ФорумКазиноLucky7even Casino - загальне обговорення

Lucky7even Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Gretche70
|
6154 переглядів 44 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lucky7even Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Знайшов це казино тут як нове та зареєстроване. Після підтвердження електронної пошти мені слід увійти знову. Потім я отримав повідомлення, що мій обліковий запис заблоковано. Тоді я перебуваю в чаті, щоб отримати відповідь, як це може бути. Жінка сказала, що я сам заблокував обліковий запис. Я впевнений, що ніколи раніше не грав у цьому казино. Я запитав її, коли реєструвався і заблокувався, вона сказала, що не повинна мені цього говорити. Я також граю в інших казино Hollycorn і жодного разу не блокував. На жаль, жінка не зацікавилася моїми словами, вона просто поверталася дуже неприязно, обліковий запис закрито. Мені цікаво, як закрити свій обліковий запис, на якому я ніколи не грав. Тут написано 3/23 відкрито, дуже дивно. Але я все одно не хочу грати в казино з такими непривітними працівниками.

Автоматичний переклад.
Опубліковано maksimkapiankou видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
Gretche70
1 рік тому

Привіт Gretche70,

дякую, що поділився цією історією з нами. Треба сказати, що це дивно, оператор чату або служба підтримки завжди повинні робити все можливе, щоб чітко пояснити ситуацію. Кому б сподобалася груба підтримка, я точно ні.

Те, що щойно сталося, майже схоже на те, що вашу електронну адресу чи реєстраційні дані було позначено прапорцем, але це має пояснити казино. Чи є ймовірність, що там грав хтось із ваших домочадців, чи хтось інший користується тим же Інтернет-з’єднанням? Однак це все ще не пояснює ту частину, де вона сказала, що ви самі заблокували обліковий запис.

Сподіваюся, незабаром ви знайдете кращий сайт ✌

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, це казино не пояснює це, і немає відповіді на електронну пошту. У моїй родині ніхто там не грає. Мені просто цікаво, як я там замкнувся, хоча це нове казино, і я ніколи там не грав. Це казино належить Hollycorn? Я все ще зареєстрований в інших казино Hollycorn, можу там вносити та знімати гроші, грати як зазвичай. Що ж, є кращі сайти. І я дуже дбаю про обслуговування клієнтів у казино, а тут воно дуже непривітне.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Для мене це також не має особливого сенсу. Звучить більше як дуже незвичайна помилка🙁.

Відповідно до огляду, цей сайт належить Hollycorn NV - це правильно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Напевно, це все, тому що незабаром після того, як я написав тут вчорашній пост, я отримав відповідь від цього казино. Мовляв, вони помилково забанили мій акаунт, хотіли забанити ще когось. Я не можу уявити, що я не ввів своє ім’я чи адресу, тому я зареєструвався лише за допомогою своєї електронної пошти, а через кілька хвилин її було заблоковано. І якби це був нещасний випадок, ви б побачили це в чаті. Там я лише вказав свою електронну пошту, і вона просто прийшла, обліковий запис заблоковано. І найдивніше те, що я отримав електронний лист від 2 інших казино Betibet і Lucky Dreams, які надходять через dama nv, про те, що мій обліковий запис буде знову активовано. Через 1 хвилину знову надішліть електронний лист, мій обліковий запис знову буде деактивовано. А потім через кілька хвилин я отримав цей електронний лист від lucky7even про те, що вони випадково заблокували мене, і тепер мій обліковий запис відкрито. Все це здавалося мені дивним, тому що я закрив усі свої облікові записи в dama nv, отримав електронні листи від 2 казино dama про те, що облікові записи знову відкриті, і незабаром після цього знову їх деактивував. А потім через кілька хвилин від lucky7even, що це був нещасний випадок? Мені здалося, що lucky7even — казино dama's, мені випадково спочатку відкрили інші казино, потім знову закрили і тільки потім знову відкрили правильний рахунок. Це був би дивний збіг, якби це було не так.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

О так, я дав казино шанс і просто граю. Тільки вчора я написав luckydreams, що dama ov написала про те, чому вони знову відкрили мій акаунт. Тепер я дійсно отримую відповідь, що я повинен більш точно описати своє питання і повинен зв'язатися з letslucky???? Letslucky також є казино hollycorn, але я точно написав luckydreams. Так ніби Дама і Голлікорн — одне ціле. Тоді я мав рацію у своєму припущенні щодо того, чому вони випадково закрили мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Опубліковано kathzhang999 видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
1 рік тому

О так, я дав казино шанс і просто граю. Тільки вчора я написав luckydreams, що dama ov написала про те, чому вони знову відкрили мій акаунт. Тепер я дійсно отримую відповідь, що я повинен більш точно описати своє питання і повинен зв'язатися з letslucky???? Letslucky також є казино hollycorn, але я точно написав luckydreams. Так ніби Дама і Голлікорн — одне ціле. Тоді я мав рацію у своєму припущенні щодо того, чому вони випадково закрили мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це досить дивна ситуація. Тепер я б сказав, що було зроблено не одну помилку. Я б точно запитав у Летслукі, звідки вони взяли запит. Може бути корисним. Я ніколи не чув про зв'язок між Дамою та Голлікорном, але, можливо, ви знайшли це ненавмисно.

Якщо ви збираєтеся запитати в казино, дайте мені знати, що вони вам скажуть, будь ласка.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино не може відповісти мені на це запитання. Подивіться letslucky, я там теж щось писав в обговореннях. Нове казино 50crowns від hollycorn, точно така ж тема, казино від hollycorn, але в електронному листі написано dama. Я теж писав в обговореннях. Вчора я там зареєструвався і заплатив 20 євро, гроші мені навіть не зарахували до сьогодні. Електронного листа від них не існує, тому що я постійно повертаю його як неіснуючого

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт Gretche70,

Я прочитав це все сьогодні. Який дивовижний збіг. 🤔Я, чесно кажучи, не знаю, що сказати, схоже, що ці казино теж цього не можуть зрозуміти.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна підтримка, скарга до ваших послуг.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, мене звуть Мелані Беланд, гаразд, я скаржуся на це казино через те, що я грала в них уже кілька тижнів, і як тільки я пішла і зробила зняття коштів, і зараз це сталося, я піднявся, це було на розгляді, а зараз воно триває, і вони кажуть мені, що їм потрібно почекати, оскільки це на моєму боці, що очікує на розгляд, або ви знаєте, що це мій банк, який все затримує, але вони брешуть чисто, тому що я вже дивився, я вже отримав електронний лист від gigadat, у якому мені було чітко сказано, що з їхнього боку немає нічого незавершеного, добре, тому вони намагаються мені це сказати, а потім я показав їм знімок екрана електронної пошти, коли спілкувався з interact, і вони сказали, о, це банк на наша сторона, тому я сказав, що ти мені збрехав, ти прямо збрехав, і ти просто сказав мені, що ти на моєму боці. А потім я заходжу на ваш сайт і бачу відгуки про це казино, і у них є проблема з виплатою, як-от зняттям грошей, 5-10 робочих днів, брате, взаємодія добре, це займає дві-три хвилини, може зайняти 24 години, це не так це займе від 5 до 10 робочих днів, я знаю, тому що я канадець і це канадська компанія, тому я знаю, скільки часу це займе, ти знаєш, і вони намагаються грати зі мною в ігри, брате, у мене є всі знімки екрана, які я збираюся зробити покажу тобі зараз, а зараз я все ще чекаю, ніби це буквально триває, немає сенсу говорити мені, що це на моєму боці, я просто спіймав їх на брехні, прочитай усе, що ти міг побачити з того боку, добре, я надіслав тобі те, що вони мені сказали, що мій обліковий запис дуже перевірено, добре, моє зняття було схвалено, і зараз він каже, що він триває, тож це проблема, яку я не розумію, коли мені кажуть, що це займає від 5 до 10 робочих днів, коли це хіба ми всі не знаємо, що це не так, я перевірений. У мене немає проблем з KIC, добре, у мене з ними взагалі немає проблем, тому раптом вони створюють мені проблеми, коли справа доходить до мого вилучення, кажуть мені, що це від 5 до 10 робочі дні, прочитайте, що я вам написав, вони сказали мені, що вони не мають часу, щоб якась особа з мого боку відкрила мій банк, що було абсолютно грубо та неприйнятно, тому що це їхній банк, коли я спіймав їх на брехні, я сказав насправді ні, я зробив знімок екрана те, що ви сказали вчора, і ви сказали мені, що ваш банк на вашому боці, і ви говорите мені те саме сьогодні, тому я сказав, що я надіслав вам знімок екрана, якщо це триває, я грав кілька років, добре, і якщо це триває, і ваш kyc ви маєте отримати свої гроші протягом 24 годин, навіть якщо це взаємодія, це канадська компанія, тому я знаю, як це працює, вони грають в ігри, тому що я бачу всі огляди тут, і вони мають проблеми зі зняттям своїх грошей, тому я не один

Автоматичний переклад.
Sweets55
8 міс. тому

Привіт, чи не могли б ви сказати мені, як довго ви чекаєте на зняття коштів? Це ваше перше зняття коштів у казино? Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб врегулювати зняття коштів.

Також я бачив, що ваш обліковий запис уже підтверджено. Казино також повідомило, чому є затримка з виведенням коштів? Я думаю, що зараз свято, і в казино може бути недостатньо персоналу, тому це може зайняти більше часу.

Однак ми також бачили, що ви подали скаргу, тож наша команда спробує вам допомогти, якщо проблема не зникне й ви не отримаєте гроші до зазначеного часу.

Чи можете ви повідомити мені, як це відбувається?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро

Дякуємо за відповідь.

Я буду тримати вас в курсі. Я досі не отримав платіж. Канікули закінчилися, тому я також здійснив виведення коштів за допомогою interac e-transfer. Я з Канади, тому я знаю, що interact і gigadat є канадськими компаніями, тому я знаю, скільки часу це займає. Дивна атмосфера. Я ніколи не чув про 5-10 робочих днів для електронного переказу, це досить шокуюче, і щоразу, коли я запитую їх, він переходив від очікування до виконання, і він ще не сказав, що прийнято, вони сказали, що схвалили моє зняття, обробили його та сказали, що це має щось зробити з моїм банком ?? неможливо через простий факт, щоб отримати мої гроші, це має бути взаємодія, і я надіслав їм електронний лист, у мене є електронний лист, у них, що вони не бачать нічого незавершеного, і щоб поговорити з продавцем. Так я і зробив. Я сказав, що є незавершена взаємодія, і це там же. Тоді вони сказали правду. Вони сказали, що вони схвалили зняття коштів і обробили його, але це неправда, він все ще в банку з того боку, і вони сказали, що так, і такі транзакції займають до 10 робочих днів. Я був так, ніби ти мені брехала весь час Я чітко знав, що вони брешуть і зволікають, чого я не знаю, але інші відгуки тут кажуть те саме, що я перевірив. Кілька разів витратив там хорошу суму, без проблем правильно взяв гроші. У будь-якому випадку вони повторюють те саме знову і знову, як роботи. Ось чому я прийшов сюди, тому що я граю вже кілька років, і це смішно, я ніколи не стикався з KYCed і чекав 10 робочих днів на електронний переказ 229 доларів. У будь-якому випадку я збираюся отримати довіру своїх грошей. Я не здаюся, я йду прямо до тамтешнього постачальника ліцензій і скаржуся на безглузду торгову палату в Кюрасао. є почуття до цього. Ось чому я тут, хлопці, ви завжди мені допомагали, тому я залишаюся вірним тим, хто залишається вірним мені.

Дуже дякую, я ціную вашу відповідь, буду тримати вас у курсі.

З повагою Мелані Беланд

Автоматичний переклад.
Sweets55
8 міс. тому

Безумовно, неприємно, коли у вас виникла проблема, а казино повідомляє вам, що ваше зняття було оброблено та що винен банк, а банк каже вам, що вини в цьому немає.

Ось чому я вважаю добре, що ви прийшли сюди та подали скаргу, щоб наша команда могла розслідувати цю ситуацію та побачити, чим вона закінчиться.

Проте я твердо вірю, що ця ситуація буде вирішена якнайшвидше, і більше проблем не виникне.

Я буду чекати ваших оновлень. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Дякую, Яро, я справді ціную це.

Я точно передам вам це оновлення. З повагою

Мелані Беланд

Автоматичний переклад.
Sweets55
8 міс. тому

Чудово! Ми будемо тут. 🙌

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Спасибі вам за вашу підтримку.

Я дуже ціную це Радка.

З повагою Мелані Беланд

Автоматичний переклад.
Опубліковано Sweets55 видалено
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого