1 рік тому
Чудово!🎉🎉
Будь ласка, скільки часу це зайняло?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
0
Чудово!🎉🎉
Будь ласка, скільки часу це зайняло?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
Скільки часу мені знадобилося, щоб пройти перевірку та отримати виграш у вашому випадку? 🙂
"Я просто хотів повідомити вам, що після довгих переговорів мої зняття було схвалено та вже зараховано на мій рахунок"
How long did it take i total to pass the verification and get the winnings, in your case? 🙂
"I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account"
орган ліцензування не відповідає протягом 3 місяців
the licensing authority has not responded for 3 months
лицензирующий орган за 3 месяца так и не ответил
Привіт ovaaal,
це здається дуже дивним, і не повинно статися так, що ви чекаєте на відповідь 3 місяці. Якщо це мальтійський орган ліцензування, то це дійсно дивно. Рекомендую написати їм ще раз. Можливо, вони пропустили ваше повідомлення 🙁.
Hello ovaaal,
that seems really strange and it shouldn't happen that you wait 3 months for an answer. If it is the Maltese licensing authority, then it is really strange. I would recommend you write to them again. Maybe they missed your message 🙁.
привіт
Ви намагалися нагадати собі кілька разів? Зараз я згадую тему про інше (закрите) казино, ліцензоване на Мальті, деякі гравці змогли зателефонувати в офіс і отримати підтвердження, що справа знаходиться в певній процедурі. Це означає, що вони, здається, працюють над цим. Не кажу, що один дзвінок змінить результат, це просто ще один крок, який я б зробив на вашому місці. Чи є у вас поблизу хтось, хто міг би допомогти вам розмовною англійською, якщо це необхідно?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
привіт
Ви намагалися нагадати собі кілька разів? Зараз я згадую тему про інше (закрите) казино, ліцензоване на Мальті, деякі гравці змогли зателефонувати в офіс і отримати підтвердження, що справа знаходиться в певній процедурі. Це означає, що вони, здається, працюють над цим. Не кажу, що один дзвінок змінить результат, це просто ще один крок, який я б зробив на вашому місці. Чи є у вас поблизу хтось, хто міг би допомогти вам розмовною англійською, якщо це необхідно?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Вчора знову надіслав запит
цього разу я нарешті отримав повідомлення, що мою скаргу прийнято
(до цього відправляла 3 рази і такого листа не отримувала, хоча вибрала варіант отримати лист підтвердження)
так може виникло непорозуміння і мені ще є хоч щось відповісти.
Yesterday I sent my request again
this time I finally received a message that my complaint was received
(before that, I sent it 3 times and I didn’t receive such a letter, although I chose the option to receive a confirmation letter)
so maybe there was a misunderstanding and I still have at least something to answer.
вчера я отправил еще раз своё обращение
в этот раз я наконец-то получил сообщение что моя жалоба получена
(до этого 3 раза отправлял и мне такого письма не приходило, хотя я выбирал пункт получать письмо подтверждение)
так что возможно вышло недоразумение и мне все-таки хоть что-то ответят.
Додам - щойно мені надійшло повідомлення з MGA, вимагають докази
Я не міг зробити це відразу, тому що ви можете додати лише одне вкладення через їхній веб-сайт
тому все зрушилося з місця
I will add - I just received a message from MGA, they are asking for evidence
I couldn't do it right away because you can only add one attachment through their website
so things got off the ground
дополню - только что получил сообщение от мга, они просят предоставить доказательства
я не мог сразу этого сделать, потому что через их сайт можно добавить только одно вложение
так что дело сдвинулось с мертвой точки
Тепер я в захваті. Сподіваючись на краще.
Тим не менш, дозволити гравцям лише одне вкладення за спробу звучить дивно. Справа в тому, що вас почують!
Я схрещую пальці, тримайте мене в курсі!
Now I'm thrilled. Hoping for the best.
Still, allowing players only a single attachment per attempt sounds weird. Well, the point is you're going to be heard!
My fingers are crossed, keep me updated!
вітаю всіх, сподіваюся, хтось може допомогти мені тут
я спробую підсумувати якомога простіше (зверніть увагу, що я використовував лише спортивні букмекерські товари, тобто ставки на спорт)
Я зробив депозит у розмірі 200 євро за допомогою своєї кредитної картки, через тиждень мій баланс тепер становить 656 євро, коли я намагаюся зняти свої кошти на свою картку, з’являється повідомлення «Сталася системна помилка. Зверніться до служби підтримки». (https://imgur.com/a/RtGPlBZ), і коли я намагаюся зв’язатися зі службою підтримки, вони кажуть, що потрібно зачекати, поки їхня команда знайде рішення (https://imgur.com/a/fK1LjNV), минуло кілька тижнів і нічого не сталося, вони відповідають, але з тим самим повідомленням і без оновлення
Я також подав скаргу в MGA, але там також не було оновлення
я живу в Новій Зеландії, і я раніше не стикався з такою проблемою на веб-сайтах ставок із подібною ліцензією, як-от bankonbet тощо
якщо хтось може мені допомогти, я дуже вдячний
greetings to everyone, hopefully someone can help me out here
il try to summarize as easily as possible,( note i only used sportsbook ie sports betting)
i made a deposit of 200eur using my credit card, after a week my balance is now 656 euros, when i try to withdraw my funds to my card it says "There was a system error. Please contact support." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) and when i try to contact support they say say to wait while their team finds out a resolution(https://imgur.com/a/fK1LjNV) its been weeks now and nothing has happened, they respond but with same message and no update
i also made a complaint with MGA but no update there as well
im based in NewZealand and i haven't faced such issue before with similar license betting websites like bankonbet etc
if anyone can help me its appreciated a lot
На жаль, ми в Casino Guru не займаємося ставками на спорт. Сподіваюся, деякі гравці допоможуть вам.
Я можу принаймні надати ці сайти, присвячені SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Сподіваюся, ви знайдете там рішення!
I'm sorry to say that... we at Casino Guru do not engage in sports betting. Hopefully, some players will help you out.
I can at least provide these sites focusing on SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you'll find a solution there!
Привіт,
Я скаржуся на казино nucleonbet. Я виконаю вимогу KYC, де мені потрібно зробити селфі. Я знімаю 1000 євро, але вже минув тиждень, і він все ще очікує. В який орган мені скаржитися, щоб отримати свої гроші.
З повагою,
Сенвіче
Hello,
I have complain for nucleonbet casino. I complete d my KYC requirement where I have to take a selfie. I withdrawal 1000 euro but it already been a week and it still pending. Which authority should I complain to make sure I get my money.
Sincerly,
Senvichet
Привіт, казино вказало, чому ваше зняття ще не завершено? У цьому випадку я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, звичайно, було б корисно, якби у казино була причина.
У будь-якому випадку, якщо протягом наступних днів нічого не зміниться, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Hi, did the casino indicate why your withdrawal is still pending ? I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, of course it would be useful if the casino had a reason.
Anyway, If nothing moves for another days, let us know and we will try to help you.
Чи повідомили вам у казино, чому ваше зняття ще не завершено? Як я помітив, він має дуже низький індекс безпеки , що не додає йому довіри. Ви теж це бачили?
Проте, якщо щось зміниться, повідомте нам. Я буду чекати.
Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? As I noticed, it has a very low safety index, which does not add to its credibility. Have you seen it too ?
Nevertheless, if something changes, let us know. I'll be waiting.
Привіт,
Мені відповідають так само.
З повагою,
Сенвіче
Hello,
They give me the same answer.
Sincerly,
Senvichet
Так, я бачу. Але я вважаю, що це принаймні трохи заспокоює, якщо казино спілкується і скаже хоча б щось, хоча в цьому випадку це не має особливого значення, тому що ми нічого не дізналися. Але нам доведеться запастися терпінням і подивитися, що придумає казино наступного разу. Як ти думаєш, ти впораєшся?
Yes, I see. But I think it is at least a bit reassuring if the casino communicates and says at least something, even though in this case it doesn't have much telling value, because we haven't learned anything. But we will have to be patient and see what the casino comes up with next time. Do you think you can handle it?
Привіт,
Дякуємо за допомогу. Чи виплачує це казино своїм гравцям? Через 2 дні я надішлю їм ще одне повідомлення. Я бачу, що це caino має погану репутацію через те, як я відкрив цей веб-сайт. Наступного разу, якщо я захочу зіграти в іншому онлайн-казино, я спочатку перевірю огляд веб-сайту.
З повагою,
Сенвіче
Hello,
Thank you for helping. Does this casino pay out to its players? In 2 days I will send them another message. I see that this caino have a bad reputation because of this that how I discover this website. Next time if I want to play on another online casino, I will first check the review from website.
Sincerly,
Senvichet
Хм, я не можу відповісти на це з упевненістю, тому що казино має швидкий низький індекс безпеки, і воно не вирішило багато скарг, пов’язаних із виведенням грошей. Однак останній раз казино стикалося з такою ситуацією в серпні, і вона була вирішена. Тож я не хочу вас непотрібно турбувати і краще дочекатися остаточного рішення.
Тим не менш, що стосується огляду перед тим, як ви зайдете в казино, я, звичайно, схвалюю його. Відгуки таскарги користувачів на веб-сайті також можуть допомогти вам прийняти рішення, оскільки вони відображають реальний досвід гравців. Отже, якщо ви збираєтеся дивитися в майбутнє, ви також можете пройти через ці речі.
Сподіваюся, все вдасться вирішити.
Hmm I can't answer that with certainty, because the casino has a rapidly low safety index and it hasn't solved a lot of complaints related to withdrawing money. However, the last time the casino dealt with such a situation was in August and it was resolved. So I don't want to bother you unnecessarily and I would rather wait for the final solution.
Nevertheless, as far as the overview before you go to the casino is concerned, I certainly approve of it. User reviews and complaints on the website can also be helpful in your decision making, as they reflect the real experience of the players. So if you're going to look in the future, you might as well go through these things as well.
I hope everything can be sorted out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.