привіт
Я справді розумію ваше розчарування тут і можу повністю зрозуміти вашу думку.
Ми тут, на форумі, намагаємося підтримувати всіх користувачів у приємній і спокійній обстановці, знаєте, і не любимо бачити, коли хтось засмучений. Тому ми використовуємо форми вживання такого роду слів, або відповіді.
Я знаю, що важко залишатися терплячим, особливо коли ти знаєш, що не зробив нічого поганого, і зрозуміло, що тобі потрібні гроші, які ти виграв.
Але, правду кажучи, на жаль, ми не можемо на це вплинути. Ось чому дуже важливо, наприклад, якщо гравець подає скаргу щоразу, коли процес відкликання закінчується 14-денним терміном, щоб наша команда могла втрутитися. Вони завжди роблять усе можливе, щоб розібратися з казино та з’ясувати причину затримки.
Отже, якщо ви бажаєте, щоб наша група розгляду скарг також втрутилася у вашу справу, перейдіть за цим посиланням , щоб подати скаргу.
Ми тримаємо кулаки за найкращу можливу роздільну здатність.🤞
Ви підете на це?
Hi.
I surely understand your frustration here and can understand your point completely.
We, here on the forum, try to keep all the users in a nice and calm environment, you know, and don't like to see when someone is upset. That is why we use the forms of using these kind of words, or replies.
I know that it is hard to stay patient, especially when you know that you have done nothing wrong, and it is understandable that you want the money you have won.
Unfortunately, to tell the truth, we can't do much to influence that, though. That is why it is really important, for example, if a player submits the complaint whenever the withdrawal process passes the 14-day timeframe, so our team can intervene. They always do their best to sort it out with the casino and find out the reason for the delay.
So, if you'd like our complaint team to intervene in your case as well, please follow this link to file your complaint.
We'll keep our fingers crossed for the best resolution possible.🤞
Will you go for it?
Автоматичний переклад.