ФорумКазиноNucleonbet Casino - загальне обговорення

Nucleonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від 19neveer
|
12549 переглядів 65 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

я так гадаю

Мене просто засмучує те, що вони не хочуть виплачувати гроші

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Пишу, що не так з моїм фото, відповіді просто немає

Тому я не можу сказати вам, що не так

Теплі вітання

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Да, я столкнулся с этим в nucleonbet

ciljet1939
1 рік тому

Просто не питайте дуже часто, будь ласка - це теж не допоможе.

На жаль, без додаткових порад від казино ми мало що можемо зробити зараз. 🙁 Давайте зачекаємо кілька днів, повідомте мене, якщо тим часом з вами зв’яжеться казино.


Автоматичний переклад.
ovaaal
1 рік тому

Привіт,

Я прочитав допис, я думав, чи MGA допоможе вам далі, оскільки це постачальник ліцензії.

Не соромтеся спробувати це тут:

https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/

Будь ласка, дайте мені знати, як це працює.

У будь-якому випадку, ви вже подали багато скарг через наш центр вирішення проблем, це виняток, тому мені цікаво, що змусило вас змінити підхід. Ти можеш сказати? 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сначала я считал, что если казино имеет мальтийскую лицензию, то у меня не должно появиться никаких проблем.

Когда проблемы появились, то я посмотрел что на жалобы других игроков nucleonbet ни разу не ответили, поэтому решил сразу действовать через MADRE.

Когда получил ответ от MADRE, то у меня опустились руки, но вы дали мне хороший совет, буду писать жалобы дальше, спасибо 🙂


Radka
1 рік тому

Привіт

Я вже робив, але, на жаль, не отримав відповіді

Теплі вітання

Автоматичний переклад.
ovaaal
1 рік тому

Чесно кажучи, мальтійська ліцензія вважається однією з найкращих. Тому я дуже здивований, що це казино заслужило таку низьку репутацію :

file

Сподіваймося на краще тепер разом із органом ліцензування 🤞



Автоматичний переклад.
ciljet1939
1 рік тому

Привіт,

Ви маєте на увазі, що звернулися до органу ліцензування? як довго ти чекав на відповідь?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Близько 2 тижнів

Автоматичний переклад.
ciljet1939
1 рік тому

Я б не був так здивований, якби ми говорили про Кюрасао, у випадку Мальти мені прикро це чути.

Просто щоб переконатися, як саме ви подали скаргу?

Ви помітили посилання, яке я надіслав на ovaaal, чи використовували ви його, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, у мене є

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що ви маєте на увазі під Кюрасао?

Автоматичний переклад.
ciljet1939
1 рік тому

Curacao — ще один постачальник ліцензій, який продає ліцензії онлайн-казино. Детальніше тут .

Просто майте на увазі, що це казино має ліцензію на Мальті.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт

Після довгих переговорів я хотів би повідомити, що мої перші два платежі вже схвалено та надійшло на мій рахунок.

Дякуємо за ваші зусилля

Автоматичний переклад.
ciljet1939
1 рік тому

Ого, тепер я в шоці - позитивно! 👍🎊

Я повідомляю Крістіні про це, будь ласка, підтвердьте, щойно ви отримаєте повну оплату. 😉


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

В порядку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Погане казино. Нікому не рекомендую грати в цьому казино. Де можна повідомити про це казино? Має бути десь, де можна повідомити про це казино. Я не отримав своїх грошей 1200 євро. Немає відповіді на Mail, це вважається шахрайством. Якщо ви хочете грати, ніколи не грайте тут, у цьому казино.

Автоматичний переклад.
gaby121111
1 рік тому

Привіт,

якщо ви прочитаєте цю тему, ви побачите, що інші гравці також мають проблеми. Як бачите, принаймні один гравець нещодавно отримав гроші.

Перегляньте огляд казино , щоб дізнатися про ліцензування та репутацію. Проте я б спробував подати скаргу тут .

Інший варіант – зв’язатися з органом ліцензування – у цьому випадку Мальта 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я просто хотів повідомити вам, що після довгих перерахувань мої кошти було схвалено та вже зараховано на мій рахунок

Дуже дякую

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого