2 р. тому
Тут ви можете обговорити Malina Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вніс мінімальний депозит для вітального бонусу, отримую 100% + 20 RG із загальних 180 RG, і вони відмовляють мені в моїх 180 RG з адміністративних причин, оскільки 3 сайти одного керівництва відмовляють мені в бонусі, я вніс за перший раз і не отримати бонус!
I deposited the minimum for the welcome bonus, receive the 100% + 20 RG of the total 180 RG, and they are denying me my 180 RG, for administrative reasons, since 3 sites of the same management deny me the bonus, I deposited for the first time and not receive the bonus!
depositei o minimo para bonus de boas vindas, recebir os 100% + 20 RG do total de 180 RG, e estão me negando meus 180 RG, por questão administrativa, já 3 sites de mesma gestão me negam bonus, depositei pela primeira vez e não recebir o bonus!
Привіт, чи знаєте ви про будь-які причини, чому вам буде відмовлено в доступі до бонусів у всій групі?
Hi, are you aware of any reason why you would be denied access to bonuses throughout the group ?
негативно, нічого не поінформовано, вони навіть не кажуть чому, був один із сайтів, який навіть вимкнув чат, щоб не відповідати мені, можливо, це тому, що я прибутковий, і, на жаль, вони просто хочуть виграти та забрати наші гроші !
negative, nothing informed, they don't even say why, there was one of the sites that even disabled the chat so as not to answer me, maybe it's because I'm profitable and unfortunately they just want to win, and take our money!
negativo, nada informado, eles nem falam o porque, teve um dos sites que até desabilitou o chat para não me responder, talvez seja porque sou lucrativo e infelizmente eles querem somente ganhar, e tomar nosso dinheiro!
Хм, ти справді такий успішний з бонусами? Ну що ж, вітаю.
Але мені здається дивним те, що, хоча керівництво казино однакове, жодне з них не повідомляє точної причини. Я б сказав, що настав час перейти до іншого казино або групи, якщо ви відчуваєте, що вони мають щось проти вас, і це безпідставно.
Що ти думаєш?
Hmm, are you really that successful with bonuses ? Well, congratulations.
But I find it strange that even though the casinos have the same management, neither of them gives the exact reason. I'd say it's probably time to switch to another casino or group if you feel they have something against you and it's gratuitous.
What do you think?
Подивіться, у мене були виграші на деяких їхніх сайтах, я навіть виграв 2500 бразильських реалів, але вони мені не заплатили, вони стверджували, що я використав свій бонусний баланс, і вони заплатили мені лише 600 бразильських реалів. вони блокують мене, можливо, через прибутковість
Look, I had winnings on some of their sites, I even won 2500 BRL and they didn't pay me, they claimed that I had used my bonus balance and they only paid me 600 BRL. they are blocking me due to profitability possibly
olha eu tive ganhos em alguns sites deles, inclusive ganhei 2500 BRL e não me pagaram, alegaram que eu tinha usado meu saldo de bônus e só me pagaram 600 BRL. estão me barrando devido a lucratividade possivelmente
І чи накопичували ви виграші, граючи на бонусні гроші?
Я маю на увазі - ви переконані, що їхній підхід був несправедливим - Як щодо подання скарги з цього приводу?
Якщо ви маєте рацію, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
Як це звучить для вас?
And did you accumulate the winnings by playing with bonus money?
I mean - are you convinced their approach was not fair - How about submitting a complaint regarding the matter?
If you are correct, we'll do our best to help you.
How does that sound to you?
Так, я відкрию скаргу
Yes, I will open a complaint
vou abrir uma reclamação sim
У цьому випадку я бажаю вам справедливого вирішення. 🤞🤞🤞
In this case, I wish you a fair resolution. 🤞🤞🤞
Привіт, я вже 5 днів чекаю виплати від malinacasino. Вони все ігнорують. Згідно зі службою підтримки, мені навіть не потрібно перевіряти себе, тому що мій виграш у 500 євро, очевидно, замалий. Чи можете ви допомогти мені отримати мої гроші?
Hello, I've been waiting for my payout from malinacasino for 5 days now. They ignore everything. According to support, I don't even have to verify myself because my winnings of 500 euros are apparently too low. Can you help me get my money?
Hallo ich warte mittlerweile seit 5 Tagen auf meine Auszahlung von malinacasino. Die ignorieren alles. Laut Support muss ich mich nichtmal verifizieren, da angeblich meine Gewinnsumme von 500 Euro zu gering ist. Könnt ihr mir helfen mein Geld zu bekommen ?
Гей, я б сказав, будь терплячим. 5 днів — це недовго, і я бачу, як казино спілкується з вами, коли ви говорите, що вам сказали, що вам не потрібно підтверджуватись.
Ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям, тож продовжуйте перевіряти, щоб побачити, на якому стані ви, і якщо нічого не станеться, не соромтеся зв’язатися, і ми спробуємо допомогти.
Поки що зберігайте холодну голову, почекайте та подивіться, як воно піде.
Hey, I'd say stay patient. 5 days isn't very long and I can see the casino communicating with you when you say they told you that you don't have to verify.
We give casinos 14 days to send money to players, so keep checking back to see where you stand and if nothing happens, feel free to get in touch and we'll try to help.
For now, keep a cool head and wait and see how it goes.
Привіт, я відчуваю те саме. Ви вже отримали свої гроші?
Hello, I feel the same way. Have you received your money yet?
Hallo geht mir genauso, hast du mittlerweile dein Geld bekommen?
Гей, так, я дійсно отримав свої гроші. Умовно кажучи, це зайняло багато років. Думаю 5-8 днів. Але гроші прийшли.
Hey, yes, I actually got my money. It just took ages, relatively speaking. I think 5-8 days. But the money arrived.
Moin, jau habe dann tatsächlich mein Geld bekommen. Hat nur ewig lange gedauert , also im Verhältnis. Glaube 5-8 Tage. Aber Geld kam an.
Це приємно чути.
Вам потрібно було наприкінці проходити процес перевірки?
Який спосіб оплати ви використовували в цьому казино, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?🤔
That is nice to hear.
Did you have to go through the verification process at the end?
Which payment method did you use at this casino, if you don't mind me asking?🤔
Привіт усім! У мене проблеми зі зняттям коштів у MalinaCasino. Вони постійно скасовують переказ, який я прошу, і я не знаю, що ще робити. Мені сказали, що опція зняття MasterCard недоступна. Найбільше мене дратує те, що опцію MasterCard розблоковано й я не можу нею користуватися. Я відчуваю, що казино намагається обдурити мене або затримати виплати.
Hello everyone, I'm having withdrawal problems at MalinaCasino. They keep canceling the transfer I request and I don't know what else to do. I have been told that the MasterCard withdrawal option is not available. What annoys me most is having the MasterCard option unblocked and not being able to use it. I feel like the casino is trying to trick me or delay payments.
Olá a todos estou a ter problemas de levantamento no MalinaCasino. Estão sempre a cancelar a transferência que eu peço não sei mais o que fazer. Me disseram que a opção de levantamento MasterCard não está disponível. O que mais me irrita é ter a opção MasterCard desbloqueada e não a poder utilizar. Eu sinto que o casino me está a tentar enganar ou a adiar os pagamentos .
Привіт!
Ви також уже подали скаргу. Це присвята. Чи не могли б ви поділитися докладнішою інформацією про платіж і проблему. наприклад:
Це ваше перше зняття коштів із цього казино?
Як довго ви намагалися отримати гроші?
Чи зв’язуєтеся ви якось зі службою підтримки казино?
Не соромтеся додавати все, що завгодно, до цієї теми; наша головна мета — зрозуміти це якнайкраще.
Hello!
You have already submitted a complaint too. That's a dedication. Would you mind sharing a bit more regarding the paymet and the issue in more detailed way. For instance:
Is this your first withdrawal from this casino?
How long have you been struggling to get paid?
Are you by any means in touch with the casino support?
Feel free to add whatever you may to this subject; our main goal is to understand it the best we can.
Я боровся зі зняттям коштів уже кілька днів, і це моє перше зняття, і я вже зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що оплата карткою MasterCard недоступна. Спробувати інший спосіб, і ось що я зробив. Але це помилка казино, а не моя, тому моє виведення завжди відкладається. Я просто хочу те, що мені належить. Це змушує мене думати, що вони не хочуть здійснювати трансфер. Мені сказали, що мій банк відмовив у виплаті від Malinacasino. Я подзвонив у свій банк, і мені сказали, що вони не отримали жодних грошей і переказ не було здійснено. У чаті служби підтримки клієнтів усі говорять різні речі. Один каже, що MasterCard недоступний, але опція є, щоб її використати, інший каже, що мій банк відмовив у платежі, і я вважаю, що це мій банк на 100%. Я вже опублікував скаргу на Malina Casino тут, на сторінці скарг
I've been struggling with the withdrawal for a few days now and this is my first withdrawal and I've already contacted customer support and they told me that payment by mastercard is not available . To try another way and that's what I did . But this is the casino's mistake, not mine, so my withdrawal is always delayed. I just want what belongs to me. This makes me think that they don't want to make the transfer. I was told that my bank had refused payment from Malinacasino. I called my bank and was told that they hadn't received any money and the transfer was never made. In the customer support chat they all say several different things. One says MasterCard isn't available but the option is there to be used, another says it's my bank that refused the payment and I believe it's my bank 100%. I've already posted a complaint to Malina casino here on the complaints page
Estou a lutar pelo levantamento já alguns dias e este é o meu primeiro saque e já entrei em contacto com o apoio ao cliente me disseram que pagamento por mastercard não está disponível . Para tentar de outra forma e foi o que eu fiz . Mas isto é um erro do casino não meu e por isso o meu levantamento fica sempre adiado. Apenas quero o que me pertence. Isto faz me pensar que não querem fazer a transferência. Me disseram que o meu banco tinha recusado o pagamento por parte do Malinacasino. Liguei para o meu banco e me foi dito que não receberam quaisquer valores e essa transferência nunca chegou a ser feita. No chat suporte ao cliente dizem todos várias coisas diferentes . Diz que MasterCard não está disponível mas a opção está lá para ser utilizada, outro diz que meu banco é que recusou o pagamento e eu acredito é no meu banco 100%. Já publiquei uma reclamação para o Malina casino aqui na página de reclamações
Чи можу я запитати, чи вказано Mastercard як доступний варіант для зняття грошей на сайті казино? Якщо так, то я не бачу, в чому проблема. 🤷♀️ А який інший варіант ви вибрали зараз, щоб зняти?
Крім того, я бачив у вашій скарзі , що Нік поставив кілька додаткових запитань, і найкраще відповісти на всі детально, щоб він міг провести розслідування та якомога швидше завершити вирішення вашої справи.
Коли саме ви подали запит на зняття коштів і з якого часу ваш обліковий запис підтверджено, якщо я можу запитати?
May I ask if Mastercard is stated as an available option for withdrawals at the casinos site, please? If yes, then I don't see where the problem is. 🤷♀️ And which other option did you choose now to withdraw?
Also, I saw in your complaint that Nick asked some additional questions, and it is for the best to answer all of those in detail so he can investigate and get the resolution of your case to the end as soon as possible.
When exactly did you request your withdrawal, and since when has your account been verified, if I may also ask?
Я виграв 1500 євро (без використання бонусів), після того, як з 2 вересня по сьогоднішній день я 3 рази зняв суму по 500 євро, у мене не було ні грошей, ні електронного листа, ні навіть змін у моєму запиті. Сайт не запитує мене і навіть не дає можливості перевірити обліковий запис. Після надсилання кількох електронних листів ситуація все ще стоїть на місці, і минуло 7 днів!
I made a win of €1500 (without using bonuses), after having staggered the amount in 3 withdrawals of €500 each from September 2nd to today I have not had the money, nor an email, nor even a change in my request. The site does not ask me and does not even give me the possibility to verify the account. After sending several emails the situation is still at a standstill and 7 days have passed!
Ho fatto una vincita di 1500€ (senza utilizzare bonus), dopo aver scaglionato l’importo in 3 prelievi da 500€ l’uno dal 2 settembre ad oggi non ho avuto ne i soldi, ne un’email, e neanche un cambiamento della mia richiesta. Il sito non mi chiede e non mi dà nemmeno la possibilità di poter verificare l’account. Dopo aver mandato diverse e-mail la situazione è ancora in stallo e sono passati 7 giorni!
Неприємно, якщо казино взагалі не спілкується зі своїми гравцями, і мені це прикро.
Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися, тому, якщо у вашій справі немає змін, повідомте нам, і ми допоможемо вам.
Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино? це правильно?
Будь ласка, наберіться терпіння та спробуйте перевірити папку зі спамом у вашій електронній пошті, оскільки іноді такі електронні листи можуть закінчуватися там.
It is not nice if the casino doesn't communicate with its players at all, and I am sorry for this.
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team can intervene, so if there is no change in your case, please let us know and we will assist you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? Is that right?
Please be patient and try to check the spam folder in your email, as sometimes these kinds of emails can finish there as well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.