Привіт!
Не хвилюйтеся, ми знайдемо спосіб зрозуміти один одного. Я переконаний, що ти чудово справляєшся з перекладачем.
Зупинимося на проблемі казино:
Наскільки я розумію ваші думки, через три дні після початку процесу підтвердження облікового запису ваш обліковий запис було закрито, а також скасовано зняття коштів. Але тут постає найнагальніша справа.
Чи знаєте ви, будь ласка, чому обліковий запис закрито? Наприклад, ви отримали електронний лист із поясненнями подій?
Наскільки я можу судити, судячи зі скріншоту, ваш обліковий запис перевіряється. У деяких казино ви не можете отримати доступ до облікового запису, доки не завершиться перевірка KYC. Питання скасованих вилучень також може бути пов’язане з незавершеною перевіркою, але це, безсумнівно, краще пояснить служба підтримки казино.
Будь ласка, ви впевнені, що досі не отримували жодної електронної пошти?
Hi there!
Don't worry, we will find a way to understand each other. I'm convinced you're doing great with the translator, anyway.
Let's focus on the casino problem:
The way I understand your points, three days after the account verification process was initiated, your account was closed and also the withdrawals canceled. Here comes the most pressing matter, though.
Do you know why the account has been closed, please? Did you receive an email explaining the events for example?
As far as I can tell, according to the screenshot, your account is under verification. In some casinos, you can not access the account until the KYC verification has ended. The matter of cancelled withdrawals may be also associated with the unfinished verification, yet it would surely be better explained from the casino support.
Are you sure so far you have not received any email, please?
Автоматичний переклад.