ГоловнаФорумКазиноLucky7even Casino - загальне обговорення

Lucky7even Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Gretche70
|
10 779 переглядів 54 відповідей |
|
1 2 3
Jaro

Interact e-transfer 👍 тому я був шокований затримкою.

Автоматичний переклад.
Sweets55

Ну, це цікаво! 🤔

Автоматичний переклад.

Привіт, я також хотів би поскаржитися на Lucky7seven. Я зняв кошти, і мене попросили надати поточну виписку з банківського рахунку. Я завантажив його, і наступного дня його знову відхилили, потім мені довелося завантажити підтвердження депозиту з серпня 2023 року, але нічого не відбувається. мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
nagsinm

Привіт!

Чи можу я попросити вас оновити свою скаргу? Не соромтеся просто натиснути це посилання 👈

Дуже цінуємо співпрацю, ці два дуже важливі:

«Я правильно розумію, що всі інші перевірочні документи були погоджені казино?

Коли ви востаннє спілкувалися зі службою підтримки щодо цієї проблеми?"

Не соромтеся ділитися деталями навіть тут, на форумі, якщо ви не проти. Скарга, однак, велика.

Автоматичний переклад.

Я окремо вніс загалом 800CAD за 1 день і виграв 4000CAD.


Я зняв загалом 3000 канадських доларів, і мене відмовили та конфіскували згідно зі службою підтримки, оскільки я порушив деякі положення та умови щодо надлишкових ставок під час ставок на бонуси, які я не знаю, про що це.


Я знаю лише те, що я вніс 800 канадських доларів, виграв 3000 канадських доларів і мене пограбували.

Автоматичний переклад.
maaarkvelascooo

Привіт, це означає, що ви не грали з жодним бонусом, лише на реальні гроші? Або у вас активований бонус? У чому саме вас звинуватило казино? Казино забрало ваші гроші? Я також бачу, що ви встигли подати скаргу , тож сподіваюся, що все вирішиться.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Я зареєструвався в цьому онлайн-казино, відправив документи і поклав 470 євро. Після завершення сесії з 600 євро я вирішив зняти все, тому що інтерфейс сайту був жахливим, і онлайн-казино теж.

в цей момент почалося шахрайство, перші виведення було відмовлено на тій підставі, що, за їх словами, я не зіграв принаймні в 3 рази більше сплаченої суми. Як тільки я поскаржився в службу підтримки клієнтів, вони визнали свою помилку та запросили мене повторити зняття

на цей момент він залишався в режимі очікування протягом 3 днів без будь-кого схвалення, і після моєї сьогоднішньої скарги я зайшов на сайт, і мій обліковий запис було вимкнено.

Я ЗАПРОШУЮ ВАС НІКОЛИ ГРАТИ НА ЦЬОМУ ЗЛОДІЙСЬКОМУ САЙТІ

У вас випадково є якісь поради, як повернути 600 євро?

Автоматичний переклад.
malarati79

Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино? Я перевірив деякі умови казино і натрапив на таке:

file

Насправді немає нічого незвичайного для онлайн-казино, щоб мати таке правило, це пов’язано з політикою AML, щоб запобігти гравцям від відмивання грошей. Зараз, на мою думку, це дуже важливо зробити, оскільки ми бачили багато випадків, особливо в онлайн-світі. Тож казино дійсно має перевірити всі документи, щоб запобігти цьому. Можливо, вони просили вас надати додаткові документи?🤔 Будь ласка, повідомте нам, якщо ви можете зв’язатися з казино щодо вашої проблеми, а якщо ні, ми будемо готові вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Я грав із кешбеком і виграв 900 євро та більше. Раптом у мене залишилося лише 200 євро. У середині гри у мене забрали понад 1400 євро. Я плачу стільки грошей у це казино і програв стільки грошей. Коли я повідомив про це, мені сказали, що мені не дозволено виграти більше 500 євро. Це нечесно і шахрайство. Вони також маніпулюють слотами. Як саме ви маєте виграти 500 євро? Якщо він зробить 4 биків, я нічого не зможу з цим зробити. Треба сказати, що вони абсолютні шахраї.

Автоматичний переклад.

З радістю можу завантажити відповіді електронною поштою Lucky 7 Я закрию свій обліковий запис понад 40 000 там втратив і бонус несправедливий і неможливий вони сказали, що це лише для нижче

Автоматичний переклад.
Miri0201

В умовах кожного бонусу чи рекламної акції має бути чітко вказано максимальну суму виведення грошей. Можливо, ви знайшли якусь інформацію про це? Насправді немає нічого незвичайного в тому, що казино має це, і гравці не можуть зняти більше, ніж зазначено в умовах. Звичайно, ви можете виграти більше в грі, але ви не зможете вивести їх, на жаль.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi

Це абсолютно неймовірно, це нібито нормально, раптово понад 1000 євро втрачено посеред гри, коли я зв’язався зі службою підтримки, мені це підтвердили кілька разів, у мене є докази, електронні листи від служби підтримки, я можу завантажити знімок екрана, якщо ви наприклад, ви шахраї, це абсолютно заборонено та нечесно, мені сказали, що це було прийнято, тому що я порушив умови бонусу, вигравши понад 500 євро, я ніколи раніше не стикався з цим у жодному казино, ви можете виграти стільки але виведіть лише 500, це інше, якщо ви виграєте понад 500, гроші зникнуть посередині гри, тому я знаю, що це казино маніпулює всіма іграми, слотами, я дуже радий, що отримав мене заблокували, ви такий брехливий, і ці відгуки від Гуру абсолютно неправдиві, будь ласка, не зупиняйтеся, не вірте всьому, я радий показати тут фотографії, тому припиніть брехати, ви свої шахраї, це також було підтвердив мені, що безкоштовні обертання бонусних грошей призначені лише для розваги, хтось повинен показати фотографіями, що він міг виплатити мені бонусні гроші чи щось інше, я хочу побачити, я хочу повернути свої гроші, я втратив понад 35 тисяч євро там за 2 місяці і таки обдурили

Автоматичний переклад.
Miri0201

Вибачте за всю ситуацію. Якщо ви вважаєте, що наша команда з розгляду скарг може допомогти вам її вирішити, перейдіть за цим посиланням, щоб подати скаргу . Вони обов’язково розглянуть це та вимагатимуть усі необхідні докази. Якщо вам потрібна допомога, повідомте нас.

Автоматичний переклад.

Навіть по електронній пошті мені сказали те саме, що я вже написав. Мене заблокували. Я не хотів продовжувати вкладати туди стільки грошей. Тоді мені довелося сказати залежності від азартних ігор, що вона закрита. Ви не можете скасувати це. Моя історія написаного мною не збережена. Розмови, які я написав із підтримкою. У мене все ще є всі електронні листи.

Автоматичний переклад.
Miri0201

Завжди розумно зберігати ці розмови чи електронні листи на випадок, якщо вам знадобляться якісь докази.

Отже, ви збираєтеся спробувати подати скаргу? Я впевнений, що наша команда глибше розбереться і зробить все можливе, щоб допомогти вам.


Автоматичний переклад.
Romi

Якщо я шукатиму це, я знайду це, я зможу подати це тоді, я не можу уявити, що це принесе користь

Автоматичний переклад.
Miri0201

Звичайно, це повністю залежить від вас. Дозвольте запитати, чи зняли ви гроші з цього казино?

Автоматичний переклад.

Привіт всім,


Наразі я намагаюся зняти гроші, але постійно провалюю перевірку KYC. Онлайн-казино вимагає підтвердження останнього депозиту та не приймає мої документи, хоча банк, на жаль, не надає мені нічого іншого.


Я зараз у дуже розпачі.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Romi

Так, я б хотів. Я розшукаю всі докази і надішлю їх вам. Це абсолютне шахрайство. Це було зроблено просто тому, що я нібито порушив правила бонусу і подвоїв його. Я не винен, що я щось виграв. На що ще ви граєте, і виплачується лише 500 євро. У мене не було шансів отримати виплату. У середині гри в мене забрали гроші. Я повідомляв про це в службу підтримки кілька разів і отримав таку саму відповідь, і все ще повинен мати електронний лист. Тоді я закрив свій рахунок. Я дуже хотів би повернути свої гроші, тому що це нечесне казино.

Автоматичний переклад.

Привіт всім,


Наразі я намагаюся зняти гроші, але постійно провалюю перевірку KYC. Онлайн-казино вимагає підтвердження останнього депозиту та не приймає мої документи, хоча банк, на жаль, не надає мені нічого іншого.


Я зараз у дуже розпачі.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.

Привіт. Ви перевірили, чи документ має правильний формат? Зазвичай потрібен PDF.🤔

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого