ГоловнаФорумКазиноNucleonbet Casino - загальне обговорення

Nucleonbet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від 19neveer
|
13 812 переглядів 65 відповідей |
|
1 2...4
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Nucleonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я виграв 35 тис. євро на Nucleonbet близько тижня тому. Після зняття я пішов прочитати кілька коментарів і відгуків про Nucleonbet і дуже шкодую, що не зробив цього до депозиту. У мене те саме, що й у всіх інших, вони вимагають усі види документів один за одним, і нульове зняття приймається . Я припускаю, що незабаром вони скажуть мені, що я можу виграти лише 5000 євро на день, як вони сказали іншим.

Казино має ліцензію MGA, тому я просто припустив, що вона має бути законною. Хтось має якісь поради, що я можу зробити, щоб отримати свої гроші? І чи є хтось, хто насправді отримав більше 5000 євро від Nucelonbet?

Автоматичний переклад.
Professori
2 р. тому

Привіт,

вітаю вас, це чимала сума, ви виграли.

Будь ласка, зверніть увагу, що спочатку ви повинні повністю підтвердити свій обліковий запис. У разі таких великих виграшів можуть знадобитися додаткові документи. Спробуйте співпрацювати з казино, загалом, переконайтеся, що ви надаєте документи у належному форматі (наприклад, .pdf або необрізані екрани друку тощо), актуальні та дійсні. Якщо у вас виникнуть проблеми, зверніться до казино за подальшими інструкціями.

Обмеження є обмеженнями, і вони встановлені такими, як є, тому я припускаю, що ви маєте рацію.

Я просто стурбований репутацією казино – насправді вона дуже погана ( натисніть тут, щоб перевірити ), тому, будь ласка, регулярно інформуйте нас.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Коли моя справа може бути вирішена?

Наперед дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є сильне відчуття, що в казино Nucleonbet неможливо отримати гроші. Рахунок уже був повністю верифікований, але виплату скасували через те, що у мене було живе зображення, де видно, що я тримаю в руках свою ID-картку. Я не знаю, що ще зробити, щоб отримати свої гроші, я дуже сподіваюся на вашу допомогу

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
ciljet1939
2 р. тому

Привіт,

ви вибрали казино з чи не найгіршою репутацією, я сподіваюся, що ви намагатиметеся уникати таких «казино» в майбутньому.

Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і завершити виведення коштів, тож якщо ви перевірите свою скаргу , ви побачите, що таймер встановлено відповідно. А поки спробуйте з'ясувати, що не так з раніше поданими документами, щоб хоча б спробувати пройти перевірку.

Ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Перш за все, дякую, що звернулися.

Як я вже сказав, мій обліковий запис повністю підтверджено, платіж запитується, а потім скасовується з тієї причини, що нам потрібні додаткові документи для завершення перевірки, замість того, щоб писати все, що вам потрібно відразу. Це тактика, щоб втратити терпіння і втратити все. На моєму рахунку 1850, які вони постійно відмовляються виплачувати. Дуже сумно, що тут сталося

Дуже дякую, що опікуєтесь моєю справою

Теплі вітання

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Всі документи прийняли, але просять ще, що вже не має сенсу

Автоматичний переклад.
ciljet1939
2 р. тому

Привіт,

ось про що я говорив. Це означає, що казино проводить певну додаткову перевірку, вона ще не закінчена. Знаєте, яких документів зараз не вистачає? Це важливо принаймні для завершення верифікації, після чого ми можемо зосередитися на виведенні.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дуже дякую

Як я вже сказав, нічого не пропало, навіть те, що вони попросили фото, де я тримаю ID-картку, я вже подав її і не отримав відповіді 4 дні....

Теплі вітання

Автоматичний переклад.
ciljet1939
2 р. тому

О, вибачте, я, мабуть, пропустив це. Дякую 🙂

Кажете, чотири дні? Ну, ще 10 днів, щоб прийняти селфі, а потім надіслати вам виграш.

Сумно, але зараз можна тільки чекати, бо таймер на 14 днів. Спробуйте почекати та повідомте мені, щойно селфі буде прийнято. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я зроблю це.

Дуже дякую!

Автоматичний переклад.
ciljet1939
2 р. тому

Они специально будут зятягивать с процедурой верификации, постоянно будут требовать всё новые и новые документы, можете посмотреть на жалобы других игроков - везде одинаково, всем зятягивают верификацию.

Но скорее всего вы получите свою выплату. Советую не тянуть время и сразу же обратиться в MADRE, так как вы судя по всему из страны ЕС, то вам быстро выплатят деньги и после этого предлагаю вам забыть об этом казино как о страшном сне 🙂


У меня же ситуация намного хуже. Меня полтора месяца изводили дополнительными проверками верификации. В итоге нашли нелепейшую причину чтобы не платить выигрыш 400 евро. Сказали что вернут депозиты (150 евро), но спойлер: не вернули, я ставлю 150 евро на вывод, но они отменяют вывод средств. И просто игнорируют мои сообщения в чате и по имейлу.

Естественно я обратился с жалобой в МАДРЕ и получил такой ответ:

"MADRE has found the claim admissible under Section 2.a of the Rules of Procedure. There it is stated that "These procedures shall apply for the out-of-court resolution of domestic and cross-border disputes concerning contractual obligations resulting from gambling contracts between Operators licensed by the Malta Gaming Authority and Consumers resident in the European Union through the intervention of MADRE which proposes an amicable solution. (…) Disputes raised by Claimants from outside the EU are admissible only if the Operator consents to submit to the proceedings."

 

The operator stated regarding your claim: "Please note that the complaint is from Belarus and as per section 2.a) of MADRE Rules of Procedure, operators are not obliged to respond to cases from outside the EU."

 

Sadly, we need to inform you that we cannot handle your case.

 

We wish you all the best."


I have always thought that the Maltese license is one of the best licenses compared to curacao licenses, but apparently the Maltese license is one of the best only for people from the European Union, players from the rest of the world playing with a Maltese license = playing without a license at all. This is very sad for me :(

ovaaal
2 р. тому

Мені їх шкода, і дякую за їхні пропозиції

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт

Мене щойно повідомили, що з моїх документів, які я згодом подав, один був прийнятий, а інший ні, хоча обидва зображення мають високу якість, і все можна прочитати та побачити чітко. Просто сумно

Теплі вітання

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тепер вони мають намір не платити мої гроші без пояснення причини. Я зробив усе, що можна було зробити. Вони також не відповідають на мої запитання.

Думаю, грошей уже немає. Що ти можеш зробити?

З найкращими побажаннями

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
ciljet1939
2 р. тому

Привіт,

оскільки є документи, які не були прийняті, ви повинні надати свого роду альтернативу або той самий документ в іншій формі. Тільки після того, як ви пройдете KYC, тобто всі документи прийняті, ви маєте право отримати виграш.

Зараз саме час запитати у служби підтримки, що здається не так із документами, ви повинні з’ясувати та подати все відповідно.

Це трапляється дуже часто. Чому ви думаєте, що казино не заплатить?

Автоматичний переклад.
ovaaal
2 р. тому

Привіт,

просто щоб переконатися, ви відчували це в Nucleon Bet? Виходячи з ваших скарг, я думаю, що ви цього не зробили. Виправте мене, якщо я помиляюся.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт

Я вже казав, що з 2 документів, які мені довелося подати пізніше, обидва з яких були найвищої якості, один був прийнятий, інший – ні, без пояснення причини того, що пішло не так. Надіслали кілька електронних листів на Nucleonbet.com без відповіді

Те, що вони навмисне все зволікають, вже лише скарги багатьох клієнтів підтверджують, що на те, чи документація в порядку чи ні, потрібно 5 днів, наводить на таку думку.

Що ви маєте на увазі конкретно, чи мав я досвід у nucleonbet

На жаль, я цього не зрозумів

Теплі вітання

Автоматичний переклад.
ciljet1939
2 р. тому

Привіт,

не знаючи, що не так, я боюся, що далі немає шляху. Зачекайте, нічого більше не потрібно робити. 🙁

Моя остання відповідь була адресована ovaaal - не вам, я думаю, це спричинило плутанину, чи не так?

file


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого