1 рік тому
я так гадаю
Мене просто засмучує те, що вони не хочуть виплачувати гроші
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
0
я так гадаю
Мене просто засмучує те, що вони не хочуть виплачувати гроші
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
Пишу, що не так з моїм фото, відповіді просто немає
Тому я не можу сказати вам, що не так
Теплі вітання
I keep writing what is wrong with my photo, there is simply no answer
That's why I can't tell you what's wrong
Warm greetings
Ich schreibe immer wieder was stimmt mit meine Foto nicht kommt einfach keine Antwort
Deswegen kann ich Ihnen auch nicht sagen was nicht stimmt
Liebe Grüße
Так, я зіткнувся з цим на nucleonbet
Yes, I encountered this at nucleonbet
Да, я столкнулся с этим в nucleonbet
Просто не питайте дуже часто, будь ласка - це теж не допоможе.
На жаль, без додаткових порад від казино ми мало що можемо зробити зараз. 🙁 Давайте зачекаємо кілька днів, повідомте мене, якщо тим часом з вами зв’яжеться казино.
Just do not ask very often, please - that would not help either.
Sadly, without further advice from the casino, not much we can do now. 🙁 Let's wait for a few days, let me know in case the casino contacts you in the mean time.
Привіт,
Я прочитав допис, я думав, чи MGA допоможе вам далі, оскільки це постачальник ліцензії.
Не соромтеся спробувати це тут:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Будь ласка, дайте мені знати, як це працює.
У будь-якому випадку, ви вже подали багато скарг через наш центр вирішення проблем, це виняток, тому мені цікаво, що змусило вас змінити підхід. Ти можеш сказати? 🙂
Hello,
I read the post, I was thinking whether the MGA would help you further since this is the license provider.
Feel free to try that here:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Let me know how it works, please.
Anyway, you have already submitted lots of complaints via our resolution center, this is an exception, so now I wonder what made you change the approach. Can you tell? 🙂
Спочатку я думав, що якщо у казино є мальтійська ліцензія, то у мене не повинно бути проблем.
Коли виникли проблеми, я побачив, що скарги інших гравців nucleonbet не отримали відповіді, тому я вирішив негайно діяти через MADRE.
Коли я отримала відповідь від MADRE, у мене опустилися руки, але ви мені дали слушну пораду, буду далі писати скарги, дякую 🙂
At first I thought that if the casino has a Maltese license, then I should not have any problems.
When the problems appeared, I saw that the complaints of other nucleonbet players were never answered, so I decided to act immediately through MADRE.
When I received a response from MADRE, my hands dropped, but you gave me good advice, I will continue to write complaints, thanks 🙂
Сначала я считал, что если казино имеет мальтийскую лицензию, то у меня не должно появиться никаких проблем.
Когда проблемы появились, то я посмотрел что на жалобы других игроков nucleonbet ни разу не ответили, поэтому решил сразу действовать через MADRE.
Когда получил ответ от MADRE, то у меня опустились руки, но вы дали мне хороший совет, буду писать жалобы дальше, спасибо 🙂
Привіт
Я вже робив, але, на жаль, не отримав відповіді
Теплі вітання
Hi
I already did, but unfortunately didn't get an answer
Warm greetings
Hallo
Das habe ich bereits, aber leider keine Antwort erhalten
Liebe Grüße
Чесно кажучи, мальтійська ліцензія вважається однією з найкращих. Тому я дуже здивований, що це казино заслужило таку низьку репутацію :
Сподіваймося на краще тепер разом із органом ліцензування 🤞
Honestly, the Maltese license is considered one of the best. Hence I'm quite surprised this casino earned a such low reputation:
Let's hope for the best now witht he licensing authority 🤞
Привіт,
Ви маєте на увазі, що звернулися до органу ліцензування? як довго ти чекав на відповідь?
Hi there,
Do you mean that you've contacted the licensing authority? for how long have you been waiting for a response?
Я б не був так здивований, якби ми говорили про Кюрасао, у випадку Мальти мені прикро це чути.
Просто щоб переконатися, як саме ви подали скаргу?
Ви помітили посилання, яке я надіслав на ovaaal, чи використовували ви його, будь ласка?
I Would not be so surprised if we were talking about Curacao, in the case of Malta I'm sorry to hear this.
Just to make sure, how exactly did you submit the complaint?
Did you notice the link I sent to ovaaal, had you used the same, please?
Що ви маєте на увазі під Кюрасао?
What do you mean by Curaçao?
Was meinen Sie mit Curacao?
Curacao — ще один постачальник ліцензій, який продає ліцензії онлайн-казино. Детальніше тут .
Просто майте на увазі, що це казино має ліцензію на Мальті.
Curacao is another license provider that sells licenses to online casinos. Read more here.
Just keep in mind that this casino is licensed in Malta.
Привіт
Після довгих переговорів я хотів би повідомити, що мої перші два платежі вже схвалено та надійшло на мій рахунок.
Дякуємо за ваші зусилля
Hi
After a long back and forth I would like to announce that my first two payments have already been approved and landed on my account.
Thank you for your efforts
Hallo
Nach lange Hin und her möchte mitteilen das meine ersten beiden Auszahlungen bereits genehmigt wurden und auf meine Konto gelandet sind.
Vielen Dank für Ihre Bemühungen
Ого, тепер я в шоці - позитивно! 👍🎊
Я повідомляю Крістіні про це, будь ласка, підтвердьте, щойно ви отримаєте повну оплату. 😉
Wow, now I'm shocked - positively! 👍🎊
I update Kristina about that, kindly confirm as soon as you'll be paid in full. 😉
Погане казино. Нікому не рекомендую грати в цьому казино. Де можна повідомити про це казино? Має бути десь, де можна повідомити про це казино. Я не отримав своїх грошей 1200 євро. Немає відповіді на Mail, це вважається шахрайством. Якщо ви хочете грати, ніколи не грайте тут, у цьому казино.
Bad casino. I do not recommend anyone to play at this casino. Where can you report that casino? There must be somewhere you can report that casino. I did not get my money 1200 euros. No response to Mail it counts as fraud. If you want to play, never play here at this casino.
Dåligt casino . Jag rekommenderar inte någon att spela på detta casino . Vart kan man anmäla den casino ? Det måste finns nånstans man kan anmäla den casino . Jag fik inte ut mina pengar 1200 euro. Inget svar på Mail det räknas som bedrägeri. Du som vill spela så spela aldrig här på denna casino .
Привіт,
якщо ви прочитаєте цю тему, ви побачите, що інші гравці також мають проблеми. Як бачите, принаймні один гравець нещодавно отримав гроші.
Перегляньте огляд казино , щоб дізнатися про ліцензування та репутацію. Проте я б спробував подати скаргу тут .
Інший варіант – зв’язатися з органом ліцензування – у цьому випадку Мальта 🤔
Hello,
if you read this thread you'll find that other players have the issues too. As you can see, at least one player was recently paid.
Check the casino review, to see its licensing authority and reputation. I would however try to submit a complaint here.
Another option is to contact the licensing authority - Malta in this case 🤔
Я просто хотів повідомити вам, що після довгих перерахувань мої кошти було схвалено та вже зараховано на мій рахунок
Дуже дякую
I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account
Many Thanks
Ich wollte nur mitteilen das nach lange hin und her wurde meine Auszahlungen genehmigt und bereits auf meine Konto gelandet
Vielen Dank
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.