2 р. тому
Тут ви можете обговорити Megapari Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт!
Я є офіційним представником ігрової платформи MegaPari.
Я хочу передати привіт усім, хто вже знайомий з нашими послугами, і тим, хто тільки збирається спробувати.
Ця тема призначена для надання підтримки та своєчасних відповідей на будь-які запити, які можуть виникнути під час гри з нами.
Будь ласка, не соромтеся звертатися до мене, і я зроблю все можливе, щоб надати допомогу та підтримку.
Hello!
I am an official representative of a gambling&betting platform MegaPari.
I'd like to say hello to everyone who is already familiar with our services and to those who are only considering trying.
That thread is dedicated to providing support and timely replies to any quires that may appear by playing with us.
Please, feel free to refer to me and I will do my best to provide help and support.
Привіт Тетяна,
мені приємно, що ви тут, і я бажаю вам приємного "перебування" 👍.
Ми раді поділитися спільною метою, підтримати гравців, яким може бути важко, і надати корисні поради.
Hello Tatiana,
it's nice to have you here and I wish you a pleasant "stay" 👍.
We're happy to share a common goal, to support players who may struggle a bit, and provide helpful guidance.
Привіт Тетяно, просто для вашої інформації я перемістив ваш допис із «Групи підтримки та скарг у Мегапарі Казино» до «Мегапарі Казино — загальне обговорення».
Ви не зробили нічого поганого, але така тема щодо проблем, підтримки, скарг тут вже існує. У майбутньому ви зможете спілкуватися та реагувати на відповіді безпосередньо через цю тему.
Для ваших майбутніх рекламних акцій ви можете створити ланцюжок у категорії «Бонуси та акції», який буде видно тут , внизу сторінки, у «Схожих ланцюжках форуму».
Ласкаво просимо і до нових зустрічей. 🙂
Hello Tatiana, just for your information I moved your post from "MegaPari Casino Support and Complaints Thread" to "Megapari Casino - general discussion".
You did nothing wrong but such thread regarding issues, support, complaints already exists here. In the future you can communicate and react to the answers directly through this thread.
For your future promotions you can create thread in category "Bonuses and Promotions" which will be visible here down the page in "Related forum threads".
Welcome and see you soon. 🙂
Немає кращого місця для пошуку дійсно корисної інформації, немає рекламних сайтів тощо, тому я завжди знаходжу те, що мені потрібно, із перевірених джерел, я рекомендую Casino Guru !
There is no better place to find really useful information, no advertising sites and such, so I always find what I need from verified sources, I recommend Casino Guru !
Není lepší místo pro nalezení skutečně užitečných informací, žádné reklamní weby a tak, tak vždy najdu co potřebuji z ověřených zdrojů, doporučuji Casino Guru!
Я думаю, що ви вже є на таких сайтах, чи не так? 😉
I think that you already are on such sites, aren't you? 😉
Привіт, Магда,
Я помітив, що ви перенесли турнір FIFA до бонусної теми Megapari. Але тепер ланцюжок має ваш аватар поруч із заголовком. Як ми могли знову додати до нього аватар MegaPari?
Hi Magda,
I've noticed you have moved the FIFA tournament to the Megapari bonus thread. But now the thread has your avatar next to the title. How could we add the MegaPari avatar to it again?
Привіт, я просто хотів повідомити вам про. 🙂 Як ми вже говорили електронною поштою, і тут вам потрібно створити власну тему «Бонуси та акції», де ви будете публікувати всі свої рекламні акції протягом цього часу (Чорна п’ятниця, FIFA та наступні публікації). Не потрібно створювати нову тему для кожної окремої реклами. Будь ласка, зробіть те ж саме, що й я, і створіть абсолютно нову тему під назвою « Казино Мегапарі – Бонуси та акції (категорія Бонуси та акції). Коли це буде зроблено, я перемістю всі дописи зі своєї теми у вашу. Я просто хотів показати вам, як це має виглядати. Дякую
Hi, I just wanted to inform you about. 🙂 As we have said via email and here you need to create your own "Bonuses and Promotions" thread where you post all your promotions during the time (Black friday, FIFA, and next future posts) . No need to start a new thread for each separate promo. Please do the same like me and start completely new thread called " Megapari Casino- Bonuses and Promotions (category Bonuses and promotions). When it is done, I will move all posts from my thread to yours. I just wanted to show you, how it should look like. Thank you
Ваша нитка налаштована правильно. Як ви можете бачити внизу цієї сторінки. Дякую тобі за допомогу.
Your thread is set correctly now. As you can see at the bottom of this page. Thank you for your assistance.
Я робив депозити в Megapari і знімав (1 раз) методом Mercado Pago. З невідомих причин останній депозит було дозволено зробити 26.04.2023 Mercado Pago, але можливість зняття коштів Mercado Pago зникла. Вони також не пропонують мені банківський переказ або Rapipago, лише криптовалюти.
Я подав претензію, але не отримав відповіді.
I have made deposits in Megapari and withdrawals (1 time) by the Mercado Pago method. For unknown reasons, the last deposit was allowed to be made on 04/26/2023 by Mercado Pago but the withdrawal option by Mercado Pago disappeared. They also do not offer me a bank transfer or Rapipago, only cryptocurrencies.
I made the claim but got no response.
He realizado depositos en Megapari y retiros de fondos (1 vez) por el metodo Mercado Pago. Por razones que desconozco el ultimo deposito me dejaron hacerlo el dia 26/04/2023 por Mercado Pago pero desaparecio la opcion de retiro por Mercado Pago. Tampoco me ofrecen Transferencia bancaria ni Rapipago, solo criptomonedas.
Hice el reclamo pero no obtuve respuesta.
Привіт,
нам шкода, що вибрані вами способи оплати зараз не працюють.
Це може статися, якщо у платіжних агентів виникнуть технічні проблеми, якщо ми перевіримо або замінимо їх.
Будь ласка, назвіть ідентифікатор свого облікового запису, і ваш запит буде розглянуто якнайшвидше.
Hello,
we are sorry that the payment methods of your preference are not operating right now.
It might happen if the payment agents experience technical issues, if we review or replace them.
Please name your account ID and your request will be solved as soon as possible.
Привіт, я знову звернувся в службу підтримки і після кількох спроб і затримок відповіді з'явився метод, який зник.
Коротше кажучи, це ваша проблема, або з програмним забезпеченням, або зі зловмисними намірами. Тому що, якщо ви дозволяєте клієнту внести депозит за допомогою певного методу, ви повинні запевнити клієнта, що той самий метод доступний для зняття коштів і що він не зникне просто так.
Якщо казино працює в іспаномовних країнах, вони також повинні мати людину, яка вільно володіє мовою і не відповідає на запити "Я користуюся перекладачем...".
Проблему вирішено, але вона викликає у мене недовіру. Я не хочу ризикувати, щоб зі мною знову трапилося те саме.
Hello, I contacted support again and after several attempts and delays in responding, the method that had disappeared appeared.
In short, it is your problem, either with the software or with malicious intent. Because if you allow a client to deposit with a method, then you must assure the client that the same method is available for withdrawal and that it doesn't just disappear.
If the casino operates in Spanish-speaking countries, they also have to have a person who is fluent in the language and not respond to queries saying "I am using a translator...".
The problem is solved but it leaves me distrustful. I don't want to risk the same thing happening to me again.
Hola me comunique nuevamente con el soporte y despues de varios intentos y demoras en responder, aparecio el metodo que habia desaparecido.
En fin, es un problema de ustedes ya sea con el software o de mala intension. Porque si permiten que un cliente deposite con un metodo, entonces deben ustedes asegurar al cliente que ese mismo metodo se encuentre disponible para el retiro y que no desaparezca porque si.
Si el casino opera en paises de habla hispana tambien tienen que tener una persona que domine el idioma y no responder a las consultas diciendo "estoy usando un traductor...".
El problema se soluciono pero me deja desconfianza. No quiero arriesgarme a que me pase lo mismo de nuevo.
Привіт,
іноді нам потрібен час, щоб переглянути методи оплати, додати чи змінити платіжних агентів. У цей час метод, який ви використовуєте, може на деякий час зникнути. Після виконання роботи платіжний метод знову потрапляє в список для внесення та зняття коштів.
Ми працюємо по всьому світу та постійно розширюємо нашу команду підтримки. У нас є іспаномовні менеджери, але буває час, коли робоче навантаження занадто велике, щоб адресувати запити клієнтів конкретному менеджеру.
Загалом, ми розуміємо ваше розчарування. Було б дуже корисно, якби ви все одно поділилися ідентифікатором свого облікового запису, щоб я переглянув вашу справу та запропонував вам щось, що покращить ваш досвід.
Hello,
sometimes we need time to revise payment methods, add or change payment agents. At that time the method you use may disappear for some time. After the work is done, the payment method is on the list for deposits and withdrawals again.
We are operating all over the world and constantly expanding our support team. We do have Spanish-speaking managers but there is time when the workloads are too high to address customer requests to a particular manager.
All in all, we understand your disappointment. It would really help if you still share your account ID so that I revise your case and offer you something that would improve your experience.
Привіт.
Нещодавно я мав суперечку з Megapari, пов’язану з відповідальною грою, де Casino Guru був посередником і погодився зі мною.
Казино не прийняло рішення посередника, оскільки його рейтинг знизили до «сумнівної репутації».
Лише через два дні після того, як оцінка була знижена, з’явилася нова відповідальна суперечка щодо азартних ігор, у якій казино вимагало сертифікат від гравця, щоб підтвердити, що він ходив на терапію, щоб закрити свій рахунок.
Нарешті, гравець заявляє, що він уже надіслав сертифікат, і закриває суперечку, пояснюючи, що вони дали йому безкоштовні ставки, і що проблема тепер вирішена. (Так, безкоштовні ставки для проблемного гравця, який хоче закрити свій рахунок)
З цією скаргою казино повертає свою попередню репутацію.
Я ВВАЖАЮ ЦЕ САРОМНО І ПІДОЗРІЛО.
На мою думку, казино грає зі скаргами та неправдивими відгуками (я читав іншу тему, в якій воно винагороджувало хороші оцінки), щоб маніпулювати своїм рейтингом.
Hello.
I recently had a responsible gaming related dispute with Megapari where Casino Guru mediated and agreed with me.
The casino did not accept the mediator's decision because its rating was reduced to "questionable reputation".
Only two days after the valuation was lowered, a new responsible gambling dispute appeared, in which the Casino required a certificate from the player to prove that he was going to therapy in order to close his account.
Finally, the player states that he has already sent the certificate and closes the dispute explaining that they gave him freebets and that the problem is now resolved. (Yes, freebets to a problem player who wants to close his account)
With this complaint the casino recovers its previous reputation.
I THINK IT SHAMEFUL AND SUSPICIOUS.
In my opinion, the casino plays with complaints and false reviews (I have read another thread in which it rewarded good ratings) to manipulate its rating.
Hola.
Recientemente tuve una disputa relacionada con el juego responsable con Megapari en la que medió Casino Guru dándome la razón.
El casino no aceptó la decisión del mediador por que se redujo su valoración a " reputación cuestionable".
Solo dos días después de que se bajara la valoración aparece una nueva disputa por juego responsable, en la que el Casino exige un certificado al jugador para que acredite que está yendo a terapia para poder así cerrar su cuenta.
Finalmente, el jugador afirma que ya envió el certificado y cierra la disputa explicando que le regalaron freebets y que ya está resuelto el problema. ( Sí, freebets a un jugador con problemas que quiere cerrar su cuenta)
Con esta queja el casino recupera su anterior reputación.
ME PARECE VERGONZOSO Y SOSPECHOSO.
En mi opinión el casino juega con quejas y reseñas falsas ( he leído otro hilo en el que premiaba las buenas valoraciones) para manipular su valoración.
Привіт!
Я перемістив ваш допис сюди в офіційну тему, щоб зробити його краще видимим для інших. Крім того, лише місяць тому представник казино відповів гравцеві прямо тут – у цій темі, тож я зрозумів, що це хороший шлях.
Я співчуваю резюме скарги, якщо можна додати. Усю скаргу можна переглянути тут .
Щодо «вмотивованих» відгуків користувачів, згадана вами тема та публікація також доступні тут .
Як і моя відповідь.
Мені шкода, що скарга не була успішно закрита.
Hello!
I moved your post here to the official thread in order to make it better visible to others. Additionally, just a month ago the casino representative responded to the player right here - in this thread, so I figured out it's a good way to go.
I empathize with the complaint summary, if I may add. The whole complaint is available here for all to have a look.
When it comes to the "motivated" user reviews, the thread you mentioned and the post are also available here.
As well as my response.
I'm sorry the complaint wasn't closed successfully.
Нещодавно я двічі намагався зняти гроші, виграні в казино megapari, але безуспішно. Я намагався як шляхом переказу на рахунок iban, так і шляхом зняття коштів на передплачену картку, яку я використовую для платежів на ігровий рахунок. пробував знову і знову, але ніколи не досягав успіху, спочатку він дав мені схвалення, потім він дав мені відмову. Зняти неможливо, я нарешті зіграв їх, і ми говоримо про понад 1000 євро щоразу, коли я намагався зняти гроші. Неможливо, оплатити потрібно миттєво, вивести неможливо. УВАГА
I have recently tried twice to withdraw the money won at the megapari casino, without success, I have tried both by transfer to the iban account and by withdrawal on a prepaid card which is the card I use to pay into the gaming account, I have tried over and over again without ever succeeding, first he gave me approved then later he gave me denied. It is impossible to withdraw, I finally played them and we are talking more than 1000 euros every time I tried to withdraw. It is not possible, to pay it takes a moment to withdraw it is impossible. ATTENTION
Ho tentato ultimamente due volte di prelevare i soldi vinti al casinò megapari, senza riuscirci, ho provato sia tramite bonifico sul conto iban, sia tramite prelievo su carta prepagata che sarebbe la carta che uso per versare sul conto gioco, ho provato più e più volte senza mai riuscire, prima mi dava approvato poi dopo mi dava negato. È impossibile prelevare, alla fine li ho giocati e parliamo più di 1000 euro ogni volta che ho tentato di prelevare. Non è possibile, a versare ci vuole un attimo a ritirare è impossibile. ATTENZIONE
Нещодавно я двічі намагався зняти гроші, виграні в казино megapari, але безуспішно. Я намагався як шляхом переказу на рахунок iban, так і шляхом зняття коштів на передплачену картку, яку я використовую для платежів на ігровий рахунок. пробував знову і знову, але ніколи не досягав успіху, спочатку він дав мені схвалення, потім він дав мені відмову. Зняти неможливо, я нарешті зіграв їх, і ми говоримо про понад 1000 євро щоразу, коли я намагався зняти гроші. Неможливо, оплатити потрібно миттєво, вивести неможливо. УВАГА
I have recently tried twice to withdraw the money won at the megapari casino, without success, I have tried both by transfer to the iban account and by withdrawal on a prepaid card which is the card I use to pay into the gaming account, I have tried over and over again without ever succeeding, first he gave me approved then later he gave me denied. It is impossible to withdraw, I finally played them and we are talking more than 1000 euros every time I tried to withdraw. It is not possible, to pay it takes a moment to withdraw it is impossible. ATTENTION
Ho tentato ultimamente due volte di prelevare i soldi vinti al casinò megapari, senza riuscirci, ho provato sia tramite bonifico sul conto iban, sia tramite prelievo su carta prepagata che sarebbe la carta che uso per versare sul conto gioco, ho provato più e più volte senza mai riuscire, prima mi dava approvato poi dopo mi dava negato. È impossibile prelevare, alla fine li ho giocati e parliamo più di 1000 euro ogni volta che ho tentato di prelevare. Non è possibile, a versare ci vuole un attimo a ritirare è impossibile. ATTENZIONE
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.