2 р. тому
Тут ви можете обговорити Oshi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене на рахунку 400 євро, але для виведення з BANKTRANSFER все ще потрібно 100 євро. Минулого тижня я запитав у чаті, чи можу я просто внести 100 євро, щоб зняти 500 євро. Мені порадили не робити цього, тому що я повинен кілька разів поставити 100 євро, перш ніж я можу зняти. Сьогодні я попросив іншу альтернативу: Приклад: я вношу 20 євро в JETON. Тоді JETON буде сертифікований, і я зможу виплатити через JETON. У відповідь я отримав чайові зі 100 євро банківським переказом... мабуть, мені не потрібно конвертувати 100 євро. Може хтось підкаже, як зняти гроші?
I have 400€ in my account, but still need 100€ to withdraw from BANKTRANSFER. I asked in the chat last week if I can just deposit €100 so that I can withdraw €500. I was advised not to do this because I have to wager the €100 several times before I can withdraw. Today I asked for another alternative: Example: I deposit €20 with JETON. JETON would then be certified and I can pay out via JETON. As an answer I received the tip with the 100€ via bank transfer...apparently I don't need to convert the 100€. Can someone give me a tip on how to withdraw the money?
Ich habe 400€ auf meinem Konto, brauche aber noch 100€ um bei BANKTRANSFER auszuzahlen. Ich fragte letzte Woche im Chat ob ich einfach noch 100€ einzahlen kann damit ich 500€ auszahlen kann. Davon wurde mir abgeraten weil ich die 100€ mehrmals umsetzten muss bevor ich auszahlen kann. Heute fragte ich nach einer anderen Alternative: Beispiel: Ich zahle 20€ mit JETON ein. Damit wäre dann JETON zertifiziert und ich kann über JETON auszahlen. Als Antwort erhielt ich den Tipp mit den 100€ über Banktransfer...angeblich brauch ich die 100€ doch nicht umsetzten. Kann mir jemand ein Tipp geben wie ich das Geld auszahlen kann?
Привіт,
Це дуже цікава ситуація. Нещодавно я сам намагався з’ясувати це. Ну, казино може поставити вимогу щодо ставок на будь-який депозит, навіть на верифікаційний депозит, а також на депозит, який покриває різницю між максимальним виведенням з бонусу та мінімальною сумою зняття. Боюся, це пов’язано з правилом боротьби з відмиванням грошей.
Деніел пояснив правило AML та свою точку зору тут:
Hello,
This is a very interesting situation. I was recently trying to figure that out myself. Well, the casino can place a wagering requirement on any deposit, even on the verification deposit as well as on a deposit that covers the difference between max cashout from a bonus and minimum withdrawal amount. This is bound to the anti-money-laundering rule, I'm afraid.
Daniel explained the AML rule and his point of view here:
Це казино є шахрайством. Запросив виведення через skrill, минуло 6 днів, вони не платять. Вони стверджували, що проблеми з Skrill на моєму боці, і Skrill підтвердив, що з моїм обліковим записом все гаразд, тепер вони кажуть, що проблема на їхньому боці. Не грай тут.
This casino is a scam. Requested a cashout by skrill it’s been 6 days they don’t pay. They claimed skrill issues on my side and skrill confirmed my account is ok now they say that the issue is on their side. Don’t play here.
Мені це не схоже на шахрайство. Це звучить скоріше так, ніби ви спілкувалися зі службою підтримки клієнтів, яка, ймовірно, не мала досвіду та надала вам неправильну інформацію. Я також розумію, чому вони не можуть просто надіслати вам виграш іншим способом оплати (це пов’язано з вимогами боротьби з відмиванням грошей), але якщо вони не виправлять це протягом 2 тижнів, вони повинні надіслати його вам будь-яким спосіб оплати, який їм підійде.
It doesn't sound like a scam to me. It sounds more like you've been in touch with a customer support who probably wasn't experienced and gave you wrong information. I also understand why they can't simply send you the winnings via a different payment method (it's due to anti money-laundering requirements), but if they don't fix it during 2 weeks, then they should send it to you via any payment method that will work for them.
Привіт,
чи можу я знати, що з тобою сталося?
Hello there,
may I know what has happened to you?
Я зробив кілька депозитів, і це не дало мені жодних виграшів чи програшів, і це не дозволяло мені грати в певні ігри, оскільки я мав активні бонуси
I made several deposits and it didn't give me any winnings or losses and it wouldn't let me play certain games because I had active bonuses
fiz vários depósitos e não deu ganhos do perdas e não me deixou jogar certos jogos porque tinha bónus ativo
Привіт,
на жаль, цілком нормально, що деякі ігри можуть бути обмежені, поки ви граєте з бонусом.
Я б сказав, що добре перевірити правила бонусів, оскільки ви навіть можете вирішити не брати бонус. 🙂
Hello,
sadly it's quite normal that certain games can be restricted while you're playing with the bonus.
I'd say it's good to check the bonus rules carefully, because you may even decide not to take the bonus. 🙂
Зі свого боку, у мене ніколи не було проблем із депозитами чи зняттям коштів.
Я вношу депозити переважно через Skrill і знімаю через Skrill, і це ніколи не було проблемою.
Я з oshi близько 2 років і особисто я дуже задоволений!!!
На жаль, іноді все йде не так. 😀
For my part, I have never had any problems with deposits or withdrawals.
I deposit mostly through Skrill and withdrawals through Skrill as well and it's never been a problem.
I've been with oshi for about 2 years and I'm personally very satisfied!!!
Unfortunately, sometimes things go wrong. 😀
Also ich für mein Teil hatte da noch nie Probleme bei Ein oder Auszahlungen.
Ich zahle meistens über Skrill ein und die Auszahlungen erfolgen ebenso über skrill und da war noch nie ein Problem.
Bin ungefähr 2 Jahre bei oshi und bin persönlich sehr zufrieden!!!
Manchmal aber geht leider was schief. 😀
Ви коли-небудь отримували бонуси на депозит, які ми пропонуємо на нашому веб-сайті? Нещодавно я зрозумів, що ми не отримуємо багато відгуків на форумі про конкретні бонуси, принаймні у мене таке відчуття.
Особисто я б сказав, що грати без бонусів набагато легше. 😀
Have you ever taken some of the deposit bonuses we offer on our website? I recently realized that we are not receiving much feedback on the forum about concrete bonuses, or at least I have that feeling.
Personally, I'd say that it's far too easier playing without any bonus. 😀
Так, у мене є! 🙂
Я впевнений, що інші користувачі вже скористалися ним! 🙂
Ти абсолютно правий!
Грати без бонусу приємніше!
Я люблю час від часу грати з депозитними бонусами, і мені дуже пощастило.
Завдяки бонусу ви не можете виплатити миттєво, що змушує гравця продовжувати гру 🙂, а іноді вам пощастило виграти великі гроші, продовжуючи гру 😀
Звичайно, це також може призвести до зворотного ефекту, але іноді так буває в казино 😀
Особисто я один раз граю без бонусу, а потім з. 🙂 іноді 😀 залежно від настрою та настрою 😁
Я віддаю перевагу бонусам без максимального виведення грошей. 😀 😛
Yes, I have! 🙂
I'm sure other users have already used it! 🙂
You are absolutely right!
Playing without a bonus is more enjoyable!
I like to play with deposit bonuses every now and then and I've been very lucky.
Due to the bonus, you cannot pay out immediately, which forces a player to continue playing 🙂 and sometimes you are lucky enough to win big by continuing to play 😀
Of course it can also backfire, but that's the way it is in casinos sometimes 😀
Personally, I play once without a bonus and then with. 🙂 sometimes 😀 depending on mood and mood 😁
I prefer the bonuses without max cash out. 😀 😛
Ja habe ich! 🙂
Ich bin mir sicher andere Nutzer haben es auch schon genutzt! 🙂
Da hast du absolut recht!
Ohne bonus zu spielen ist angenehmer!
Ich spiele aber hin und wieder sehr gerne mit Einzahlungs bonusen und hatte da auch schon sehr großes Glück.
Durch den bonus kann man nicht gleich auszahlen was einem Spieler zwingt weiter zu spielen 🙂 und manchmal hat man genau durch dieses weiter spielen das Glück groß zu gewinnen 😀
Klar kann es auch nach hinten losgehen aber so ist das halt in casinos mal so und mal so 😀
Ich persönlich spiele einmal ohne bonus und dann mit. 🙂 mal so mal so 😀 je nach Stimmung und Laune 😁
Am liebsten sind mir die bonuse ohne max cash out. 😀 😛
Привіт 🙂
Це логічно, вся справа в настрої та гарному проведенні часу! Мені було цікаво те, що я не знайшов багато хороших бонусів без максимального виведення, особливо якщо говорити про бездепозитні! 😀
Але це, напевно, тому, що я взагалі не дуже прихильник бонусів. 😁
Одного разу ви зможете створити окрему тему та порекомендувати кілька справді хороших 😎
Hi 🙂
That makes sense, it is all about mood and having a good time! What I found interesting is that I think I have not found many good bonuses without the max cashout, especially if talk about no-deposit ones! 😀
But it's probably because I'm not a big fan of bonuses in general. 😁
One day, you can create a separate thread and recommend some really good ones 😎
Я також бачу це таким чином, це про розслаблений час і відчуття щастя, коли є хороший виграш 😛
Бездепозитні бонуси зазвичай мають такий ліміт виплат (50-100 євро), але, на мою думку, є БАГАТО казино, де депозитні бонуси не мають ліміту виплат, що мені особисто подобається 😀
Скоро зроблю і створю!
Гарного дня люба Радко. 🙂
I also see it that way it's about a relaxed time and feelings of happiness when there's a good win 😛
No deposit bonuses usually have a payout limit like this (50-100€) But in my opinion there are MANY casinos where the deposit bonuses have no payout limit which I personally love 😀
I will soon make and create one!
Have a nice day dear Radka. 🙂
Sehe ich auch so es geht um ne entspannte zeit und Glücksgefühle wenn mal ein guter Gewinn kommt 😛
Bonuse ohne Einzahlung haben meistens einen Limit bei der Auszahlung meistens so (50-100€) Aber es gibt wirklich meiner Meinung nach VIELE casinos bei denen die Einzahlungs bonuse keinen Limit bei der Auszahlung haben was ich persönlich liebe 😀
Werde ich demnächst machen und einen erstellen!
Hab einen schönen Tag liebe Radka. 🙂
Привіт!
Добре, я з нетерпінням чекаю цього! 😉😊 Найкращу рекомендацію завжди повинен давати постійний гравець!
Hi there!
Ok, I'm looking forward to it! 😉😊 The best recommendation should always be made by a regular player!
Привіт всім,
Як я вже згадував у своєму огляді... я працював у Oshi Casino
приблизно 3 роки, раніше ніколи не було жодних проблем...але за останні 8 місяців вони сильно змінилися, RTP надзвичайно низький, після втрати 20-кратного депозиту поспіль...нарешті я трохи повернув
1350 CAD, які вони не хочуть платити, ви можете сказати, що щось не так, у них є 5 відкритих скарг на тиждень.
Hello everyone,
As I mentioned in my review...I have been with Oshi Casino
about 3 years, never had any issue before...but last 8 months they have changed big time, RTP are extremely low, after loosing 20X deposit in a row...I finally won little bit back
1350 CAD which they do not want to pay, you can tell something is wrong, they have 5 open complain in a week.
Привіт,
Я коротко переглянув скаргу . Здається, ви взяли бонус і порушили правило максимальної ставки. У таких випадках ми завжди намагаємося переконати казино, що всі пов’язані аспекти повинні бути взяті до уваги, щоб остаточне рішення було справедливим. Чи знаєте ви, скільки разів ви перевершили правило і чи виграли ви від цих спінів?
Наскільки я знаю, ми попросили надати історію ігор, щоб дізнатися.
Давайте подивимося, що про це скаже казино. 🙏🤞
Hello,
I went through the complaint briefly. Seems like you took a bonus and breached the max bet rule. In such cases, we always try to convince the casino that all related aspects should be get into the consideration, so the final decision is fair. Do you know how many times you overbed the rule and whether you won from that spins?
As far as I know, we asked for gaming history to find out.
Let's see what the casino has to say about that. 🙏🤞
Боже мій..Це найгірше казино, коли ви намагаєтеся зняти кошти... Підтримка клієнтів взагалі марна..Я повністю перевірений..і їхній сайт не працює належним чином..Вони розмістили ту саму електронну адресу, яку я зареєстрував у цьому казино до мого розділу skrill автоматично, і вони не здійснюють зняття коштів. Вони сказали, що не можуть це змінити, вони не можуть нічого зробити, просто продовжують говорити мені чекати.. Немає причин, чому це займає так багато часу, немає інформації про часові рамки, щоб виконайте цю дуже важку роботу, щоб просто змінити електронну адресу...Жахливий досвід..Я зареєструвався лише через хороші відгуки,і це була помилка..Навіщо грати в казино,якщо ви не можете зняти...Я грав у сотні онлайн-казино, але ніколи не мав такого поганого досвіду.. Я все ще чекаю кілька днів, поки вони перепишуть мою електронну пошту, я думаю, для цього потрібно попрацювати всій команді ІТ-фахівців, щоб це сталося
Oh my gosh..Thats the worst casino,when u try to withdraw...Customer support useless at all..Im fully verified..and their site does not work properly..They put the same email which i registered in this casino to my skrill section automatically,and they dont make a withdrawal to happen..They said they cannot change it,they cannot do anything,just keep telling me to wait..No reason why its taking so long,no info on time frame to do this very difficult job just to change an email...Horrible experience..I registered just because of a good reviews,and it was a mistake..Why to play in the casino,if u cannot withdraw..I played hundreds of online casino,but never had such a bad experience..Still waiting couple of days for them to rewrite my email,i guess for that needs to work the whole team of IT specialists to make it happen
Просто будьте обережні з ними... вони ніколи не платили мені, навіть я дізнався, що вони виправили деякі ставки через мою історію ігор, щоб мати якісь докази, наприклад, якщо ви подивитеся на це
08.02.23 вони додали гру Star Spell зі ставкою 0,00 і виграшем 0,00, навіть якщо я не входив у систему з 05.05.23, коли я подав на них скаргу, я відразу зрозумів, що вони готові до чогось
Just be careful with them... they never paid me , even I find out they have fix some bets through my game history just to have some kind of evidence for example if you take a look at this
they have added on feb/08/23 a game Star Spell with a bet 0.00 and win 0.00, even do I was not logged in since feb/05/23 while I have had filed complain against them, I knew right away they are up to something
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.