ФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Magda
|
15741 переглядів 108 відповідей |
|
1 2 3...6
fabriziogonini
1 рік тому

Привіт.

Шкода, що баланс був втрачений. Я просто хочу додати, що я переніс вашу публікацію в цю «офіційну» тему казино просто тому, що місяць тому зареєстрований представник казино відповів іншому гравцеві. Тож, я сказав собі, є шанс, що ти теж отримаєш відповідь.

Наразі дякуємо, що поділилися з нами досвідом.

Автоматичний переклад.
fabriziogonini
1 рік тому

Це казино - ганьба. Сподіваюся, люди, які мали досвід, подібний до нашого, залишать це відображенням у відгуках, щоб казино здобуло репутацію, на яку заслуговує, і відштовхнуло інших гравців.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую

Автоматичний переклад.
fabriziogonini
1 рік тому

Привіт, Фабріціо! Нам дуже прикро за ваш досвід. Для нас важливо, щоб у гравців залишалося тільки позитивне враження від гри з нами.

Зараз я бачу, що на вашому рахунку не залишилося коштів, і ви також вирішили закрити свій рахунок. Однак якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться зі мною, і я з радістю вам допоможу.



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized450
1 рік тому

На вашому місці я б помістив скаргу у відповідний розділ і відповідний негативний відгук в оцінку казино (це ваша єдина зброя).


Удачі вам у цьому мафіозному казино

Автоматичний переклад.
Anonymized450
1 рік тому

Дуже шкода.

Я думаю, що CasinoGuru надто щедро оцінює це образливе казино.

Виведення коштів затримується, тому ви в кінцевому підсумку втрачаєте гроші, методи виведення зникають, закриття облікового запису гравців із проблемами займає тижні тощо.

Вони повинні більше захищати гравців.


Удачі Сергію.

Автоматичний переклад.
Anonymized450
1 рік тому

Привіт! Приносимо глибокі вибачення, що не виправдали ваших очікувань. Ми розуміємо, що це не той рівень якості, до якого ми прагнемо. Щоб допомогти вам і надати більше інформації, будь ласка, надайте нам номер свого рахунку. Ви можете знайти цю інформацію, натиснувши кнопку «Мій обліковий запис», розташовану у верхньому правому куті нашого веб-сайту.

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Це стандартна відповідь на всі проблеми.

Ви хочете, щоб люди думали, що вас хвилюють проблеми гравців, але тоді ви нічого не робите.

Напевно, вони вже зв’язувалися з вами щодо цієї проблеми через Інтернет, і ви проігнорували це, і тепер, коли це оприлюднено, ви вдаєте, що вас це хвилює

Автоматичний переклад.
juliobit8
1 рік тому

Привіт Хуліо,

Я представник відділу управління репутацією MegaPari. Я помітив ваші численні повідомлення тут і там на форумі.

Я пам'ятаю, що ви подавали скаргу щодо відшкодування збитків. Хоча ми не змогли повернути вам кошти у вашому випадку, ви змогли зв’язатися з командою CG і покластися на їхнє рішення. Як ви знаєте, команда CG є неупередженою командою, і вони знизили рейтинг MegaPari в результаті вашої скарги. Я знаю, що ти наполягав на цьому.

Тепер, коли вашу скаргу закрито, інші гравці не можуть отримувати ваші коментарі. Кожен випадок різний, і ми не можемо отримати чітку картину того, що сталося, швидко оглядаючи форуми. Наші менеджери з репутації розглядають кожну справу та проводять ретельне розслідування.

Я дуже прошу вас не вносити паніку в тему і дозволити нашій команді вирішити цю справу.


PS Якщо ви хочете продовжити розмову зі мною чи нашою командою, зв’яжіться з нами за адресою customer.claims@megapari.com.

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Я граю більше 15 років у незліченних казино. Я втратив гроші на більшості з них і ніколи не скаржився, я припускаю, що це частина гри. Але те, що робить мегапарі, мені здається ганебним. Я прочитав багато коментарів щодо ваших дій і вважаю їх образливими.

Оскільки це форум, я можу (і продовжуватиму це робити) висловлювати свою думку про це казино.

Все найкраще

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Хуліо,

Я представник відділу управління репутацією MegaPari. Я помітив ваші численні повідомлення тут і там на форумі.

Я пам'ятаю, що ви подавали скаргу щодо відшкодування збитків. Хоча ми не змогли повернути вам кошти у вашому випадку, ви змогли зв’язатися з командою CG і покластися на їхнє рішення. Як ви знаєте, команда CG є неупередженою командою, і вони знизили рейтинг MegaPari в результаті вашої скарги. Я знаю, що ти наполягав на цьому.

Тепер, коли вашу скаргу закрито, інші гравці не можуть отримувати ваші коментарі. Кожен випадок різний, і ми не можемо отримати чітку картину того, що сталося, швидко оглядаючи форуми. Наші менеджери з репутації розглядають кожну справу та проводять ретельне розслідування.

Я дуже прошу вас не вносити паніку в тему і дозволити нашій команді вирішити цю справу.


PS Якщо ви хочете продовжити розмову зі мною чи нашою командою, зв’яжіться з нами за адресою customer.claims@megapari.com.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дозвольте мені зайти сюди на мить.

З моєї точки зору як адміністратора, я повинен прояснити кілька моментів.

Якщо ви бажаєте спробувати, немає проблем знайти час, щоб пояснити, що сталося.

Тому я вважаю цю частину вашого допису в кращому випадку недоречною:

«Кожен випадок різний, і ми не можемо отримати чітке уявлення про те, що трапилося з короткого огляду на форумах ».

Отже, я зроблю це заради всіх:

Цитата зі скарги – у вільному доступі тут :

«На жаль, команда казино залишається переконаною, що ви не є азартним гравцем, виходячи з вашої поведінки після того, як ви повідомили їм про свою проблему. Вони не вірять, що проблемний гравець продовжить робити депозити, знімати гроші та обговорювати бонуси.


Однак команда casino.guru вважає, що процесу самовиключення для проблемних гравців у казино Megapari недостатньо. Коли ви повідомили команду казино про свою проблему з азартними іграми, вони повинні були закрити ваш рахунок якомога швидше. Визнати та повідомити когось про таку проблему – складний крок, і його не варто оцінювати. Ми вважаємо, що достатньо просто надати інформацію.

Крім того, коли виникла дискусія про відкладене самовиключення та численні програші, представник казино заохотив вас грати та запропонував вам бонус, вказавши, що їхні процеси, безперечно, потребують вдосконалення.


Виходячи з наведеної вище інформації, я вважаю, що ваша проблема є виправданою, оскільки казино могло б краще впоратися з ситуацією . На жаль, команда казино не поділяє нашу думку, і їхнє рішення є остаточним. Тому я закриваю справу як «невирішену». Крім того, ви можете подати офіційну скаргу до ліцензійного органу казино. Я радий допомогти вам у цьому; зв’яжіться зі мною за адресою електронної пошти нижче. Зверніть увагу, що ця скарга вплине на їхню репутацію на нашому веб-сайті».


Беручи це до уваги, у кращому випадку непрофесійно говорити:

«Як ви знаєте, команда CG є неупередженою командою, і вони знизили рейтинг MegaPari в результаті вашої скарги . Я знаю, що ви наполягали на цьому ». або «Тепер, коли вашу скаргу закрито, інші гравці не можуть отримувати ваші коментарі».

Якщо ви хочете покращити ситуацію, попросіть повторно відкрити скаргу, а потім вирішіть її справедливо.

Усі гравці можуть вільно висловлювати свою думку та досвід - це саме в цьому випадку. Ви тут не для того, щоб «порадити» гравців на цю тему. Будь ласка, майте це на увазі.

Я дуже сподіваюся, що ви задумаєтесь над сенсом моїх слів. Ми лише прагнемо зберегти це місце нейтральним і відкритим для всіх.

Будьте здорові.

Автоматичний переклад.
Anonymized450
1 рік тому

Дякуємо за ідентифікатор вашого облікового запису. Ми проведемо розслідування та зв’яжемося з вами якомога швидше. Тим часом ми пропонуємо вам висловити свої проблеми на сторінці скарг https://casino.guru/megapari-casino-player-is-unable-to-withdraw-his-winnings

Команда CG також поставила вам кілька запитань, щоб допомогти обробити скаргу. Давайте створимо спеціальний канал зв’язку та залучимо команду CG, оскільки ви вже подали скаргу.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка! Ось про випадок Серхіо:

«Кожен випадок різний, і ми не можемо отримати чітку картину того, що сталося, швидко оглядаючи форуми».


Ми згодні з вашим рішенням. Хоча ми маємо різні думки щодо того, що в цьому випадку «справедливо». Ми розглянули скаргу Хуліо та прийняли остаточне рішення. Це також доступно в скарзі.

>Якщо ви хочете покращити ситуацію, попросіть нас повторно відкрити скаргу та вирішити її справедливо.


Ваш коментар прийнято до відома. Ми просто не хочемо, щоб на гравців впливав досвід інших людей, коли їхні скарги розглядаються негайно.

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Форум призначений саме для цього, щоб коментувати досвід, щоб керувати іншими гравцями. Ви не з тих, хто піддається цензурі.

У моєму випадку я надіслав вам десятки відчайдушних електронних листів з проханням про допомогу, щоб ви закрили мій обліковий запис і сміялися наді мною.

Ви зруйнували моє життя на економічному, сімейному, емоційному та робочому рівнях. Я думаю, що я заслужив право висловити свою думку про вас.



Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Привіт!

Дякуємо за ваш відгук.

З іншого боку, ми розглядаємо всі подані скарги як хороше джерело інформації, тому ми насправді рекомендуємо всім гравцям час від часу переглядати їх. Вчитися на справжньому та справжньому досвіді інших.

Усі скарги можна переглядати безкоштовно цілодобово. Окрім вашого підходу, ми хочемо впливати на гравців, якщо це означає їхню безпеку.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
juliobit8
1 рік тому

Звертаємо вашу увагу, ні в якому разі не йдеться про цензуру. Зараз ми дбаємо про гравців, а саме про вирішення проблеми Серхіо. Саме про це і був наш коментар.

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Ну, іди до Серхіо, якщо хочеш вирішити його справу, а не до мого коментаря

Автоматичний переклад.
Anonymized450
1 рік тому

Вітаю ще раз, будь ласка, залишайтеся на зв'язку з нами в розділі скарг. Нам прикро за вашу ситуацію, я попросив кілька департаментів вжити негайних заходів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Привіт, хтось із megapari, допоможіть мені з цим. Astropay ніколи не виплачував мені кешбек, а в цьому електронному листі сьогодні сказано, що я повинен зв’язатися з вами. Я вкладаю запис вашої електронної пошти та рекламу, яку я вимагаю filefilefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хтось із megapari, допоможіть мені з цим. Astropay ніколи не виплачував мені кешбек, а в цьому електронному листі сьогодні сказано, що я повинен зв’язатися з вами. Я вкладаю запис вашої електронної пошти та рекламу, яку я вимагаю filefilefile

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого