся, що це не знадобиться, принаймні з негативного боку.

Бажаю тобі добра і щоб надалі все було краще.☘️🎉😊

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого