2 р. тому
Тут ви можете обговорити Nucleonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я виграв 35 тис. євро на Nucleonbet близько тижня тому. Після зняття я пішов прочитати кілька коментарів і відгуків про Nucleonbet і дуже шкодую, що не зробив цього до депозиту. У мене те саме, що й у всіх інших, вони вимагають усі види документів один за одним, і нульове зняття приймається . Я припускаю, що незабаром вони скажуть мені, що я можу виграти лише 5000 євро на день, як вони сказали іншим.
Казино має ліцензію MGA, тому я просто припустив, що вона має бути законною. Хтось має якісь поради, що я можу зробити, щоб отримати свої гроші? І чи є хтось, хто насправді отримав більше 5000 євро від Nucelonbet?
I won 35k€ from Nucleonbet about week ago. After my withdraw I went to read some comments and reviews about Nucleonbet and I regret so much that I didnt do it before deposit.. I have same thing as everyone else that they are asking all kind of documents one by one and zero withdraws is accepted. I assume that soon they will tell me that I can only win 5000€ per day as they have told to other.
Casino has MGA license so I just assumed it must be legit.. Does anyone have any tips what can I do to get my money? And is there anyone who have actually got more than 5000€ from Nucelonbet?
Привіт,
вітаю вас, це чимала сума, ви виграли.
Будь ласка, зверніть увагу, що спочатку ви повинні повністю підтвердити свій обліковий запис. У разі таких великих виграшів можуть знадобитися додаткові документи. Спробуйте співпрацювати з казино, загалом, переконайтеся, що ви надаєте документи у належному форматі (наприклад, .pdf або необрізані екрани друку тощо), актуальні та дійсні. Якщо у вас виникнуть проблеми, зверніться до казино за подальшими інструкціями.
Обмеження є обмеженнями, і вони встановлені такими, як є, тому я припускаю, що ви маєте рацію.
Я просто стурбований репутацією казино – насправді вона дуже погана ( натисніть тут, щоб перевірити ), тому, будь ласка, регулярно інформуйте нас.
Hello,
congratulations to you it's quite a sum, you won.
Kindly note, that firstly you must get your account fully verified. In case of such big winnings, additional documents may be required. Try to cooperate with the casino, generally, make sure you're providing documents in proper format (such as.pdf or not cropped print screens, and so on) up to date and valid. If you struggle at some point, ask the casino for further instructions.
Limits are limits and are set as they are, so I assume that you are correct at this point.
I'm just concerned about the casino's reputation - it's quite bad actually (click here to check), so keep us updated regularly, please.
У мене є сильне відчуття, що в казино Nucleonbet неможливо отримати гроші. Рахунок уже був повністю верифікований, але виплату скасували через те, що у мене було живе зображення, де видно, що я тримаю в руках свою ID-картку. Я не знаю, що ще зробити, щоб отримати свої гроші, я дуже сподіваюся на вашу допомогу
I have a strong feeling that it is impossible to get any money with Nucleonbet Casino. Account was already fully verified, but the payout was canceled with the reason that I had a live image where you can see that I was holding my ID card in my hands. I don't know what else to do to get my money, I really hope for your help
Ich habe eine starke Gefühl das mit Nucleonbet Casino unmöglich ist an Geld ran zukommen. Konto war bereits voll verifiziert es wurden trotzdem die Auszahlung storniert mit Begründung das ich eine Livebild wo man sehen kann das ich Meine Personalausweis in die Hände halte. Ich weiß es nicht was man noch alles tun soll an meine Geld ran zu kommen ich hoffe sehr auf ihre hilfe
Привіт,
ви вибрали казино з чи не найгіршою репутацією, я сподіваюся, що ви намагатиметеся уникати таких «казино» в майбутньому.
Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і завершити виведення коштів, тож якщо ви перевірите свою скаргу , ви побачите, що таймер встановлено відповідно. А поки спробуйте з'ясувати, що не так з раніше поданими документами, щоб хоча б спробувати пройти перевірку.
Ви можете це зробити?
Hello,
you chose a casino with almost the worst reputation, I hope that you will try to avoid such "casinos" in the future.
We allow casinos 14 full days to complete the KYC and complete the withdrawal, so if you check your complaint, you will find out that the timer is set accordingly. In the meantime, try to find out what was wrong with previously submitted documents, so you can at least try to pass the verification.
Can you do that?
Перш за все, дякую, що звернулися.
Як я вже сказав, мій обліковий запис повністю підтверджено, платіж запитується, а потім скасовується з тієї причини, що нам потрібні додаткові документи для завершення перевірки, замість того, щоб писати все, що вам потрібно відразу. Це тактика, щоб втратити терпіння і втратити все. На моєму рахунку 1850, які вони постійно відмовляються виплачувати. Дуже сумно, що тут сталося
Дуже дякую, що опікуєтесь моєю справою
Теплі вітання
First of all, thank you for reaching out.
As I said, my account is fully verified, payment is requested and then canceled with the reason that we need additional documents to complete verification instead of writing everything you need right away. This is a tactic to lose patience and lose everything. There are 1850 on my account that they keep refusing to pay out. It's really sad what happened here
Thank you very much for taking care of my case
Warm greetings
Erst mal danke das sie sich gemeldet habe.
Wie gesagt meine Konto ist voll verifiziert es wird Auszahlung beantragt und dann wird storniert mit Begründung das wir noch zusätzlich Dokumente brauchen um verifizierung abzuschließen statt gleich zu schreiben was man alles so braucht. Das ist eine Taktik das man den Geduld verliert und alles verspielt. Es sind 1850 auf meine Konto das die immer wieder verweigern um Auszuzahlen. Das ist mega traurig was hier erlebt
Ich bedanke mich dafür sehr das sie für meine Fall einsetzen
Liebe Grüße
Привіт,
ось про що я говорив. Це означає, що казино проводить певну додаткову перевірку, вона ще не закінчена. Знаєте, яких документів зараз не вистачає? Це важливо принаймні для завершення верифікації, після чого ми можемо зосередитися на виведенні.
Hello,
this is what I was speaking bout. This means that the casino is running some sort of additional verification, it is not over yet. Do you know what documents are missing now? This is important at least to finish the verification, after that we can focus on the withdrawal.
Дуже дякую
Як я вже сказав, нічого не пропало, навіть те, що вони попросили фото, де я тримаю ID-картку, я вже подав її і не отримав відповіді 4 дні....
Теплі вітання
Many Thanks
As I said, nothing is missing, even that they asked for a picture of me holding my ID card, I have already submitted it and I have not received an answer for 4 days....
Warm greetings
Vielen Dank
Wie gesagt es fehlt nichts mehr auch das die verlangt haben ein Bild wo ich meine Personalausweis in die Hände halte habe bereits eingereicht und seit 4 Tage bekomme ich keine Antwort....
Liebe Grüße
О, вибачте, я, мабуть, пропустив це. Дякую 🙂
Кажете, чотири дні? Ну, ще 10 днів, щоб прийняти селфі, а потім надіслати вам виграш.
Сумно, але зараз можна тільки чекати, бо таймер на 14 днів. Спробуйте почекати та повідомте мені, щойно селфі буде прийнято. 🤞
Oh, sorry I probably missed that. Thank you 🙂
Four days you say? Well, still 10 days to accept the selfie and then send you the winnings.
It's sad, but only waiting is an option now, because of the 14 days timer. Try to hold on, and let me know as soon as the selfie is accepted. 🤞
Так, я зроблю це.
Дуже дякую!
Yes, I'll do it.
Thanks very much!
Ja, mache ich.
Vielen Dank!
Будуть навмисно затягувати процедуру перевірки, постійно вимагатимуть все нові і нові документи, можете подивитися на скарги інших гравців – так скрізь, всі посилюють перевірку.
Але швидше за все ви отримаєте свою виплату. Я раджу вам не гаяти часу і негайно зв'язатися з MADRE, оскільки ви, очевидно, з країни ЄС, вам швидко отримають виплату, і після цього я пропоную вам забути про це казино, як про кошмар 🙂
Моє становище набагато гірше. Мене цькували півтора місяці з додатковими перевірками. У підсумку вони знайшли найсмішнішу причину не виплатити виграш у 400 євро. Сказали, що повернуть депозити (150 євро), але спойлер: не повернули, я поставив 150 євро на зняття, а вони скасовують зняття. І вони просто ігнорують мої повідомлення в чаті та електронній пошті.
Звичайно, я подав скаргу в MADRA і отримав таку відповідь:
«MADRE визнала позов прийнятним відповідно до розділу 2.a Правил процедури. Там зазначено, що «Ці процедури застосовуються для позасудового вирішення внутрішніх і транскордонних спорів щодо договірних зобов’язань, що випливають із контрактів на азартні ігри. між Операторами, які мають ліцензію Управління з питань азартних ігор Мальти, та Споживачами, які проживають у Європейському Союзі, завдяки втручанню MADRE, яке пропонує мирне вирішення (…) Суперечки, порушені Позивачами з-за меж ЄС, є прийнятними, лише якщо Оператор дає згоду на участь у розгляді».
Оператор заявив щодо вашої претензії: «Зверніть увагу, що скарга надійшла з Білорусі, і відповідно до розділу 2.a) Правил процедури MADRE оператори не зобов’язані відповідати на справи з-за меж ЄС».
На жаль, ми повинні повідомити вам, що ми не можемо розглянути вашу справу.
Бажаємо всього найкращого».
Я завжди вважав, що мальтійська ліцензія є однією з найкращих ліцензій порівняно з ліцензіями на Кюрасао, але, очевидно, мальтійська ліцензія є однією з найкращих лише для людей з Європейського Союзу, гравців з решти світу, які грають з мальтійською ліцензією = грати без ліцензії взагалі. Це дуже сумно для мене :(
They will deliberately delay the verification procedure, they will constantly demand more and more new documents, you can look at the complaints of other players - it's the same everywhere, everyone is tightening verification.
But most likely you will get your payout. I advise you not to waste time and immediately contact MADRE, since you are apparently from an EU country, you will be quickly paid out and after that I suggest you forget about this casino like a nightmare 🙂
My situation is much worse. I was harassed for a month and a half with additional verification checks. As a result, they found the most ridiculous reason not to pay the winnings of 400 euros. They said that they would return the deposits (150 euros), but spoiler: they did not return, I put 150 euros on the withdrawal, but they cancel the withdrawal. And they just ignore my chat and email messages.
Naturally, I filed a complaint with MADRA and received the following response:
"MADRE has found the claim admissible under Section 2.a of the Rules of Procedure. There it is stated that "These procedures shall apply for the out-of-court resolution of domestic and cross-border disputes concerning contractual obligations resulting from gambling contracts between Operators licensed by the Malta Gaming Authority and Consumers resident in the European Union through the intervention of MADRE which proposes an amicable solution (…) Disputes raised by Claimants from outside the EU are admissible only if the Operator consents to submit to the proceedings. "
The operator stated regarding your claim: "Please note that the complaint is from Belarus and as per section 2.a) of MADRE Rules of Procedure, operators are not required to respond to cases from outside the EU."
Sadly, we need to inform you that we cannot handle your case.
We wish you all the best."
I have always thought that the Maltese license is one of the best licenses compared to curacao licenses, but apparently the Maltese license is one of the best only for people from the European Union, players from the rest of the world playing with a Maltese license = playing without a license at all. This is very sad for me :(
Они специально будут зятягивать с процедурой верификации, постоянно будут требовать всё новые и новые документы, можете посмотреть на жалобы других игроков - везде одинаково, всем зятягивают верификацию.
Но скорее всего вы получите свою выплату. Советую не тянуть время и сразу же обратиться в MADRE, так как вы судя по всему из страны ЕС, то вам быстро выплатят деньги и после этого предлагаю вам забыть об этом казино как о страшном сне 🙂
У меня же ситуация намного хуже. Меня полтора месяца изводили дополнительными проверками верификации. В итоге нашли нелепейшую причину чтобы не платить выигрыш 400 евро. Сказали что вернут депозиты (150 евро), но спойлер: не вернули, я ставлю 150 евро на вывод, но они отменяют вывод средств. И просто игнорируют мои сообщения в чате и по имейлу.
Естественно я обратился с жалобой в МАДРЕ и получил такой ответ:
"MADRE has found the claim admissible under Section 2.a of the Rules of Procedure. There it is stated that "These procedures shall apply for the out-of-court resolution of domestic and cross-border disputes concerning contractual obligations resulting from gambling contracts between Operators licensed by the Malta Gaming Authority and Consumers resident in the European Union through the intervention of MADRE which proposes an amicable solution. (…) Disputes raised by Claimants from outside the EU are admissible only if the Operator consents to submit to the proceedings."
The operator stated regarding your claim: "Please note that the complaint is from Belarus and as per section 2.a) of MADRE Rules of Procedure, operators are not obliged to respond to cases from outside the EU."
Sadly, we need to inform you that we cannot handle your case.
We wish you all the best."
I have always thought that the Maltese license is one of the best licenses compared to curacao licenses, but apparently the Maltese license is one of the best only for people from the European Union, players from the rest of the world playing with a Maltese license = playing without a license at all. This is very sad for me :(
Мені їх шкода, і дякую за їхні пропозиції
I feel sorry for them, and thanks for their suggestions
Es tut mir leid für sie, und vielen Dank für ihre Vorschläge
Привіт
Мене щойно повідомили, що з моїх документів, які я згодом подав, один був прийнятий, а інший ні, хоча обидва зображення мають високу якість, і все можна прочитати та побачити чітко. Просто сумно
Теплі вітання
Hi
I have just been informed that of my documents which I subsequently submitted, one was accepted and the other was not, although both pictures are of top quality and everything can be read and seen clearly. Just sad
Warm greetings
Hallo
Es wurde mir gerade mitgeteilt das von meine Dokumente was nachträglich eingereicht habe das eine akzeptiert wurde das andere nicht, obwohl beide bilder sind top Qualität haben und alles deutlich zu lesen und zu sehen sind. Einfach traurig
Liebe Grüße
Тепер вони мають намір не платити мої гроші без пояснення причини. Я зробив усе, що можна було зробити. Вони також не відповідають на мої запитання.
Думаю, грошей уже немає. Що ти можеш зробити?
З найкращими побажаннями
They are now determined not to pay out my money without giving me a reason. I have done everything that can be done. They don't answer my questions either.
I think the money is no longer available. What can you do?
With best wishes
Die sind jetzt entschlossen jetzt meine Geld nicht auszuzahlen ohne mich eine Grund zu nennen. Ich habe alles unternommen was man unternehmen kann. Auf meine Fragen Antworten die auch nicht.
Ich glaube das Geld ist nicht mehr zu holen. Was kann man so unternehmen?
Mit freundlichen Grüße
Привіт,
оскільки є документи, які не були прийняті, ви повинні надати свого роду альтернативу або той самий документ в іншій формі. Тільки після того, як ви пройдете KYC, тобто всі документи прийняті, ви маєте право отримати виграш.
Зараз саме час запитати у служби підтримки, що здається не так із документами, ви повинні з’ясувати та подати все відповідно.
Це трапляється дуже часто. Чому ви думаєте, що казино не заплатить?
Hello,
since there are documents that were not accepted, you have to provide a sort of alternative or the same document in a different form. Only after you pass the KYC - meaning that all documents are accepted, you are eligible to get the winnings.
Now it's the proper time to ask the support what seems to be wrong with the documents, you have to find out and submit all accordingly.
This happens very often. What makes you think that the casino will not pay?
Привіт,
просто щоб переконатися, ви відчували це в Nucleon Bet? Виходячи з ваших скарг, я думаю, що ви цього не зробили. Виправте мене, якщо я помиляюся.
Hello,
just to make sure, did you experience this in Nucleon Bet? Based on your complaints, I think that you did not. Correct me if I'm wrong, please.
Привіт
Я вже казав, що з 2 документів, які мені довелося подати пізніше, обидва з яких були найвищої якості, один був прийнятий, інший – ні, без пояснення причини того, що пішло не так. Надіслали кілька електронних листів на Nucleonbet.com без відповіді
Те, що вони навмисне все зволікають, вже лише скарги багатьох клієнтів підтверджують, що на те, чи документація в порядку чи ні, потрібно 5 днів, наводить на таку думку.
Що ви маєте на увазі конкретно, чи мав я досвід у nucleonbet
На жаль, я цього не зрозумів
Теплі вітання
Hi
I have already said that, of 2 documents I had to submit later, both of which were top quality, one was accepted, the other not, without giving me a reason for what went wrong. Have sent several emails to Nucleonbet.com no reply
The fact that they are delaying everything on purpose, alone the complaints from many customers confirm that it takes 5 days to determine whether a documentation is in order or not, makes me think so.
What do you mean specifically whether I have experienced at nucleonbet
Unfortunately I didn't understand that
Warm greetings
Hallo
Das habe ich bereits gesagt, von 2 Dokumente die ich nachreichte musste, wo beide top Qualität waren eine wurde akzeptiert das andere nicht, ohne mich eine Grund zu nennen was schief gelaufen ist. Habe mehrere Mails an die Nucleonbet.com verschickt kommt keine Antwort zurück
Das die alles absichtlich verzögern alleine die Beschwerden von vielen Kunden bestätigen das alleine das man 5 Tage brauchen ob eine Dokumentation in Ordnung ist oder nicht macht mir so zu denken.
Was meinen Sie konkret ob ich bei nucleonbet erlebt habe
Daß habe ich leider nicht so verstanden
Liebe Grüße
Привіт,
не знаючи, що не так, я боюся, що далі немає шляху. Зачекайте, нічого більше не потрібно робити. 🙁
Моя остання відповідь була адресована ovaaal - не вам, я думаю, це спричинило плутанину, чи не так?
Hello,
without knowing what is wrong, there is no way further, I'm afraid. Just wait, not much else to do. 🙁
My latest reply was addressed to ovaaal - not to you, I guess this caused the confusion, right?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.