ГоловнаФорумКазиноNucleonbet Casino - загальне обговорення

Nucleonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Anonymized750
|
16 830 переглядів 65 відповідей |
|
1...3 4

Привіт,

Я скаржуся на казино nucleonbet. Я виконаю вимогу KYC, де мені потрібно зробити селфі. Я виграв 4000 євро з 250 євро депозиту. Моє перше зняття 1000 євро очікується, але це вже третій тиждень. Спочатку їм потрібні всі документи, необхідні для вилучення, я їм дав. Я відкликав заявку, і я все ще очікую на розгляді майже 3 тижні. Тепер вони кажуть мені, що все ще перевіряють мою особу, що не має сенсу. Мені все ще потрібно зняти решту, але я більше не можу зняти, оскільки я не можу мати багаторазове зняття. На цьому сайті максимальна сума виведення становить 1000 євро.


Я громадянин Бельгії. В який орган мені скаржитися, щоб отримати свої гроші. Якщо можливо, чи можете ви допомогти мені зібрати докази, щоб повідомити відповідний орган?

file

file

file

З повагою,

Сенвіче


Автоматичний переклад.
Senvichet

Привіт.

Я почну з найважливішої частини: вибачте, але не має значення, чи є ви громадянином Бельгії, чи громадянином Фіджі.

Ви повинні стежити за тим, де ліцензовано казино.

В даному випадку це острів Мальта. Не найгірший сценарій, якщо можна додати.

Ще один важливий момент, про який ви завжди повинні пам’ятати, — це загальна надійність казино, що ж, це поганий вибір 🙁.

Просто проведіть дослідження, якщо ви не можете зробити це через наш веб-сайт ( https://casino.guru/nucleonbet-casino-review#tab=js-tab-reputation ), зробіть це будь-де в іншому місці, просто повідомте себе, перш ніж робити помилка.

У цьому випадку попереджаємо, що:

  1. Ми вважаємо Умови та умови казино дещо несправедливими
  2. Не знайдено в жодному відповідному чорному списку казино
  3. Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино
  4. Ми також врахували інші фактори, які мали дещо негативний вплив на індекс безпеки казино

Отже, технічно ви можете спробувати подати безкоштовну скаргу прямо зараз, прямо тут: https://casino.guru/complaints/create

Але, вважаю, справедливо було б зазначити, що казино насправді не бажає вирішувати депутатів. Перегляньтеінші скарги , якщо хочете.

Якщо ви віддаєте перевагу звернутися безпосередньо до органу ліцензування Мальти, скористайтеся цією статтею:

https://casino.guru/licensing-authorities/malta-license


Цікаво, як ви віддаєте перевагу діяти далі?


Автоматичний переклад.

Чи можу я також поскаржитися в комісію ЄС, оскільки я є громадянином ЄС?

Автоматичний переклад.
Senvichet

Я думаю, що Комісія ЄС не має жодного відношення до таких випадків, тому що її компетенція не в сфері казино.

Радька дала тобі два варіанти, і я думаю, що непогано було б взяти один із них і подивитися, чи можна допомогти, чи допоможе влада.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я зробив і те, і я також скаржуся на https://madre-online.eu/. Сподіваюся, що проблема вирішиться найближчим часом. Я хочу вибратися з цього кошмару і ніколи більше не хочу чути чи згадувати про NUcleonbet.


Автоматичний переклад.
Senvichet

Я вас абсолютно розумію, тому що я відчував би те саме і не хотів би мати справу з подібними проблемами.

У будь-якому випадку, дякую за оновлення, і мені цікаво, як це вийде в кінці. Я бачу, що ви, мабуть, використали всі запропоновані варіанти. Сподіваюся, що все вирішиться справедливо. Будь ласка, дайте нам знати, як у вас справи, тому що мені дуже цікаво. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого