Кожне з цих казино має дуже низький індекс безпеки. Я думаю, що це багато говорить про те, як працюють ці казино, і я б уникав їх, тому що хотів би потрапити в подібні ситуації. Ось що я можу запропонувати.
Each of these casinos has a very low safety index. I think that says a lot about how these casinos are run and I would avoid them because I would want to get into similar situations. That's what I can suggest.
Проблема полягає в тому, що постачальники ігор, які стверджують, що вони мають ліцензію та відповідають за підтримку неліцензійних і rouqe казино, продовжують це шахрайство. Органи влади повинні почати штрафувати постачальників, які не дотримуються правил. Тільки так це змінить безпеку
the problem is the providers of the games who claim to be licensed and reponsible support thd unlicensed and rouqe casinos and keep this scam going on.authoroties should begin to fine the providers who di not follow the rules .only this way this will change the security
Ви абсолютно праві. Цей сайт не має ліцензії, а трансакції надто багато затримуються.
You are absolutely right. This site does not have a license and there are too many delays in shooting transactions.
Проблема полягає в тому, що постачальники ігор, які стверджують, що вони мають ліцензію та відповідають за підтримку неліцензійних і rouqe казино, продовжують це шахрайство. Органи влади повинні почати штрафувати постачальників, які не дотримуються правил. Тільки так це змінить безпеку
the problem is the providers of the games who claim to be licensed and reponsible support thd unlicensed and rouqe casinos and keep this scam going on.authoroties should begin to fine the providers who di not follow the rules .only this way this will change the security
Це також може бути одним із способів, тому якщо гравець має докази того, що щось не так, він може подати скаргу до влади, звичайно, важливо, щоб у цьому випадку казино мало ліцензію. 🙁
This would also be one of the ways it could be, so if the player has evidence that something is wrong, he can file a complaint to the authority, of course it is important that the casino has some kind of license in this case. 🙁
Привіт, коли ви писали цю публікацію, у вас виникла конкретна проблема в казино? Або ви просто хотіли сказати, що казино не має ліцензії?
Hi did you have a specific problem in the casino when you wrote this post ? Or is it just a general thing that you wanted to say that the casino doesn't have a license ?
Привіт, у мене виникла невелика проблема в казино, але не має значення проблема мала чи велика, головне, щоб проблеми були в казино, я був би дуже радий, якби казино могло це вирішити і інші менші проблеми, як ця.
Hello, I had a small problem at the casino, but it doesn't matter if the problem is small or big, the main thing is that the casino is where the problems are, I would be very happy if the casino could solve this and other smaller problems like this.
Olá, eu tive um pequeno problema no cassino, mas não importa se o problema é pequeno ou grande, o principal é que o cassino é onde estão os problemas, eu ficaria muito feliz se o cassino pudesse resolver esse e outros problemas menores como esse.
ПРОЧИТАЙТЕ ДРІБНИЙ ШРИФТ НА MORESPIN:
«Якщо спір не вирішено на рівні керівництва казино, ви можете звернутися до будь-якого незалежного органу, регулятора ігор або органу ліцензування, зазначеного на Веб-сайті». Я НЕ ЗНАЙШЛА!
Протиріччя в термінах:
Казино, його директори, співробітники, філії, постачальники послуг:
Не гарантуйте, що Програмне забезпечення або Веб-сайт придатні для вашої мети; Не гарантуйте, що Програмне забезпечення та Веб-сайт безпомилкові; Не гарантуйте, що Веб-сайт та/або Ігри будуть доступні без перерв; Не несе відповідальності за будь-які збитки, витрати, видатки чи збитки, прямі, непрямі, спеціальні, непрямі, випадкові чи інші, що виникають у зв’язку з використанням вами Веб-сайту або вашою участю в Іграх. Цим ви погоджуєтеся повністю відшкодувати та звільнити Казино, його директорів, співробітників, партнерів і постачальників послуг від будь-яких витрат, витрат, втрат, збитків, претензій і зобов’язань, які можуть виникнути у зв’язку з використанням вами Сайт або участь в Іграх.
Ви визнаєте, що Казино буде одноосібним суддею щодо того, чи порушили ви будь-які положення та умови Казино таким чином, що може призвести до призупинення або виключення з Веб-сайту. ЦЕ МОЖЕ МОЖИТИ МОЖЕ, ЩО БУДЬ-ЯКІ СУПЕРЕЧКИ НЕ ЗБИРАЮТЬСЯ РОЗГЛЯДАТИСЯ НІХТО ІНШИМ, ОКРІМ КАЗИНО. ЖУРЯКИ!!
хочеш прокоментувати MORESPIN?
READ THE MORESPIN SMALL PRINT:
'If the dispute is not resolved at the casino management level, you may contact any independent body, gaming regulator or licensing authority listed on the Website'. I DID NOT FIND ANY!
Contradiction in Terms:
The Casino, its directors, employees, affiliates, service providers:
Do not warrant that the Software or the Website is fit for your purpose; Do not warrant that the Software and the Website are error free; Do not warrant that the Website and/or the Games will be accessible without interruption; Shall not be liable for any losses, costs, expenses or damages, whether direct, indirect, special, consequential, incidental or otherwise, arising in connection with your use of the Website or your participation in the Games. You hereby agree to fully indemnify and hold harmless the Casino, its directors, employees, partners and service providers from and against any and all costs, expenses, losses, damages, claims and liabilities howsoever caused that may arise in connection with your use of the Website or participation in the Games.
You acknowledge that the Casino will be the sole judge of whether you have breached any of the Casino's terms and conditions in a manner that may result in your suspension or exclusion from the Website. THIS SUGGESTS TO ME ANY DISPUTES ARE NOT GOING TO BE HANDLED BY ANYONE ELSE OTHER THAN THE CASINO. ROGUES!!
care to comment MORESPIN?
Безумовно, скарги щодо ліцензування Кюрасао повинні надходити через печатку ліцензії на веб-сайті казино (вони не прийматимуть скарги іншим способом, якщо казино не використовує недійсну або підроблену ліцензію Кюрасао), казино без ліцензії майже неможливо оскаржити.
ГРАЙТЕ ЛИШЕ В ЗАКОННИХ ЛІЦЕНЗОВАНИХ КАЗИНО (Не покладайтеся на те, що казино стверджує, що вони мають ліцензію, перевірте це, це заощадить багато душевного болю та розчарування, коли ви зіткнетеся з проблемами)!
Certainly with Curacao Licensing complaints must be received through the License Seal on the casino website (they will not accept complaints by any other method unless a casino is using an invalid or fake Curacao License), casinos without Licensing are almost impossible to challenge.
ONLY PLAY ON LEGITIMATE LICENSED CASINOS, (Don't rely on the a casino saying they are licensed, check it out, it will save a lot of heartache and frustration when you encounter issues)!
Я зареєструвався в новому казино, вказаному тут, зробив депозит у розмірі 100 євро та виграв 5600 євро. Я намагаюся перевести готівку, але він вимагає документів, це займе 48 годин. Тим часом гроші на балансі, готові до гри. Усі казино стверджують, що це вони дуже відповідальні, вони піклуються про ваше благополуччя та все таке інше, але вони впроваджують цю тактику, щоб переконатися, що ви не будете перераховувати кошти. Європа, ця тактика не заборонена, давайте подивимось, що принесе Кюрасао з новим регулюванням. Я хворий і Порівняно з цими законами, які завдають лише фінансової шкоди гравцям. Те саме сталося з більшим обертом, я виграв 900 євро зі 100 євро, вони використали ту саму тактику, тож я зіграв так, і після цього вони не соромилися сказати вам, що це ваша вина.
i signed up in a new casino here listed and made 100€ deposit and won 5600€ .i try to cash out but it requests documents it wil take 48 hours .meanwhile the money is in the balance ready to be played .all casinos claim that they are o so responsible and they care about your welbeing and all that bs but they implent these tactics to make sure you will not cash out .europe are these tactics no prohobited lets see what curacao will bring with the new regulation .i am sick and tiered of these laws that bring only financial harm to the players .the same happend with more spin i won 900€ with 100€ they used same tactic so i played it away and after that they are not ashame telling you that it was your fault.
Привіт, у мене виникла невелика проблема в казино, але не має значення проблема мала чи велика, головне, щоб проблеми були в казино, я був би дуже радий, якби казино могло це вирішити і інші менші проблеми, як ця.
Hello, I had a small problem at the casino, but it doesn't matter if the problem is small or big, the main thing is that the casino is where the problems are, I would be very happy if the casino could solve this and other smaller problems like this.
Olá, eu tive um pequeno problema no cassino, mas não importa se o problema é pequeno ou grande, o principal é que o cassino é onde estão os problemas, eu ficaria muito feliz se o cassino pudesse resolver esse e outros problemas menores como esse.
Безумовно, скарги щодо ліцензування Кюрасао повинні надходити через печатку ліцензії на веб-сайті казино (вони не прийматимуть скарги іншим способом, якщо казино не використовує недійсну або підроблену ліцензію Кюрасао), казино без ліцензії майже неможливо оскаржити.
ГРАЙТЕ ЛИШЕ В ЗАКОННИХ ЛІЦЕНЗОВАНИХ КАЗИНО (Не покладайтеся на те, що казино стверджує, що вони мають ліцензію, перевірте це, це заощадить багато душевного болю та розчарування, коли ви зіткнетеся з проблемами)!
Certainly with Curacao Licensing complaints must be received through the License Seal on the casino website (they will not accept complaints by any other method unless a casino is using an invalid or fake Curacao License), casinos without Licensing are almost impossible to challenge.
ONLY PLAY ON LEGITIMATE LICENSED CASINOS, (Don't rely on the a casino saying they are licensed, check it out, it will save a lot of heartache and frustration when you encounter issues)!
У цьому випадку я згоден і також вважаю, що найкраще, якщо гравці вибиратимуть ліцензовані казино, щоб у разі виникнення проблеми вони могли зв’язатися з уповноваженими органами. У цьому випадку немає до кого звернутися. 🙁
In this case I agree and I also think that it is best if players choose licensed casinos so that when a problem arises they can still contact the authority. In this instance, there is no one to turn to. 🙁
Спасибі за ваш інтерес. Як ви сказали, бути учасником ліцензійних сайтів буде вигідніше.
Дякую..
Thank you for your interest. As you said, it will be more advantageous to be a member of licensed sites.
Thanks..
Obrigado por seu interesse. Como você disse, será mais vantajoso ser membro de sites licenciados.
Obrigado..
ДОДАТИ: якщо немає дійсної ліцензійної печатки Кюрасао, ви можете подати скаргу, дотримуючись інструкцій, викладених Curacao eGaming. Я не впевнений, як це працює, і якщо були якісь успіхи, можливо, доведеться спробувати й це, я перебуваю в процесі розгляду скарги через печатку, тому ми також дізнаємося, що станеться. Це було прийнято, і казино зв'язалося. Просто чекаю рішення ADR.
TO ADD: If there is no valid Curacao License Seal you can file a complaint by following the instructions set out by Curacao eGaming. I am not sure how that works and if there have been any successes, may need to give that a go too, I am in the process of a complaint via a Seal so we'll also so what transpires. It was accepted and the casino contacted. Just awaiting the ADR decision.
Спасибі за ваш інтерес. Як ви сказали, бути учасником ліцензійних сайтів буде вигідніше.
Дякую..
Thank you for your interest. As you said, it will be more advantageous to be a member of licensed sites.
Thanks..
Obrigado por seu interesse. Como você disse, será mais vantajoso ser membro de sites licenciados.
Obrigado..
Незважаючи на те, що я знаю чимало пристойних неліцензійних казино, коли приходять проблеми, нікуди подітися. Отже, якщо я можу додати свою думку, я справді віддаю перевагу ліцензованим сайтам.
👍
Even though I know quite a few decent unlicensed casinos, when troubles come, there is nowhere to turn. So, if I may add my opinion, I would truly favor licensed sites.
👍
Ви знаєте, ми головним чином прагнемо тримати спільноту в курсі подій, особливо коли йдеться про потенційно небезпечні сайти. Це також може включати неліцензовані казино. Таким чином, відповідь - так.
Головне – допомогти іншим прийняти обґрунтовані рішення.
Чи має це сенс для вас?
You know, we mainly aim to keep the community up to date especially when it comes to potentionally hazardeous sites. Which might also include unlicensed casinos. Thus, the answer is yes.
The main point is to help others make well-informed decisions.
Does it make sense to you?
Мені не тільки заблоковано доступ до їхніх електронних листів, я також заблокований на їхньому веб-сайті – мені вдалося поспілкуватися з одним із їхніх дилерів, який відкрив для мене квиток, і наступного дня веб-сайт більше не пускає мене
Їх закрили чи мене заблокували?
Будь-якою ціною уникайте цих шахраїв
Not only am I blocked from their emails I am now aslo blocked from their website - I managed to chat to one of their live dealers who opened up a ticket for me and the next day the website won't let me in any more
Have they been shut down or have I been blocked?
Avoid these rip off merchants at all costs
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.