ФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від soko8888
|
33164 переглядів 228 відповідей |
|
1...5 6 7...12
Додати публікацію
Pedro2310
1 рік тому

Хммм, тож через 15 днів, чи не так? Моя рекомендація залишається в силі, що стосується скарги, і я думаю, що було б непогано почати її.

У будь-якому випадку, мені цікаво, чи виконає казино свій термін і ви отримаєте свої гроші до зазначеного часу. Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це ваше перше зняття? Здається, що перші невеликі зняття отримують оплату, але ви досить великі. Мене чекає такий же розмір

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так!!! Так, я вже зв’язався з вами щодо претензії, і тоді, якщо це не спрацює з вами, я подаду скаргу, навіть якщо я не знаю про випадок і мені доведеться вдатися до крайності

Автоматичний переклад.
jwillow84
1 рік тому

Якщо це моє перше зняття!! а якщо це 4092 євро, то подивимося, чи мені пощастить, і не потрібно повідомляти про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так!!! Так, я вже зв’язався з вами щодо претензії, і тоді, якщо це не спрацює з вами, я подаду скаргу, навіть якщо я не знаю про випадок і мені доведеться вдатися до крайності

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що ви впоралися з цим і подали скаргу . Гарна робота. Давайте подивимося, що наша команда зможе з’ясувати і як усе вийде в кінці. Я тримаю кулаки. Якщо ви дізнаєтеся щось нове, не соромтеся повідомити нам.

У будь-якому разі ваш обліковий запис уже підтверджено, оскільки це ваше перше зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, мій обліковий запис перевірено! І якщо це моє перше виведення грошей в тому казино, в яке я не планую повертатися

Автоматичний переклад.
Pedro2310
1 рік тому

Я не звинувачую вас, якщо у вас є такі проблеми. Насправді, я, ймовірно, зробив би те саме й знайшов би такі, у яких менша ймовірність виникнення такої проблеми. Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Як я можу повідомити про них? Чи могли б ви мені порадити?

Автоматичний переклад.
Pedro2310
1 рік тому

Хм, оскільки казино не має ліцензії, я хвилююся, чи можна повідомити про це в іншому місці. У цьому випадку я, на жаль, напевно нічим не зможу допомогти. Все, що я можу сказати, це уникати подібних казино в майбутньому і завжди намагатися провести деякі дослідження, перш ніж робити депозит. мені шкода 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Чи не можна було б спільно поскаржитися, тобто всіма користувачами, що з нами сталося те саме!!??

Автоматичний переклад.
Pedro2310
1 рік тому

Кому ви хочете поскаржитися, якщо казино не має необхідної ліцензії? Якби ви ще раз поскаржилися сюди, а казино не відповіло, його все одно закрили б. І у нас немає системи групових скарг.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім,


Мені цікаво, чи може хтось мені допомогти??

Я повністю перевірений клієнт Magic win і стикався з тією ж проблемою, що й багато хто тут.

Я вніс близько 200 фунтів стерлінгів і виграв 2000 євро.

Я відкликав його 4 числа цього місяця, і мені сказали, що це може зайняти 7-21 день.

Я не затамовую подих лол 🤣 що всі думають???


Будь-яка порада???


Заздалегідь спасибі



Автоматичний переклад.
paulduffymarble
1 рік тому

Привіт, я перемістив твій пост під казино, де сталася твоя проблема. Якщо у мене правильне враження, ви майже в кінці цього періоду. Я б однозначно рекомендував подати скаргу, але вона буде закрита практично негайно, тому що в казино діє політика відсутності реакції, а індекс безпеки казино майже нульовий.

У будь-якому випадку, що переконало вас зробити депозит у цьому казино? Ви бачили, скільки в ньому попереджень? Я б особисто уникав цього з великим обручем.

Я думаю, що в цьому випадку нам просто доведеться почекати та подивитися, чи справді казино втримається у встановлений термін, хоча я скептично ставлюся та хвилююся, чи це вдасться.

Якщо ви почуєте щось нове, повідомте нам, будь ласка?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
paulduffymarble
1 рік тому

Відкликання платежу – ваш ЄДИНИЙ варіант. На жаль, ви отримаєте початковий депозит лише в найкращому разі.

Це неліцензований/нерегульований шахрайський веб-сайт, тому їхні так звані Умови не варті паперу, на якому вони написані. Вони також будуть просто копіювати та вставляти завдання з іншого шахрайського веб-сайту.

У Mrsloty є точно такі ж T&C, і вони також є неліцензійним/нерегульованим шахрайським веб-сайтом. Їхня оцінка 1,2/10, що знову ж таки на 1,2 завищено.

Нижче наведено передбачуваний контактний номер для зв’язку з magicwin.bet. Це також однакове число для всіх наведених нижче веб-сайтів, які є шахрайськими. Номер телефону приведе вас до центру обслуговування клієнтів онлайн-знайомств у США, якщо ви зацікавлені. Magicwin працює з 2022 року, але в ньому сказано, що їхні умови та умови були оновлені у 2020 році!!

Введіть у Google наведений нижче номер і не торкайтеся жодного пов’язаного з ним веб-сайту.


Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@magicwin.bet


Я б не чіпав ні їх, ні жодне з шахрайських казино, з якими вони пов’язані, стовпом баржі. Ви могли б так само підпалити свої гроші, ніж покласти їх на їхні сайти.

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@mrsloty.com

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@chilli777.com

Адреса: Hollandia 24 prest H12

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@cherryfiesta.com

Адреса: Hollandia 24 prest H12

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@24casino1.com

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@oceanbreezecasino1.com

Автоматичний переклад.
paulduffymarble
1 рік тому

Якщо це magicwin.bet, у вас нульовий шанс отримати 2000 фунтів стерлінгів. Який метод ви використовували для депозиту?

Подивіться відгуки на trustpilot.

https://uk.trustpilot.com/review/magicwin.bet

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Привіт,

Так, я, на жаль, не надію на отримання мого вилучення. Я використовував свою картку Visa для внесення та зняв за допомогою банківського переказу. Коли я почав грати на сайті, я вважав це гідним. На жаль, я був настільки дурний, щоб зробити депозит на сайті, не перевіривши відгуки. Мене дивує, що такі сайти можуть існувати. Я не запропоную гроші чесно, тому у них немає причин не відмовлятися від мене.

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Велике спасибі за допомогу.

Я думаю, що дочекаюся закінчення 21 дня, а потім зроблю відкликання

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро,


Так, я думаю, що у мене залишився приблизно тиждень до процедури перевірки. Все це здається дуже дивним. Я ніколи не зустрічав такого сайту. Я чесно виграв гроші. Я також повністю перевірений, тому вони не мають виправдання не платити мені, окрім того, що це шахрайський сайт.


Я сам винен. Я все ще сподіваюся, що вони зроблять правильну річ і заплатять мені, але я не дуже сподіваюся.


Я буду тримати вас в курсі.


Дуже дякую за допомогу


Автоматичний переклад.
Pedro2310
1 рік тому

Тримайте нас в курсі, друже. Я проходжу через ту саму проблему

Автоматичний переклад.
paulduffymarble
1 рік тому

Нещодавно я спілкувався з чатом, і вони сказали мені не хвилюватися... Я дам їм ще два дні, якщо ні, я поговорю зі своїм банком, щоб вони могли скасувати всі зроблені депозити... Я сподіваюся отримати, а не дійти до крайності

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого