ФорумКазиноOshi Casino - загальне обговорення

Oshi Casino - загальне обговорення

1 рік тому від kaischildhauer
|
10350 переглядів 94 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Oshi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

У мене на рахунку 400 євро, але для виведення з BANKTRANSFER все ще потрібно 100 євро. Минулого тижня я запитав у чаті, чи можу я просто внести 100 євро, щоб зняти 500 євро. Мені порадили не робити цього, тому що я повинен кілька разів поставити 100 євро, перш ніж я можу зняти. Сьогодні я попросив іншу альтернативу: Приклад: я вношу 20 євро в JETON. Тоді JETON буде сертифікований, і я зможу виплатити через JETON. У відповідь я отримав чайові зі 100 євро банківським переказом... мабуть, мені не потрібно конвертувати 100 євро. Може хтось підкаже, як зняти гроші?

Автоматичний переклад.
kaischildhauer
1 рік тому

Привіт,

Це дуже цікава ситуація. Нещодавно я сам намагався з’ясувати це. Ну, казино може поставити вимогу щодо ставок на будь-який депозит, навіть на верифікаційний депозит, а також на депозит, який покриває різницю між максимальним виведенням з бонусу та мінімальною сумою зняття. Боюся, це пов’язано з правилом боротьби з відмиванням грошей.

Деніел пояснив правило AML та свою точку зору тут:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/how-can-you-tell-if-a-casino-is-lying#post-23264



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино є шахрайством. Запросив виведення через skrill, минуло 6 днів, вони не платять. Вони стверджували, що проблеми з Skrill на моєму боці, і Skrill підтвердив, що з моїм обліковим записом все гаразд, тепер вони кажуть, що проблема на їхньому боці. Не грай тут. filefile

Автоматичний переклад.
rubenolivc
1 рік тому

Мені це не схоже на шахрайство. Це звучить скоріше так, ніби ви спілкувалися зі службою підтримки клієнтів, яка, ймовірно, не мала досвіду та надала вам неправильну інформацію. Я також розумію, чому вони не можуть просто надіслати вам виграш іншим способом оплати (це пов’язано з вимогами боротьби з відмиванням грошей), але якщо вони не виправлять це протягом 2 тижнів, вони повинні надіслати його вам будь-яким спосіб оплати, який їм підійде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добрий вечір

це казино нічого не варте, тільки щоб вкрасти гроші


Автоматичний переклад.
Jocama74
1 рік тому

Привіт,

чи можу я знати, що з тобою сталося?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив кілька депозитів, і це не дало мені жодних виграшів чи програшів, і це не дозволяло мені грати в певні ігри, оскільки я мав активні бонуси

Автоматичний переклад.
Jocama74
1 рік тому

Привіт,

на жаль, цілком нормально, що деякі ігри можуть бути обмежені, поки ви граєте з бонусом.

Я б сказав, що добре перевірити правила бонусів, оскільки ви навіть можете вирішити не брати бонус. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зі свого боку, у мене ніколи не було проблем із депозитами чи зняттям коштів.

Я вношу депозити переважно через Skrill і знімаю через Skrill, і це ніколи не було проблемою.

Я з oshi близько 2 років і особисто я дуже задоволений!!!

На жаль, іноді все йде не так. 😀

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Ви коли-небудь отримували бонуси на депозит, які ми пропонуємо на нашому веб-сайті? Нещодавно я зрозумів, що ми не отримуємо багато відгуків на форумі про конкретні бонуси, принаймні у мене таке відчуття.

Особисто я б сказав, що грати без бонусів набагато легше. 😀

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, у мене є! 🙂

Я впевнений, що інші користувачі вже скористалися ним! 🙂

Ти абсолютно правий!

Грати без бонусу приємніше!

Я люблю час від часу грати з депозитними бонусами, і мені дуже пощастило.

Завдяки бонусу ви не можете виплатити миттєво, що змушує гравця продовжувати гру 🙂, а іноді вам пощастило виграти великі гроші, продовжуючи гру 😀

Звичайно, це також може призвести до зворотного ефекту, але іноді так буває в казино 😀

Особисто я один раз граю без бонусу, а потім з. 🙂 іноді 😀 залежно від настрою та настрою 😁

Я віддаю перевагу бонусам без максимального виведення грошей. 😀 😛

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт 🙂

Це логічно, вся справа в настрої та гарному проведенні часу! Мені було цікаво те, що я не знайшов багато хороших бонусів без максимального виведення, особливо якщо говорити про бездепозитні! 😀

Але це, напевно, тому, що я взагалі не дуже прихильник бонусів. 😁

Одного разу ви зможете створити окрему тему та порекомендувати кілька справді хороших 😎

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я також бачу це таким чином, це про розслаблений час і відчуття щастя, коли є хороший виграш 😛

Бездепозитні бонуси зазвичай мають такий ліміт виплат (50-100 євро), але, на мою думку, є БАГАТО казино, де депозитні бонуси не мають ліміту виплат, що мені особисто подобається 😀

Скоро зроблю і створю!

Гарного дня люба Радко. 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт!

Добре, я з нетерпінням чекаю цього! 😉😊 Найкращу рекомендацію завжди повинен давати постійний гравець!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім,

Як я вже згадував у своєму огляді... я працював у Oshi Casino

приблизно 3 роки, раніше ніколи не було жодних проблем...але за останні 8 місяців вони сильно змінилися, RTP надзвичайно низький, після втрати 20-кратного депозиту поспіль...нарешті я трохи повернув

1350 CAD, які вони не хочуть платити, ви можете сказати, що щось не так, у них є 5 відкритих скарг на тиждень.

Автоматичний переклад.
Boss78
1 рік тому

Привіт,

Я коротко переглянув скаргу . Здається, ви взяли бонус і порушили правило максимальної ставки. У таких випадках ми завжди намагаємося переконати казино, що всі пов’язані аспекти повинні бути взяті до уваги, щоб остаточне рішення було справедливим. Чи знаєте ви, скільки разів ви перевершили правило і чи виграли ви від цих спінів?

Наскільки я знаю, ми попросили надати історію ігор, щоб дізнатися.

Давайте подивимося, що про це скаже казино. 🙏🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Боже мій..Це найгірше казино, коли ви намагаєтеся зняти кошти... Підтримка клієнтів взагалі марна..Я повністю перевірений..і їхній сайт не працює належним чином..Вони розмістили ту саму електронну адресу, яку я зареєстрував у цьому казино до мого розділу skrill автоматично, і вони не здійснюють зняття коштів. Вони сказали, що не можуть це змінити, вони не можуть нічого зробити, просто продовжують говорити мені чекати.. Немає причин, чому це займає так багато часу, немає інформації про часові рамки, щоб виконайте цю дуже важку роботу, щоб просто змінити електронну адресу...Жахливий досвід..Я зареєструвався лише через хороші відгуки,і це була помилка..Навіщо грати в казино,якщо ви не можете зняти...Я грав у сотні онлайн-казино, але ніколи не мав такого поганого досвіду.. Я все ще чекаю кілька днів, поки вони перепишуть мою електронну пошту, я думаю, для цього потрібно попрацювати всій команді ІТ-фахівців, щоб це сталося

Автоматичний переклад.
tieguan
1 рік тому

file Просто будьте обережні з ними... вони ніколи не платили мені, навіть я дізнався, що вони виправили деякі ставки через мою історію ігор, щоб мати якісь докази, наприклад, якщо ви подивитеся на це


08.02.23 вони додали гру Star Spell зі ставкою 0,00 і виграшем 0,00, навіть якщо я не входив у систему з 05.05.23, коли я подав на них скаргу, я відразу зрозумів, що вони готові до чогось

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто не розумію, як у них такий високий рейтинг за погану та марну підтримку клієнтів і за те, що вони не знімають гроші

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого