Дозвольте мені зайти сюди на мить.
З моєї точки зору як адміністратора, я повинен прояснити кілька моментів.
Якщо ви бажаєте спробувати, немає проблем знайти час, щоб пояснити, що сталося.
Тому я вважаю цю частину вашого допису в кращому випадку недоречною:
«Кожен випадок різний, і ми не можемо отримати чітке уявлення про те, що трапилося з короткого огляду на форумах ».
Отже, я зроблю це заради всіх:
Цитата зі скарги – у вільному доступі тут :
«На жаль, команда казино залишається переконаною, що ви не є азартним гравцем, виходячи з вашої поведінки після того, як ви повідомили їм про свою проблему. Вони не вірять, що проблемний гравець продовжить робити депозити, знімати гроші та обговорювати бонуси.
Однак команда casino.guru вважає, що процесу самовиключення для проблемних гравців у казино Megapari недостатньо. Коли ви повідомили команду казино про свою проблему з азартними іграми, вони повинні були закрити ваш рахунок якомога швидше. Визнати та повідомити когось про таку проблему – складний крок, і його не варто оцінювати. Ми вважаємо, що достатньо просто надати інформацію.
Крім того, коли виникла дискусія про відкладене самовиключення та численні програші, представник казино заохотив вас грати та запропонував вам бонус, вказавши, що їхні процеси, безперечно, потребують вдосконалення.
Виходячи з наведеної вище інформації, я вважаю, що ваша проблема є виправданою, оскільки казино могло б краще впоратися з ситуацією . На жаль, команда казино не поділяє нашу думку, і їхнє рішення є остаточним. Тому я закриваю справу як «невирішену». Крім того, ви можете подати офіційну скаргу до ліцензійного органу казино. Я радий допомогти вам у цьому; зв’яжіться зі мною за адресою електронної пошти нижче. Зверніть увагу, що ця скарга вплине на їхню репутацію на нашому веб-сайті».
Беручи це до уваги, у кращому випадку непрофесійно говорити:
«Як ви знаєте, команда CG є неупередженою командою, і вони знизили рейтинг MegaPari в результаті вашої скарги . Я знаю, що ви наполягали на цьому ». або «Тепер, коли вашу скаргу закрито, інші гравці не можуть отримувати ваші коментарі».
Якщо ви хочете покращити ситуацію, попросіть повторно відкрити скаргу, а потім вирішіть її справедливо.
Усі гравці можуть вільно висловлювати свою думку та досвід - це саме в цьому випадку. Ви тут не для того, щоб «порадити» гравців на цю тему. Будь ласка, майте це на увазі.
Я дуже сподіваюся, що ви задумаєтесь над сенсом моїх слів. Ми лише прагнемо зберегти це місце нейтральним і відкритим для всіх.
Будьте здорові.
Allow me to step here for a moment.
There are several points I must clear up from my point of view as an admin.
If you are willing to try, there is no problem to take the time to explain what has happened.
Hence I found this part of your post inappropriate, at best:
"Every case is different, and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review on the forums. "
So, I'll do that for the sake of all:
Quoting from the complaint - freely available here:
"Regrettably, the casino team remains convinced that you are not a problem gambler based on your behavior after you informed them about your issue. They do not believe that a problem gambler would continue with deposits, withdrawals, and discuss bonuses.
However, the casino.guru team believes that the self-exclusion process for problem gamblers in Megapari casino is insufficient. When you informed the casino team about your gambling problem, they should have closed your account as soon as possible. Acknowledging and informing someone about such an issue is a difficult step, and it should not be evaluated. We believe that simply providing the information is enough.
Moreover, when there was a discussion about delayed self-exclusion and many losses, the casino representative encouraged you to play and offered you a bonus, indicating that their processes certainly need improvement.
Based on the above information, I believe your issue is justified, as the casino could have handled the situation better. Unfortunately, the casino team does not share our opinion, and their decision is final. Therefore, I am closing the case as 'unresolved.' Alternatively, you can file an official complaint with the licensing authority of the casino. I am happy to assist you with this; please reach me at the email address below. Please note that this complaint will affect their reputation on our website."
Taking this into consideration, it is unprofessional at best to say:
"As you know, the CG team is an impartial team, and they lowered the MegaPari rating as a result of your complaint. I know you insisted on it." or "Now that your complaint is closed, it is distracting for other players to receive your comments."
If you want o make things better, ask the complaint to be reopened and then resolve it fairly.
All players are free to speak up about their opinion and experiences - which is exactly this case. You are not here to "advice" players on this subject. Please keep that in mind.
I really hope you will think about the meaning of my words. We only mean aim to keep this place neutral and open for all.
Stay well.
Автоматичний переклад.