ФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від anapaul5023
|
4912 переглядів 99 відповідей |
|
1...3 4 56
1 тиждень тому

Дуже дякую, можу тільки сподіватися, що отримаю суму. Насправді у мене є 35000 євро...з 800 євро, що мені потрібно?.пффф, звичайно, якщо віддам...

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Привіт, я чекав на 3 зняття коштів, я скасував 1, щоб грати знову, через 2 хвилини після закриття мого облікового запису, я жодного разу не просив закрити свій обліковий запис, потрібно бути ідіотом, щоб попросити закрити ваш обліковий запис, поки ви працюєте чекаю на ваші виграші, тож у мене все ще було понад 400 євро на моєму рахунку гравця, але я ніколи не зможу грати чи зняти їх, оскільки мій рахунок закрито file

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999
1 тиждень тому

Так нечесно, ви граєте, ви виграєте, а вони роблять усе, щоб не платити, хороший урок для мене, я граю лише на сайтах, які платять миттєво, коли я отримав майже 5000 євро, я був щасливий, а потім попросив зняти свій виграш і ось ці розчарування, 3 дні на перевірку... у 2024 році серйозно!! , для мене це техніка, щоб платити якомога менше. З повагою file

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я чекав на 3 зняття коштів, я скасував 1, щоб грати знову, через 2 хвилини після закриття мого облікового запису, я жодного разу не просив закрити свій обліковий запис, потрібно бути ідіотом, щоб попросити закрити ваш обліковий запис, поки ви працюєте чекаю на ваші виграші, тож у мене все ще було понад 400 євро на моєму рахунку гравця, але я ніколи не зможу грати чи зняти їх, оскільки мій рахунок закрито file

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт!

Не хвилюйтеся, ми знайдемо спосіб зрозуміти один одного. Я переконаний, що ти чудово справляєшся з перекладачем.

Зупинимося на проблемі казино:

Наскільки я розумію ваші думки, через три дні після початку процесу підтвердження облікового запису ваш обліковий запис було закрито, а також скасовано зняття коштів. Але тут постає найнагальніша справа.

Чи знаєте ви, будь ласка, чому обліковий запис закрито? Наприклад, ви отримали електронний лист із поясненнями подій?

Наскільки я можу судити, судячи зі скріншоту, ваш обліковий запис перевіряється. У деяких казино ви не можете отримати доступ до облікового запису, доки не завершиться перевірка KYC. Питання скасованих вилучень також може бути пов’язане з незавершеною перевіркою, але це, безсумнівно, краще пояснить служба підтримки казино.

Будь ласка, ви впевнені, що досі не отримували жодної електронної пошти?



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Весь цей сайт закритий, я чекаю 7 днів, щоб заплатити 3 штуки по 800 євро. Сьогодні я написав їм, і процес вимагає терпіння, але вони ніколи не заплатять мені всю річ, і я маю 25 000 євро на сайті....

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Привіт, я чекав 3 зняття, так як він не відповідав на мої повідомлення, я скасував 1 зняття, щоб грати, і через дві хвилини після того, як я почав грати, мій рахунок закрили, я запитав, чому мій рахунок закрили, мені сказали, що я я закрив його сам, це брехня, навіщо мені закривати рахунок або я заробив гроші і чекаю, поки мені отримають гроші. Наступного дня я отримав 2 платежі по 500 євро, але в мене все ще було більше 400 євро обліковий запис гравця, оскільки я скасував 1 зняття, тому для мене цей сайт є шахрайством, просто подивіться кількість людей, які скаржаться на цей сайт

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999
1 тиждень тому

Привіт, мені вас шкода, я щиро сподіваюся, що ви отримаєте гроші... але вони несправедливі, 3 дні перевірки для кожного зняття!?? Чому 3 дні та лише 3 дозволені зняття по 500 євро... Якщо ви, як і ви, виграєте 25 000, уявіть час, який потрібен, щоб отримати всі ваші виграші. Як я вже говорив раніше, у мене все ще було більше 400 євро для гри на моєму обліковому записі, і я не мав можливості підключитися до свого облікового запису, він закрив його за їхніми словами для перегляду

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Я тільки що спробував увійти в обліковий запис гравця, але це все ще неможливо, тому що мій обліковий запис перевіряється!? Перегляд Що, чому? , більше 400 євро все ще на моєму рахунку, я впевнений, що у мене ніколи не буде

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Шкода, що чекаю переказ 9 днів і він ще в оформленні. Я нікому не рекомендую грати на цьому сайті, і я не думаю, що я отримаю свої гроші, це все, що мені потрібно зробити!!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Весь цей сайт закритий, я чекаю 7 днів, щоб заплатити 3 штуки по 800 євро. Сьогодні я написав їм, і процес вимагає терпіння, але вони ніколи не заплатять мені всю річ, і я маю 25 000 євро на сайті....

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Що ви маєте на увазі закрито, якщо можна запитати?🤔

Тож служба підтримки дала вам таку відповідь, що це вимагає терпіння? Більше нічого, жодних пояснень про те, що відбувається?

Будь ласка, наберіться терпіння, і якщо нічого не станеться, я пропоную вам подати скаргу. Якщо ви бажаєте, наша команда спробує виправити причину затримки.

Просто перейдіть за цим посиланням і опишіть всю ситуацію. Сподіваюся, незабаром буде помітний якийсь рух.

Обов’язково тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я чекав 3 зняття, так як він не відповідав на мої повідомлення, я скасував 1 зняття, щоб грати, і через дві хвилини після того, як я почав грати, мій рахунок закрили, я запитав, чому мій рахунок закрили, мені сказали, що я я закрив його сам, це брехня, навіщо мені закривати рахунок або я заробив гроші і чекаю, поки мені отримають гроші. Наступного дня я отримав 2 платежі по 500 євро, але в мене все ще було більше 400 євро обліковий запис гравця, оскільки я скасував 1 зняття, тому для мене цей сайт є шахрайством, просто подивіться кількість людей, які скаржаться на цей сайт

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вважаю, що наша група розгляду скарг може спробувати допомогти вам у цій ситуації.

Будь ласка, надішліть скаргу тут , опишіть все детально, і, сподіваємось, разом ми зможемо вирішити це якнайкраще.

що ти кажеш Ви тут? Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Вибачте, переклад поганий, нічого закритого.

Так, процес підтримки каже мені почекати, вони оброблять це незабаром, але нічого не відбувається протягом 14 днів.

Автоматичний переклад.
bihariistvan1999
1 тиждень тому

Привіт, ці завжди однакові відповіді... Наберіться терпіння, людям потрібні гроші, які вони заробили, і нічого більше... 14 днів !! Серйозно

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Привіт, навіщо ще одне повідомлення, у вас завжди одна відповідь, будьте терплячими, люди терплячі, але ви нічого не робите, щоб заплатити гроші, які вони заробили, просто так? Ви можете проявити терпіння, але це не допоможе! З повагою

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У своїх останніх повідомленнях вони продовжують говорити, що я просив закрити свій рахунок, але вони повинні були бути дурними, щоб не зняти гроші, які ви виграли, перш ніж закрити свій рахунок, я ніколи не просив закрити свій рахунок, з іншого боку, я прошу щоб гроші залишилися на моєму рахунку гравця і більше нічого, а вони, будьте терплячими, будьте терплячими, завжди одна відповідь, але нічого не стає краще

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Привіт, чому ще один запит, я вже зробив кілька, єдина відповідь, яку я маю від ваших служб, це бути терплячими!! , але якими б терплячими ми не були, нічого не стає краще, то навіщо ще одне прохання отримати ту саму і єдино звичну відповідь? З повагою

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вибачте, переклад поганий, нічого закритого.

Так, процес підтримки каже мені почекати, вони оброблять це незабаром, але нічого не відбувається протягом 14 днів.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Без проблем. Іноді буває так, що переклад може змінити зміст повідомлення, на жаль.

Я бачу, що ви успішно подали свою скаргу тут. Як повідомив вам Нік, нашій команді потрібно зачекати 14 повних днів, перш ніж вони зможуть втрутитися. Ви знаєте, це стандартна процедура з кожною скаргою.

Зважаючи на велику кількість скарг, які надходять щодня, я сподіваюся, що їх буде розглянуто якомога швидше. Тільки тоді ми зможемо дізнатися більше і побачити, як діятиме казино.

Будь ласка, інформуйте нас про кожне оновлення щодо цього, і ми будемо уважно стежити за цією ситуацією.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, навіщо ще одне повідомлення, у вас завжди одна відповідь, будьте терплячими, люди терплячі, але ви нічого не робите, щоб заплатити гроші, які вони заробили, просто так? Ви можете проявити терпіння, але це не допоможе! З повагою

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт

Я справді розумію ваше розчарування тут і можу повністю зрозуміти вашу думку.

Ми тут, на форумі, намагаємося підтримувати всіх користувачів у приємній і спокійній обстановці, знаєте, і не любимо бачити, коли хтось засмучений. Тому ми використовуємо форми вживання такого роду слів, або відповіді.

Я знаю, що важко залишатися терплячим, особливо коли ти знаєш, що не зробив нічого поганого, і зрозуміло, що тобі потрібні гроші, які ти виграв.

Але, правду кажучи, на жаль, ми не можемо на це вплинути. Ось чому дуже важливо, наприклад, якщо гравець подає скаргу щоразу, коли процес відкликання закінчується 14-денним терміном, щоб наша команда могла втрутитися. Вони завжди роблять усе можливе, щоб розібратися з казино та з’ясувати причину затримки.

Отже, якщо ви бажаєте, щоб наша група розгляду скарг також втрутилася у вашу справу, перейдіть за цим посиланням , щоб подати скаргу.

Ми тримаємо кулаки за найкращу можливу роздільну здатність.🤞

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, чому ще один запит, я вже зробив кілька, єдина відповідь, яку я маю від ваших служб, це бути терплячими!! , але якими б терплячими ми не були, нічого не стає краще, то навіщо ще одне прохання отримати ту саму і єдино звичну відповідь? З повагою

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Проте я не бачу жодних ваших скарг у нашій системі.

Для цього потрібно перейти за посиланням, яке я надіслав вам у своїй попередній відповіді.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Пишуть відкликання три дні, чотири минуло, а грошей не віддають file

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого