ФорумКазиноMoreSpin Casino - загальне обговорення

MoreSpin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від franztheuerw
|
22079 переглядів 136 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
benzj044
1 рік тому

Так у чаті написано «Я не причетний» 🙁. З іншого боку, це неприємно, але досить часто. Зазвичай оператори чату не можуть відповісти на таке конкретне запитання, оскільки вони не беруть участі в процесі KYC. Це робить спілкування безглуздим – я знаю, що це відстой!

Якщо ви запитаєте мене, я б сказав, що операторам казино було б набагато простіше сказати: «Привіт, ми зараз дуже зайняті, бракує персоналу через кілька відпусток. Вибачте, перевірка затримується, але ми робимо все можливе, щоб наздогнати."

Принаймні гравець не відчуває, що його повністю обдурили. Хоча лише моя особиста думка. Мені не хотілося б почути це більше одного разу. 🤔

Гадаю, ви добре знайомі з функцією подання скарги. Не соромтеся подати ще одну, коли відчуєте, що настав відповідний час.

Звичайно, сподіваюся, що не знадобиться!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Ну, я отримав пошту вчора пізно ввечері о 22:00, що мій обліковий запис підтверджено, а зняття активовано. Я побачив це рано вранці та негайно зняв через sepa банківський переказ Iban my 1200, і зараз він очікує на розгляд з 5 ранку.. Я сподіваюся, що гроші швидко досягнуть мого банківського рахунку... ось знімок екрана file


Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
benzj044
1 рік тому

Привіт!

Я думаю, ти на крок ближче! В очікуванні гранд-фіналу. І все-таки казино має трохи попрацювати над процесом.

Автоматичний переклад.
benzj044
1 рік тому

Привіт benzj044,


Дякуємо, що вибрали Morespin і залишили відгук.


Перевірка KYC є стандартним процесом у нашому казино, і, на жаль, у деяких випадках він може тривати довше. Однак коли я переглядаю ваш обліковий запис як представник, здається, що ваші кошти вже надіслано.


Сподіваюся, він дійшов до вас і проблем не виникне.


Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нами через живу службу підтримки або support@morespin.com!


З повагою!

Автоматичний переклад.
MoreSpin Casino
1 рік тому

Привіт, шановний представник казино morespin,


Ви кажете, що гроші мені вже надіслано, але, на жаль, вони ще не надійшли, тому що минуло три робочі дні з моменту обробки або відправлення статусу вилучення.

Я зв’язався з живим чатом, як ви мені порадили, і мені сказали, що зняття схвалено вашим фінансовим відділом і надіслано постачальнику платежів протягом останніх 24 годин або щось подібне, але я не розумію платіжну систему, як це саме працює тому що, як я сказав, статус після трьох днів обробки мого зняття.. тепер було зняття надіслано на Iban, який я надав, коли я здійснив зняття чи ні, і коли ... я трохи заплутався щодо процесу чи системи платежу .. минуло 8 днів, відколи я намагався отримати свої гроші, але досі не отримав зняття... я думаю, що це не повинно тривати так довго.. Дякую morespin за ваше розуміння та підтримку заздалегідь.. Я сподіваюся Сьогодні отримаю гроші, щоб бути задоволеним і задоволеним..


З повагою



Автоматичний переклад.
benzj044
1 рік тому

Привіт,

Відповідно до інформації, яку я отримав від фінансового відділу, я бачу, що наразі проблем немає.

Я припускаю, що в банку було кілька невдач, але приємно чути, що це вирішено.


Дякуємо, що обираєте Morespin.


З повагою,

Казино Morespin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені цікаво, чи саме казино кинуло процес kyc для них дешеву ліцензію? Напевно, вони не поставили це проти гравців під час виплати, а не депозиту. Яке корупційне правило на користь казино. Як ви бачите, вони тут не для захисту ти, але вони самі.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Ви коли-небудь пробували попросити казино пройти верифікацію відразу після реєстрації? Це допомагає уникнути затримок, коли гравець запитує перше зняття. Я подумав, можливо, вам це стане в нагоді.

Крім того, я хотів би поставити вам запитання: що, на вашу думку, казино має перевіряти депозити?

Власне, перевіряти нема чого, особливо якщо говорити про перший депозит.

Депозити – це не те саме, що запити на зняття коштів. Отже, мені цікаво, що ви маєте на увазі.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, так, я зробив це, я попросив підтвердити мене під час реєстрації, але деякі казино кажуть, що це неможливо, а деякі роблять це, але коли ви відкликаєте запит на додаткову перевірку, лол. Я дійсно думаю, що цей процес перевірки впроваджено, щоб розчарувати гравців, тому казино не потрібно виплачувати виграші .якщо я вношу депозит з рахунку в європейському банку, і повірте мені, ви не зможете шахраювати з європейським рахунком, тому що тут діють дуже суворі правила щодо запобігання або мінімізації шахрайства .оскільки зараз у Нідерландах регулюється, казино мають Я також взяв на себе цей трюк. Якщо у вас є підтверджений банківський рахунок у Нідерландах, це дійсно неможливо шахрайство, оскільки ви надаєте свій номер BSN (податки). У мене було 200 облікових записів казино, і, можливо, 100 з них зробили KYC без причини. Я не кажу цього це не обов’язково, але це має бути зроблено більш простим і зручним способом. Скажімо, я зніму 1000 євро вперше, казино має виплатити виграш і заморозити рахунок для подальшої гри, доки не буде виконано перевірку. Те, що зараз роблять казино, це шантаж гравця немає документів немає грошей .це кримінально .казино також може запитувати кожне зняття одного документа за раз із максимальним терміном 1 години для перевірки .не кажіть мені, що розгляд 3 документів займе 3 дні, що є злочином.у ці дні у нас є facetime, skype whatsup потрібна одна хвилина, щоб підтвердити, чи гравець він такий, за якого себе видає. цей bs коштував мені тисячі євро, тому що я щойно розіграв свій виграш. повірте мені, AI, який використовують казино, вони точно знають поведінку гравців і стан розуму. загалом Я вважаю цього kyc злочинцем, як гравця, казино забирає вашу свободу. Це створене клеймо, що гравці шахраюють. Найбільші шахраї — це самі казино та уряди.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто щоб ви знали, що це казино виглядає схематично або принаймні деякі речі з ним не зроблені.


У них знову новий власник Momo Entertainment BV, це ніби четверте перейменування цього власника казино, що є дуже підозрілим, оскільки малоймовірно, що казино стільки разів змінюватиме власника за такий короткий час.


@Radka, я думаю, що ваші колеги, які працюють із розділом правильної інформації, будуть зайняті щоразу, коли новий власник цього казино.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Вони були дуже підозрілі в перший день зі своїми фальшивими слотами.

Тож така поведінка мене зовсім не дивує 🙂

просто шукайте місця з репутацією 🫡

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Зрозуміло, я перешлю це нашій групі обробки даних. Дякуємо, що надали нам цю інформацію. Сподіваюся, новий власник вирішить проблеми, з якими стикається багато хто з вас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майте на увазі: я не рекомендую це казино, і це, швидше за все, шахрайство, вони не виплачують, як тільки ви виграєте більшу суму. Я виводжу 2,2 тисячі коштів протягом 2 тижнів, і ніхто не знає, чому.


Жива підтримка не допоможе, і вони просто хочуть, щоб я «продовжував чекати». Я не рекомендую це казино, ви можете не отримати свій виграш.

Автоматичний переклад.
RemusCostin
1 рік тому

Це звичайна гра шахраїв-казино, вони роблять усе можливе, щоб відкласти якомога довше, сподіваючись, що ви знову зробите ставку та втратите кошти.


Якщо KYC очікує на розгляд, це пояснює це, але якщо просто нічого не відбувається, швидше за все, ви маєте справу з шахрайським казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Я звик до їх практики, тому я завжди автоматично виключаю, доки не отримаю свої кошти. KYC не очікує, вони просто ухиляються від відповідей. Не знаю, як вони отримали тут стільки позитивних відгуків.

Автоматичний переклад.
RemusCostin
1 рік тому

Дивіться тут мій огляд про morspin. Я був першим, кого обдурили з kyc. Ми всі повинні об’єднатися й ігнорувати всі казино, які затримують виграші, і блокують виведення через лайно перевірки. Самі не мають ліцензії, з якоїсь причини вони її не отримують, але накиньте це лайно на гравців, щоб розчарувати їх і зіграйте. я програв десятки тисяч із цією тактикою затримки. цього тижня я зробив депозит у казино протягом 24 годин, мене перевірили, і виграш у моєму обліковому записі перераховано в банку. казино приймає ваші зняття та помістіть його в стан очікування, щоб ви не могли грати в нього. у таких казино ми повинні грати й ігнорувати інші!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майте на увазі: я не рекомендую це казино, і це, швидше за все, шахрайство, вони не виплачують, як тільки ви виграєте більшу суму. Я виводжу 2,2 тисячі коштів протягом 2 тижнів, і ніхто не знає, чому.


Жива підтримка не допоможе, і вони просто хочуть, щоб я «продовжував чекати». Я не рекомендую це казино, ви можете не отримати свій виграш.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Раді, що ви подали скаргу ! Мудрий крок, якщо можна сказати.

Я не впевнений, що всі казино однакові, і всі казино використовують KYC як тактику затримки, тому дякую за інформацію, яку ви вже передали.

З іншого боку, я глибоко переконаний, що, ігноруючи гравців або не надаючи чесної інформації щодо затримки платежу, ці казино досить легко пускають на себе цю ідею. 🙁

Сподіваємося, що скоро візьмуться в руки і забезпечать виплату!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, чому скарга та мій розгляд досі очікують на цьому веб-сайті. Минуло кілька днів, і користувачі можуть продовжувати отримувати шахрайство та думати, що їхній веб-сайт є законним.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
RemusCostin
1 рік тому

Привіт, ваша скарга не розглядається. Він був опублікований тиждень тому. Я впевнений, що Вероніка скоро до вас повернеться. Більшість членів команди не працюють у вихідні, тому це пояснює затримку її відповіді.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Дякуємо за швидку відповідь і роз’яснення!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого