ФорумКазиноNeospin Casino - загальне обговорення

Neospin Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Dizzaya
|
7926 переглядів 42 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Neospin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Казино насправді хороше... на жаль, це не чітко повідомляється, коли ви проходите верифікацію. Якщо ви не підтверджені, сума завжди буде негайно зарахована на ваш рахунок... якщо ви підтверджені, обробка виплати, звичайно, займе більше часу. Якщо ці недоліки будуть усунені, у цього казино є всі шанси стати дуже хорошим казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Dizzaya
2 р. тому

Привіт.

дякую за вашу думку. Хочу сказати, що складна перевірка є однією з найчастіших тем у скаргах. 😐

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Так, у казино все має бути більш прозорим. Ви не отримуєте оновлення електронною поштою чи інформацію про перевірку чи оброблені виплати.

Моя виплата була підтверджена службою підтримки, на жаль, сума не була затверджена, але все ще обробляється. Єдиний спосіб сказати, що зняття коштів оброблено, це те, що ви більше не можете скасувати зняття... але крім цього, це казино дійсно хороше.

Автоматичний переклад.
Dizzaya
2 р. тому

Я бачу, це має бути дуже заплутаним. Будемо сподіватися, що казино попрацює над спілкуванням з гравцями.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Хтось навіть повернув гроші на свої банківські рахунки? Минулої ночі я спробував зняти 2685 євро з мого банківського рахунку, це саме та сума, яку я намагаюся виплатити.

Автоматичний переклад.
Lassebz
1 рік тому

Отже, ви намагалися зняти 2685 із казино, але хтось спробував отримати точну суму з вашого банківського рахунку? 😲

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

точно..

Автоматичний переклад.
Lassebz
1 рік тому

Чи можете ви визначити, хто поставив запит на передачу? Це повинен зробити банк.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ні, я не можу.. банку вдалося зупинити транзакцію. але вони могли повідомити мені, що це не те саме, що я заплатив. але це просто дивно, що це точно така сама сума, яку я намагався виплатити

Автоматичний переклад.
Lassebz
1 рік тому

Ну, це, безсумнівно, дивно. Я просто намагаюся зрозуміти, що робити з цією ситуацією... Запитувати в казино звучить безглуздо, ви згодні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я цілком погоджуюся! Я теж це пробував, мені просто сказали, що вони ніколи не могли цього придумати. Я просто хотів знати, чи надійдуть гроші на мій рахунок чи ні, тому що вони прийняли мій платіж, я просто боюся, що те ж саме повториться, або він ніколи не увійде в мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Lassebz
1 рік тому

У будь-якому разі я перевірив вашу скаргу , і я впевнений, що Крістіні знадобляться додаткові пояснення. Не соромтеся копіювати туди свої повідомлення на форумі. Чи можете ви виконати це благання? Завжди перевіряйте скаргу регулярно, щоб переконатися, що ваша черга.

Я б сказав, що набагато кращий шанс убезпечити ситуацію з вилученням через скаргу.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я люблю казино Neospin. Ця платформа казино вже настільки захопила мене та моїх друзів, що вона їм теж подобається.

Від чудових варіантів внесення/виведення коштів до графіки та великої різноманітності ігор на вибір до приголомшливих бонусів.

Я особисто маю рекомендувати ігри, Sunrise 3 і Sugarpop 2. Це, мабуть, найкращі ігри, у які мені дуже подобається грати.

Але загалом я повинен визнати, що ця платформа з величезним розмаїттям ігор і чудовими ставками та виплатами. У поєднанні з дивовижною графікою та винятковим обслуговуванням клієнтів, а також швидкими та безпроблемними депозитами та виведенням коштів казино Neospin не може помилитися.

Продовжуйте працювати та творчо працювати на цих платформах.

Автоматичний переклад.
lanewayrestaurant
1 рік тому

Для мене це більше схоже на добре написаний відгук користувача 🙂.

Якщо говорити про це, оцінка користувачів виглядає неоднозначною . Що ж, я б сказав, що в кожного з нас є свої смаки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, колеги


Я зіткнувся з певними проблемами, пов’язаними з моїми вилученнями з Neospin. Я намагаюся зняти свої гроші звідти з понеділка, але щоразу вони придумують виправдання. Я там підтверджений користувач і також пройшов додаткову перевірку, але все одно моє відкликання було відхилено через технічні проблеми. Хтось стикається з такими ж проблемами? Якщо так, дайте мені знати, чи є у вас гроші?

Дякую


Автоматичний переклад.
Alikar1mi
1 рік тому

Привіт! Шкода це чути!

Ви останнім часом переглядали відгуки користувачів ? А, вже надіслав один, добре.

Наскільки я можу судити, це хороше джерело інформації, але не особливо в цьому випадку. Крім того, відкриті скарги також можуть надати корисні підказки. 🤔

Якщо ці технічні проблеми виникли через сторонніх постачальників платежів казино, на вашому місці я б спробував інший спосіб оплати.

Чи є що спробувати?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гей, Радка

мої зняття було схвалено вчора, і я отримав 2 з них, але не 3-й. Усі 3 з них отримали схвалення одночасно, але в моєму обліковому записі є лише 2 з них. Це нормально чи мені потрібно знову звернутися до казино?

Автоматичний переклад.
Alikar1mi
1 рік тому

Привіт Alikar1mi!

Це безперечно хороший прогрес, і я дякую, що поділилися. Що стосується третього виведення коштів, запитати в казино завжди є мудрим вибором, але в цьому випадку я можу уявити, що ви отримаєте пояснення, дуже схоже на те, що ви отримали раніше.

І все-таки я б спробував, ніхто не знає, і це вам нічого не коштує, правда?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт всім

сподіваючись, що ви можете допомогти

Я відкрив рахунок у neospin 3-4 дні тому, вніс близько 3-4 тисяч австралійських доларів

Я виграв джекпот у 30 тисяч австралійських доларів

тепер я маю 22 500 австралійських доларів, які очікують на зняття, 3 x 7 500 австралійських доларів, оскільки це максимальна сума зняття за транзакцію банківським переказом, і минуло 3 дні, і вони все ще очікують на виведення, вони продовжують говорити мені, що це в списку для схвалення тощо

в Інтернеті сказано, що це займає максимум 48 годин


я хвилююся, що ніколи не отримаю гроші

хтось може допомогти?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого