ФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Magda
|
15700 переглядів 108 відповідей |
|
1 2...6
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Megapari Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт!

Я є офіційним представником ігрової платформи MegaPari.

Я хочу передати привіт усім, хто вже знайомий з нашими послугами, і тим, хто тільки збирається спробувати.

Ця тема призначена для надання підтримки та своєчасних відповідей на будь-які запити, які можуть виникнути під час гри з нами.

Будь ласка, не соромтеся звертатися до мене, і я зроблю все можливе, щоб надати допомогу та підтримку.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Megapari Casino
2 р. тому

Привіт Тетяна,

мені приємно, що ви тут, і я бажаю вам приємного "перебування" 👍.

Ми раді поділитися спільною метою, підтримати гравців, яким може бути важко, і надати корисні поради.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

привіт!

Дякуємо за теплий прийом 🙂

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
2 р. тому

Привіт Тетяно, просто для вашої інформації я перемістив ваш допис із «Групи підтримки та скарг у Мегапарі Казино» до «Мегапарі Казино — загальне обговорення».

Ви не зробили нічого поганого, але така тема щодо проблем, підтримки, скарг тут вже існує. У майбутньому ви зможете спілкуватися та реагувати на відповіді безпосередньо через цю тему.


Для ваших майбутніх рекламних акцій ви можете створити ланцюжок у категорії «Бонуси та акції», який буде видно тут , внизу сторінки, у «Схожих ланцюжках форуму».

Ласкаво просимо і до нових зустрічей. 🙂

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Немає кращого місця для пошуку дійсно корисної інформації, немає рекламних сайтів тощо, тому я завжди знаходжу те, що мені потрібно, із перевірених джерел, я рекомендую Casino Guru !

Змінено Magda 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
lesliewest238
2 р. тому

Я думаю, що ви вже є на таких сайтах, чи не так? 😉

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Привіт, Магда,

Я помітив, що ви перенесли турнір FIFA до бонусної теми Megapari. Але тепер ланцюжок має ваш аватар поруч із заголовком. Як ми могли знову додати до нього аватар MegaPari?

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Привіт, я просто хотів повідомити вам про. 🙂 Як ми вже говорили електронною поштою, і тут вам потрібно створити власну тему «Бонуси та акції», де ви будете публікувати всі свої рекламні акції протягом цього часу (Чорна п’ятниця, FIFA та наступні публікації). Не потрібно створювати нову тему для кожної окремої реклами. Будь ласка, зробіть те ж саме, що й я, і створіть абсолютно нову тему під назвою « Казино Мегапарі – Бонуси та акції (категорія Бонуси та акції). Коли це буде зроблено, я перемістю всі дописи зі своєї теми у вашу. Я просто хотів показати вам, як це має виглядати. Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

там написано "Темка вже існує"

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Ваша нитка налаштована правильно. Як ви можете бачити внизу цієї сторінки. Дякую тобі за допомогу.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я робив депозити в Megapari і знімав (1 раз) методом Mercado Pago. З невідомих причин останній депозит було дозволено зробити 26.04.2023 Mercado Pago, але можливість зняття коштів Mercado Pago зникла. Вони також не пропонують мені банківський переказ або Rapipago, лише криптовалюти.

Я подав претензію, але не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
marcelorinaldis
1 рік тому

Привіт,

нам шкода, що вибрані вами способи оплати зараз не працюють.

Це може статися, якщо у платіжних агентів виникнуть технічні проблеми, якщо ми перевіримо або замінимо їх.

Будь ласка, назвіть ідентифікатор свого облікового запису, і ваш запит буде розглянуто якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
Megapari Casino
1 рік тому

Привіт, я знову звернувся в службу підтримки і після кількох спроб і затримок відповіді з'явився метод, який зник.

Коротше кажучи, це ваша проблема, або з програмним забезпеченням, або зі зловмисними намірами. Тому що, якщо ви дозволяєте клієнту внести депозит за допомогою певного методу, ви повинні запевнити клієнта, що той самий метод доступний для зняття коштів і що він не зникне просто так.

Якщо казино працює в іспаномовних країнах, вони також повинні мати людину, яка вільно володіє мовою і не відповідає на запити "Я користуюся перекладачем...".

Проблему вирішено, але вона викликає у мене недовіру. Я не хочу ризикувати, щоб зі мною знову трапилося те саме.

Автоматичний переклад.
marcelorinaldis
1 рік тому

Привіт,

іноді нам потрібен час, щоб переглянути методи оплати, додати чи змінити платіжних агентів. У цей час метод, який ви використовуєте, може на деякий час зникнути. Після виконання роботи платіжний метод знову потрапляє в список для внесення та зняття коштів.

Ми працюємо по всьому світу та постійно розширюємо нашу команду підтримки. У нас є іспаномовні менеджери, але буває час, коли робоче навантаження занадто велике, щоб адресувати запити клієнтів конкретному менеджеру.

Загалом, ми розуміємо ваше розчарування. Було б дуже корисно, якби ви все одно поділилися ідентифікатором свого облікового запису, щоб я переглянув вашу справу та запропонував вам щось, що покращить ваш досвід.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

601497877

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.


Нещодавно я мав суперечку з Megapari, пов’язану з відповідальною грою, де Casino Guru був посередником і погодився зі мною.


Казино не прийняло рішення посередника, оскільки його рейтинг знизили до «сумнівної репутації».


Лише через два дні після того, як оцінка була знижена, з’явилася нова відповідальна суперечка щодо азартних ігор, у якій казино вимагало сертифікат від гравця, щоб підтвердити, що він ходив на терапію, щоб закрити свій рахунок.


Нарешті, гравець заявляє, що він уже надіслав сертифікат, і закриває суперечку, пояснюючи, що вони дали йому безкоштовні ставки, і що проблема тепер вирішена. (Так, безкоштовні ставки для проблемного гравця, який хоче закрити свій рахунок)


З цією скаргою казино повертає свою попередню репутацію.


Я ВВАЖАЮ ЦЕ САРОМНО І ПІДОЗРІЛО.

На мою думку, казино грає зі скаргами та неправдивими відгуками (я читав іншу тему, в якій воно винагороджувало хороші оцінки), щоб маніпулювати своїм рейтингом.



Автоматичний переклад.
juliobit8
1 рік тому

Привіт!

Я перемістив ваш допис сюди в офіційну тему, щоб зробити його краще видимим для інших. Крім того, лише місяць тому представник казино відповів гравцеві прямо тут – у цій темі, тож я зрозумів, що це хороший шлях.

Я співчуваю резюме скарги, якщо можна додати. Усю скаргу можна переглянути тут .

Щодо «вмотивованих» відгуків користувачів, згадана вами тема та публікація також доступні тут .

Як і моя відповідь.

Мені шкода, що скарга не була успішно закрита.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нещодавно я двічі намагався зняти гроші, виграні в казино megapari, але безуспішно. Я намагався як шляхом переказу на рахунок iban, так і шляхом зняття коштів на передплачену картку, яку я використовую для платежів на ігровий рахунок. пробував знову і знову, але ніколи не досягав успіху, спочатку він дав мені схвалення, потім він дав мені відмову. Зняти неможливо, я нарешті зіграв їх, і ми говоримо про понад 1000 євро щоразу, коли я намагався зняти гроші. Неможливо, оплатити потрібно миттєво, вивести неможливо. УВАГА

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нещодавно я двічі намагався зняти гроші, виграні в казино megapari, але безуспішно. Я намагався як шляхом переказу на рахунок iban, так і шляхом зняття коштів на передплачену картку, яку я використовую для платежів на ігровий рахунок. пробував знову і знову, але ніколи не досягав успіху, спочатку він дав мені схвалення, потім він дав мені відмову. Зняти неможливо, я нарешті зіграв їх, і ми говоримо про понад 1000 євро щоразу, коли я намагався зняти гроші. Неможливо, оплатити потрібно миттєво, вивести неможливо. УВАГА

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого