11 міс. тому
Interact e-transfer 👍 тому я був шокований затримкою.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
0
Interact e-transfer 👍 тому я був шокований затримкою.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
Привіт, я також хотів би поскаржитися на Lucky7seven. Я зняв кошти, і мене попросили надати поточну виписку з банківського рахунку. Я завантажив його, і наступного дня його знову відхилили, потім мені довелося завантажити підтвердження депозиту з серпня 2023 року, але нічого не відбувається. мені потрібна допомога
Hello, I would also like to complain about Lucky7seven. I made a withdrawal and was asked for a current bank statement. I uploaded that and the next day it was rejected again, then I had to upload proof of deposit from August 2023 and just nothing happens. I need help
Hallo ich möchte mich über Lucky7seven auch beschweren. Ich habe eine Auszahlung veranlasst und es wurden von mir ein aktuellen Kontoauszug verlangt. Das habe ich hochgeladen und am nächsten Tag wurde es erneut abgelehnt, dann musste ich einen Einzahlungsnachweis von August 2023 hochladen und es passiert einfach nichts. Ich brauche Hilfe
Привіт!
Чи можу я попросити вас оновити свою скаргу? Не соромтеся просто натиснути це посилання 👈
Дуже цінуємо співпрацю, ці два дуже важливі:
«Я правильно розумію, що всі інші перевірочні документи були погоджені казино?
Коли ви востаннє спілкувалися зі службою підтримки щодо цієї проблеми?"
Не соромтеся ділитися деталями навіть тут, на форумі, якщо ви не проти. Скарга, однак, велика.
Hello!
May I ask you to update your complaint, please? Feel free to simply click or tap this link 👈
Cooperation is much appreciated, these two are very important:
"I understand correctly that all the other verification documents were approved by the casino?
When was the last time you communicated with customer support regarding this issue?"
Don't hesitate to share details even here on the forum, if you don't mind. The complaint, however, is major.
Я окремо вніс загалом 800CAD за 1 день і виграв 4000CAD.
Я зняв загалом 3000 канадських доларів, і мене відмовили та конфіскували згідно зі службою підтримки, оскільки я порушив деякі положення та умови щодо надлишкових ставок під час ставок на бонуси, які я не знаю, про що це.
Я знаю лише те, що я вніс 800 канадських доларів, виграв 3000 канадських доларів і мене пограбували.
I have separately deposited a total of 800CAD in 1 day and won 4000CAD.
I withdraw a total of 3000CAD and got rejected and confiscated according to the support because I violated some terms and condition on betting to much while on bonuses wagering that I dont know what that is about.
All I know is I deposited 800CAD, won 3000CAD and I got robbed.
Привіт, це означає, що ви не грали з жодним бонусом, лише на реальні гроші? Або у вас активований бонус? У чому саме вас звинуватило казино? Казино забрало ваші гроші? Я також бачу, що ви встигли подати скаргу , тож сподіваюся, що все вирішиться.
Дай мені знати.
Hello, does that mean you didn't play with any bonus only with real money ? Or did you have a bonus activated ? What exactly did the casino accuse you of ? Did the casino take your money ? I also see that you managed to file a complaint, so hopefully everything will be sorted out.
Let me know.
Я зареєструвався в цьому онлайн-казино, відправив документи і поклав 470 євро. Після завершення сесії з 600 євро я вирішив зняти все, тому що інтерфейс сайту був жахливим, і онлайн-казино теж.
в цей момент почалося шахрайство, перші виведення було відмовлено на тій підставі, що, за їх словами, я не зіграв принаймні в 3 рази більше сплаченої суми. Як тільки я поскаржився в службу підтримки клієнтів, вони визнали свою помилку та запросили мене повторити зняття
на цей момент він залишався в режимі очікування протягом 3 днів без будь-кого схвалення, і після моєї сьогоднішньої скарги я зайшов на сайт, і мій обліковий запис було вимкнено.
Я ЗАПРОШУЮ ВАС НІКОЛИ ГРАТИ НА ЦЬОМУ ЗЛОДІЙСЬКОМУ САЙТІ
У вас випадково є якісь поради, як повернути 600 євро?
I registered at this online casino, sent the documents and loaded 470 euros. After closing the session with 600 euros I chose to withdraw everything because the site interface was terrible and the online casino was too.
at this point the scam began, the first withdrawals were refused on the grounds that, according to them, I had not played at least 3 times the amount paid. As soon as I complained to customer service they admitted their mistake and invited me to redo the withdrawal
at this point it remained on standby for 3 days without being approved by anyone and following my complaint today I entered the site and my account was disabled.
I INVITE YOU TO NEVER PLAY ON THIS THIEVES SITE
Do you by any chance have any advice on how to recover the 600 euros?
mi Sono registrato a questo casino online mandato i documenti e caricato 470 euro. Dopodiché aver chiuso la sessione con 600 euro ho scelto di prelevare il tutto perché l’interfaccia del sito era pessima e pure il casino online lo era.
a questo punto è iniziata la truffa, i primi prelievi sono stati rifiutati con la motivazione che a loro dire non avevo giocato almeno 3 volte l’importo versato. Appena mi sono lamentato con il servizio clienti hanno ammesso il loro errore e mi hanno invitato a rifare il prelievo
a questo punto è rimasto in standby per 3 giorni senza essere approvato da nessuno e a seguito della mia lamentela oggi sono entrato nel sito e mi è uscito account disabilitato.
VI INVITO A NON GIOCARE MAI SU STO SITO DI LADRI
per caso avete consigli su come recuperare i 600 euro?
Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино? Я перевірив деякі умови казино і натрапив на таке:
Насправді немає нічого незвичайного для онлайн-казино, щоб мати таке правило, це пов’язано з політикою AML, щоб запобігти гравцям від відмивання грошей. Зараз, на мою думку, це дуже важливо зробити, оскільки ми бачили багато випадків, особливо в онлайн-світі. Тож казино дійсно має перевірити всі документи, щоб запобігти цьому. Можливо, вони просили вас надати додаткові документи?🤔 Будь ласка, повідомте нам, якщо ви можете зв’язатися з казино щодо вашої проблеми, а якщо ні, ми будемо готові вам допомогти.
Do I understand correctly that your account is fully verified at this casino? I have checked some of the terms of the casino, and came across this, actually:
It is really nothing unusual for an online casino to have this kind of rule, it is due to an AML policy, to prevent players from some kind of money laundering. Now a days it is really important thing to do, in my opinion, as we have seen many cases happening especially in the online world. So the casino really needs to check all the documents to prevent this from happening there. Have they asked you for some additional documents to provide, perhaps?🤔 Please let us know, if you're able to communicate with the casino regarding your issue, and if not, we will be ready to help you out.
Я грав із кешбеком і виграв 900 євро та більше. Раптом у мене залишилося лише 200 євро. У середині гри у мене забрали понад 1400 євро. Я плачу стільки грошей у це казино і програв стільки грошей. Коли я повідомив про це, мені сказали, що мені не дозволено виграти більше 500 євро. Це нечесно і шахрайство. Вони також маніпулюють слотами. Як саме ви маєте виграти 500 євро? Якщо він зробить 4 биків, я нічого не зможу з цим зробити. Треба сказати, що вони абсолютні шахраї.
I played with cashback and had won €900 and more. Suddenly I only had €200 left. In the middle of the game, over €1400 was taken away from me. I pay so much money into this casino and lost so much money. When I reported it, I was told I wasn't allowed to win more than €500. That's unfair and a scam. They also manipulate the slots. How exactly are you supposed to win €500? If he makes 4 bulls, I can't do anything about it. It has to be said that they are absolute fraudsters.
Ich habe mit Cashback gespielt und hatte 900€ gewonnen und mehr plötzlich waren nur noch 200€ mitten im Spiel wurde mir über 1400€ weg genommen ich zahle so viele Geld in dieses Casino ein so viel Geld verloren als ich es gemeldet hatte wurde mir gesagt ich darf nicht mehr als 500€ gewinnen das ist unfair und betrug sie manipulieren die slots auch wie soll man genau nur 500€ gewinnen ? Wenn der 4 stiere macht kann ich nichts für das muss hier stehen absolute Betrüger
З радістю можу завантажити відповіді електронною поштою Lucky 7 Я закрию свій обліковий запис понад 40 000 там втратив і бонус несправедливий і неможливий вони сказали, що це лише для нижче
Can gladly upload the email answers Lucky 7 I will close my account over 40000 there lost and bonus is unfair and not possible they said it was only for below there
Kann gerne die email antworten hochladen Lucky 7 werde ich mein Konto schließen über 40000 da verloren und Bonus ist unfair und nicht möglich sie sagten es wäre nur zur unterhalb da
В умовах кожного бонусу чи рекламної акції має бути чітко вказано максимальну суму виведення грошей. Можливо, ви знайшли якусь інформацію про це? Насправді немає нічого незвичайного в тому, що казино має це, і гравці не можуть зняти більше, ніж зазначено в умовах. Звичайно, ви можете виграти більше в грі, але ви не зможете вивести їх, на жаль.🤷♀️
The maximum cash out should be always clearly stated in the terms of each bonus or promotion. Have you found any information about it, perhaps? It is nothing unusual actually that a casino would have it and players could not withdraw any more than stated in the terms. Of course you can win more on a game, but you wont be able to withdraw it, unfortunately.🤷♀️
Це абсолютно неймовірно, це нібито нормально, раптово понад 1000 євро втрачено посеред гри, коли я зв’язався зі службою підтримки, мені це підтвердили кілька разів, у мене є докази, електронні листи від служби підтримки, я можу завантажити знімок екрана, якщо ви наприклад, ви шахраї, це абсолютно заборонено та нечесно, мені сказали, що це було прийнято, тому що я порушив умови бонусу, вигравши понад 500 євро, я ніколи раніше не стикався з цим у жодному казино, ви можете виграти стільки але виведіть лише 500, це інше, якщо ви виграєте понад 500, гроші зникнуть посередині гри, тому я знаю, що це казино маніпулює всіма іграми, слотами, я дуже радий, що отримав мене заблокували, ви такий брехливий, і ці відгуки від Гуру абсолютно неправдиві, будь ласка, не зупиняйтеся, не вірте всьому, я радий показати тут фотографії, тому припиніть брехати, ви свої шахраї, це також було підтвердив мені, що безкоштовні обертання бонусних грошей призначені лише для розваги, хтось повинен показати фотографіями, що він міг виплатити мені бонусні гроші чи щось інше, я хочу побачити, я хочу повернути свої гроші, я втратив понад 35 тисяч євро там за 2 місяці і таки обдурили
This is absolutely unbelievable, it's supposed to be normal, suddenly over €1000 gone in the middle of a game, when I contacted support it was confirmed to me several times, I have proof, emails from support, I can upload a screenshot if you like, you're scammers, this is absolutely forbidden and unfair, I was told that it was taken because I had violated bonus conditions by winning more than €500, I've never experienced this before in any casino, you can win that much but only cash out 500, that's different, if you win over 500 the money is gone in the middle of the game it was gone, that's why I know that this casino manipulates all games, the slots, I'm so glad that I got myself blocked, you are so deceitful and these reviews from Guru are absolutely not true, please don't stop, don't believe everything, I'm happy to show pictures here, so stop lying, you are your scammers, it was also confirmed to me that bonus money free spins are only meant to be entertainment, someone should show with photos that he was able to pay me bonus money or something else, I want to see, I want my money back, I lost over 35 thousand euros there in 2 months and still cheated
Das ist absolut unfassbar das soll normal sein mitten beim Spiel plötzlich über 1000€ weg als ich das Support kontaktier habe wurde mir bestätigt mehrere Male ich habe Beweise E-Mails vom Support Screenshot kann ich gerne hochladen ihr seit Betrüger sowas ist absolut verbiueb und unfair man sagte mir ja das wurde mit genommen weil ich gegen Bonus Bedingungen verstoßen hätte indem ich mehr als 500€ Gewinnen habe das hab ich noch niemals erlebt in keine einziges Casino man kann so viel gewinnen aber nur 500 auszahlen lassenndas ist was anderes gewinnt man über 500 ist das Geld weg mitten im Spiel war es weg deswegen weiß das dieses Casino alle Spiele manipuliert die slots ich bin so froh das ich mich sperren hab lassen ihr seit so verlogen und diese Bewertungen von Guru absolut nicht wahr bitte hört nicht glaubt nicht alles ich kann gerne Bilder hier zeigen also hören sie auf zu lügen sie sind diene Betrüger mir wurde auch bestätigt das Bonus Geld Freispiele nur als Unterhaltung dienen soll einer zeigen mit Fotos das er mir Bonus Geld was auszahlen konnte oder sonst was will ich sehen ich will mein Geld zurück hab da über 35 tausend Euro verloren in 2 Monate und betrogen trotzdem
Вибачте за всю ситуацію. Якщо ви вважаєте, що наша команда з розгляду скарг може допомогти вам її вирішити, перейдіть за цим посиланням, щоб подати скаргу . Вони обов’язково розглянуть це та вимагатимуть усі необхідні докази. Якщо вам потрібна допомога, повідомте нас.
Sorry about the whole situation, and if you feel that our complaint team could help you solve it, please follow this link to file a complaint. They will surely have a look into it and will ask for all the proof needed. If you need any assistance, please let us know.
Навіть по електронній пошті мені сказали те саме, що я вже написав. Мене заблокували. Я не хотів продовжувати вкладати туди стільки грошей. Тоді мені довелося сказати залежності від азартних ігор, що вона закрита. Ви не можете скасувати це. Моя історія написаного мною не збережена. Розмови, які я написав із підтримкою. У мене все ще є всі електронні листи.
Even by email I was told the same thing that I had already written. I had myself blocked. I didn't want to keep depositing so much money there. Then I had to tell gambling addiction that it was closed. You can't undo it. My history of what I wrote is not saved. The conversations I wrote with support. I still have all the emails.
Selbst per email wurde mir das gleiche gesagt was ich schon geschrieben habe ich habe mich sperren lassen ich hatte keine Lust mehr dort weiterhin so viel Geld einzuzahlen musste dann spielsucht sagen das es zu ist man kann es nicht mehr rückgängig machen mein Verlauf über das was ich schrieb müssen sie doch wissen wird das nicht gespeichert die Gespräche schreiben mit Support ich habe alle email noch
Завжди розумно зберігати ці розмови чи електронні листи на випадок, якщо вам знадобляться якісь докази.
Отже, ви збираєтеся спробувати подати скаргу? Я впевнений, що наша команда глибше розбереться і зробить все можливе, щоб допомогти вам.
It is always wise to keep those conversations or emails just in case you ever need some proof.
So, are you going to try to file a complaint? I am sure that our team will have a deeper look into things and do everything possible to help you.
Якщо я шукатиму це, я знайду це, я зможу подати це тоді, я не можу уявити, що це принесе користь
If I look for it I will find it, I can submit it then, I can't imagine that it will do any good
Wenn ich sie suche werde ich sie finden kann sie gerne dann einreichen kann mir nicht vorstellen das es was bringt
Звичайно, це повністю залежить від вас. Дозвольте запитати, чи зняли ви гроші з цього казино?
It is totally up to you, of course. May I just ask if you have withdrawn the money from this casino?
Привіт всім,
Наразі я намагаюся зняти гроші, але постійно провалюю перевірку KYC. Онлайн-казино вимагає підтвердження останнього депозиту та не приймає мої документи, хоча банк, на жаль, не надає мені нічого іншого.
Я зараз у дуже розпачі.
З найкращими побажаннями
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Так, я б хотів. Я розшукаю всі докази і надішлю їх вам. Це абсолютне шахрайство. Це було зроблено просто тому, що я нібито порушив правила бонусу і подвоїв його. Я не винен, що я щось виграв. На що ще ви граєте, і виплачується лише 500 євро. У мене не було шансів отримати виплату. У середині гри в мене забрали гроші. Я повідомляв про це в службу підтримки кілька разів і отримав таку саму відповідь, і все ще повинен мати електронний лист. Тоді я закрив свій рахунок. Я дуже хотів би повернути свої гроші, тому що це нечесне казино.
Yes I would like to. I will look for all the evidence and send it to you. This is absolute fraud. It was simply done because I allegedly violated the bonus rules and doubled it. It's not my fault that I won something. What else do you play for and that only €500 is paid out at most. I had no chance of having anything paid out. In the middle of the game my money was taken away from me. I reported it to support several times and got the same answer and should still have the email. I then had my account closed. I would really like to get my money back because it is an unfair casino.
Ja möchte ich ich werde die Beweise alle suchen und ihnen zu senden das ist absoluter Betrug easy dort gemacht wurde einfach so weil ich angeblich gegen die Bonus Regeln verstoßen habe und es verdoppelte ich kann doch nichts dafür das ich was gewinne wofür spielt man sonst und das nur 500€ ausgezahlt werden maximal hatte keine Chance irgdwas auszahlen zu lassen mitten im Spiel wurde mir das Geld weg genommen ich habe mehrmals das den Support gemeldet mit der gleichen Antwort und müsste die email noch haben habe danach mein Konto schließen lassen ich würde so gerne mein Geld wieder zurock erhalten da es um ein unfaires Casinò es sich handelt
Привіт всім,
Наразі я намагаюся зняти гроші, але постійно провалюю перевірку KYC. Онлайн-казино вимагає підтвердження останнього депозиту та не приймає мої документи, хоча банк, на жаль, не надає мені нічого іншого.
Я зараз у дуже розпачі.
З найкращими побажаннями
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.