1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lucky7even Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Знайшов це казино тут як нове та зареєстроване. Після підтвердження електронної пошти мені слід увійти знову. Потім я отримав повідомлення, що мій обліковий запис заблоковано. Тоді я перебуваю в чаті, щоб отримати відповідь, як це може бути. Жінка сказала, що я сам заблокував обліковий запис. Я впевнений, що ніколи раніше не грав у цьому казино. Я запитав її, коли реєструвався і заблокувався, вона сказала, що не повинна мені цього говорити. Я також граю в інших казино Hollycorn і жодного разу не блокував. На жаль, жінка не зацікавилася моїми словами, вона просто поверталася дуже неприязно, обліковий запис закрито. Мені цікаво, як закрити свій обліковий запис, на якому я ніколи не грав. Тут написано 3/23 відкрито, дуже дивно. Але я все одно не хочу грати в казино з такими непривітними працівниками.
Found this casino here as brand new and registered. After confirming my email, I should log in again. Then I got the message that my account was blocked. I'm then in the live chat to get an answer, how that can be. The lady said I blocked the account myself. I'm sure I've never played at this casino before. I asked her when I registered and blocked myself, she said she shouldn't tell me that. I also play at other Hollycorn casinos and I have never blocked one. Unfortunately, the lady was not interested in what I said, it just kept coming back very unfriendly, the account is closed. I am wondering how to close my account that I have never played on. It says 3/23 open here, very strange. But I don't want to play in a casino with such unfriendly employees anyway.
Hab dieses Casino hier als brandneu gefunden und mich registriert. Nachdem ich meine email bestätigt habe sollte ich mich neu einloggen. Dann kam die Meldung, mein Konto wäre gesperrt. Bin dann in den live chat um eine Antwort zu bekommen,wie das sein kann. Die Dame meinte ich hätte das Konto selbst gesperrt. Ich bin mir sicher das ich in diesem Casino noch nie gespielt habe. Ich fragte sie wann ich mich registriert und gesperrt habe, sie meinte das dürfe sie mir nicht sagen. Ich spiele auch in anderen casinos von Hollycorn, und niemals habe ich eins gesperrt. Die Dame hat leider nichts intressiert was ich sagte, es kam nur immer wieder sehr unfreundlich, das Konto ist geschlossen. Ich frage mich wie ich mein Konto schließen kann in dem ich noch nie gespielt habe. Hier steht 3/23 eröffnet, sehr seltsam. Aber in einem Casino mit solche unfreundlichen Mitarbeiter möchte ich dann sowieso nicht spielen.
Привіт Gretche70,
дякую, що поділився цією історією з нами. Треба сказати, що це дивно, оператор чату або служба підтримки завжди повинні робити все можливе, щоб чітко пояснити ситуацію. Кому б сподобалася груба підтримка, я точно ні.
Те, що щойно сталося, майже схоже на те, що вашу електронну адресу чи реєстраційні дані було позначено прапорцем, але це має пояснити казино. Чи є ймовірність, що там грав хтось із ваших домочадців, чи хтось інший користується тим же Інтернет-з’єднанням? Однак це все ще не пояснює ту частину, де вона сказала, що ви самі заблокували обліковий запис.
Сподіваюся, незабаром ви знайдете кращий сайт ✌
Hi Gretche70,
thanks for sharing this story with us. I must say it is weird, the chat operator or customer support should always do their best to explain the situation clearly. Who would enjoy rude support, I wouldn't for sure.
What just occurred almost sounds like your email or registration details were flagged, still it should be explained by the casino. Is there any chance anybody from your household played there, or someone else uses the same internet connection? It still does not explain the part where she said you blocked the account yourself, though.
Hopefully, you'll find a better site soon ✌
На жаль, це казино не пояснює це, і немає відповіді на електронну пошту. У моїй родині ніхто там не грає. Мені просто цікаво, як я там замкнувся, хоча це нове казино, і я ніколи там не грав. Це казино належить Hollycorn? Я все ще зареєстрований в інших казино Hollycorn, можу там вносити та знімати гроші, грати як зазвичай. Що ж, є кращі сайти. І я дуже дбаю про обслуговування клієнтів у казино, а тут воно дуже непривітне.
Unfortunately, this casino does not explain this, and there is no answer to email either. Nobody in my household plays there. I'm just wondering how I locked myself there even though it's a new casino and I've never played there. This casino belongs to Hollycorn? I am still registered in other Hollycorn casinos, can deposit and withdraw there, play as normal. Well, there are better sites. And I care a lot about customer service in a casino, and here it is very unfriendly.
Leider erklärt dieses Casino das nicht, auch auf email gibt es keine Antwort. In meinem Haushalt spielt dort niemand. Ich frage mich nur wie ich mich selbst dort sperren konnte obwohl es ein neues Casino ist und ich dort noch nie gespielt habe. Dieses Casino gehört zu Hollycorn? Ich bin noch in anderen Casinos von Hollycorn registriert, kann dort ein und auszahlen, ganz normal spielen. Na ja, es gibt noch bessere Seiten. Und mir ist der Kundenservice in einem Casino sehr wichtig, und hier ist er nun mal sehr unfreundlich.
Для мене це також не має особливого сенсу. Звучить більше як дуже незвичайна помилка🙁.
Відповідно до огляду, цей сайт належить Hollycorn NV - це правильно.
To me, it does not make much sense, either. Sounds more like a very unusual sort of mistake🙁.
According to the review, this site is owned by Hollycorn N.V. - that's correct.
Напевно, це все, тому що незабаром після того, як я написав тут вчорашній пост, я отримав відповідь від цього казино. Мовляв, вони помилково забанили мій акаунт, хотіли забанити ще когось. Я не можу уявити, що я не ввів своє ім’я чи адресу, тому я зареєструвався лише за допомогою своєї електронної пошти, а через кілька хвилин її було заблоковано. І якби це був нещасний випадок, ви б побачили це в чаті. Там я лише вказав свою електронну пошту, і вона просто прийшла, обліковий запис заблоковано. І найдивніше те, що я отримав електронний лист від 2 інших казино Betibet і Lucky Dreams, які надходять через dama nv, про те, що мій обліковий запис буде знову активовано. Через 1 хвилину знову надішліть електронний лист, мій обліковий запис знову буде деактивовано. А потім через кілька хвилин я отримав цей електронний лист від lucky7even про те, що вони випадково заблокували мене, і тепер мій обліковий запис відкрито. Все це здавалося мені дивним, тому що я закрив усі свої облікові записи в dama nv, отримав електронні листи від 2 казино dama про те, що облікові записи знову відкриті, і незабаром після цього знову їх деактивував. А потім через кілька хвилин від lucky7even, що це був нещасний випадок? Мені здалося, що lucky7even — казино dama's, мені випадково спочатку відкрили інші казино, потім знову закрили і тільки потім знову відкрили правильний рахунок. Це був би дивний збіг, якби це було не так.
That's probably it, because shortly after I wrote the post here yesterday, I got an answer from this casino. Supposedly they banned my account by mistake, they wanted to ban someone else. What I can't imagine is that I didn't enter my name or address, so I only registered with my email and a few minutes later it was blocked. And if it was an accident, you would have seen that in the live chat. There I had only given my email and it just came up, the account is blocked. And the strangest thing was, I got an email from 2 other casinos Betibet and Lucky Dreams, which are via dama nv, that my account would be activated again. 1 minute later email again, my account would be deactivated again. And then a few minutes later I got this email from lucky7even that they accidentally blocked me and my account is now open. The whole thing just seemed strange to me, because I had closed all my accounts at dama nv, got emails from 2 dama casinos that the accounts were open again and shortly afterwards deactivated them again. And then a few minutes later from lucky7even that it was an accident? It seemed to me that lucky7even was a dama's casino, they accidentally opened the other casinos to me first, then closed them again and only then opened the correct account again. It would be a strange coincidence if it weren't so.
Das war es wohl auch, denn kurz nachdem ich hier gestern den beitrag geschrieben habe, bekam ich eine antwort von diesem casino. Angeblich hätten sie mein konto aus versehen gesperrt, sie wollten jemand anders sperren. Was ich mir nicht vorstellen kann, ich hatte weder meinen namen noch adresse eingegeben, also mich nur mit meiner email registriert, und paar minuten später gesperrt. Und wenn es ein versehen war, das hätten sie im live chat dann ja gesehen. Dort hatte ich nur meine email angegeben und es kam nur, das konto ist gesperrt. Und das aller merkwürdigste war, bekam ich von 2 anderen casinos Betibet und Lucky Dreams die über dama n.v sind jeweils eine email das mein konto wieder aktiviert wäre. 1 minute später wieder email, mein konto wäre wieder deaktiviert. Und dann paar minuten später bekam ich von lucky7even diese email das sie mich aus versehen gesperrt haben und mein konto nun offen sei. Das ganze kam mir einfach komisch vor, denn ich hatte all meine konten bei dama n.v geschlossen, bekomme von 2 dama casinos email das die konten wieder offen sind und kurz darauf wieder deaktiviert. Und dann paar minuten später von lucky7even das es ein versehen war? Mir kam das so vor als wäre lucky7even ein casino von dama, sie mir zuerst die anderen casinos aus versehen öffneten dann wieder schließen und dann erst das richtige konto wieder öffneten. Wäre schon ein komischer zufall wenn es nicht so wäre.
О так, я дав казино шанс і просто граю. Тільки вчора я написав luckydreams, що dama ov написала про те, чому вони знову відкрили мій акаунт. Тепер я дійсно отримую відповідь, що я повинен більш точно описати своє питання і повинен зв'язатися з letslucky???? Letslucky також є казино hollycorn, але я точно написав luckydreams. Так ніби Дама і Голлікорн — одне ціле. Тоді я мав рацію у своєму припущенні щодо того, чому вони випадково закрили мій обліковий запис
Oh yes, I gave the casino a chance and I'm just playing. Only yesterday I wrote to luckydreams that dama ov wrote about why they opened my account again. Now I really get the answer that I should describe my question more precisely and should contact letslucky???? Letslucky is also a hollycorn casino, but I definitely wrote to luckydreams. So it's like Dama and Hollycorn are one. Then I was correct in my guess as to why they accidentally closed my account
Ach ja ich gab dem casino doch nun eine chance und bin auch grad beim spielen. Nur hab ich ja gestern noch luckydreams das von dama o.v ist angeschrieben warum sie mein konto wieder geöffnet haben. Nun bekomme ich doch wirklich antwort das ich meine frage genauer beschreiben soll und sollte mich an letslucky wenden???? Letslucky ist auch ein casino von hollycorn, ich habe aber definitiv an luckydreams geschrieben. Also ist es doch so das Dama und Hollycorn eins sind. Dann lag ich mit meiner vermutung doch richtig, warum sie mir aus versehen das konto schließen
О так, я дав казино шанс і просто граю. Тільки вчора я написав luckydreams, що dama ov написала про те, чому вони знову відкрили мій акаунт. Тепер я дійсно отримую відповідь, що я повинен більш точно описати своє питання і повинен зв'язатися з letslucky???? Letslucky також є казино hollycorn, але я точно написав luckydreams. Так ніби Дама і Голлікорн — одне ціле. Тоді я мав рацію у своєму припущенні щодо того, чому вони випадково закрили мій обліковий запис
Oh yes, I gave the casino a chance and I'm just playing. Only yesterday I wrote to luckydreams that dama ov wrote about why they opened my account again. Now I really get the answer that I should describe my question more precisely and should contact letslucky???? Letslucky is also a hollycorn casino, but I definitely wrote to luckydreams. So it's like Dama and Hollycorn are one. Then I was correct in my guess as to why they accidentally closed my account
Ach ja ich gab dem casino doch nun eine chance und bin auch grad beim spielen. Nur hab ich ja gestern noch luckydreams das von dama o.v ist angeschrieben warum sie mein konto wieder geöffnet haben. Nun bekomme ich doch wirklich antwort das ich meine frage genauer beschreiben soll und sollte mich an letslucky wenden???? Letslucky ist auch ein casino von hollycorn, ich habe aber definitiv an luckydreams geschrieben. Also ist es doch so das Dama und Hollycorn eins sind. Dann lag ich mit meiner vermutung doch richtig, warum sie mir aus versehen das konto schließen
Це досить дивна ситуація. Тепер я б сказав, що було зроблено не одну помилку. Я б точно запитав у Летслукі, звідки вони взяли запит. Може бути корисним. Я ніколи не чув про зв'язок між Дамою та Голлікорном, але, можливо, ви знайшли це ненавмисно.
Якщо ви збираєтеся запитати в казино, дайте мені знати, що вони вам скажуть, будь ласка.
This is quite a bizarre situation. Now I'd say that more than one mistake was done. I would definitely ask Letslucky where they got the request. Could be useful. I have never heard about the connection between Dama and Hollycorn, but maybe you find it unintentionally.
If you're going to ask the casino, let me know what they tell you, please.
Казино не може відповісти мені на це запитання. Подивіться letslucky, я там теж щось писав в обговореннях. Нове казино 50crowns від hollycorn, точно така ж тема, казино від hollycorn, але в електронному листі написано dama. Я теж писав в обговореннях. Вчора я там зареєструвався і заплатив 20 євро, гроші мені навіть не зарахували до сьогодні. Електронного листа від них не існує, тому що я постійно повертаю його як неіснуючого
The casino is unable to answer this question for me. Look at letslucky, I also wrote something there in the discussions. The new 50crowns casino from hollycorn, exactly the same theme, casino from hollycorn but the email says dama. I also wrote in the discussions. Yesterday I registered there and paid in 20 euros, the money was not even credited to me until today. The email from them doesn't exist because I keep getting it back as not existing
Das casino ist nicht in der lage mir diese frage zu beantworten. Schauen Sie bei letslucky ,da hab ich auch was in der diskussionen geschrieben. Das neue 50crowns Casino von Hollycorn, genau das gleiche thema, casino von hollycorn aber in der email steht dama. Hab ich auch in den diskussionen geschrieben. Dort hab ich mich gestern auch angemeldet 20 euro eingezahlt, das geld wurde mir bis heute nicht mal gutgeschrieben. Die email von denen existiert nicht, denn ich bekomme sie immer wieder zurück als existiert nicht
Привіт Gretche70,
Я прочитав це все сьогодні. Який дивовижний збіг. 🤔Я, чесно кажучи, не знаю, що сказати, схоже, що ці казино теж цього не можуть зрозуміти.
Якщо ви вважаєте, що вам потрібна підтримка, скарга до ваших послуг.
Hello Gretche70,
I read that all today. What a very surprising coincidence. 🤔I honestly don't know what to say, it almost sounds like those casinos can't figure that out either.
Once you think you need support, the complaint is at your service.
Привіт, мене звуть Мелані Беланд, гаразд, я скаржуся на це казино через те, що я грала в них уже кілька тижнів, і як тільки я пішла і зробила зняття коштів, і зараз це сталося, я піднявся, це було на розгляді, а зараз воно триває, і вони кажуть мені, що їм потрібно почекати, оскільки це на моєму боці, що очікує на розгляд, або ви знаєте, що це мій банк, який все затримує, але вони брешуть чисто, тому що я вже дивився, я вже отримав електронний лист від gigadat, у якому мені було чітко сказано, що з їхнього боку немає нічого незавершеного, добре, тому вони намагаються мені це сказати, а потім я показав їм знімок екрана електронної пошти, коли спілкувався з interact, і вони сказали, о, це банк на наша сторона, тому я сказав, що ти мені збрехав, ти прямо збрехав, і ти просто сказав мені, що ти на моєму боці. А потім я заходжу на ваш сайт і бачу відгуки про це казино, і у них є проблема з виплатою, як-от зняттям грошей, 5-10 робочих днів, брате, взаємодія добре, це займає дві-три хвилини, може зайняти 24 години, це не так це займе від 5 до 10 робочих днів, я знаю, тому що я канадець і це канадська компанія, тому я знаю, скільки часу це займе, ти знаєш, і вони намагаються грати зі мною в ігри, брате, у мене є всі знімки екрана, які я збираюся зробити покажу тобі зараз, а зараз я все ще чекаю, ніби це буквально триває, немає сенсу говорити мені, що це на моєму боці, я просто спіймав їх на брехні, прочитай усе, що ти міг побачити з того боку, добре, я надіслав тобі те, що вони мені сказали, що мій обліковий запис дуже перевірено, добре, моє зняття було схвалено, і зараз він каже, що він триває, тож це проблема, яку я не розумію, коли мені кажуть, що це займає від 5 до 10 робочих днів, коли це хіба ми всі не знаємо, що це не так, я перевірений. У мене немає проблем з KIC, добре, у мене з ними взагалі немає проблем, тому раптом вони створюють мені проблеми, коли справа доходить до мого вилучення, кажуть мені, що це від 5 до 10 робочі дні, прочитайте, що я вам написав, вони сказали мені, що вони не мають часу, щоб якась особа з мого боку відкрила мій банк, що було абсолютно грубо та неприйнятно, тому що це їхній банк, коли я спіймав їх на брехні, я сказав насправді ні, я зробив знімок екрана те, що ви сказали вчора, і ви сказали мені, що ваш банк на вашому боці, і ви говорите мені те саме сьогодні, тому я сказав, що я надіслав вам знімок екрана, якщо це триває, я грав кілька років, добре, і якщо це триває, і ваш kyc ви маєте отримати свої гроші протягом 24 годин, навіть якщо це взаємодія, це канадська компанія, тому я знаю, як це працює, вони грають в ігри, тому що я бачу всі огляди тут, і вони мають проблеми зі зняттям своїх грошей, тому я не один
Hi my name is Melanie Beland okay I'm complaining about this casino because of the fact that I was playing with them for a few weeks now and as soon as I went and make a withdrawal and now it's soon it was I was up it was at pending and now it's in progress and they're telling me that they have to wait because it's on my side that's pending or or you know it's my bank that's holding up everything but they're lying pure Line because I already looked I already got an email from gigadat and it clearly told me that there was nothing pending on their side okay so they're trying to tell me that and then I showed them the screenshot of the email when I spoke with interact and they said oh it's the bank on our side so I said you lied to me you straight up lied and you just told me you was on my side. And then I come on your site and I see the reviews for this casino and they have a problem with paying out like withdrawing money 5 to 10 business days bro it's an interact okay it takes two to three minutes it could take 24 hours it doesn't take 5 to 10 business days I know because I'm a Canadian and it's Canadian based company so I know how long it takes you know and they're trying to play games with me bro I have all the screenshots I'm going to show you nowand now I'm still waiting like literally it's in progress it doesn't make any sense of telling me it's on my side I just caught them in the lie read everything that you could see on that side okay I sent you what they were telling meThat's the thing my account is very verified okay my withdrawal has been approved and right now it says it's in progress so this is the problem I don't understand when they're telling me that it takes 5 to 10 business days when it doesn't we all know it doesn't I'm verified I have no kyc problems okay I have no problems with them at all so all of a sudden they give me problems when it comes down to my withdrawal tell me it's 5 to 10 business days read what I wrote you they told me that they don't have time for some entity on my side to open my bank which was totally rude and unaccepted because it's their Bank when I caught them in a lie I said actually no I screenshotted what you said yesterday and you told me it is your bank on your side and you're telling me the same thing today that's why I said I sent you guys a screenshot if it's in progress I've been playing for several years okay and if it's in progress and your kyc you should get your money within 24 hours not even less if it's interact it's a Canadian based company interact so I know how it works they're playing games because I see all the reviews on here and they're having problems with withdrawing their money so I'm not the only one
Привіт, чи не могли б ви сказати мені, як довго ви чекаєте на зняття коштів? Це ваше перше зняття коштів у казино? Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб врегулювати зняття коштів.
Також я бачив, що ваш обліковий запис уже підтверджено. Казино також повідомило, чому є затримка з виведенням коштів? Я думаю, що зараз свято, і в казино може бути недостатньо персоналу, тому це може зайняти більше часу.
Однак ми також бачили, що ви подали скаргу, тож наша команда спробує вам допомогти, якщо проблема не зникне й ви не отримаєте гроші до зазначеного часу.
Чи можете ви повідомити мені, як це відбувається?
Hi, could you tell me how long you are waiting for your withdrawal ? Is this your first withdrawal at the casino ? I would like to add that we give casinos 14 days to settle a withdrawal.
Also I saw that your account is already verified. Did the casino also say why there is a delay in withdrawal ? I am thinking that it is a holiday and the casino may be understaffed and therefore it may take longer.
However, I also saw that you have filed a complaint so our team will try to help you if your issue persists and you don't get the money by the mentioned time.
Could you update me on how this is going?
Привіт Яро
Дякуємо за відповідь.
Я буду тримати вас в курсі. Я досі не отримав платіж. Канікули закінчилися, тому я також здійснив виведення коштів за допомогою interac e-transfer. Я з Канади, тому я знаю, що interact і gigadat є канадськими компаніями, тому я знаю, скільки часу це займає. Дивна атмосфера. Я ніколи не чув про 5-10 робочих днів для електронного переказу, це досить шокуюче, і щоразу, коли я запитую їх, він переходив від очікування до виконання, і він ще не сказав, що прийнято, вони сказали, що схвалили моє зняття, обробили його та сказали, що це має щось зробити з моїм банком ?? неможливо через простий факт, щоб отримати мої гроші, це має бути взаємодія, і я надіслав їм електронний лист, у мене є електронний лист, у них, що вони не бачать нічого незавершеного, і щоб поговорити з продавцем. Так я і зробив. Я сказав, що є незавершена взаємодія, і це там же. Тоді вони сказали правду. Вони сказали, що вони схвалили зняття коштів і обробили його, але це неправда, він все ще в банку з того боку, і вони сказали, що так, і такі транзакції займають до 10 робочих днів. Я був так, ніби ти мені брехала весь час Я чітко знав, що вони брешуть і зволікають, чого я не знаю, але інші відгуки тут кажуть те саме, що я перевірив. Кілька разів витратив там хорошу суму, без проблем правильно взяв гроші. У будь-якому випадку вони повторюють те саме знову і знову, як роботи. Ось чому я прийшов сюди, тому що я граю вже кілька років, і це смішно, я ніколи не стикався з KYCed і чекав 10 робочих днів на електронний переказ 229 доларів. У будь-якому випадку я збираюся отримати довіру своїх грошей. Я не здаюся, я йду прямо до тамтешнього постачальника ліцензій і скаржуся на безглузду торгову палату в Кюрасао. є почуття до цього. Ось чому я тут, хлопці, ви завжди мені допомагали, тому я залишаюся вірним тим, хто залишається вірним мені.
Дуже дякую, я ціную вашу відповідь, буду тримати вас у курсі.
З повагою Мелані Беланд
Hi Jaro
Thank you for your reply.
I will keep you posted. I still haven't received my payment. Holidays are over so also I made A withdrawal with interac e-transfer . I'm from Canada so I know interact and gigadat are Canadian based company's so I know how long it takes. Weird vibe . I never heard 5 to 10 business days on a e-transfer it's rather shocking and everytime I ask them it went from pending to progress and it hasn't said accepted yet they said they approved my withdrawal and processed it and said it had something to do with my bank ?? impossible for the simple fact in order to receive my money it has to be with interact and I emailed them I have the email they that they saw nothing pending and to talk to the merchant . So I did. I told that there's pending with interact and it's on there side . Then they told the truth . They said that they approved the withdrawal and processed it but that's not true it's still at the bank on there side and they said yes it is and these type of transactions take up to 10 business days I was like wow you lied to me the whole time I clearly knew that they were lying and stalling for what I don't know but other reviews on here say the same thing I'm verified . Spent a good amount there a few times, no problem taking money right. Anyways they repeat the same thing over and over again like robots . That's why I came here cause I've been playing for several years and this is ridiculous I've never experienced being KYCed and having to wait 10 business days for 229$ e-transfer. Anyways I'm going to get my money trust I don't give up and I go straight to there license provider and complain about the nonsense chamber of commerce in Curacao egaming.... Didn't do it yet hoping they will come to there senses before that. That's why I'm here you guys always helped me so I stay loyay to the ones who stay loyal to me .
Thank you very much I appreciate your response I will keep you posted.
Regards Melanie Beland
Безумовно, неприємно, коли у вас виникла проблема, а казино повідомляє вам, що ваше зняття було оброблено та що винен банк, а банк каже вам, що вини в цьому немає.
Ось чому я вважаю добре, що ви прийшли сюди та подали скаргу, щоб наша команда могла розслідувати цю ситуацію та побачити, чим вона закінчиться.
Проте я твердо вірю, що ця ситуація буде вирішена якнайшвидше, і більше проблем не виникне.
Я буду чекати ваших оновлень. 🤞
It is definitely not pleasant when you are in the middle of a problem and the casino tells you that your withdrawal has been processed and that the bank is at fault, and the bank tells you that there is no fault on their side.
That's why I think it's good that you came here and filed a complaint so that our team can investigate this situation and see where it ends up.
However, I firmly believe that this situation will be resolved as soon as possible and there will be no further added problems.
I will be waiting for your update. 🤞
Я щойно дізнався про гарну новину! Я радий бачити, що ваші гроші там, де їм місце!
🙌
У вас взагалі є якісь додаткові відомості щодо причини проблеми?
I just came across the good news! I'm thrilled to see your money is where it belongs!
🙌
Do you have any additional details regarding the cause of the issue at all?
Привіт Радка
Ну для початку доброго ранку.
Вони просять мене знову надіслати запит на зняття коштів, оскільки виникла технічна проблема. Вони відразу знали, як тільки я сказав, що збираюся скаржитися, і я поскаржився вам, хлопці, а потім і всім іншим, що я просто пожартував про свої гроші, тож раптом я отримав свої гроші, і виникла технічна проблема з їхнього боку, ти знаєш, що це так смішно, що трапилося так, що мені потрібно зробити ще один запит на відкликання коштів, оскільки це була технічна проблема, тому я сказав, що ти знаєш, що ти повинен подати скаргу і що ти повинен погрожувати їм собою Знайте, що я скаржуся їм, казино, маленький правитель, ви знаєте, будь-яка влада, яка приходить із Кюрасао, все, що я маю на увазі, це просто сумно. По суті, я отримав свої гроші, і я щасливий, що просто більше не збираюся грати в те казино, це чесно кажучи.
Hi Radka
Well for starters good morning.
Well they ask me to do a request for a withdrawal again because there were experiencing a technical issue. They knew right away as soon as I said I was going to complain and I made a complaint with you guys and then everybody else that I was just joking about my money so all the sudden now I got my money and there was a technical issue on their side you know it just so funny it's so happens to be like I need to make another request for my withdrawal because it was a technical issue so I said that you know you have to make a complaint and that you have to threaten them with you know I'm making a complaint with them casino little ruler you know any authority that comes with Curacao all I mean it's just sad. In essence I got my money and I'm happy I'm just not going to play it that casino anymore that's the bottom line honestly.
Іноді можуть виникати технічні проблеми, що неприємно, але поки казино спілкується і намагається якимось чином вирішити ситуацію та допомогти вам, це добре. У цьому випадку вам слід було повторно надіслати відкликання, і все закінчилося добре.
Що стосується того, щоб більше не грати тут, це вирішувати вам, і ви знаєте, чи варто це того.
У будь-якому випадку я дуже радий, що ти отримав гроші і можеш ними насолоджуватися. Якщо можна запитати, який метод ви використовували для зняття грошей?
Sometimes technical problems can occur which is not pleasant but as long as the casino communicates and tries to somehow resolve the situation and help you, it's fine. In this case, you should have re-submitted your withdrawal and everything turned out well.
As for not playing here anymore, it's up to you and you know if it's worth it.
Anyway, I'm very glad you got the money and can enjoy it. If I may ask what method did you use to withdraw the money ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.