ФорумКазиноNucleonbet Casino - загальне обговорення

Nucleonbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від 19neveer
|
12508 переглядів 65 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
ciljet1939
1 рік тому

Чудово!🎉🎉

Будь ласка, скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що ви маєте на увазі?

Автоматичний переклад.
ciljet1939
1 рік тому

Скільки часу мені знадобилося, щоб пройти перевірку та отримати виграш у вашому випадку? 🙂


"Я просто хотів повідомити вам, що після довгих переговорів мої зняття було схвалено та вже зараховано на мій рахунок"

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ciljet1939
1 рік тому

👍😏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

лицензирующий орган за 3 месяца так и не ответил

ovaaal
1 рік тому

Привіт ovaaal,

це здається дуже дивним, і не повинно статися так, що ви чекаєте на відповідь 3 місяці. Якщо це мальтійський орган ліцензування, то це дійсно дивно. Рекомендую написати їм ще раз. Можливо, вони пропустили ваше повідомлення 🙁.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

лицензирующий орган за 3 месяца так и не ответил

1 рік тому

привіт

Ви намагалися нагадати собі кілька разів? Зараз я згадую тему про інше (закрите) казино, ліцензоване на Мальті, деякі гравці змогли зателефонувати в офіс і отримати підтвердження, що справа знаходиться в певній процедурі. Це означає, що вони, здається, працюють над цим. Не кажу, що один дзвінок змінить результат, це просто ще один крок, який я б зробив на вашому місці. Чи є у вас поблизу хтось, хто міг би допомогти вам розмовною англійською, якщо це необхідно?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Ви намагалися нагадати собі кілька разів? Зараз я згадую тему про інше (закрите) казино, ліцензоване на Мальті, деякі гравці змогли зателефонувати в офіс і отримати підтвердження, що справа знаходиться в певній процедурі. Це означає, що вони, здається, працюють над цим. Не кажу, що один дзвінок змінить результат, це просто ще один крок, який я б зробив на вашому місці. Чи є у вас поблизу хтось, хто міг би допомогти вам розмовною англійською, якщо це необхідно?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вчера я отправил еще раз своё обращение

в этот раз я наконец-то получил сообщение что моя жалоба получена

(до этого 3 раза отправлял и мне такого письма не приходило, хотя я выбирал пункт получать письмо подтверждение)

так что возможно вышло недоразумение и мне все-таки хоть что-то ответят.

ovaaal
1 рік тому

дополню - только что получил сообщение от мга, они просят предоставить доказательства

я не мог сразу этого сделать, потому что через их сайт можно добавить только одно вложение

так что дело сдвинулось с мертвой точки

ovaaal
1 рік тому

Тепер я в захваті. Сподіваючись на краще.

Тим не менш, дозволити гравцям лише одне вкладення за спробу звучить дивно. Справа в тому, що вас почують!

Я схрещую пальці, тримайте мене в курсі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вітаю всіх, сподіваюся, хтось може допомогти мені тут

я спробую підсумувати якомога простіше (зверніть увагу, що я використовував лише спортивні букмекерські товари, тобто ставки на спорт)

Я зробив депозит у розмірі 200 євро за допомогою своєї кредитної картки, через тиждень мій баланс тепер становить 656 євро, коли я намагаюся зняти свої кошти на свою картку, з’являється повідомлення «Сталася системна помилка. Зверніться до служби підтримки». (https://imgur.com/a/RtGPlBZ), і коли я намагаюся зв’язатися зі службою підтримки, вони кажуть, що потрібно зачекати, поки їхня команда знайде рішення (https://imgur.com/a/fK1LjNV), минуло кілька тижнів і нічого не сталося, вони відповідають, але з тим самим повідомленням і без оновлення


Я також подав скаргу в MGA, але там також не було оновлення

я живу в Новій Зеландії, і я раніше не стикався з такою проблемою на веб-сайтах ставок із подібною ліцензією, як-от bankonbet тощо


якщо хтось може мені допомогти, я дуже вдячний

Автоматичний переклад.
ryder
1 рік тому

На жаль, ми в Casino Guru не займаємося ставками на спорт. Сподіваюся, деякі гравці допоможуть вам.

Я можу принаймні надати ці сайти, присвячені SB:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Сподіваюся, ви знайдете там рішення!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я скаржуся на казино nucleonbet. Я виконаю вимогу KYC, де мені потрібно зробити селфі. Я знімаю 1000 євро, але вже минув тиждень, і він все ще очікує. В який орган мені скаржитися, щоб отримати свої гроші.


З повагою,

Сенвіче

Автоматичний переклад.
Senvichet
1 рік тому

Привіт, казино вказало, чому ваше зняття ще не завершено? У цьому випадку я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, звичайно, було б корисно, якби у казино була причина.

У будь-якому випадку, якщо протягом наступних днів нічого не зміниться, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Гаразд, я почекаю ще тиждень.

Автоматичний переклад.
Senvichet
1 рік тому

Чи повідомили вам у казино, чому ваше зняття ще не завершено? Як я помітив, він має дуже низький індекс безпеки , що не додає йому довіри. Ви теж це бачили?

Проте, якщо щось зміниться, повідомте нам. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт,

Мені відповідають так само.

file

З повагою,

Сенвіче


Автоматичний переклад.
Senvichet
1 рік тому

Так, я бачу. Але я вважаю, що це принаймні трохи заспокоює, якщо казино спілкується і скаже хоча б щось, хоча в цьому випадку це не має особливого значення, тому що ми нічого не дізналися. Але нам доведеться запастися терпінням і подивитися, що придумає казино наступного разу. Як ти думаєш, ти впораєшся?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт,

Дякуємо за допомогу. Чи виплачує це казино своїм гравцям? Через 2 дні я надішлю їм ще одне повідомлення. Я бачу, що це caino має погану репутацію через те, як я відкрив цей веб-сайт. Наступного разу, якщо я захочу зіграти в іншому онлайн-казино, я спочатку перевірю огляд веб-сайту.

З повагою,

Сенвіче

Автоматичний переклад.
Senvichet
1 рік тому

Хм, я не можу відповісти на це з упевненістю, тому що казино має швидкий низький індекс безпеки, і воно не вирішило багато скарг, пов’язаних із виведенням грошей. Однак останній раз казино стикалося з такою ситуацією в серпні, і вона була вирішена. Тож я не хочу вас непотрібно турбувати і краще дочекатися остаточного рішення.

Тим не менш, що стосується огляду перед тим, як ви зайдете в казино, я, звичайно, схвалюю його. Відгуки таскарги користувачів на веб-сайті також можуть допомогти вам прийняти рішення, оскільки вони відображають реальний досвід гравців. Отже, якщо ви збираєтеся дивитися в майбутнє, ви також можете пройти через ці речі.

Сподіваюся, все вдасться вирішити.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого