2 р. тому
Тут ви можете обговорити Neospin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино насправді хороше... на жаль, це не чітко повідомляється, коли ви проходите верифікацію. Якщо ви не підтверджені, сума завжди буде негайно зарахована на ваш рахунок... якщо ви підтверджені, обробка виплати, звичайно, займе більше часу. Якщо ці недоліки будуть усунені, у цього казино є всі шанси стати дуже хорошим казино.
The casino is actually good...unfortunately it is not clearly communicated when you are verified. If you are not verified, the amount will always be booked to your account immediately...if you are verified, it will of course take longer for the payout to be processed. If these weaknesses are fixed, this casino has every chance of being a very good casino.
Das Casino ist eigentlich gut..nur leider wird nicht klar kommuniziert wann man verifiziert ist. Wenn man nicht verifiziert ist wird der Betrag immer sofort wieder auf Konto gebucht...ist man dann verifiziert dauert es natürlich länger bis die Auszahlung bearbeitet wird. Wenn diese Schwachstellen behoben sind hat dieses Casino jede Chance auf ein sehr gutes Casino zu sein.
Привіт.
дякую за вашу думку. Хочу сказати, що складна перевірка є однією з найчастіших тем у скаргах. 😐
Hello.
thank you for your opinion. I'd like to say that complicated verification is among the most frequent topics in complaints. 😐
Привіт,
Так, у казино все має бути більш прозорим. Ви не отримуєте оновлення електронною поштою чи інформацію про перевірку чи оброблені виплати.
Моя виплата була підтверджена службою підтримки, на жаль, сума не була затверджена, але все ще обробляється. Єдиний спосіб сказати, що зняття коштів оброблено, це те, що ви більше не можете скасувати зняття... але крім цього, це казино дійсно хороше.
Hello,
Yes, everything should be more transparent from the casino..you don't get an update via email or information about verification or processed payouts.
My payout was confirmed by support, unfortunately the amount was not set to approved but is still being processed. The only way to tell that the withdrawal has been processed is that you can no longer cancel the withdrawal...but other than that this casino is really good.
Hallo,
Ja es sollte vom Casino einfach alles transparenter sein..man bekommt keine Aktualisierung per Email oder eine Information zur Verifizierung oder bearbeitete Auszahlung.
Meine Auszahlung wurde vom Support bestätigt, leider wurde der Betrag nicht auf genehmigt gestellt sondern ist noch immer auf Verarbeitung. Das einzige an was man erkennt das die Auszahlung bearbeitet wurde ist dass man die Auszahlung nicht mehr abbrechen kann...aber ansonsten ist dieses Casino wirklich gut.
привіт
Хтось навіть повернув гроші на свої банківські рахунки? Минулої ночі я спробував зняти 2685 євро з мого банківського рахунку, це саме та сума, яку я намагаюся виплатити.
Hey,
Has anyone even gotten money back into their bank accounts? Last night I experienced an attempt to withdraw €2685 from my bank account, which is exactly the amount I am trying to pay out..
Отже, ви намагалися зняти 2685 із казино, але хтось спробував отримати точну суму з вашого банківського рахунку? 😲
So you tried to withdraw 2685 from the casino, but someone attempted to get the exact amount away from your bank account? 😲
Чи можете ви визначити, хто поставив запит на передачу? Це повинен зробити банк.
Could you identify who set the transfer request? The bank should do that.
ні, я не можу.. банку вдалося зупинити транзакцію. але вони могли повідомити мені, що це не те саме, що я заплатив. але це просто дивно, що це точно така сама сума, яку я намагався виплатити
no, I can't.. the bank managed to stop the transaction. but they could inform me that it was not the same as the one I paid for. but then it's just weird that it's the exact same amount that I tried to pay out
Ну, це, безсумнівно, дивно. Я просто намагаюся зрозуміти, що робити з цією ситуацією... Запитувати в казино звучить безглуздо, ви згодні?
Well, that is undoubtedly weird. I just try to figure out what to do with this situation... Asking the casino sounds pointless, do you agree?
Я цілком погоджуюся! Я теж це пробував, мені просто сказали, що вони ніколи не могли цього придумати. Я просто хотів знати, чи надійдуть гроші на мій рахунок чи ні, тому що вони прийняли мій платіж, я просто боюся, що те ж саме повториться, або він ніколи не увійде в мій обліковий запис
I totally agree! I've tried that too, they just tell me that they could never come up with it.. I just wanted to know if the money will arrive in my account or not, because they have accepted my payment, I'm just afraid the same thing will happen again, or it will never enter my account
У будь-якому разі я перевірив вашу скаргу , і я впевнений, що Крістіні знадобляться додаткові пояснення. Не соромтеся копіювати туди свої повідомлення на форумі. Чи можете ви виконати це благання? Завжди перевіряйте скаргу регулярно, щоб переконатися, що ваша черга.
Я б сказав, що набагато кращий шанс убезпечити ситуацію з вилученням через скаргу.
Anyway, I checked your complaint, and I'm sure Kristina could use a further explanation. Feel free to copy there your forum posts there. Can you do that pleas? Always check the complaint regularly to make sure it's your turn.
Far better chance to secure the withdrawal situation through the complaint, I'd say.
Я люблю казино Neospin. Ця платформа казино вже настільки захопила мене та моїх друзів, що вона їм теж подобається.
Від чудових варіантів внесення/виведення коштів до графіки та великої різноманітності ігор на вибір до приголомшливих бонусів.
Я особисто маю рекомендувати ігри, Sunrise 3 і Sugarpop 2. Це, мабуть, найкращі ігри, у які мені дуже подобається грати.
Але загалом я повинен визнати, що ця платформа з величезним розмаїттям ігор і чудовими ставками та виплатами. У поєднанні з дивовижною графікою та винятковим обслуговуванням клієнтів, а також швидкими та безпроблемними депозитами та виведенням коштів казино Neospin не може помилитися.
Продовжуйте працювати та творчо працювати на цих платформах.
I love Neospin casino. This casino platform has already got me and my friends so excited that they love it too.
From the great deposit/withdrawal options to the graphics and massive game variety to choose from to the awesome kick butt bonuses.
I myself would have to recommend games, Sunrise 3 and Sugarpop 2. These would have to be by far the best games in which I enjoy playing very much.
Altogether though i must admit this platform with enormous game variety and great wagering turnaround and payouts. Combined with amazing graphics and exceptional customer service and fast and hassle free deposits and withdrawal Neospin casino can't go wrong.
Keep up the exceptional work and creativity with these platforms.
Для мене це більше схоже на добре написаний відгук користувача 🙂.
Якщо говорити про це, оцінка користувачів виглядає неоднозначною . Що ж, я б сказав, що в кожного з нас є свої смаки.
Sounds more like a well-written user review to me 🙂.
Speaking about which, the user rating seems mixed. Well, we all have our tastes, I'd say.
Привіт, колеги
Я зіткнувся з певними проблемами, пов’язаними з моїми вилученнями з Neospin. Я намагаюся зняти свої гроші звідти з понеділка, але щоразу вони придумують виправдання. Я там підтверджений користувач і також пройшов додаткову перевірку, але все одно моє відкликання було відхилено через технічні проблеми. Хтось стикається з такими ж проблемами? Якщо так, дайте мені знати, чи є у вас гроші?
Дякую
Hello there Fellows
Im facing some issues with my withdrawals from Neospin. Im trying to withdrawal my money from there since monday but every time they are coming up with excuses. I'm a verifed user there and have done the additional verification as well but still my withdrawal got rejected because of technical issues. Is there anyone facing the same problems? If yes please let me know have you got your money ?
Thank you
Привіт! Шкода це чути!
Ви останнім часом переглядали відгуки користувачів ? А, вже надіслав один, добре.
Наскільки я можу судити, це хороше джерело інформації, але не особливо в цьому випадку. Крім того, відкриті скарги також можуть надати корисні підказки. 🤔
Якщо ці технічні проблеми виникли через сторонніх постачальників платежів казино, на вашому місці я б спробував інший спосіб оплати.
Чи є що спробувати?
Hello, sorry to hear that!
Have you browsed user reviews lately? Ah, already submitted one, ok.
As far as I can tell is a good source of information but not particularly in this case. Additionally, open complaints might also provide handy clues. 🤔
If those technical issues come from the casino's 3rd party payment providers, I would try a different payment option if I were you.
Is there any to try out?
Гей, Радка
мої зняття було схвалено вчора, і я отримав 2 з них, але не 3-й. Усі 3 з них отримали схвалення одночасно, але в моєму обліковому записі є лише 2 з них. Це нормально чи мені потрібно знову звернутися до казино?
Hey Radka
my withdrawals got approved yesterday and I have received 2 of them but not the 3rd one. All 3 of them got approved on the same time but have only got 2 of them in my account. Is this normal or should I contact the casino again?
Привіт Alikar1mi!
Це безперечно хороший прогрес, і я дякую, що поділилися. Що стосується третього виведення коштів, запитати в казино завжди є мудрим вибором, але в цьому випадку я можу уявити, що ви отримаєте пояснення, дуже схоже на те, що ви отримали раніше.
І все-таки я б спробував, ніхто не знає, і це вам нічого не коштує, правда?
Hey Alikar1mi!
This is definitely good progress, and I thank you for sharing. As goes for the third withdrawal, asking the casino is always a wise choice, but in this case, I can imagine you'll get a very similar explanation to the one you got previously.
Still, I would try that, one never knows and it costs you nothing, correct?
Привіт всім
сподіваючись, що ви можете допомогти
Я відкрив рахунок у neospin 3-4 дні тому, вніс близько 3-4 тисяч австралійських доларів
Я виграв джекпот у 30 тисяч австралійських доларів
тепер я маю 22 500 австралійських доларів, які очікують на зняття, 3 x 7 500 австралійських доларів, оскільки це максимальна сума зняття за транзакцію банківським переказом, і минуло 3 дні, і вони все ще очікують на виведення, вони продовжують говорити мені, що це в списку для схвалення тощо
в Інтернеті сказано, що це займає максимум 48 годин
я хвилююся, що ніколи не отримаю гроші
хтось може допомогти?
Hello all
hoping you can help
I opened an account with neospin 3-4 days ago deposited about 3-4k AUD
I won a jackpot of 30k AUD
now I got $22,500aud pending for withdrawl 3 x $7,500aud as that’s max withdrawl amount per transaction via bank transfer and it’s been 3 days and still pending they keep telling me it’s on the list to be approved etc
online says it takes max 48 hours
im worried i will never get my withdrawl
can anyone help ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.