Я повинен виправити те, що сказав раніше. Це казино справді чесне, а підтримка клієнтів неймовірна. Я й надалі буду клієнтом — також мені подобається, що у них є ігри Gamomat. Невеликий мінус для часу виведення (приблизно 5 годин), але в іншому досить добре.
I have to correct what I said earlier. This casino is really fair and the customer support is beyond amazing. I will continue being a customer - also, love the fact they have Gamomat games. Small minus for the withdrawal times (roughly 5 hours), but otherwise pretty good.
Привіт!
Як щодо написання відгуку користувача? ...Я впевнений, що казино це оцінить. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Hey there!
How about writing a user review? ...I'm sure the casino would appreciate that. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Привіт Радка. Я бачив це казино на веб-сайті гуру. Я бачив хороші відгуки. Я зробив депозит і взяв криптобонус. Я його успішно відкрутив, і рахунок став 16.73LTC. Завантажив документи для верифікації, на наступний день прийшло повідомлення на пошту, що мій акаунт верифікований, потім мені прийшов ще один лист, що мій акаунт поставили на додаткову верифікацію,.
Мене попросили завантажити ще один документ, що підтверджує мою особу, потім попросили завантажити селфі з паспортом і папірцем з номерами, потім попросили завантажити селфі з другим документом і папірцем з номерами, потім заблокували мій аккаунт, і попросили відео селфі, я їм все відправила, вчора написала в техпідтримку.
Коли закінчиться додаткова перевірка, сказали чекати тиждень, а може й більше
Hello Radka. I saw this casino on guru's website. I saw good reviews. I made a deposit, and took the cryptobonus. I successfully unscrewed it, and the account became 16.73LTC.I uploaded the documents for verification, the next day I received a notification in the mail that my account was verified, then I received another letter that my account was put on additional verification,.
They asked me to upload another document confirming my identity, then they asked me to upload a selfie with a passport and a piece of paper with numbers, then they asked me to upload a selfie with a second document and a piece of paper with numbers, then they blocked my account, and asked for a video selfie, I sent it all to them, yesterday I wrote to the technical support.
When the additional check ends, they said to wait a week or maybe more
Моя англійська не дуже хороша, я реєструвався в декількох казино, які бачив на сайті гуру, і проблем з верифікацією ніколи не було, це перше казино, яке під виглядом KYS не хоче виплачувати виграші
My English is not very good, I have registered at several casinos that I saw on the guru's website, and there have never been any problems with verification, this is the first casino that, under the guise of KYS, does not want to pay winnings
Шановний dmitry87,
Майте на увазі, що ми завжди дотримуємося Правил і умов нашого казино. Як ми зазначали раніше, відповідно до нашої політики KYC, ми маємо право запитувати додаткові документи. Усе це є частиною наших зусиль, щоб забезпечити безпеку та запобігти будь-якій незаконній діяльності з отриманням грошей. Запевняємо вас, що ми раді забрати ваші виграші та ніколи навмисно не затримувати їх.
Будь ласка, зверніть увагу, що як тільки всі додаткові документи будуть надані та процес підтвердження буде завершено, ми зв’яжемося з вами електронною поштою.
Ми цінуємо ваше розуміння!
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear dmitry87,
Please be aware that we always adhere to our casino's Terms & Conditions. As we mentioned previously, in line with our KYC policies, we have the right to ask for more documents. This is all part of our efforts to keep things secure and prevent any illegal money activities. Let us assure you that we are glad to withdraw your winnings and never intentionally delay them.
Please note that as soon as all additional documents are provided and the Verification process is done, we will reach you via email.
We appreciate your understanding!
Best regards,
LionSpin team
Сьогодні 7 днів з моменту мого виграшу. Сьогодні я отримав на пошту наступні ваші побажання, договір на номер телефону (я вам його відправив), а також документ про офіційне працевлаштування, але я не працюю, весь мій дохід - кредитна карта, а заощадження в криптовалюті, я вам це виклав, ви обіцяли подумати і відповісти за кілька днів.
Today is 7 days since my win. Today I received your following wishes in the mail, a contract for a phone number (I sent it to you), as well as a document on my official employment, but I don’t work, all my income is a credit card, and savings in cryptocurrency, I outlined this to you , you promised to think and answer in a few days.
сегодня уже 7 дней с момента моего выигрыша. Мне сегодня в почту пришли следующие ваши пожелания , договор на номер телефона ( я его вам отправил) , а так же документ о моей официальной занятости, но я не работаю , весь мой доход это кредитная карта, и накопления в криптовалюте, я вам это изложил, вы обещали подумать и ответить через несколько дней.
Ви знаєте, казино повинні бути на 100% впевнені, що все добре, і відповідно до їх політики я пропоную вам дочекатися оновлення.
Чи правильно я розумію, що, здається, проблема полягає в джерелі доходу? Просто припускаю на основі вашої відповіді.
До речі, у вас хороша англійська – не переживайте про це!
You know, casinos need to be 100% sure all is good and in accordance with its policies, I suggest you wait for an update.
Do I understand correctly that the source of income seems to be the issue? Just guessing based on your reply.
Your English is good, by the way - don't worry about that!
Привіт, Radka. Джерело доходу та договір з мобільним оператором запитав сьогодні, раніше я вже надав купу іншої інформації, паспорт, інший документ, що посвідчує особу, селфі з кількома документами, відео про себе, але моя обліковий запис жодного разу не було розблоковано
Я зробив депозит не банківським переказом, не банківською картою, а за допомогою криптогаманця, депозит був лише 100 доларів, а зараз через них стільки галасу, мені вдалося виграти☹️☹️☹️, але Я не відчуваю радості
Hi , Radka.The source of income and the contract with the mobile operator was requested today, earlier I had already provided a bunch of other information, a passport, another identity document, a selfie with several documents, a video of myself, but my account was never unblocked
I made the deposit not by bank transfer, not by bank card, but with the help of a crypto wallet, the deposit was only $ 100, and now there is so much fuss because of them, I managed to win☹️☹️☹️, but I do not feel joy
Ну, я згоден, це дуже багато документів. Дякую, що розібралися в ситуації.
Я співчуваю вам, і отримавши таке розпливчасте пояснення від представника казино пару днів тому, я відчуваю, що має бути щось, що варто дослідити - не питайте мене, що, я не знаю, що це може бути...🙁
Очевидно, нам потрібно почекати, але подання скарги тут на Casino Guru може бути додатковим кроком, який варто зробити.
Ви чули про безкоштовні скарги? Спробуйте цей посібник:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про цю ідею.
Well, that's a hell of a bunch of docs, I agree. Thanks for sorting the situation for me.
I empathize with you, and given such a vague explanation by the casino representative a couple of days ago, I feel there must be something worth investigating - don't ask me what, I have no clue what that might be...🙁
Obviously, we need to wait, yet submitting a complaint here on Casino Guru may be an additional step worth taking.
Have you heard about free complaints? Try out this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about that idea, please.
Привіт Радка. Я сьогодні написав в казино, мені відповіли, що мої документи ще розглядаються. А про скаргу я вже писав на сайті latestcasinobonuses, але представник казино не відповів, скарга в процесі закриття, як нерозглянута.
Почекаю пару днів, якщо казино нічого не напише, подам скаргу на сайт гуру, тут я бачу представника казино Lionspin.
Hello Radka. I wrote to the casino today, they replied that my documents are still being considered. And about the complaint, I have already written it on the latestcasinobonuses website, but the casino representative did not respond, the complaint is in the process of closing, as unresolved.
I will wait a couple of days, if the casino does not write anything, I will file a complaint on the guru website, here I see a representative of the Lionspin casino.
Привіт!
Згоден, хоча мені шкода, що перша скарга, ймовірно, була марною. Що ж, налаштовуймося на позитив! Я буду тут для оновлення!
Hello!
Agreed - though I'm sorry to see the first complaint probably went in vain. Well, let's be positive! I'll be here for updates!
Казино мовчить як риба, рахунок не розблоковано☹️😤😡🤣
The casino is silent as a fish, the account is not unlocked☹️😤😡🤣
Шановний dmitry87,
Ми повністю співчуваємо вашому розчаруванню. Проте майте на увазі, що поданий вами документ зараз перевіряється нашим спеціальним відділом. Будьте впевнені, що ми докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити всі процедури.
Повідомляємо, що як тільки процес перевірки завершиться, ми негайно зв’яжемося з вами.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зв’яжіться з нами в будь-який час, ми з радістю відповімо на всі ваші запитання!
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear dmitry87,
We completely empathize with your frustration. Nevertheless, please be aware that the document you've submitted is currently undergoing verification by our dedicated department. Please rest assured that we're making every effort to expedite all procedures.
Please be informed that as soon as the Verification process concludes, we will promptly reach out to you.
In case of additional questions, please feel free to contact us any time, we are happy to answer all of your questions!
Best regards,
LionSpin team
Привіт, я чекаю, інших варіантів немає, просто чекаю☹️☹️☹️🤔😂
Hi, I'm waiting, there are no other options, just waiting☹️☹️☹️🤔😂
Я розумію ваше розчарування, але відповідь від казино може принаймні трохи заспокоїти в цьому випадку та допомогти вам мислити позитивно. Незважаючи на те, що він затягнувся надовго, цей процес також дуже важливий для казино, тому, як ви сказали, потрібно набратися терпіння.
Я твердо вірю, що все вийде добре. 🙂✌
I understand your disappointment, but a response from the casino can be at least a little reassuring in this case and help you to think positively. Even though it has been dragging on for a longer time, this process is also very important for the casinos, so as you said, it is necessary to be patient for a while.
I firmly believe that everything will turn out well. 🙂✌
Привіт Джаро, коли казино перевіряє документи протягом 2 тижнів, і протягом цих 2 тижнів воно вимагає все більше і більше нових документів, це викликає здивування. Я впевнений, що справа не в моїй особистості як такій, що я є собою, а в ще щось, я не хочу озвучувати свої думки, у мене немає підтвердження, тому я можу тільки чекати! Чекаю😂
Hi Jaro, when the casino checks the documents for 2 weeks, and during these 2 weeks it requires more and more new documents, it is puzzling.I am sure that it's not about my personality, as such, that I am me, it's about something else, I don't want to voice my thoughts, I don't have confirmation, so I can only wait! I'm waiting😂
Привіт, Радка, я просто сиджу, стою і чекаю, я чекаю☹️😃, інформація від Liospin
Hi Radka, I'm just sitting, standing and waiting, I'm waiting for☹️😃, information from Liospin
Я знаю, що нема чого робити, поки не буде зроблено подальше оновлення. У мене також є свої міркування щодо причини, але я не буду зараз міркувати «наосліп». Бажаю вам чесного кінця - це точно!
I know there isn't much to do untill further update is made. I also have my thoughts about the reason, yet I won't speculate "blindly" now. Wish you a fair ending - that's for sure!
Шановний CasinoGuru,
Повідомляємо, що у зв’язку з ненаданням запитаного документа для додаткової перевірки (офіційного документа/довідки з місця роботи, що підтверджує доходи), відповідальний відділ оцінив усі можливі ризики нашої компанії та вирішив не продовжувати доступ Гравця до гри.
Наше казино LionSpin має ліцензію Кюрасао, і наші вимоги регулюються умовами ліцензійної угоди, якої ми повністю дотримуємося. Будь ласка, зверніть увагу, що наш відділ перевірки працює суворо в рамках ліцензійної угоди та політики боротьби з відмиванням грошей (AML).
Будь ласка, зверніть увагу, що згідно з нашими Умовами використання Гравець подав запит на відшкодування початкового депозиту, який було успішно схвалено та виплачено.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, не соромтеся запитувати.
Дякую за співпрацю!
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear CasinoGuru,
Let us inform you that due to the failure to provide the requested document for additional verification (official document/statement of employment confirming income), the responsible department assessed all possible risks of our company and decided not to renew the Player's access to the game.
Our LionSpin casino is licensed by Curacao and our requirements are subject to the terms of the license agreement, which we fully comply with. Please note that our verification department operates strictly within the scope of the license agreement and Anti-Money Laundering (AML) policy.
Kindly note that according to our Terms and Conditions, the Player has requested a refund of the initial deposit and it was successfully approved and paid.
If you have any additional questions, don't hesitate to ask.
Thank you for your cooperation!
Best regards,
LionSpin team
Привіт.
Ну, дякую.
І все ж я б сказав, що краще було б пояснити це гравцеві, вам не здається? Наступного разу не соромтеся відповісти безпосередньо конкретному гравцеві, оскільки всі публікації добре видимі для всіх - ми всі це побачимо. 🙏
Hello there.
Well, thank you.
Still, I'd say it would be better to explain that to the player, don't you think? Next time, feel free to reply to the concrete player directly since all posts are perfectly visible to everyone - we will all see that. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.