ГоловнаФорумКазиноLionSpin Casino - загальне обговорення

LionSpin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Mco00
|
13 461 переглядів 80 відповідей |
|
1 2 3...5
1 рік тому

Я повинен виправити те, що сказав раніше. Це казино справді чесне, а підтримка клієнтів неймовірна. Я й надалі буду клієнтом — також мені подобається, що у них є ігри Gamomat. Невеликий мінус для часу виведення (приблизно 5 годин), але в іншому досить добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Як щодо написання відгуку користувача? ...Я впевнений, що казино це оцінить. 🙂

https://casino.guru/user-reviews

😜

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка. Я бачив це казино на веб-сайті гуру. Я бачив хороші відгуки. Я зробив депозит і взяв криптобонус. Я його успішно відкрутив, і рахунок став 16.73LTC. Завантажив документи для верифікації, на наступний день прийшло повідомлення на пошту, що мій акаунт верифікований, потім мені прийшов ще один лист, що мій акаунт поставили на додаткову верифікацію,.


Мене попросили завантажити ще один документ, що підтверджує мою особу, потім попросили завантажити селфі з паспортом і папірцем з номерами, потім попросили завантажити селфі з другим документом і папірцем з номерами, потім заблокували мій аккаунт, і попросили відео селфі, я їм все відправила, вчора написала в техпідтримку.

Коли закінчиться додаткова перевірка, сказали чекати тиждень, а може й більше


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя англійська не дуже хороша, я реєструвався в декількох казино, які бачив на сайті гуру, і проблем з верифікацією ніколи не було, це перше казино, яке під виглядом KYS не хоче виплачувати виграші

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Шановний dmitry87,


Майте на увазі, що ми завжди дотримуємося Правил і умов нашого казино. Як ми зазначали раніше, відповідно до нашої політики KYC, ми маємо право запитувати додаткові документи. Усе це є частиною наших зусиль, щоб забезпечити безпеку та запобігти будь-якій незаконній діяльності з отриманням грошей. Запевняємо вас, що ми раді забрати ваші виграші та ніколи навмисно не затримувати їх.


Будь ласка, зверніть увагу, що як тільки всі додаткові документи будуть надані та процес підтвердження буде завершено, ми зв’яжемося з вами електронною поштою.


Ми цінуємо ваше розуміння!


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

сегодня уже 7 дней с момента моего выигрыша. Мне сегодня в почту пришли следующие ваши пожелания , договор на номер телефона ( я его вам отправил) , а так же документ о моей официальной занятости, но я не работаю , весь мой доход это кредитная карта, и накопления в криптовалюте, я вам это изложил, вы обещали подумать и ответить через несколько дней.

dmitry87
1 рік тому

Ви знаєте, казино повинні бути на 100% впевнені, що все добре, і відповідно до їх політики я пропоную вам дочекатися оновлення.

Чи правильно я розумію, що, здається, проблема полягає в джерелі доходу? Просто припускаю на основі вашої відповіді.

До речі, у вас хороша англійська – не переживайте про це!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Radka. Джерело доходу та договір з мобільним оператором запитав сьогодні, раніше я вже надав купу іншої інформації, паспорт, інший документ, що посвідчує особу, селфі з кількома документами, відео про себе, але моя обліковий запис жодного разу не було розблоковано


Я зробив депозит не банківським переказом, не банківською картою, а за допомогою криптогаманця, депозит був лише 100 доларів, а зараз через них стільки галасу, мені вдалося виграти☹️☹️☹️, але Я не відчуваю радості

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Ну, я згоден, це дуже багато документів. Дякую, що розібралися в ситуації.

Я співчуваю вам, і отримавши таке розпливчасте пояснення від представника казино пару днів тому, я відчуваю, що має бути щось, що варто дослідити - не питайте мене, що, я не знаю, що це може бути...🙁

Очевидно, нам потрібно почекати, але подання скарги тут на Casino Guru може бути додатковим кроком, який варто зробити.

Ви чули про безкоштовні скарги? Спробуйте цей посібник:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про цю ідею.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка. Я сьогодні написав в казино, мені відповіли, що мої документи ще розглядаються. А про скаргу я вже писав на сайті latestcasinobonuses, але представник казино не відповів, скарга в процесі закриття, як нерозглянута.

Почекаю пару днів, якщо казино нічого не напише, подам скаргу на сайт гуру, тут я бачу представника казино Lionspin.


Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Привіт!

Згоден, хоча мені шкода, що перша скарга, ймовірно, була марною. Що ж, налаштовуймося на позитив! Я буду тут для оновлення!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file Казино мовчить як риба, рахунок не розблоковано☹️😤😡🤣

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Шановний dmitry87,


Ми повністю співчуваємо вашому розчаруванню. Проте майте на увазі, що поданий вами документ зараз перевіряється нашим спеціальним відділом. Будьте впевнені, що ми докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити всі процедури.


Повідомляємо, що як тільки процес перевірки завершиться, ми негайно зв’яжемося з вами.


У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зв’яжіться з нами в будь-який час, ми з радістю відповімо на всі ваші запитання!


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin

Автоматичний переклад.
LionSpin Casino
1 рік тому

Привіт, я чекаю, інших варіантів немає, просто чекаю☹️☹️☹️🤔😂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Казино мовчить як риба, рахунок не розблоковано☹️😤😡🤣

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зачекайте будь ласка. Я впевнений, що представник казино готовий допомогти, якщо це взагалі можливо.

Так, ми обом повинні трохи почекати.

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Я розумію ваше розчарування, але відповідь від казино може принаймні трохи заспокоїти в цьому випадку та допомогти вам мислити позитивно. Незважаючи на те, що він затягнувся надовго, цей процес також дуже важливий для казино, тому, як ви сказали, потрібно набратися терпіння.

Я твердо вірю, що все вийде добре. 🙂✌

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Джаро, коли казино перевіряє документи протягом 2 тижнів, і протягом цих 2 тижнів воно вимагає все більше і більше нових документів, це викликає здивування. Я впевнений, що справа не в моїй особистості як такій, що я є собою, а в ще щось, я не хочу озвучувати свої думки, у мене немає підтвердження, тому я можу тільки чекати! Чекаю😂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, я просто сиджу, стою і чекаю, я чекаю☹️😃, інформація від Liospin

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Я знаю, що нема чого робити, поки не буде зроблено подальше оновлення. У мене також є свої міркування щодо причини, але я не буду зараз міркувати «наосліп». Бажаю вам чесного кінця - це точно!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановний CasinoGuru,


Повідомляємо, що у зв’язку з ненаданням запитаного документа для додаткової перевірки (офіційного документа/довідки з місця роботи, що підтверджує доходи), відповідальний відділ оцінив усі можливі ризики нашої компанії та вирішив не продовжувати доступ Гравця до гри.


Наше казино LionSpin має ліцензію Кюрасао, і наші вимоги регулюються умовами ліцензійної угоди, якої ми повністю дотримуємося. Будь ласка, зверніть увагу, що наш відділ перевірки працює суворо в рамках ліцензійної угоди та політики боротьби з відмиванням грошей (AML).


Будь ласка, зверніть увагу, що згідно з нашими Умовами використання Гравець подав запит на відшкодування початкового депозиту, який було успішно схвалено та виплачено.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, не соромтеся запитувати.

Дякую за співпрацю!


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin

Автоматичний переклад.
LionSpin Casino
1 рік тому

Привіт.

Ну, дякую.

І все ж я б сказав, що краще було б пояснити це гравцеві, вам не здається? Наступного разу не соромтеся відповісти безпосередньо конкретному гравцеві, оскільки всі публікації добре видимі для всіх - ми всі це побачимо. 🙏



Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого