ФорумКазиноNeospin Casino - загальне обговорення

Neospin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Dizzaya
|
6654 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
7 міс. тому

Привіт всім

сподіваючись, що ви можете допомогти

Я відкрив рахунок у neospin 3-4 дні тому, вніс близько 3-4 тисяч австралійських доларів

Я виграв джекпот у 30 тисяч австралійських доларів

тепер я маю 22 500 австралійських доларів, які очікують на зняття, 3 x 7 500 австралійських доларів, оскільки це максимальна сума зняття за транзакцію банківським переказом, і минуло 3 дні, і вони все ще очікують на виведення, вони продовжують говорити мені, що це в списку для схвалення тощо

в Інтернеті сказано, що це займає максимум 48 годин


я хвилююся, що ніколи не отримаю гроші

хтось може допомогти?

Автоматичний переклад.
Jt488
7 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати вас, чи ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино? Насправді це може зайняти трохи більше часу, особливо при першому знятті через процес перевірки. Казино має перевірити всі документи, і тому більше, якщо сума більша, скажімо. Зазвичай вони перевіряють більше, щоб переконатися, що все гаразд. Можливо, вам варто підготуватися до того, що іноді це може зайняти більше часу. На вашому місці я б намагався не так сильно хвилюватися, особливо якщо служба підтримки скаже вам, що ваш відклик «у списку», як ви кажете. Будь ласка, тримайте нас в курсі, і давайте подивимося, як це буде. 🙂

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Дякуємо за Ваш відповідь

так, перш ніж подати запит на зняття коштів, я переконався, що мій обліковий запис повністю перевірено

Автоматичний переклад.
Jt488
7 міс. тому

Привіт!

Це чудова новина. Проходження KYC є найважливішою частиною першого виведення коштів, тому я радий, що ви це зробили. На даний момент я б дав казино трохи часу, щоб виконати платіж. Я маю на увазі, що не кожна затримка означає, що казино «щось задумало». Іноді це просто брак організації чи персоналу; це буває.

Намагайтеся не хвилюватися надто; Я б сказав, що ще рано. 🙏


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Все ще дуже розчаровані, вони продовжують відмовляти мені в знятті коштів, вимагаючи підтвердження банківської виписки,


які я надав і завантажив !! Вони просто продовжують шукати виправдання, не відповідають на мої електронні листи та ігнорують мої листи

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Потім я розмовляю зі службою підтримки в прямому ефірі, і вони продовжують вимагати від мене документи, які я надав! Це смішно

я це все надав

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Привіт, мені справді потрібна ваша допомога. Ще один день відмовили в оплаті мого зняття, вони не просять про це?

що це таке, я надав усе, що їм потрібно, я не знаю, чого ще вони хочуть?


З огляду на те, що ви здійснюєте виведення коштів, вам необхідно пройти процес верифікації з міркувань безпеки.

Щоб підтвердити свій обліковий запис, ми просимо вас завантажити такі документи в розділ Мій обліковий запис>Профіль>Перевірка:

- Знімок екрана вашого облікового запису електронного гаманця INPAY (щоб було видно ваше ім’я та номер 603265)

Автоматичний переклад.
Dizzaya
7 міс. тому

Привіт, чи можете ви підтвердити, який варіант виведення коштів ви використовували? У мене проблеми з усіма варіантами виведення коштів?

як ви згадали, спілкування є жахливим у порадах про те, що нам потрібно надати, щоб розібратися з вилученням коштів, це ніби вони навмисно передають, щоб ви могли витратити кошти, не кажучи вже про те, що вони також запропонували бонус! Мені не цікаво грати в цьому казино, доки мені не покажуть, що функція виведення коштів працює

Автоматичний переклад.
Alikar1mi
7 міс. тому

Привіт

Ви в кінцевому підсумку отримали всі свої? І який варіант виведення коштів ви використали?

Автоматичний переклад.
Jt488
7 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода, що ви все ще перебуваєте в цій ситуації, тому вам потрібно бути трохи терплячішим, будь ласка. На жаль, ми та наша група розгляду скарг поки що не можемо зробити багато. Чи зв’язуєтеся ви з їхньою службою підтримки? Намагайтеся надати всі необхідні документи, співпрацювати з казино завжди найкраще. Як ви думаєте, чи можливо це зробити? 🙏

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт, терпіння - це не проблема, а розчарування, вони відхиляють зняття, а потім просять щось нове, а потім я знову чекаю

у них є 3 варіанти банківських переказів. Тепер я розділив виведення коштів на кожного з них, щоб побачити, чи приймають вони хоча б один, щоб я знав, який із них правильний.

вони не консультують щодо електронної пошти чи живої підтримки, вам просто потрібно чекати та молитися, щоб вони прийняли зняття

минуло понад 24 години, але все ще очікує на розгляд – служба підтримки в прямому ефірі повідомила, що у них є все, і я перевірений, тож схрещую пальці, цього разу схвалено!


Я додав фото 3 варіантів банківського переказу, і ви бачите, що я спробував по одному для кожного

Я не впевнений, чи хтось із нас перебуває в Австралії та успішно виводить кошти та може порадити, який із них правильний?


сподіваюся, це буде вирішено якнайшвидше filefile

Автоматичний переклад.
Jt488
7 міс. тому

Привіт знову. Живий чат підтвердив, що ваш обліковий запис було повністю перевірено, як ви сказали, я просто зараз думаю, чи є у вас інформація, підтверджена електронною поштою від служби підтримки, чи вона видима, можливо, десь у вашому обліковому записі, що ви підтверджені.🤔 Тому що, на мій погляд, без підтвердження про повну перевірку облікового запису жодне з ваших зняттів не пройде. Як ви думаєте, чи могли б ви перевірити цю інформацію?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Це дуже заплутано. Я користувався іншими казино, і немає проблем зі зняттям банківського переказу (inpay)


у цьому казино вони вимагають електронний гаманець inpay та електронний гаманець mifinity?

У мене немає цих гаманців. Я надіслав запит на зняття коштів на свій банківський рахунок в Австралії та ввів потрібні дані, тому я не знаю, чому вони хочуть дані електронного гаманця, тому я запитав усі 3 варіанти зняття з банку Inpay/mifinity/wire


Я сподіваюся, що вони зможуть продовжити розгляд одного з них.

Зараз 1 тиждень і постійні затримки – останнє зняття очікується на 3 дні без вирішення чи оновлення.


вони продовжують говорити мені, що це очікує, і будь ласка, зачекайте, ніхто не може дати мені відповідь. Я хочу працювати з ними та розуміти, що потрібно


Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Позитивне оновлення – 1 із 3 переказів було схвалено, це був банківський переказ, інші два ще тривають, але без можливості скасування


сподіваюся на подальші позитивні новини

Автоматичний переклад.
Jt488
7 міс. тому

Гей, це дійсно позитивне оновлення. Будь ласка, тримайте нас в курсі, давайте збережемо наші 🤞.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це дуже заплутано. Я користувався іншими казино, і немає проблем зі зняттям банківського переказу (inpay)


у цьому казино вони вимагають електронний гаманець inpay та електронний гаманець mifinity?

У мене немає цих гаманців. Я надіслав запит на зняття коштів на свій банківський рахунок в Австралії та ввів потрібні дані, тому я не знаю, чому вони хочуть дані електронного гаманця, тому я запитав усі 3 варіанти зняття з банку Inpay/mifinity/wire


Я сподіваюся, що вони зможуть продовжити розгляд одного з них.

Зараз 1 тиждень і постійні затримки – останнє зняття очікується на 3 дні без вирішення чи оновлення.


вони продовжують говорити мені, що це очікує, і будь ласка, зачекайте, ніхто не може дати мені відповідь. Я хочу працювати з ними та розуміти, що потрібно


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я просто запитую, який спосіб оплати ви використали для депозиту? Просто мені цікаво.🤔

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я скористався Apple Pay, який прив’язаний до моєї картки та облікового запису – обліковий запис, який я просив перевести, схвалений на інших 2, вони кажуть нижче –

тож подивимося, що вийде


З нашого боку виведення було здійснено, але не підтверджено з боку платіжного провайдера. Якщо ми бачимо такий статус, повідомляємо, що відкликання схвалено з нашого боку.

Автоматичний переклад.
Jt488
7 міс. тому

Добре, дякую за роз’яснення 👍. Тож тепер ми повинні почекати і подивитися. Не могли б ви надати нашій команді зі скарг всю інформацію, яку ви маєте від казино, щоб вони також могли стежити? Просто зробіть це легко за цим посиланням 👈. Чекаю ще одну позитивну новину🙏.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Позитивні новини, усі мої 3 платежі вже отримані.

Я не впевнений, що буду використовувати їх казино в майбутньому, там підтримка не дуже зручна, мені знадобилося майже два тижні, щоб отримати всі свої $$, тому що вони не зрозуміли, що їм від мене потрібно, вони постійно відхиляли платежі та просили інформацію, яку вони мали

Автоматичний переклад.
Jt488
7 міс. тому

привіт Це справді позитивні новини, дуже радий це чути. Хороша річ полягає в тому, що ви повністю вирішуєте, в якому казино вам подобається чи ні грати, завжди на основі вашого власного досвіду або навіть досвіду інших, чи не так? 😉 З цього приводу, чи хотіли б ви написати відгук про це казино, можливо, щоб допомогти комусь іншому? Просто зробіть це, натиснувши/торкнувшисьцього посилання , якщо ви зацікавлені. Якщо вам потрібна наша допомога чи підтримка, ми будемо тут для вас. 🙋‍♀️

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.