ГоловнаФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

 від soko8888
|
53 191 переглядів 289 відповідей |
|
1...14 15

Шахрайський сайт!!!

Я зняв £3600. Мене вимкнено в чаті, і всі мої електронні листи ігноруються. Я ініціював виведення коштів 20 днів тому, і хоча це ще не досягло їхніх безглуздих 7-21 днів для цілей перевірки (хоча вони рекламують той факт, що виведення коштів займає 1-2 дні відповідно до їхніх умов і умов, а потім надсилають підтвердження про виведення коштів із зазначенням 4 днів!), я не маю ілюзій, що отримаю це назад. Якщо я не отримаю свої кошти до кінця цього тижня, я зв’яжуся з приватним детективом, щоб спробувати з’ясувати, де вони розташовані (їхня «вигадана» зареєстрована адреса – це винний магазин в Алтрінчамі, Чешир, Великобританія), і я зв’яжуся з усіма їхніми постачальниками ігор, щоб припинити співпрацю з ними!

Автоматичний переклад.

Мені дуже шкода, що вам довелося пройти через цю ситуацію, але, на жаль, це казино не підходить. Ви також можете побачити це з індексу безпеки та попередження, розміщеного на нашому сайті.

Як пояснила Вам Вероніка у своїй скарзі , вони не мають жодного наміру з нами спілкуватися.

Чи можу я запитати, як ви натрапили на це казино?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я взагалі не розумію, як це можливо, тому що вони все одно не є казино, за винятком передньої частини сайту шахраїв. Вони зареєстровані як роздрібні торговці в Африці з фінансової сторони / на Кіпрі, тому людей тут обдурили…


Дивно, але мені вдалося отримати одну виплату за зняття коштів (зверніть увагу, що це відбувається після внесення в 5 разів більшої суми), а також повернення платежів від мого банку. Я розповів всю правду, і, схоже, вони провели розслідування, і мені повернули 80% суми (значна сума)


Я хочу допомогти іншим людям у цьому, тому надішліть мені листа, і я розповім вам, що я зробив. Я буду онлайн кожні кілька днів, надсилайте мені листи.

Автоматичний переклад.

Привіт усім! Я досяг успіху у відкликанні платежів і хочу допомогти іншим. Надішліть мені поштову скриньку тут, і я розповім вам, що я зробив (загалом сказав банку всю правду).

ура

Джо

Автоматичний переклад.
AgesJ

До речі, я у Великобританії

Автоматичний переклад.
HELP777 видалив(-ла) публікацію

Вибачте, я новачок на цьому сайті. У вас є електронна адреса, за якою я можу зв’язатися?

Автоматичний переклад.
HELP777 видалив(-ла) публікацію

Я взагалі не розумію, як це можливо, тому що вони все одно не є казино, за винятком передньої частини сайту шахраїв. Вони зареєстровані як роздрібні торговці в Африці з фінансової сторони / на Кіпрі, тому людей тут обдурили…


Дивно, але мені вдалося отримати одну виплату за зняття коштів (зверніть увагу, що це відбувається після внесення в 5 разів більшої суми), а також повернення платежів від мого банку. Я розповів всю правду, і, схоже, вони провели розслідування, і мені повернули 80% суми (значна сума)


Я хочу допомогти іншим людям у цьому, тому надішліть мені листа, і я розповім вам, що я зробив. Я буду онлайн кожні кілька днів, надсилайте мені листи.

Автоматичний переклад.

Привіт і дякую за підтримку інших гравців.

Я радий, що повернення платежів (принаймні) спрацювало для вас, і я також сподіваюся, що інші також будуть успішними.

Я також вважаю такі сайти просто офшорними компаніями, які видають себе за казино, тому що це досить простий спосіб заманити гравців до депозиту; таким чином, ваші зусилля дуже цінуються. 🐱‍🏍👍


Автоматичний переклад.
AgesJ

привіт як з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.

Я багато листував електронною поштою на цей сайт, намагаючись самовиключитися, і не отримав жодної відповіді, тому я продовжую ними користуватися, хоча знаю, що це поганий сайт!!!

Платежі мають різні назви, але головний з них Giftoza - хтось має інформацію про це?

дякую

Автоматичний переклад.

Шановна команда Casino Guru!

Я звертаюся до вас, тому що у мене проблеми з виведенням коштів у казино Magic Win.

Сімнадцять днів тому я зробив там депозит і виграв 150 євро. Тоді я подав запит на зняття. Відповідно до підтвердження від казино, виведення має бути оброблено протягом двох-чотирьох днів.

Після закінчення цього терміну я звернувся в службу підтримки клієнтів. Мені сказали, що зняття коштів тепер може тривати від 7 до 21 дня. Вони не змогли або не хотіли назвати мені конкретну причину затримки. Натомість, коли я запитував, я отримував лише загальні відповіді на кшталт «виплата буде оброблена найближчим часом» або «незабаром».

Моя перевірка повністю завершена, і, згідно з веб-сайтом, казино повідомляє, що зняття коштів зазвичай займає від 2 до 4 днів. Минуло вже 17 днів, а грошей я так і не отримав.

Тому я дуже прошу вашої підтримки в цьому випадку.

Наперед дякую за допомогу!

З повагою

Автоматичний переклад.
aglmntrn

На жаль, як ви можете бачити в цьому огляді казино тут , їх індекс безпеки дійсно низький, і вони мають попередження щодо того, як вони поводяться.

Наша команда розгляду скарг взагалі не може зв’язатися з цим казино щодо скарг гравців, оскільки вони взагалі не бажають спілкуватися.

Я хотів би сказати вам зараз, що ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вашій справі, але, на жаль, як ви вже розумієте, це буде не так просто.

Будь ласка, обов'язково тримайте нас в курсі будь-яких новин щодо вашого виведення коштів. Нам точно хотілося б знати, як у вас справи.

Автоматичний переклад.
1...14 15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого