ФорумКазиноMoreSpin Casino - загальне обговорення

MoreSpin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від franztheuerw
|
23707 переглядів 136 відповідей |
|
1...3 4 5...7
1 рік тому

Хтось із вас коли-небудь пробував зняти гроші? Якщо так, чи він коли-небудь приходив?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Щоб звернутися до іншого гравця, скористайтеся кнопкою відповіді.

Інакше ваші шанси отримати відповідь значно зменшуються 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я думаю, що казино в порядку. Здається, у нього є ліцензія, але якщо натиснути на нього, з’явиться чорне зображення з маленьким реченням у верхньому лівому куті, що нетипово для ліцензії, але в інших країнах інші звичаї, я не знаю.


Однак те, що я вважаю дуже лякаючим, — це різкі звинувачення в казино через дизайн імені. Як ви можете навіть подумати про щось подібне, будь ласка?. Чи повинен я тепер припустити найгірше для кожного символу? Тоді я не зможу навіть відкрити очі. Інсинуації, які базуються виключно на ваших власних припущеннях, є дуже несправедливими та завдають шкоди бізнесу! Можливо, подумайте над цим, перш ніж висловлювати щось подібне публічно, шановний автор коментаря.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized420
1 рік тому

Ахжа, перш ніж я забуду, що ти говориш про щось погане для бізнесу???

Вони дозволяють клієнтам грати у фальшиві слоти, тому я даю 💩 їхній компанії.

З усією любов’ю, але ніхто не повинен пропонувати щось подібне.

А що ви думаєте про думку інших, це ваша проблема, слава богу, тому що мені байдуже.

А тепер займайтеся своїми справами.

Я думаю, що ваші безкоштовні обертання у фейкових слотах чекають надовго.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я думаю, що казино в порядку. Здається, у нього є ліцензія, але якщо натиснути на нього, з’явиться чорне зображення з маленьким реченням у верхньому лівому куті, що нетипово для ліцензії, але в інших країнах інші звичаї, я не знаю.


Однак те, що я вважаю дуже лякаючим, — це різкі звинувачення в казино через дизайн імені. Як ви можете навіть подумати про щось подібне, будь ласка?. Чи повинен я тепер припустити найгірше для кожного символу? Тоді я не зможу навіть відкрити очі. Інсинуації, які базуються виключно на ваших власних припущеннях, є дуже несправедливими та завдають шкоди бізнесу! Можливо, подумайте над цим, перш ніж висловлювати щось подібне публічно, шановний автор коментаря.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Я, напевно, пошкодую про свою цікавість, але все ж мушу попросити додаткового пояснення цього твердження:

«Однак те, що мене дуже лякає, — це різкі звинувачення в казино через дизайн назви. Як ви можете навіть подумати про щось подібне, будь ласка?. Чи повинен я тепер припускати найгірше для кожного символу? Тоді я навіть не повинен будь у змозі відкрити мені очі. Інсинуації, які базуються виключно на твоїх власних припущеннях, дуже несправедливі та завдають шкоди бізнесу! Можливо, подумай про це, перш ніж висловлювати щось подібне публічно, шановний автор коментаря."

Чесно кажучи, я не розумію, про що ви маєте на увазі чи що ви знайшли таким неправильним, вибачте.

Це відкритий форум, де кожен може поділитися досвідом, ідеями чи порадами. Сподіваюся, ти це розумієш.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вона розповідає про проблему, яку я мав зі службою підтримки казино щодо їх логотипу 😂, про яку вона насправді НЕ МОЖЕ знати, оскільки я обговорював це питання лише з казино.

Я висловив це тут, але ніколи не розглядав, про що йдеться, і знову видалив це на запит, оскільки, як я вже сказав, це не стосувалося безпосередньо слотів чи подібного.

Коротше кажучи, тема, яка вас абсолютно не стосується, і ви не можете знати, про що йдеться, але якщо вам немає чим зайнятися, працювати в казино чи отримувати частування, тоді казино просто намагається поговорити приємно та відволіктися від тема .

І MADEA, якщо вас перенаправляють з Morespin на SlotHUB (ЦЕНТР ПОРНОГРАФІЇ), ви маєте право поставити таке запитання, і лише як примітку.

Ви говорите про те, щоб закрити очі? Це те, що люди, як ти, роблять щодня, тому що так легше йти по життю і не потрібно нічого сумніватися, а коли хтось, як я, висловлює свою думку, ти проповідуєш мораль?

Шукайте хобі, дорога Мадея, і не втручайтесь у те, що вас не стосується, бо це не ваша проблема.

Деякі люди дійсно не мають нічого кращого.

Я все ще вважаю, що це сумнівне казино, і буду цього дотримуватися.

Я ніколи не ставлю казино погано без причини, це знають усі, хто мене знає.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Тепер бачу! Дякую за підказку!

Це все ще відбувається? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, все нормально.

Особисто я не беру участь у дискусії тут, у Morespin, тому що це безглуздо 🙂🫡

Бажаю всім приємного дня.

Я думаю, що всі ми маємо кращі справи 😛

🌴🌞🫡


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино має таку ж ліцензію на казино, як і Slothub.com, але лише змінило назву на свою «компанію». Однак їхня ліцензія виглядає фальшивою, враховуючи наступне.


Назва їхньої компанії Trades Zone Ltd не згадується на цьому веб-сайті від PAGCOR:

https://www.pagcor.ph/regulatory/pdf/offshore/List-of-Approved-Philippine-Offshore-Gaming-Operators.pdf


Якщо ви уважно подивіться на їхню ліцензію на казино, вона закінчується 1 травня 2024 року, але на другій сторінці вказано термін дії 1 листопада 2026 року.

https://validator.pagcor-licence.ph/seal/nsH6rGHSisk%2bZ0C8rxW0xY0P7jzo24ueHFGRiV9mg4ZMitMl%2b9VPdIS6oUqXw4rR


Також на другій сторінці ви читаєте Winherld і Pagorite, але не Trades Zone LTD, що дуже дивно.


Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Я ціную ваш відгук, але, будь ласка, скористайтеся функцією «оновити нас» — це спосіб відзначити команду даних. Звичайно, я передам вашу стурбованість. 🙂

Дозвольте мені сказати, що деякі казино частково належать кільком компаніям або групі, тому не всі такі казино використовують підроблені ліцензії, оскільки назва компанії відрізняється або змінюється, особливо якщо вони дійсні.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я знаю про це і використовував цю функцію кілька разів. Ось чому я також опустив це сюди, оскільки гравці також можуть прочитати тут.


Щодо ліцензії PAGCOR повідомила мені, що я повинен бути в курсі шахраїв, і, враховуючи обставини, коли це казино змінювало назву компанії кілька разів протягом кількох місяців, звучить неоднозначно. 😉

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Я радий, що ти маєш, і дякую тобі за це! 😉

Добре, це змінює ситуацію! Можливо, ви все-таки знайшли інші колючки серед троянд PAGCOR.

Не зволікаючи, я переніс цю підказку вперед!

Ще раз дякую, сонячної та веселої неділі 😎!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Приблизно через 2 тижні це казино вже видалило ліцензійну печатку Pagcor зі свого казино.


Це звучить схематично, чи не так?


Принаймні остання інформація про Casino Guru є точною щодо їх ліцензії.


Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Ну, це був би не перший випадок, точно. 🙁

Звучить схематично. Тим часом казино може подати заявку на отримання «кращої ліцензії» - як це звучить для вас? 😁

Серйозно, ще раз дякую 😉.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радко, привіт гуру казино,


Два дні тому я вніс загалом близько 900 євро в казино morespin, і спочатку все пішло не так добре, а потім мені пощастило повернути свої гроші в Razor Shark і я отримав 1150 євро для виплати банківським переказом, але це було відхилено, і я отримав електронний лист для перевірки вчора 15.06.23 близько 13:00. Я надіслав необхідні документи безпосередньо, фотографію в паспорті, селфі з кредитною карткою та підтвердженням адреси, рахунок за телефон також було відхилено та повернуто на мій рахунок. Тоді я поскаржився в чаті, і вони сказали, що процес перевірки ще не завершено.. і я запитав, чому це займає так багато часу, і чат каже, що не може над цим контролювати.. Потім я трохи послабив, але потім знову на end Я досяг 1200 євро і хотів виплатити ще раз, щоб більше не грати, але цього разу з’явилося повідомлення про те, що я не маю права здійснити виплату.. Я боюся, що я не отримаю свої гроші і не отримаю хочу його втратити... і це працює, я більше боюся, тому що я не читав нічого, де хтось мав успішну виплату.... хтось може прокоментувати це...

Автоматичний переклад.
benzj044
1 рік тому

Ви тільки вчора подали свої документи, це справді недовго.

Я особисто не думаю про це казино, але перевірка іноді може тривати 3 дні.

Не хвилюйтеся, вони вам точно заплатять.

Автоматичний переклад.
benzj044
1 рік тому

Привіт.

Найкращий спосіб пройти верифікацію - це повна співпраця з казино. Що ж, це може звучати якось дивно, але зазвичай це працює.

Мене трохи турбує частина, яка говорить: "Я не маю права здійснити виплату" - чи могли б ви надати додаткові пояснення? Оскільки це може відображати чи не відображати поточну перевірку KYC, тому я хочу бути впевненим, що я правильно зрозумів ситуацію.

Дайте нам знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радка, дякую за відповідь.

Я сказав, що перший раз, коли я здійснив зняття через sepa на свій банківський рахунок, він спрацював і очікував, поки вони не надіслали мені електронного листа про те, що його було відхилено, і що мені потрібно надіслати документи, які я згадав вище. Тоді я відправив їх одразу.. після відправки цих документів я подумав, що тепер можна зняти гроші, і я так і зробив, і знову було в очікуванні.. але лише трохи пізніше зняття було відхилено, а гроші повернуто на мій рахунок у казино ..Я думав, оскільки kyc все ще триває.. потім я спробував зняти втретє, щоб гроші не було в моєму полі зору, а не на балансі казино, але цього разу я не зміг і отримав спливаюче повідомлення, що я заборонено виконувати цю дію чи щось подібне.. відтоді я залишив гроші на балансі та написав електронного листа Діані від morespin із запитанням про хід перевірки.. це було вдень п’ятниці, коли минуло більше 24 годин.. але я не отримав відповіді, а зараз вихідні ... сподіваюся, тепер стало зрозуміліше ...

Автоматичний переклад.
benzj044
1 рік тому

Не розігруйте свої гроші! Це безсердечні злочинці, які не хочуть вам платити. Не грайте, чекайте будь-коли, не дозволяйте їм добре виграти. Мені це коштувало 900 євро. Те саме сталося зі мною. Це шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
benzj044
1 рік тому

Велике спасибі. Я запитував, чи казино пояснило, чому ви не маєте права на зняття коштів. Поточна перевірка (друга чи третя - я знаю) все ще може бути проблемою тут. Гравцям було б набагато легше, якби казино належним чином вирішило проблеми... чи не так?

Я боюся, що без відповіді казино ми не зможемо просунутися далі. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Минуло 5 днів, а я все ще не отримав нічого нового від команди перевірки казино morespin.. і жодної відповіді на мій електронний лист із п’ятниці.. коли я запитав у чаті life, вони сказали, що мій обліковий запис проходить перевірку KYC, і вони зв’яжуться зі мною.. і він лише оператор і не бере участі в цій проблемі, і не може сказати конкретний час... чому це займає стільки часу, я не розумію, що це лише 3 документи..


filefile


Так каже чат..

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого