ФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення

2 р. тому від anapaul5023
|
4933 переглядів 99 відповідей |
|
1 2...6
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Malina Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я вніс мінімальний депозит для вітального бонусу, отримую 100% + 20 RG із загальних 180 RG, і вони відмовляють мені в моїх 180 RG з адміністративних причин, оскільки 3 сайти одного керівництва відмовляють мені в бонусі, я вніс за перший раз і не отримати бонус!

Автоматичний переклад.
leandrog532
1 рік тому

Привіт, чи знаєте ви про будь-які причини, чому вам буде відмовлено в доступі до бонусів у всій групі?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

негативно, нічого не поінформовано, вони навіть не кажуть чому, був один із сайтів, який навіть вимкнув чат, щоб не відповідати мені, можливо, це тому, що я прибутковий, і, на жаль, вони просто хочуть виграти та забрати наші гроші !

Автоматичний переклад.
leandrog532
1 рік тому

Хм, ти справді такий успішний з бонусами? Ну що ж, вітаю.

Але мені здається дивним те, що, хоча керівництво казино однакове, жодне з них не повідомляє точної причини. Я б сказав, що настав час перейти до іншого казино або групи, якщо ви відчуваєте, що вони мають щось проти вас, і це безпідставно.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Подивіться, у мене були виграші на деяких їхніх сайтах, я навіть виграв 2500 бразильських реалів, але вони мені не заплатили, вони стверджували, що я використав свій бонусний баланс, і вони заплатили мені лише 600 бразильських реалів. вони блокують мене, можливо, через прибутковість

Автоматичний переклад.
leandrog532
1 рік тому

І чи накопичували ви виграші, граючи на бонусні гроші?

Я маю на увазі - ви переконані, що їхній підхід був несправедливим - Як щодо подання скарги з цього приводу?

Якщо ви маєте рацію, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Як це звучить для вас?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я відкрию скаргу


Автоматичний переклад.
leandrog532
1 рік тому

У цьому випадку я бажаю вам справедливого вирішення. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я вже 5 днів чекаю виплати від malinacasino. Вони все ігнорують. Згідно зі службою підтримки, мені навіть не потрібно перевіряти себе, тому що мій виграш у 500 євро, очевидно, замалий. Чи можете ви допомогти мені отримати мої гроші?

Автоматичний переклад.
Kingeckrim
4 міс. тому

Гей, я б сказав, будь терплячим. 5 днів — це недовго, і я бачу, як казино спілкується з вами, коли ви говорите, що вам сказали, що вам не потрібно підтверджуватись.

Ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям, тож продовжуйте перевіряти, щоб побачити, на якому стані ви, і якщо нічого не станеться, не соромтеся зв’язатися, і ми спробуємо допомогти.

Поки що зберігайте холодну голову, почекайте та подивіться, як воно піде.

Автоматичний переклад.
Kingeckrim
3 міс. тому

Привіт, я відчуваю те саме. Ви вже отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
Tomi50
3 міс. тому

Гей, так, я дійсно отримав свої гроші. Умовно кажучи, це зайняло багато років. Думаю 5-8 днів. Але гроші прийшли.

Автоматичний переклад.
Kingeckrim
3 міс. тому

Це приємно чути.

Вам потрібно було наприкінці проходити процес перевірки?

Який спосіб оплати ви використовували в цьому казино, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім! У мене проблеми зі зняттям коштів у MalinaCasino. Вони постійно скасовують переказ, який я прошу, і я не знаю, що ще робити. Мені сказали, що опція зняття MasterCard недоступна. Найбільше мене дратує те, що опцію MasterCard розблоковано й я не можу нею користуватися. Я відчуваю, що казино намагається обдурити мене або затримати виплати.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
pedropacheco
3 міс. тому

Привіт!

Ви також уже подали скаргу. Це присвята. Чи не могли б ви поділитися докладнішою інформацією про платіж і проблему. наприклад:

Це ваше перше зняття коштів із цього казино?

Як довго ви намагалися отримати гроші?

Чи зв’язуєтеся ви якось зі службою підтримки казино?

Не соромтеся додавати все, що завгодно, до цієї теми; наша головна мета — зрозуміти це якнайкраще.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я боровся зі зняттям коштів уже кілька днів, і це моє перше зняття, і я вже зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що оплата карткою MasterCard недоступна. Спробувати інший спосіб, і ось що я зробив. Але це помилка казино, а не моя, тому моє виведення завжди відкладається. Я просто хочу те, що мені належить. Це змушує мене думати, що вони не хочуть здійснювати трансфер. Мені сказали, що мій банк відмовив у виплаті від Malinacasino. Я подзвонив у свій банк, і мені сказали, що вони не отримали жодних грошей і переказ не було здійснено. У чаті служби підтримки клієнтів усі говорять різні речі. Один каже, що MasterCard недоступний, але опція є, щоб її використати, інший каже, що мій банк відмовив у платежі, і я вважаю, що це мій банк на 100%. Я вже опублікував скаргу на Malina Casino тут, на сторінці скарг

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
pedropacheco
2 міс. тому

Чи можу я запитати, чи вказано Mastercard як доступний варіант для зняття грошей на сайті казино? Якщо так, то я не бачу, в чому проблема. 🤷‍♀️ А який інший варіант ви вибрали зараз, щоб зняти?

Крім того, я бачив у вашій скарзі , що Нік поставив кілька додаткових запитань, і найкраще відповісти на всі детально, щоб він міг провести розслідування та якомога швидше завершити вирішення вашої справи.

Коли саме ви подали запит на зняття коштів і з якого часу ваш обліковий запис підтверджено, якщо я можу запитати?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я виграв 1500 євро (без використання бонусів), після того, як з 2 вересня по сьогоднішній день я 3 рази зняв суму по 500 євро, у мене не було ні грошей, ні електронного листа, ні навіть змін у моєму запиті. Сайт не запитує мене і навіть не дає можливості перевірити обліковий запис. Після надсилання кількох електронних листів ситуація все ще стоїть на місці, і минуло 7 днів!

Автоматичний переклад.
claudialave9687
2 міс. тому

Неприємно, якщо казино взагалі не спілкується зі своїми гравцями, і мені це прикро.

Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися, тому, якщо у вашій справі немає змін, повідомте нам, і ми допоможемо вам.

Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино? це правильно?

Будь ласка, наберіться терпіння та спробуйте перевірити папку зі спамом у вашій електронній пошті, оскільки іноді такі електронні листи можуть закінчуватися там.

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого