ФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від soko8888
|
26343 переглядів 209 відповідей |
|
1...4 5 6...11
Додати публікацію
11 міс. тому

file Дата народження вже виправлена

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

file Це нормально для цього казино? чи це шахрайство?

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Привіт.

Я не бачу жодних ознак шахрайства, лише ретельна перевірка, я б сказав.

У будь-якому разі, не могли б ви відповісти на моє запитання щодо перевірки? Це відіграє значну роль у швидкості вилучення, розумієте?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо акаунт верифікований!!!

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Якщо обліковий запис уже підтверджено

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Привіт.

Це справді хороші новини. Дякую тобі.

На жаль, деякі казино платять миттєво, а деякі ні. Але шахрайство означає, що ви ніколи не отримаєте грошей. Я б залишався позитивним. Наприклад, ми даємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та продовження виведення коштів. Лише після того, як цей період не виконано, ми розглядаємо скаргу.

Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

На даний момент я рахую останні суботу та неділю майже 1 тиждень

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Це боляче читати. Я переконаний, що з хорошою організацією та відданими працівниками один тиждень є максимально розумним порогом. Хоча я не знаю, що спричиняє таку затримку, я, звичайно, сподіваюся, що це скоро закінчиться! Ви на зв'язку зі службою підтримки?


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так, кожен день, і вони завжди мають якесь виправдання або ту саму промову від 7 до 21 робочого дня, і, звичайно, це 4092 євро, тому моє терпіння закінчується

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

file це те, що вони постійно мені говорять

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Тож, як я дивлюся, це більше схоже на загальний коментар, а не на щось більш конкретне чи прийнятне.

Вибачте, але схоже, що ми не отримаємо додаткових пояснень; отже, сподіваюся, ваші гроші скоро будуть вивільнені. В іншому випадку, якщо пройде 14 днів без ознак оплати, іншим варіантом буде подання скарги. 🙁

Я тримаю за вас кулаки. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Хтось отримував від них гроші? Я все ще чекаю

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Як довго ви чекали? Я чекав 14 днів, а вони кажуть, що може тривати до 21 дня. Зі свого боку я дам вам цей термін, але якщо ні, я вживу законних заходів.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Які правові заходи ви плануєте вжити? Для мене такий же час очікування, думаю, на кілька днів менше.


Чекаєте великого зняття?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

danieljosifsnowden скільки ти чекав? Чекаю 5к


Хто ще чекає, будь ласка, зв’яжіться зі мною або повідомте мене тут, дякую


Здається, що вони платять невеликі, і, можливо, перші вилучення?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Які правові заходи ви плануєте вжити? Для мене такий же час очікування, думаю, на кілька днів менше.


Чекаєте великого зняття?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо ви чекаєте 14 днів на відкликання, і навіть тоді у вас його все ще немає, я рекомендую подати нам скаргу, і наша команда розгляне вашу ситуацію. Чи можна було б повідомити нам про подальші події?

Я також хотів би порекомендувати використовувати кнопку «відповісти», тому що, коли ви відповідаєте комусь, це сповіщає гравця, і ви можете скоротити час, потрібний йому для відповіді вам.

Це лише деталь.

Автоматичний переклад.
jwillow84
11 міс. тому

4092 євро

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Наразі я чекаю 21 робочий день, про який вони згадують, якщо після цього не буде відповіді, я зв’яжусь з вами знову

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я хотів би подати вам скаргу зараз!! Тому що мені завжди говорять одне і те ж, і я вже сумніваюся, чи виплатять мені суму, яку я зняв!! Я сподіваюся, що незабаром ви скажете мені, які кроки слід виконати

Автоматичний переклад.
Pedro2310
11 міс. тому

Привіт, якщо ви чекали два тижні, то я рекомендую подати скаргу тут за цим посиланням: https://es.casino.guru/quejas/todas

Я також додаю посібник, який може бути корисним, який розповідає вам, чого очікувати, коли ви подаєте скаргу: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

У будь-якому разі, яку причину постійно повторює казино, коли ви не можете зняти гроші?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.