1 рік тому
Це нормально для цього казино? чи це шахрайство?
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
0
Це нормально для цього казино? чи це шахрайство?
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
Привіт.
Я не бачу жодних ознак шахрайства, лише ретельна перевірка, я б сказав.
У будь-якому разі, не могли б ви відповісти на моє запитання щодо перевірки? Це відіграє значну роль у швидкості вилучення, розумієте?
Hello.
I see no signs of a scam, just a thorough check, I'd say.
Anyway, could you kindly answer my question regarding the verification? It plays a significant part in the withdrawal speed, you know?
Якщо обліковий запис уже підтверджено
If the account is already verified
Si la cuenta esta verificada ya
Привіт.
Це справді хороші новини. Дякую тобі.
На жаль, деякі казино платять миттєво, а деякі ні. Але шахрайство означає, що ви ніколи не отримаєте грошей. Я б залишався позитивним. Наприклад, ми даємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та продовження виведення коштів. Лише після того, як цей період не виконано, ми розглядаємо скаргу.
Як довго ви чекали?
Hello.
That's indeed good news. Thank you.
Sadly, some casinos pay instantly, and some do not. But a scam means you won't ever get paid. I would stay positive. For instance, we allow the casino 14 full days to verify the account and proceed with the withdrawal. Only after this period is not fulfilled we step in through the complaint.
How long have you been waiting?
На даний момент я рахую останні суботу та неділю майже 1 тиждень
At the moment I have been counting last Saturday and Sunday for almost 1 week
De momento llevo casi 1 semana contando sábado y domingo pasados
Це боляче читати. Я переконаний, що з хорошою організацією та відданими працівниками один тиждень є максимально розумним порогом. Хоча я не знаю, що спричиняє таку затримку, я, звичайно, сподіваюся, що це скоро закінчиться! Ви на зв'язку зі службою підтримки?
This is painful to read. I'm convinced that with a good organization and dedicated employees, one week is the maximum reasonable threshold. Though I do not know what's causing such a delay, I certainly hope it will end soon! Are you in touch with the support?
Так, кожен день, і вони завжди мають якесь виправдання або ту саму промову від 7 до 21 робочого дня, і, звичайно, це 4092 євро, тому моє терпіння закінчується
Yes, every day and they always have some excuse or the same speech from 7 to 21 business days and of course it is €4092 so my patience is running out
Si todos los días y siempre tienen alguna excusa o el mismo discurso de 7 a21 días laborales y claro son 4092€ así q se m esta acabando la paciencia
це те, що вони постійно мені говорять
this is what they keep telling me
esto es lo qué e no paran de decirme
Тож, як я дивлюся, це більше схоже на загальний коментар, а не на щось більш конкретне чи прийнятне.
Вибачте, але схоже, що ми не отримаємо додаткових пояснень; отже, сподіваюся, ваші гроші скоро будуть вивільнені. В іншому випадку, якщо пройде 14 днів без ознак оплати, іншим варіантом буде подання скарги. 🙁
Я тримаю за вас кулаки. 🤞🤞
So as I look at it, this is more like a general comment rather than something more concrete or suitable.
I'm sorry to say that, but it looks like we will get no further explanation; hence, hopefully, your money will be released soon. Otherwise, if 14 days pass without a sign of payment another option will be submitting a complaint. 🙁
My fingers are crossed for you. 🤞🤞
Як довго ви чекали? Я чекав 14 днів, а вони кажуть, що може тривати до 21 дня. Зі свого боку я дам вам цей термін, але якщо ні, я вживу законних заходів.
How long have you been waiting? I've been waiting for 14 days and they say it can take up to 21 days. For my part, I will give you that deadline, but if not, I will take legal measures.
Cuanto llevas esperando??yo llevo 14 días y m dicen q se pueden demorar hasta los 21..yo por mi parte les daré ese plazo pero si no tomaré medidas legales
Які правові заходи ви плануєте вжити? Для мене такий же час очікування, думаю, на кілька днів менше.
Чекаєте великого зняття?
What legal measures would you be planning to take? Similar waiting time for me, few days less I think.
Are you waiting for a big withdrawal?
danieljosifsnowden скільки ти чекав? Чекаю 5к
Хто ще чекає, будь ласка, зв’яжіться зі мною або повідомте мене тут, дякую
Здається, що вони платять невеликі, і, можливо, перші вилучення?
danieljosifsnowden how much were you waiting for? I'm waiting for 5k
Can anyone that is still waiting please contact me, or let me know on here, thank you
It seems like they are paying small and first withdrawals maybe?
Якщо ви чекаєте 14 днів на відкликання, і навіть тоді у вас його все ще немає, я рекомендую подати нам скаргу, і наша команда розгляне вашу ситуацію. Чи можна було б повідомити нам про подальші події?
Я також хотів би порекомендувати використовувати кнопку «відповісти», тому що, коли ви відповідаєте комусь, це сповіщає гравця, і ви можете скоротити час, потрібний йому для відповіді вам.
Це лише деталь.
If you wait 14 days for your withdrawal and even then you still don't have it, I would recommend filing a complaint with us and our team will take a look at your situation. Would it be possible to update us on further developments ?
I would also like to recommend using the "reply" button, because when you reply to someone, it notifies the player and you can shorten the time it takes for them to reply to you.
This is just a detail.
Наразі я чекаю 21 робочий день, про який вони згадують, якщо після цього не буде відповіді, я зв’яжусь з вами знову
For now I will wait for the 21 business days that they mention, if after that there is no response I will contact you again
De momento esperaré a los 21 días hábiles q ellos mencionan si después de eso no hay respuesta contactaré con vosotros otra vez
Я хотів би подати вам скаргу зараз!! Тому що мені завжди говорять одне і те ж, і я вже сумніваюся, чи виплатять мені суму, яку я зняв!! Я сподіваюся, що незабаром ви скажете мені, які кроки слід виконати
I would like to file the complaint with you now!! Because they always tell me the same thing and I am already doubting whether they are going to pay me the amount that I have withdrawn!! I hope that soon you will tell me the steps to follow
Me gustaría poner la queja ya con vosotros!!xq siempre m dicen lo mismo y estoy dudando ya en si me van a pagar el importe que he retirado!!espero q pronto m digáis los pasos a seguir
Привіт, якщо ви чекали два тижні, то я рекомендую подати скаргу тут за цим посиланням: https://es.casino.guru/quejas/todas
Я також додаю посібник, який може бути корисним, який розповідає вам, чого очікувати, коли ви подаєте скаргу: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
У будь-якому разі, яку причину постійно повторює казино, коли ви не можете зняти гроші?
Hi, if you have been waiting for two weeks, then I recommend to file a complaint here on this link: https://es.casino.guru/quejas/todas
I'm also adding a guide that might be helpful, which tells you what to expect when you file a complaint: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Anyway, what reason does the casino keep repeating when you can't make a withdrawal ?
Вони сказали мені, що я все ще впродовж періоду від 7 до 21 робочого дня, і що вони повідомлять мене про будь-які зміни електронною поштою... якої я не отримав.
They tell me that I am still within the period of 7 to 21 business days and that they will notify me of any changes by email... which I have not received any.
Me dicen que aún estoy dentro del plazo de 7 a 21 días hábiles y que cualquier cambio me lo notificarán x mail..cosa que no he recibido ninguno
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.