ФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від soko8888
|
26377 переглядів 209 відповідей |
|
1...5 6 7...11
Додати публікацію
Jaro
11 міс. тому

Вони сказали мені, що я все ще впродовж періоду від 7 до 21 робочого дня, і що вони повідомлять мене про будь-які зміни електронною поштою... якої я не отримав.

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Хммм, тож через 15 днів, чи не так? Моя рекомендація залишається в силі, що стосується скарги, і я думаю, що було б непогано почати її.

У будь-якому випадку, мені цікаво, чи виконає казино свій термін і ви отримаєте свої гроші до зазначеного часу. Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це ваше перше зняття? Здається, що перші невеликі зняття отримують оплату, але ви досить великі. Мене чекає такий же розмір

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так!!! Так, я вже зв’язався з вами щодо претензії, і тоді, якщо це не спрацює з вами, я подаду скаргу, навіть якщо я не знаю про випадок і мені доведеться вдатися до крайності

Автоматичний переклад.
jwillow84
11 міс. тому

Якщо це моє перше зняття!! а якщо це 4092 євро, то подивимося, чи мені пощастить, і не потрібно повідомляти про це.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так!!! Так, я вже зв’язався з вами щодо претензії, і тоді, якщо це не спрацює з вами, я подаду скаргу, навіть якщо я не знаю про випадок і мені доведеться вдатися до крайності

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я бачу, що ви впоралися з цим і подали скаргу . Гарна робота. Давайте подивимося, що наша команда зможе з’ясувати і як усе вийде в кінці. Я тримаю кулаки. Якщо ви дізнаєтеся щось нове, не соромтеся повідомити нам.

У будь-якому разі ваш обліковий запис уже підтверджено, оскільки це ваше перше зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, мій обліковий запис перевірено! І якщо це моє перше виведення грошей в тому казино, в яке я не планую повертатися

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Я не звинувачую вас, якщо у вас є такі проблеми. Насправді, я, ймовірно, зробив би те саме й знайшов би такі, у яких менша ймовірність виникнення такої проблеми. Я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Як я можу повідомити про них? Чи могли б ви мені порадити?

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Хм, оскільки казино не має ліцензії, я хвилююся, чи можна повідомити про це в іншому місці. У цьому випадку я, на жаль, напевно нічим не зможу допомогти. Все, що я можу сказати, це уникати подібних казино в майбутньому і завжди намагатися провести деякі дослідження, перш ніж робити депозит. мені шкода 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Чи не можна було б спільно поскаржитися, тобто всіма користувачами, що з нами сталося те саме!!??

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Кому ви хочете поскаржитися, якщо казино не має необхідної ліцензії? Якби ви ще раз поскаржилися сюди, а казино не відповіло, його все одно закрили б. І у нас немає системи групових скарг.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт всім,


Мені цікаво, чи може хтось мені допомогти??

Я повністю перевірений клієнт Magic win і стикався з тією ж проблемою, що й багато хто тут.

Я вніс близько 200 фунтів стерлінгів і виграв 2000 євро.

Я відкликав його 4 числа цього місяця, і мені сказали, що це може зайняти 7-21 день.

Я не затамовую подих лол 🤣 що всі думають???


Будь-яка порада???


Заздалегідь спасибі



Автоматичний переклад.
paulduffymarble
11 міс. тому

Привіт, я перемістив твій пост під казино, де сталася твоя проблема. Якщо у мене правильне враження, ви майже в кінці цього періоду. Я б однозначно рекомендував подати скаргу, але вона буде закрита практично негайно, тому що в казино діє політика відсутності реакції, а індекс безпеки казино майже нульовий.

У будь-якому випадку, що переконало вас зробити депозит у цьому казино? Ви бачили, скільки в ньому попереджень? Я б особисто уникав цього з великим обручем.

Я думаю, що в цьому випадку нам просто доведеться почекати та подивитися, чи справді казино втримається у встановлений термін, хоча я скептично ставлюся та хвилююся, чи це вдасться.

Якщо ви почуєте щось нове, повідомте нам, будь ласка?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
paulduffymarble
11 міс. тому

Відкликання платежу – ваш ЄДИНИЙ варіант. На жаль, ви отримаєте початковий депозит лише в найкращому разі.

Це неліцензований/нерегульований шахрайський веб-сайт, тому їхні так звані Умови не варті паперу, на якому вони написані. Вони також будуть просто копіювати та вставляти завдання з іншого шахрайського веб-сайту.

У Mrsloty є точно такі ж T&C, і вони також є неліцензійним/нерегульованим шахрайським веб-сайтом. Їхня оцінка 1,2/10, що знову ж таки на 1,2 завищено.

Нижче наведено передбачуваний контактний номер для зв’язку з magicwin.bet. Це також однакове число для всіх наведених нижче веб-сайтів, які є шахрайськими. Номер телефону приведе вас до центру обслуговування клієнтів онлайн-знайомств у США, якщо ви зацікавлені. Magicwin працює з 2022 року, але в ньому сказано, що їхні умови та умови були оновлені у 2020 році!!

Введіть у Google наведений нижче номер і не торкайтеся жодного пов’язаного з ним веб-сайту.


Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@magicwin.bet


Я б не чіпав ні їх, ні жодне з шахрайських казино, з якими вони пов’язані, стовпом баржі. Ви могли б так само підпалити свої гроші, ніж покласти їх на їхні сайти.

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@mrsloty.com

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@chilli777.com

Адреса: Hollandia 24 prest H12

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@cherryfiesta.com

Адреса: Hollandia 24 prest H12

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@24casino1.com

Телефон: +44-3308087970

Електронна адреса: support@oceanbreezecasino1.com

Автоматичний переклад.
paulduffymarble
11 міс. тому

Якщо це magicwin.bet, у вас нульовий шанс отримати 2000 фунтів стерлінгів. Який метод ви використовували для депозиту?

Подивіться відгуки на trustpilot.

https://uk.trustpilot.com/review/magicwin.bet

Автоматичний переклад.
dmr1
11 міс. тому

Привіт,

Так, я, на жаль, не надію на отримання мого вилучення. Я використовував свою картку Visa для внесення та зняв за допомогою банківського переказу. Коли я почав грати на сайті, я вважав це гідним. На жаль, я був настільки дурний, щоб зробити депозит на сайті, не перевіривши відгуки. Мене дивує, що такі сайти можуть існувати. Я не запропоную гроші чесно, тому у них немає причин не відмовлятися від мене.

Автоматичний переклад.
dmr1
11 міс. тому

Велике спасибі за допомогу.

Я думаю, що дочекаюся закінчення 21 дня, а потім зроблю відкликання

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт Яро,


Так, я думаю, що у мене залишився приблизно тиждень до процедури перевірки. Все це здається дуже дивним. Я ніколи не зустрічав такого сайту. Я чесно виграв гроші. Я також повністю перевірений, тому вони не мають виправдання не платити мені, окрім того, що це шахрайський сайт.


Я сам винен. Я все ще сподіваюся, що вони зроблять правильну річ і заплатять мені, але я не дуже сподіваюся.


Я буду тримати вас в курсі.


Дуже дякую за допомогу


Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Тримайте нас в курсі, друже. Я проходжу через ту саму проблему

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.