Так у чаті написано «Я не причетний» 🙁. З іншого боку, це неприємно, але досить часто. Зазвичай оператори чату не можуть відповісти на таке конкретне запитання, оскільки вони не беруть участі в процесі KYC. Це робить спілкування безглуздим – я знаю, що це відстой!
Якщо ви запитаєте мене, я б сказав, що операторам казино було б набагато простіше сказати: «Привіт, ми зараз дуже зайняті, бракує персоналу через кілька відпусток. Вибачте, перевірка затримується, але ми робимо все можливе, щоб наздогнати."
Принаймні гравець не відчуває, що його повністю обдурили. Хоча лише моя особиста думка. Мені не хотілося б почути це більше одного разу. 🤔
Гадаю, ви добре знайомі з функцією подання скарги. Не соромтеся подати ще одну, коли відчуєте, що настав відповідний час.
Звичайно, сподіваюся, що не знадобиться!
That's how the chat says "I'm not involved" 🙁. That's unpleasant but quite common, on the other hand. The chat operators are not usually capable of answering such a concrete question because they do not participate in the KYC process. Which makes the communication pointless - I know it sucks!
If you ask me - I'd say, it would be so much easier for the casino operators to say: "Hey, we're quite busy at the moment, short on staff due to several vacations. I'm sorry, the verification is delayed, but we do our best to catch up."
At least the player doesn't feel like being fooled completely. Just my personal opinion though. I would not be delighted to hear that more than once I guess. 🤔
I think you're quite familiar with the complaint feature, don't hesitate to submit another one once you feel it's the right time.
Of course, I hope it won't be necessary!