ФорумКазиноLucky7even Casino - загальне обговорення

Lucky7even Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Gretche70
|
6131 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Sweets55
8 міс. тому

Я щойно дізнався про гарну новину! Я радий бачити, що ваші гроші там, де їм місце!

🙌

У вас взагалі є якісь додаткові відомості щодо причини проблеми?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Радка

Ну для початку доброго ранку.

Вони просять мене знову надіслати запит на зняття коштів, оскільки виникла технічна проблема. Вони відразу знали, як тільки я сказав, що збираюся скаржитися, і я поскаржився вам, хлопці, а потім і всім іншим, що я просто пожартував про свої гроші, тож раптом я отримав свої гроші, і виникла технічна проблема з їхнього боку, ти знаєш, що це так смішно, що трапилося так, що мені потрібно зробити ще один запит на відкликання коштів, оскільки це була технічна проблема, тому я сказав, що ти знаєш, що ти повинен подати скаргу і що ти повинен погрожувати їм собою Знайте, що я скаржуся їм, казино, маленький правитель, ви знаєте, будь-яка влада, яка приходить із Кюрасао, все, що я маю на увазі, це просто сумно. По суті, я отримав свої гроші, і я щасливий, що просто більше не збираюся грати в те казино, це чесно кажучи.

Автоматичний переклад.
Sweets55
8 міс. тому

Іноді можуть виникати технічні проблеми, що неприємно, але поки казино спілкується і намагається якимось чином вирішити ситуацію та допомогти вам, це добре. У цьому випадку вам слід було повторно надіслати відкликання, і все закінчилося добре.

Що стосується того, щоб більше не грати тут, це вирішувати вам, і ви знаєте, чи варто це того.

У будь-якому випадку я дуже радий, що ти отримав гроші і можеш ними насолоджуватися. Якщо можна запитати, який метод ви використовували для зняття грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Interact e-transfer 👍 тому я був шокований затримкою.

Автоматичний переклад.
Sweets55
8 міс. тому

Ну, це цікаво! 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я також хотів би поскаржитися на Lucky7seven. Я зняв кошти, і мене попросили надати поточну виписку з банківського рахунку. Я завантажив його, і наступного дня його знову відхилили, потім мені довелося завантажити підтвердження депозиту з серпня 2023 року, але нічого не відбувається. мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
nagsinm
7 міс. тому

Привіт!

Чи можу я попросити вас оновити свою скаргу? Не соромтеся просто натиснути це посилання 👈

Дуже цінуємо співпрацю, ці два дуже важливі:

«Я правильно розумію, що всі інші перевірочні документи були погоджені казино?

Коли ви востаннє спілкувалися зі службою підтримки щодо цієї проблеми?"

Не соромтеся ділитися деталями навіть тут, на форумі, якщо ви не проти. Скарга, однак, велика.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я окремо вніс загалом 800CAD за 1 день і виграв 4000CAD.


Я зняв загалом 3000 канадських доларів, і мене відмовили та конфіскували згідно зі службою підтримки, оскільки я порушив деякі положення та умови щодо надлишкових ставок під час ставок на бонуси, які я не знаю, про що це.


Я знаю лише те, що я вніс 800 канадських доларів, виграв 3000 канадських доларів і мене пограбували.

Автоматичний переклад.
maaarkvelascooo
6 міс. тому

Привіт, це означає, що ви не грали з жодним бонусом, лише на реальні гроші? Або у вас активований бонус? У чому саме вас звинуватило казино? Казино забрало ваші гроші? Я також бачу, що ви встигли подати скаргу , тож сподіваюся, що все вирішиться.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я зареєструвався в цьому онлайн-казино, відправив документи і поклав 470 євро. Після завершення сесії з 600 євро я вирішив зняти все, тому що інтерфейс сайту був жахливим, і онлайн-казино теж.

в цей момент почалося шахрайство, перші виведення було відмовлено на тій підставі, що, за їх словами, я не зіграв принаймні в 3 рази більше сплаченої суми. Як тільки я поскаржився в службу підтримки клієнтів, вони визнали свою помилку та запросили мене повторити зняття

на цей момент він залишався в режимі очікування протягом 3 днів без будь-кого схвалення, і після моєї сьогоднішньої скарги я зайшов на сайт, і мій обліковий запис було вимкнено.

Я ЗАПРОШУЮ ВАС НІКОЛИ ГРАТИ НА ЦЬОМУ ЗЛОДІЙСЬКОМУ САЙТІ

У вас випадково є якісь поради, як повернути 600 євро?

Автоматичний переклад.
malarati79
5 міс. тому

Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино? Я перевірив деякі умови казино і натрапив на таке:

file

Насправді немає нічого незвичайного для онлайн-казино, щоб мати таке правило, це пов’язано з політикою AML, щоб запобігти гравцям від відмивання грошей. Зараз, на мою думку, це дуже важливо зробити, оскільки ми бачили багато випадків, особливо в онлайн-світі. Тож казино дійсно має перевірити всі документи, щоб запобігти цьому. Можливо, вони просили вас надати додаткові документи?🤔 Будь ласка, повідомте нам, якщо ви можете зв’язатися з казино щодо вашої проблеми, а якщо ні, ми будемо готові вам допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я грав із кешбеком і виграв 900 євро та більше. Раптом у мене залишилося лише 200 євро. У середині гри у мене забрали понад 1400 євро. Я плачу стільки грошей у це казино і програв стільки грошей. Коли я повідомив про це, мені сказали, що мені не дозволено виграти більше 500 євро. Це нечесно і шахрайство. Вони також маніпулюють слотами. Як саме ви маєте виграти 500 євро? Якщо він зробить 4 биків, я нічого не зможу з цим зробити. Треба сказати, що вони абсолютні шахраї.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

З радістю можу завантажити відповіді електронною поштою Lucky 7 Я закрию свій обліковий запис понад 40 000 там втратив і бонус несправедливий і неможливий вони сказали, що це лише для нижче

Автоматичний переклад.
Miri0201
4 міс. тому

В умовах кожного бонусу чи рекламної акції має бути чітко вказано максимальну суму виведення грошей. Можливо, ви знайшли якусь інформацію про це? Насправді немає нічого незвичайного в тому, що казино має це, і гравці не можуть зняти більше, ніж зазначено в умовах. Звичайно, ви можете виграти більше в грі, але ви не зможете вивести їх, на жаль.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Це абсолютно неймовірно, це нібито нормально, раптово понад 1000 євро втрачено посеред гри, коли я зв’язався зі службою підтримки, мені це підтвердили кілька разів, у мене є докази, електронні листи від служби підтримки, я можу завантажити знімок екрана, якщо ви наприклад, ви шахраї, це абсолютно заборонено та нечесно, мені сказали, що це було прийнято, тому що я порушив умови бонусу, вигравши понад 500 євро, я ніколи раніше не стикався з цим у жодному казино, ви можете виграти стільки але виведіть лише 500, це інше, якщо ви виграєте понад 500, гроші зникнуть посередині гри, тому я знаю, що це казино маніпулює всіма іграми, слотами, я дуже радий, що отримав мене заблокували, ви такий брехливий, і ці відгуки від Гуру абсолютно неправдиві, будь ласка, не зупиняйтеся, не вірте всьому, я радий показати тут фотографії, тому припиніть брехати, ви свої шахраї, це також було підтвердив мені, що безкоштовні обертання бонусних грошей призначені лише для розваги, хтось повинен показати фотографіями, що він міг виплатити мені бонусні гроші чи щось інше, я хочу побачити, я хочу повернути свої гроші, я втратив понад 35 тисяч євро там за 2 місяці і таки обдурили

Автоматичний переклад.
Miri0201
3 міс. тому

Вибачте за всю ситуацію. Якщо ви вважаєте, що наша команда з розгляду скарг може допомогти вам її вирішити, перейдіть за цим посиланням, щоб подати скаргу . Вони обов’язково розглянуть це та вимагатимуть усі необхідні докази. Якщо вам потрібна допомога, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Навіть по електронній пошті мені сказали те саме, що я вже написав. Мене заблокували. Я не хотів продовжувати вкладати туди стільки грошей. Тоді мені довелося сказати залежності від азартних ігор, що вона закрита. Ви не можете скасувати це. Моя історія написаного мною не збережена. Розмови, які я написав із підтримкою. У мене все ще є всі електронні листи.

Автоматичний переклад.
Miri0201
3 міс. тому

Завжди розумно зберігати ці розмови чи електронні листи на випадок, якщо вам знадобляться якісь докази.

Отже, ви збираєтеся спробувати подати скаргу? Я впевнений, що наша команда глибше розбереться і зробить все можливе, щоб допомогти вам.


Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Якщо я шукатиму це, я знайду це, я зможу подати це тоді, я не можу уявити, що це принесе користь

Автоматичний переклад.
Miri0201
3 міс. тому

Звичайно, це повністю залежить від вас. Дозвольте запитати, чи зняли ви гроші з цього казино?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого